Goed hoorquote:
Met een stokkiequote:
Hoe laat beginnen ze? En zijn het de dames of heren?quote:
dames 23uurquote:Op zondag 10 december 2023 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe laat beginnen ze? En zijn het de dames of heren?
Weer niet op een normale zender zekerquote:
als jij het al niet weet ... zoek in Britanniaquote:Op zondag 10 december 2023 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weer niet op een normale zender zeker
Doet je lappie het weerquote:
Dagje open op de verwarming heeft zowaar geholpenquote:
Niet weer hequote:Op maandag 11 december 2023 07:43 schreef Prisha het volgende:
Tevens: Good meurning![]()
Wat een pokkeweer
Had je er een glas bier op laten vallen of zoquote:Op maandag 11 december 2023 07:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dagje open op de verwarming heeft zowaar geholpen
woei regen het houdt niet opquote:Op maandag 11 december 2023 07:46 schreef oma-Nijn het volgende:
#vogeltjesinhaalslag![]()
![]()
Goedemorgen allemaal. Wat een woei.
Ik hoef gelukkig niet naar buiten. Kerstkaarten schrijven... Een stuk of 80quote:
Geen heel glas bierquote:Op maandag 11 december 2023 08:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had je er een glas bier op laten vallen of zo
80? Holy shit mens. Je gaat een kromme klauw krijgenquote:Op maandag 11 december 2023 08:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet naar buiten. Kerstkaarten schrijven... Een stuk of 80
tssskquote:
Had je Jopen?quote:
Past mijn glas Baileys mooi in danquote:Op maandag 11 december 2023 08:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
80? Holy shit mens. Je gaat een kromme klauw krijgen
Zoveelquote:Op maandag 11 december 2023 08:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoef gelukkig niet naar buiten. Kerstkaarten schrijven... Een stuk of 80
Nee dat had het moederbord wel weggevreten danquote:
quote:Op maandag 11 december 2023 08:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat had het moederbord wel weggevreten dan
Quequote:Op maandag 11 december 2023 08:10 schreef Prisha het volgende:
Wie da freaking frack is Joost Klein nou weer dan
quote:
Ik ben wat dat betreft ouderwets. Ik vind het zelf ook leuk als ik ze krijgquote:
quote:Op maandag 11 december 2023 08:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee dat had het moederbord wel weggevreten dan
Het wordt met het jaar minder idd. De naaste familie krijgt een kaartje en de rest via internet.quote:Op maandag 11 december 2023 08:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft ouderwets. Ik vind het zelf ook leuk als ik ze krijgen ruim de helft zijn zakelijke.
Veel sturen app of op vleesboek, of niets meer
Klopt, scheelt je wel een hoop geld aan postzegels als je het op die manier doetquote:Op maandag 11 december 2023 08:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft ouderwets. Ik vind het zelf ook leuk als ik ze krijgen ruim de helft zijn zakelijke.
Veel sturen app of op vleesboek, of niets meer
Jaaa, vogeltjes!quote:Op maandag 11 december 2023 08:17 schreef Dotteke het volgende:
Ze zijn er weer de vogelsEn extra veel deze morgen.
Ken ik niet, en dat wil ik zo houden.quote:Op maandag 11 december 2023 08:10 schreef Prisha het volgende:
Wie da freaking frack is Joost Klein nou weer dan
Morguh Domivoorquote:
Dat is waar. Bijna Ī 100,- aan postzegels. Wel zakelijk gekocht. Dus dat scheelt de btw.quote:Op maandag 11 december 2023 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt, scheelt je wel een hoop geld aan postzegels als je het op die manier doet
Ik hoor hem net op het nieuws.quote:Op maandag 11 december 2023 08:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ken ik niet, en dat wil ik zo houden.
Ja dat is toch niet meer leuk hoe duur die dingen zijn geworden. Wel een voordeel dat het zakelijk is, dan is het nog wel een beetje te doen.quote:Op maandag 11 december 2023 08:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is waar. Bijna Ī 100,- aan postzegels. Wel zakelijk gekocht. Dus dat scheelt de btw.
Oh jeequote:Op maandag 11 december 2023 08:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoor hem net op het nieuws.
Ik hoef niet te kijken, wat een verschutting wordt dat weer
Het scheelt 20 euro, dus het blijft wel veel. Maar ja.quote:Op maandag 11 december 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is toch niet meer leuk hoe duur die dingen zijn geworden. Wel een voordeel dat het zakelijk is, dan is het nog wel een beetje te doen.
Hoe was de meet?
Ach, er zijn wel meer landen die met bagger aankomen.quote:Op maandag 11 december 2023 08:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoor hem net op het nieuws.
Ik hoef niet te kijken, wat een verschutting wordt dat weer
Ik vind het baggermuziek, maar misschien vind jij het wel mooi. Geen ABBA in ieder gevalquote:Op maandag 11 december 2023 08:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee![]()
Nu ben ik toch nieuwsgierig geworden
Dat is waarquote:Op maandag 11 december 2023 08:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ach, er zijn wel meer landen die met bagger aankomen.
Jij vond Opeth ook baggerquote:Op maandag 11 december 2023 08:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind het baggermuziek, maar misschien vind jij het wel mooi. Geen ABBA in ieder geval
Ik zit op mn werk, kan niet luisteren. Het positieve is dat het geen trieste singer songwriter janklied wordt waar Nederland ondertussen om bekend staat.quote:
Nou...quote:Op maandag 11 december 2023 08:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk, kan niet luisteren. Het positieve is dat het geen trieste singer songwriter janklied wordt waar Nederland ondertussen om bekend staat.
wut? Wel een trieste zeik nummer??? Say it ain't soquote:Op maandag 11 december 2023 08:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou...![]()
Het was min of meer gesproken maar die omschrijving van je komt dichter in de buurt dan rapper eigenlijk. Tenminste dat nr dat als eerste aanklikte
quote:
Luister er maar later naarquote:Op maandag 11 december 2023 08:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut? Wel een trieste zeik nummer??? Say it ain't so
Nu pakte ik wel het meest ontoegankelijke lied die ze hebben. De rest is wel heel andersquote:
Ik wil niet meerquote:
O dat is zeker leuk. Onverwachte gasten zijn altijd leukquote:Op maandag 11 december 2023 08:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het scheelt 20 euro, dus het blijft wel veel. Maar ja.
Die was super gezellig. Leuk dat gg onverwacht kwam en dat QWARQTAARTJE als nieuweling kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |