Ik niet.quote:
Je hoeft niet heel ver terug te lezen in te weten dat het niet daarover gaatquote:Op zaterdag 9 december 2023 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat dit over dat Loreen gewonnen had ipv Käärijä?
Natuurlijk niet, want dat was gewoon terecht.quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Gaat dit over dat Loreen gewonnen had ipv Käärijä?
Flinke portemonnee, in de portemonnee die ik had zou dat nooit gepast hebben.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb 19 euro en 83 cent aan kleingeld in mijn portemonnee. Jeumig, zoveel heb ik niet vaak
Met die 3 cent kan ik niet veel
Nog even 2 cent zoeken, dan kan je het weer uitgeven.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb 19 euro en 83 cent aan kleingeld in mijn portemonnee. Jeumig, zoveel heb ik niet vaak
quote:
In zuidelijk Europa zouden die mensen allemaal om 12 uur een restaurant binnenlopen om te vragen om een boterham met kaasquote:
Ik dacht dat in Nederland de 1- en 2-cent munten niet meer gebruikt werdenquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:36 schreef BillDauterive het volgende:
Is er eigenlijk lekkere Spaanse kaas?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
In zuidelijk Europa zouden die mensen allemaal om 12 uur een restaurant binnenlopen om te vragen om een boterham met kaas
Bohhh jaquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk lekkere Spaanse kaas?
Spanjaarden hebben om 0.00 uur nog zin in een boterham met kaas?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
In zuidelijk Europa zouden die mensen allemaal om 12 uur een restaurant binnenlopen om te vragen om een boterham met kaas
Dat kan in dit land niet volledig uitgesloten worden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Spanjaarden hebben om 0.00 uur nog zin in een boterham met kaas?
Een boterham met kaas zou dan ook op elke willekeurige tijd beschikbaar moeten zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
En een glaasje melk?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een boterham met kaas zou dan ook op elke willekeurige tijd beschikbaar moeten zijn.
Ik denk dat ik het plaatje nog een paar keer zal moeten posten, anders is er niet genoeg voor iedereenquote:
Dit en een glas wijn, niks meer aan toevoegen.quote:
Dat hoeft voor mij niet per se.quote:
Als jullie nou eens allemaal hier naartoe komen voor een ESF-meet, dan ga ik dat regelen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit en een glas wijn, niks meer aan toevoegen.
Als ik het niet zo duur zou vinden zou ik er zo een weekendje voor boeken.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Als jullie nou eens allemaal hier naartoe komen voor een ESF-meet, dan ga ik dat regelen.
Stiekem wel terecht toch? Ze stelde maar weinig voor. Ze is een van de redenen waarom ik van partij ben geswitchtquote:
Werd wel een beetje tijd.quote:
Waarom zou je ergens kaas van maken als je het eerste product ook al kan nuttigen?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Waarom zou je immers melk drinken als je van die melk ook kaas kunt maken?
Alleen nog maar water en rauwe groente voor jou!quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou je ergens kaas van maken als je het eerste product ook al kan nuttigen?
Ik drink al water, dus wat is je punt?quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Alleen nog maar water en rauwe groente voor jou!
Volgens jouw kaasredenering is het niet nodig om iets anders te drinken dan water, omdat je water ook al kan drinken. Dus geen thee, koffie, frisdrank, limonade of bier meer voor jou!quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik drink al water, dus wat is je punt?
Je zou zelfs kunnen stellen dat die rauwe groenten ook een later product van water zijn, zonder water ga je ze immers niet gekweekt krijgen, dus die krijgt hij dan ook niet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens jouw kaasredenering is het niet nodig om iets anders te drinken dan water, omdat je water ook al kan drinken. Dus geen thee, koffie, frisdrank, limonade of bier meer voor jou!
Dat zou ik wel willen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je zou zelfs kunnen stellen dat die rauwe groenten ook een later product van water zijn, zonder water ga je ze immers niet gekweekt krijgen, dus die krijgt hij dan ook niet.![]()
Alleen nog maar (regen)water en zonlicht voor Luctor.
En wie is de egg man?quote:
Niet eens stiekem, kon echt niet meer als je zo vaak verliest.quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Stiekem wel terecht toch? Ze stelde maar weinig voor. Ze is een van de redenen waarom ik van partij ben geswitcht
Wow watquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:48 schreef BillDauterive het volgende:
Tot vorig jaar kon je nog "kaas is de baas" zeggen. Eigenlijk wil ik dat nu nog steeds zeggen, maar dan zonder rechts-extremistische bedoelingen daarbij.
Manchego is ook de baas
quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:48 schreef BillDauterive het volgende:
Tot vorig jaar kon je nog "kaas is de baas" zeggen. Eigenlijk wil ik dat nu nog steeds zeggen, maar dan zonder rechts-extremistische bedoelingen daarbij.
Manchego is ook de baas
Dit, volgens mij heb ik hier iets gemist.quote:
Dat is dan idd niet echt Spaans.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:53 schreef Em31 het volgende:
Een Spaanse schaatser @:Strani!
Edit: laat maar, hij komt ‘uit de omgeving van Barcelona’.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |