Ja denk hetquote:Op zondag 10 december 2023 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar weer, was er vocht in gekomen?
Waar een kachel al niet goed voor kan zijnquote:Op zondag 10 december 2023 17:02 schreef pullup het volgende:
Hey een dagje de laptop op de kachel heeft geholpen.Er zit weer leven i
Yep ga ik ook doenquote:Op zondag 10 december 2023 17:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Waar een kachel al niet goed voor kan zijn![]()
Ik zal hem wel even laten checken voor de zekerheid. Natte bedrading kan gevaarlijk zijn...ook als het weer droog is.
Ach arme, het ding had het gewoon koudquote:Op zondag 10 december 2023 17:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja denk hetKreeg de tip hem open en omgekeerd over de verwarming te hangen en dat lijkt te hebben geholpen
Een wollig vogeltje om in te halenquote:Op zondag 10 december 2023 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach arme, het ding had het gewoon koud
Wat een schatjequote:Op zondag 10 december 2023 17:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Een wollig vogeltje om in te halen
[ afbeelding ]
Een baby uilquote:Op zondag 10 december 2023 17:10 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een skeetiequote:Op zondag 10 december 2023 17:10 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lol, die mag wel uit de buurt blijvenquote:
terecht jaquote:
ZIt wel llekker veel vlees aanquote:
geen last van hier hoor?quote:Op zondag 10 december 2023 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Een post invoeren duurt even hier. De rest gaat goed.
Ja dan zit je minder op elkaarquote:Op zondag 10 december 2023 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed blijven zitten...
Aloa.quote:
150 miljoen jaar oud....toen bestond FOK! nog niet.quote:Op zondag 10 december 2023 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben de restanten van een 40+er gevonden in Engeland
Wie wordt er hier vermist?
quote:
Hey Badeendjequote:
Maar die 40+er wel, heeft het lang volgehoudenquote:Op zondag 10 december 2023 18:03 schreef aloa het volgende:
[..]
150 miljoen jaar oud....toen bestond FOK! nog niet.
Pics?quote:Op zondag 10 december 2023 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar die 40+er wel, heeft het lang volgehouden
quote:
Ben op mijn knie gevallen en nu ben ik zielig.quote:
Kun je niet meer watertrappelenquote:Op zondag 10 december 2023 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben op mijn knie gevallen en nu ben ik zielig.
Misschien helpt het als jij er een kusje op geeft.quote:
Superbeurseendjequote:Op zondag 10 december 2023 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
A gossie lieffie tochquote:Op zondag 10 december 2023 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ging het er gisteravond zo wild aan toe?quote:Op zondag 10 december 2023 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mensen die dit soort plaatjes maken of plaatsen (op een forum) dragen bij aan domme haatquote:
Hoezo?quote:Op zondag 10 december 2023 19:17 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mensen die dit soort plaatjes maken of plaatsen (op een forum) dragen bij aan domme haat
Die domme tegenstelling met die sneue plaatjes. Houd je niet v de domme, jong.quote:
Kan allemaalquote:Op zondag 10 december 2023 19:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Of was het nou Quarqeendje of Superbadtaartje?
quote:Op zondag 10 december 2023 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien helpt het als jij er een kusje op geeft.
De waarheid mag gezegd worden.quote:Op zondag 10 december 2023 19:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die domme tegenstelling met die sneue plaatjes. Houd je niet v de domme, jong.
Alsof het joodse gedeelte dat daar woont geen haatvolle laag in de bevolking heeft. Of de joodse politici hand in hand lopen met Palestijnse baby's.
Kinderlijk gedoe v je. Figuren zoals jij zijn voor mij een reden om niet in NWS te komen. Heeft geen zin om met die dildo's in gesprek te gaan.
Ga daar lekker extremistische plaatjes lopen plakken ipv in dit liefdevolle topick![]()
Dank je, het gaat gelijk stukken beter.quote:
quote:Op zondag 10 december 2023 19:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Of was het nou Quarqeendje of Superbadtaartje?
Jij hebt nog een avatar nodig.quote:
Wim nietquote:
Probeer dat dan te doen zonder die idiote en vooral ongenuanceerde tegenstellingen in de vorm v plaatjes te weergeven.quote:Op zondag 10 december 2023 19:43 schreef aloa het volgende:
[..]
De waarheid mag gezegd worden.
Sowieso haat ik extremen....en Hamas is daar het extreme voorbeeld van.
Dat maak ikzelf wel uit.quote:Op zondag 10 december 2023 19:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Probeer dat dan te doen zonder die idiote en vooral ongenuanceerde tegenstellingen in de vorm v plaatjes te weergeven.
Of ga vragen of je bij de Telegraaf plaatjes mag plakken. Of bij ome Geert, ook al zo'n genuanceerd denker als het over dit conflict gaat.
Waarmeequote:
Kies maarquote:
Dat was gewoon een goor plaatje, bijna nog simpeler dan die je laatst plaatste.quote:Op zondag 10 december 2023 20:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat maak ikzelf wel uit.![]()
Ik ga top2000 quiz kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |