werk en werk/privequote:
quote:Go Ahead moet plek 5 definitief aan Ajax laten door verlies tegen Go Ahead
Ik kwam gisteren deze in Spanje tegen :quote:Op zondag 10 december 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
Echt sommige websites
Dan krijg je dit als titel:
[..]
quote:Última hora Sábado 12 de Diciembre
Komt amateuristisch over ja.quote:Op zondag 10 december 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
Echt sommige websites
[..]
Lekker dubbel zinnigquote:Op zondag 10 december 2023 14:16 schreef marcb1974 het volgende:
Echt sommige websites
[..]
Dan ben je net op tijd gestoptquote:Op zondag 10 december 2023 13:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Boek weer een stukje verder in en te lang op de telefoon gehangen.
Er was wel 1% batterij op het laatst
Jup, nu weer opgeladenquote:
Lichaamstemperatuur of sta je onder de douche?quote:
38% van zijn lichaamstemperatuur zou niet best zijnquote:Op zondag 10 december 2023 15:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Lichaamstemperatuur of sta je onder de douche?
Ik gooi hem savonds altijd aan de laderquote:
Hey Deisyyquote:Op zondag 10 december 2023 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
38% van zijn lichaamstemperatuur zou niet best zijn
Oeps ik las verkeerd, dacht gradenquote:Op zondag 10 december 2023 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
38% van zijn lichaamstemperatuur zou niet best zijn
Telefoonquote:Op zondag 10 december 2023 15:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Lichaamstemperatuur of sta je onder de douche?
jahaaa ik zag maar een deel van %quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Oprjochte Fries.quote:Op zondag 10 december 2023 16:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een echte Fries kan dat wel hebben
Stugger dan stug zijn zequote:Op zondag 10 december 2023 16:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een echte Fries kan dat wel hebben
Gelukkig maar weer, was er vocht in gekomen?quote:Op zondag 10 december 2023 17:02 schreef pullup het volgende:
Hey een dagje de laptop op de kachel heeft geholpen.Er zit weer leven i
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |