Het boompje staat nu in de kamer. Misschien vanavond of anders morgen versierenquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:03 schreef AnneX het volgende:
Euh…de Theaterboom staat!
In de Bieb zijn ballen en slierten kettingen en lichtjes en Kerstverhalen uitgestald.
Thuis gaat dit weekend gebeuren, denk ik. Geen boom, wel klein spul.
Hebben jullie al een echte kerstboom staan?
Werk wel. Thuis doe ik niet aan een boom. Te veel gedoequote:Op vrijdag 8 december 2023 17:03 schreef AnneX het volgende:
Euh…de Theaterboom staat!
In de Bieb zijn ballen en slierten kettingen en lichtjes en Kerstverhalen uitgestald.
Thuis gaat dit weekend gebeuren, denk ik. Geen boom, wel klein spul.
Hebben jullie al een echte kerstboom staan?
Heb je zo’n terrorbaby joh?quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vermoed dat een kerstboom een halve minuut staat en dat ie daarna gesloopt wordt door de baby en hij zichzelf meeneemt in het proceswe slaan dus maar een jaartje over. Mijn oudste was bij zijn eerste Kerstmis maar 1,5 maand ouder maar daar maakte ik me helemaal geen zorgen over die boom
![]()
Is die nu al zo sterk? Dan staat jullie nog wat te wachtenquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vermoed dat een kerstboom een halve minuut staat en dat ie daarna gesloopt wordt door de baby en hij zichzelf meeneemt in het proceswe slaan dus maar een jaartje over. Mijn oudste was bij zijn eerste Kerstmis maar 1,5 maand ouder maar daar maakte ik me helemaal geen zorgen over die boom
![]()
Ik sluit me hier bij aanquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:54 schreef yinu het volgende:
Verder voel ik me nu enorm bejaard want ik heb net kennis gemaakt met wat kennelijk een enorme trend is bij kinderen: skibidi toilet men. Ik voel me echt zo’n oma![]()
![]()
![]()
Zoals mijn eigen oma naar supermario keek.
Echt hè? De maker heet Dafuq en dat vond ik wel adequaat.quote:
Eindje vliegen! En het is zomer. Familiebezoek?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:41 schreef gcjoel het volgende:
Kerstboom staat al 2 weken, wel met alleen lampjes. Onbedoeld een nieuwe nep boom gekocht en we moesten hem uitproberen. Maar omdat hij volgend weekend weer opgeruimd wordt niet verder versierd.![]()
In Nieuw zeeland hebben we toch geen kerst gevoel nodig
Nee vakantie, lekker rondje rijden daar.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eindje vliegen! En het is zomer. Familiebezoek?
Zo gaafquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee vakantie, lekker rondje rijden daar.
Ja 2020 was het eerste planquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo gaafDit waren jullie voor corona al van plan toch?
Eindelijkquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:41 schreef gcjoel het volgende:
Kerstboom staat al 2 weken, wel met alleen lampjes. Onbedoeld een nieuwe nep boom gekocht en we moesten hem uitproberen. Maar omdat hij volgend weekend weer opgeruimd wordt niet verder versierd.![]()
In Nieuw zeeland hebben we toch geen kerst gevoel nodig
quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is die nu al zo sterk? Dan staat jullie nog wat te wachten
Het is echt een lief en vrolijk mannetjequote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[..]
Het is echt een lief en vrolijk mannetjeMaar hij heeft een ongekende ontdekdrift. En hij kan sinds een poosje staan en trekt zich dus aan alles op WANT DAN KAN JE NOG VEEL MEER ZIEN EN AANRAKEN
ik ben vooral bang dat hij aan de boom gaat hangen en hem over zich heen trekt.
Ik dacht dat ik met de oudste wel wat gewend was qua bewegelijk en nieuwsgierig maar deze overtreft hem misschien nog wel![]()
Staanquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[..]
Het is echt een lief en vrolijk mannetjeMaar hij heeft een ongekende ontdekdrift. En hij kan sinds een poosje staan en trekt zich dus aan alles op WANT DAN KAN JE NOG VEEL MEER ZIEN EN AANRAKEN
ik ben vooral bang dat hij aan de boom gaat hangen en hem over zich heen trekt.
Ik dacht dat ik met de oudste wel wat gewend was qua bewegelijk en nieuwsgierig maar deze overtreft hem misschien nog wel![]()
Ruim 8, maar dat staan doet ie sinds 1,5 maand ongeveer.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
StaanMaar hoe oud is hij? Ik dacht een maand of 6 maar dat heb ik vast helemaal verkeerd
Oh wauw, da’s best wel snel toch?quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ruim 8, maar dat staan doet ie sinds 1,5 maand ongeveer.
Hij zit wel redelijk aan de rappe kant van het gemiddelde ja. Maar die ander liep met 10 maanden dus het zal wel aan mij liggenquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hij zit wel redelijk aan de rappe kant van het gemiddelde ja. Maar die ander liep met 10 maanden dus het zal wel aan mij liggen
Uiteindelijk gaf de maagsonde wat verlichting. Maar mag nog niet eten of drinken.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft golfer een acceptabele dag gehad na alle ellende van vannacht?
Dat klinkt best ok-ish. Hoop dat jij ook uuuren kan slapen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaf de maagsonde wat verlichting. Maar mag nog niet eten of drinken.
Heeft nu een morfinepomp en pleister, pijnscore is acceptabel.
Is met fysio, vpk en met mij vandaag 2x heel kort uit bed geweest; een hele onderneming met al die zakken, bijbehorende slangen overal uit, over en in bed, lijf en infuuspaal en van lig naar zit![]()
Maar ffies eruit dus ipv continue op zijn rug liggen, goed voor bloedsomloop. Even staan en even op stoel.
Toen ik de foto van eerste keer staand zag die vpk maakte![]()
![]()
![]()
Daarna was ie kapot en uuuren slapen.
Wat een beproeving voor julliequote:Op vrijdag 8 december 2023 23:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaf de maagsonde wat verlichting. Maar mag nog niet eten of drinken.
Is met fysio, vpk en met mij vandaag 2x heel kort uit bed geweest; een hele onderneming met al die zakken, bijbehorende slangen overal uit, over en in bed, lijf en infuuspaal en van lig naar zit![]()
Maar ffies eruit dus ipv continue op zijn rug liggen, goed voor bloedsomloop. Even staan en even op stoel.
![]()
![]()
Kleine stapjes vooruit is ook vooruitquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:27 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
Kleine stapjes is ook goed. Moet ook niet meteen gaan hollen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:27 schreef Blues het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fijn om te lezen, stukken beter als de nacht er voor dusquote:Op zaterdag 9 december 2023 08:52 schreef Blues het volgende:
Er was een goede nacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paar x morfpompie aangeslingerd en ff op 1 zij kunnen liggen![]()
8! Is wel erg warm: 8*7*6*5*4*3*2*1quote:Op zaterdag 9 december 2023 06:32 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Gister werd het al wat grauwig.
Nu is het 8(!) graden buiten.
Goed om te lezen.👍🏼quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:52 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsjonge, dat is wel heuveliger dan hierquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:27 schreef stavromulabeta het volgende:
Hier ook grauwige bomen.
[ afbeelding ]
En straks eten bij Flore
Tis zomaar dinsdag voordat post er is, ook nog.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:45 schreef Blues het volgende:
Ik stuur DM @:annex idd GEEN kerstkaarten aub![]()
Oh dat is heel fijn!! En gisteren gestaan. Super.quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:52 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja curry was lekker, tip van LHO: de bloemkool niet mee in de saus doen was een goeie!quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed om te lezen.👍🏼
En smaakte de bloemkoolcurry ook een beetje?
Kun je het adres en kamernr dm’en dan kunnen wij - die wil - zijn kamer opvrolijken met een kaart. Zónder kerstmis. golfer is nog wel even logeren.
5 uur!!quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat een fantastisch nieuws, @:Blues!!![]()
![]()
Voor jou óók een goede nacht?
+1quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:57 schreef Yinny het volgende:
Goed nieuws! @:blues wat fijn voor jou en golfer
Mag ik ook pm met adres, alsjeblieft?
Lunch. Diner kon ik niet betalenquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsjonge, dat is wel heuveliger dan hier
Eet smakelijk! Twee michelinsterren, poeh. Ga je lunchen of dineren?
Graagquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:45 schreef Blues het volgende:
Ik stuur DM @:annex idd GEEN kerstkaarten aub![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:27 schreef stavromulabeta het volgende:
Hier ook grauwige bomen.
[ afbeelding ]
En straks eten bij Flore
traceerbaar etenquote:VERSE INGREDIËNTEN EN PURE SMAKEN STAAN BIJ ONS HOOG IN HET VAANDEL. WE STREVEN ERNAAR EEN STERKE INDRUK ACHTER TE LATEN MET TRACEERBARE, NATUURLIJKE EN GEZONDE INGREDIËNTEN.
Ik niet, maar ik las in FB dat er soms wel wat problemen zijn met Chrome.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:55 schreef Tuindier het volgende:
Hebben jullie ook steeds problemen om fok te bereiken?
Had gedacht dat ze al eerder zou gaan. Weet nooit zo goed wat ik van haar/SP moet vinden. Aan de ene kant veel goeds en dan komt er weer iets heel raars.quote:
ze komen gewoon op voor de laagbetaalde arbeiders in nederlandquote:Op zaterdag 9 december 2023 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Had gedacht dat ze al eerder zou gaan. Weet nooit zo goed wat ik van haar/SP moet vinden. Aan de ene kant veel goeds en dan komt er weer iets heel raars.
Dat weet ik, en dat valt ze te prijzen (zouden meer moeten doen). Ik kan nu even niet zo snel een voorbeeld noemen, maar soms komen er opmerkingen/stellingen waarbij ik denk "waar komt dat nou weer vandaan"quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze komen gewoon op voor de laagbetaalde arbeiders in nederland
Niet echt neequote:Op zaterdag 9 december 2023 14:15 schreef Blues het volgende:
Geloven jullie dit?
1 zo'n ding is maar 50 euriekes.
https://checkout.ekommmed(...)RrRZojxoCjVwQAvD_BwE
Even getwijfeld de laatste verkiezingen.quote:
Wat goed van je om dat uit te zoeken 👍🏼quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet echt nee
https://nl.trustpilot.com/review/equiwarmpro.co
Had laatst zoiets gezien (nog kleiner) en ik kon het niet geloven en toen kwam ik op mijn zoektocht deze ook tegen, was dus makkelijk te vinden. Daarom gewoon de airco op heat gezet, daarvan wist ik zeker dat het werkt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat goed van je om dat uit te zoeken 👍🏼
Ach ja... reviews lezen Bluesquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Niet echt nee
https://nl.trustpilot.com/review/equiwarmpro.co
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handschoenen met van die vingertoppen om digitaal te kunnen werken?quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ach ja... reviews lezen Bluesdoe ik meestal wel, maar het kwam net langs online en ik heb met thuiswerken in de winter vaak van die kouwe handen dus ik dacht wie weet is dit wel wat
Lama ding.!
Ik heb hier wel een kleintje staan die goed werkt (zowel airco als heater) maar je woont wat te ver weg om te brengenquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ach ja... reviews lezen Bluesdoe ik meestal wel, maar het kwam net langs online en ik heb met thuiswerken in de winter vaak van die kouwe handen dus ik dacht wie weet is dit wel wat
Lama ding.!
Is dat de gevoelstemperatuur of slaat de thermostaat van cv dan af?quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:32 schreef Blues het volgende:
We hebben een perfect straalkacheltje die het in de tuinkamer prima doet met pianospelen
Zetten we ook wel eens in de huiskamer waar ik thuiswerk.
Maar het nadeel daarvan is dat dan de rest vh huis niet meer opwarmt en alle ruimtes megakoud aanvoelen als het straalkacheltje het overneemt hier
https://www.bol.com/nl/nl(...)00/9000000011694977/ Deze dus (niet meer leverbaar) en inderdaad, deze verwarmt alleen de ruimte waar die staat. Ik gebruik 'm wel in de naaikamer, dan zijn warme handen wel fijn.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:32 schreef Blues het volgende:
We hebben een perfect straalkacheltje die het in de tuinkamer prima doet met pianospelen
Zetten we ook wel eens in de huiskamer waar ik thuiswerk.
Maar het nadeel daarvan is dat dan de rest vh huis niet meer opwarmt en alle ruimtes megakoud aanvoelen als het straalkacheltje het overneemt hier
Dat laatste. Omdat het dan in in de woonkamer 19/19,5/20 gr is (veel sneller dan de CV dat kan) slaat die niet meer aan.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:34 schreef AnneX het volgende:
Is dat de gevoelstemperatuur of slaat de thermostaat van cv dan af?
Euh…zet je de thermostaat hoger 😇 zodat die wel aanslaat.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat laatste. Omdat het dan in in de woonkamer 19/19,5/20 gr is (veel sneller dan de CV dat kan) slaat die niet meer aan.
Ik heb een verwarmde bureau mat, werkt perfect tegen de koude handenquote:Op zaterdag 9 december 2023 14:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Lama ding.!
Klinkt goed, recensies van verschillende versies variëren.quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb een verwarmde bureau mat, werkt perfect tegen de koude handen
Ik heb deze al een paar jaar onder mijn bureau staan.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Lama ding.!
Durf ik niet te zeggen, via marktplaats gekocht toenquote:Op zaterdag 9 december 2023 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt goed, recensies van verschillende versies variëren.
Welke heb je?
Nou, er zaten geen qr-codes op de gerechtenquote:
Ja de hele dag al; uiteindelijk al mijn caches en cookies weggegooid in Firefox en toen lukte het weer.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:55 schreef Tuindier het volgende:
Nee ik geloof dit niet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:15 schreef Blues het volgende:
Geloven jullie dit?
1 zo'n ding is maar 50 euriekes.
https://checkout.ekommmed(...)RrRZojxoCjVwQAvD_BwE
En ontbijt en lunch morgen?quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:52 schreef Sarabi het volgende:
We hadden lunch bij Black Smoke, dus avondeten is niet nodig vandaag
Dat heb ik gisteren in de nieuwe slowcooker gedaan. Ging helemaal prima, warm maar niet kokend (alleen in het begin omdat hij net van sauté af was). De binnenpan was met inhoud lichter dan de lege crockpot binnenpan.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:54 schreef borisz het volgende:
Ben een simpele pastasaus aan het brouwen. Totale tijd een uurtje.
Ja, er is nog wel genoeg over voor nog een maaltijdquote:
Ik vind het geniaal bedachtquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:12 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb een quiche met een vulling van de leftover rode curry met broccoli, vega balletjes en zoete aardappel in de oven staan. Op en top fusion.
Tof. Ga ik opnemen. Film uitkijken wordt me vandaag te laat.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:24 schreef Karzai het volgende:
the hobbit vanavond op belgie1 ga ik kijken
Hij's weer reuze leukquote:Op zaterdag 9 december 2023 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle fans en @:uniekhoornDr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #8
Welke kerstmarkt gaan jullie naartoe?quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word zojuist opgetrommeld om @:cat-astrophe haar gebrek aan kerstmarkten te repareren. Zo gezegd, zo gedaan![]()
Dacht dat Oslo mijn laatste reisje van dit jaar was maar het blijkt toch weer wat anders te liggen
Dortmund!quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Welke kerstmarkt gaan jullie naartoe?
quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Welke kerstmarkt gaan jullie naartoe?
DortmOnd voor de puristenquote:Op zaterdag 9 december 2023 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dortmund!
Fles blijft er logeren, ik rijd heen en weer. Want de drukke leef.
net gedaan. Met Hertog Jan. Nog keertje?quote:
Ja doe maar, baadt het niet dan schaadt het nietquote:Op zaterdag 9 december 2023 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net gedaan. Met Hertog Jan. Nog keertje?
Ik weet niet hoeveel liter Fles heeftquote:Op zaterdag 9 december 2023 18:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja doe maar, baadt het niet dan schaadt het niet
Geen idee joh. In MS hadden ze er 6. als dit allemaal bij elkaar als 1 gerekend wordt is het al snel een best grote jaquote:Op zaterdag 9 december 2023 18:56 schreef derLudolf het volgende:
Maar dat is de grootste van D of niet?
Moest eerst nog een fles Glühwein van vorig jaar wegpompen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel liter Fles heeft
Nee, dat is Nürnberg. In Dortmund hebben ze de grootste kerstboom.quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:56 schreef derLudolf het volgende:
Maar dat is de grootste van D of niet?
Ach ja, als je de champignons, kastanjes, braadworst, zalm boven houtvuur, glühwein en de olijfhout dingetjes hebt gezien, heb je 98% ook wel gezienquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, dat is Nürnberg. In Dortmund hebben ze de grootste kerstboom.
Als ik niet ingelogd ben, zijn de nodige topic niet te zien. Een Database probleem volgens de blauwe balk.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:55 schreef Tuindier het volgende:
Hier vandaag de laatste eer bewezen aan een persoon 30 jaar jonger. Ook in de zeikregen, met wind.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Even getwijfeld de laatste verkiezingen.
Zij was altijd welbespraakt in discussies aan tafel, in debatten, goed op de hoogte en hart op de juiste plaats.
Helaasch![]()
Zojuist met de buren afscheid genomen van buurman 1, die het laatste rondje maakte langs het huis waar hij is geboren en 89 jaar + 1 dag heeft gewoond.
De dorpsvlag halfstok. Toch wel droevig. De regen maakte het nog droeviger.
Vanavond naar de voorstelling Ho Ho Kerstshow van de Wereldbänd.
Ongelooflijk muzikale mannen en vermakelijk spektakel.
Hier zitten de witte varianten er van. Vooral spinnetjes overal tussenuit te pikken.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:44 schreef AnneX het volgende:
Een drukte van belang in de heg. Watervlug en er zijn best veel dit jaar.
[ link | afbeelding ]
*Noteer dat!*quote:Op zaterdag 9 december 2023 18:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
ik blijk daar echt een verborgen talent voor te hebben
ik heb echt ZO veel verborgen talenten ik weet ze zelf niet eens allemaalquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:46 schreef sigme het volgende:
[..]
*Noteer dat!*
Verborgen talenten zijn dingen die dus niet dik gezaaid zijn en die je kan uitbaten wanneer je wat te doen zoekt. Neem notie van je talent!
Met sterreninspriratie? Of een eenvoudige hap?quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:29 schreef stavromulabeta het volgende:
Ondanks het 5 gangen lunchen toch een kookbui vanavond
Parkeerdeal al gezien met 10% korting op eten en drinkerijquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach ja, als je de champignons, kastanjes, braadworst, zalm boven houtvuur, glühwein en de olijfhout dingetjes hebt gezien, heb je 98% ook wel gezien
Uiteraardquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
er moeten nog lokale craft waxmelts gescoord worden Ludolf
Bij mij hielp het weggooien van alle offline Cach (2Gb...) Kost dan maar wat bandbreedtequote:Op zaterdag 9 december 2023 19:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Als ik niet ingelogd ben, zijn de nodige topic niet te zien. Een Database probleem volgens de blauwe balk.
Onder andere deze SC. Log ik in dat werkt alles wel.
Wat fijn allemaalquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Goed bezig @:Lucky_Strike! En sollicitatiebrieven schrijven is leuk. Ik ben erg benieuwd welke er nog bij komen tm dinsdag op de functie op mijn afdeling. De brieven van perfectionisten komen meestal pas vlak voor de deadline binnen haha. Geldt ook voor mezelf, dit keer alleen maar niet omdat ik er al werk en ze dus ook al meer informatie over me hebben dan alleen mijn brief en cv. Tot nu toe heb ik het idee dat er nog niet veel andere kanshebbers tussen zitten
![]()
Kat doet het stuk beterstaartje komt bij aaien over ruggetje steeds iets verder omhoog. Inmiddels soms al tot zo ongeveer halverwege! En spontaan ook steeds iets hoger. En van 3 naar 2x opiaten-pijnstilling gaat sinds gisteren heel goed
, dus morgen zoals gepland naar 1x, alleen nog ochtend. En dan heel hard duimen dat dat ook meteen de laatste keer was, want schema dierenarts was als dat goed gaat dan maandag helemaal niet meer de opiaten-pijnstilling. En als dat goed gaat dan dinsdag de ander ook niet meer (maar als die wel nog nodig is dan kan die wel gewoon nog, da's geen opiaat dus geschikter voor langer gebruik).
Hoop echt dat het volgens plan blijft gaan, want dan kan ik met een echt gerust hart naar mn twee nachtjes weg woensdag. Dat is voor het eerst sinds juni 2019 dat ik met iemand anders dan mn ouders ergens heen ga (eerst proefschrift afronden, toen corona en uit met ex). En sinds toen ben ik ook alleen maar 1x 4 dagen langsgeweest bij mn ouders met skieën en 1x 4 dagen met mn moeder naar Leeuwarden. Dus ik kijk daar wel echt erg naar uit
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Goed bezig @:Lucky_Strike! En sollicitatiebrieven schrijven is leuk. Ik ben erg benieuwd welke er nog bij komen tm dinsdag op de functie op mijn afdeling. De brieven van perfectionisten komen meestal pas vlak voor de deadline binnen haha. Geldt ook voor mezelf, dit keer alleen maar niet omdat ik er al werk en ze dus ook al meer informatie over me hebben dan alleen mijn brief en cv. Tot nu toe heb ik het idee dat er nog niet veel andere kanshebbers tussen zitten
![]()
Kat doet het stuk beterstaartje komt bij aaien over ruggetje steeds iets verder omhoog. Inmiddels soms al tot zo ongeveer halverwege! En spontaan ook steeds iets hoger. En van 3 naar 2x opiaten-pijnstilling gaat sinds gisteren heel goed
, dus morgen zoals gepland naar 1x, alleen nog ochtend. En dan heel hard duimen dat dat ook meteen de laatste keer was, want schema dierenarts was als dat goed gaat dan maandag helemaal niet meer de opiaten-pijnstilling. En als dat goed gaat dan dinsdag de ander ook niet meer (maar als die wel nog nodig is dan kan die wel gewoon nog, da's geen opiaat dus geschikter voor langer gebruik).
Hoop echt dat het volgens plan blijft gaan, want dan kan ik met een echt gerust hart naar mn twee nachtjes weg woensdag. Dat is voor het eerst sinds juni 2019 dat ik met iemand anders dan mn ouders ergens heen ga (eerst proefschrift afronden, toen corona en uit met ex). En sinds toen ben ik ook alleen maar 1x 4 dagen langsgeweest bij mn ouders met skieën en 1x 4 dagen met mn moeder naar Leeuwarden. Dus ik kijk daar wel echt erg naar uit
Staat zeker genoteerd. Naast het goed in kunnen spreken van voicemails heb ik geloof ik geen verborgen talenten. Of ze zijn echt nog helemaal verborgenquote:Op zaterdag 9 december 2023 19:46 schreef sigme het volgende:
[..]
*Noteer dat!*
Verborgen talenten zijn dingen die dus niet dik gezaaid zijn en die je kan uitbaten wanneer je wat te doen zoekt. Neem notie van je talent!
Ja, ik zie vandaag voor het eerst in anderhalve week alles echt weer een beetje zonnig inquote:
Wat heerlijk te lezenquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:26 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, ik zie vandaag voor het eerst in anderhalve week alles echt weer een beetje zonnig inkat gaat beter, mijn blaasontsteking is weg en mijn eetlust terug, ik heb twee keer lekker gesport en er zitten leuke dagen aan te komen (ondanks ook heel spannend, want voor het eerst met deze collega langer dan paar uur samen, maar heb er wel vertrouwen in).
Mn broertje was vandaag ook langs met mn nichtje, was erg gezellig. En ze komt waarschijnlijk in de kerstvakantie een nachtje logeren![]()
En ik heb nog maar 4.5 werkdagen dit jaar![]()
volgende week maandag, dinsdag en vrijdagmiddag, en de week erop alleen maandag en dinsdag. En dan pas 8 januari weer
![]()
Om ook maar even een positief tegenwicht te bieden aan mijn zorgen/paniek/mweh-posts van afgelopen tijd![]()
Reibekuchen!quote:Op zaterdag 9 december 2023 19:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach ja, als je de champignons, kastanjes, braadworst, zalm boven houtvuur, glühwein en de olijfhout dingetjes hebt gezien, heb je 98% ook wel gezien
Eisbein in koud zuurquote:
Voor mij een 'laatste keer dat die en die nog levend mee kon' dus ja, graag welquote:
Daar heeft ze gelijk in.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cat vindt dat dat met appelmoes moet
Toch niet helemaal gestopt zo te lezenquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dagje deeg, 5.8 kilo pizzadeeg en 5.25 kilo brooddeeg staan te rijzen, morgen goed voor 26 pizza's en 6 broden. Ook een kilo saffraancustard gemaakt voor desserts
Kijk toch, dat zijn de betere berichtenquote:Op zaterdag 9 december 2023 20:56 schreef Blues het volgende:
Ik kom ook ff met goed nieuws: de maagsonde is eruit en hij heeft vloeibaar toetje gegeten![]()
Hopen dat dat goed blijft gaan en hij eindelijk weer mag gaan starten met (vloeibaar/gepureerd) eten!
Nou dat zullen we nog weleens zien dan.quote:
Eisbein mit sauerkraut. Maar dat eet je niet op een kerstmarkt.quote:
Op de kerstmarkt in Osnabruck denken ze daar anders over.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:18 schreef z80 het volgende:
[..]
Eisbein mit sauerkraut. Maar dat eet je niet op een kerstmarkt.
Ga je het dit jaar wel proeven danquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat zullen we nog weleens zien dan.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ga je het dit jaar wel proeven dan
quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
likes-kanon: culinaire adviezen van Cat in twijfel trekken
Daar heeft mw. MM vandaag ook rondgelopen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op de kerstmarkt in Osnabruck denken ze daar anders over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heeft mw. MM vandaag ook rondgelopen.
Die zat te slempen aan de Glühwein onder begeleiding van Opa's bratkartoffel.
Rond middernacht mag ik haar ergens van een station ophaleen…Het was ons jaarlijkse uitje richting D, tot een aantal jaar terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Tot een paar jaar geleden ging ik ook nog wel mee, die kant op rond deze tijd van het jaar.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het was ons jaarlijkse uitje richting D, tot een aantal jaar terug.
Ik ging dus met schoonfamilie; na het parkeren schoven schoonpa en ik langs de stalletjes voor een leuke snack, en 3 a 4 uur later zochten de dames ons dan op met een lading ongedefineerde tasjes.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden ging ik ook nog wel mee, die kant op rond deze tijd van het jaar.
Maar ik ben een beetje erg uitgekeken op kerstmarkten in Duitsland.
Te druk, te veel troepartikelen en te ver weg voor een dagje.
Ik ga wel van het voorjaar of van de zomer.
Terrasje, boerenmarkt en normaal inkopen doen. Beter!
Heel herkenbaar, wij blijven hangen bij de eierpunch en de dames die de DM leegkochten…quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ging dus met schoonfamilie; na het parkeren schoven schoonpa en ik langs de stalletjes voor een leuke snack, en 3 a 4 uur later zochten de dames ons dan op met een lading ongedefineerde tasjes.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heeft mw. MM vandaag ook rondgelopen.
Die zat te slempen aan de Glühwein onder begeleiding van Opa's bratkartoffel.
Rond middernacht mag ik haar ergens van een station ophalen…Met de trein? Dan pakt ze terloops het laatste ritje van de NS1700 meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
eega zit nu met vriendinnen op een rijnboot naar Dusseldorf; nachtboot heen en nachtboot terug...quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met de trein? Dan pakt ze terloops het laatste ritje van de NS1700 mee
quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met de trein? Dan pakt ze terloops het laatste ritje van de NS1700 mee
Ik hang ook liever bij de eierpunchquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Heel herkenbaar, wij blijven hangen bij de eierpunch en de dames die de DM leegkochten…
Volgens mij worden ze verkocht, dus zullen ze wel bij particuliere vervoerders terugkomen. Mocht dat niet lukken zal er idd wel wat op de schroothoop belanden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat de schroothoop op?
Zal vragen of ze foto's wil maken of zo…
DM doe ik door het jaar heen wel.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, wij blijven hangen bij de eierpunch en de dames die de DM leegkochten…
Jij woont iets dichter bij de grens dan wij.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
DM doe ik door het jaar heen wel.
Gluhwein en punch… En Reibekuchen natuurlijk… dat is kerstmarktDit jaar maar op tijd beginnen met de laarsjes, zodat ik wel nuchter naar huis kan
Daar komt de Nederlandse locomotief voor de trein.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Heb even gemeld dat ze een historische reis maakt.
Er schijnen onderweg en bij Bad Bentheim heel veel fotografen aanwezig te zijn, waar ze tot even hiervoor niks van begreep.
Wil je nu een handtekening van mijn echtgenote?quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar komt de Nederlandse locomotief voor de trein.
Vanaf morgen komt deze loc er voor, rijdt door tot Berlijn [ afbeelding ]
zonder bistro rijtuigquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar komt de Nederlandse locomotief voor de trein.
Vanaf morgen komt deze loc er voor, rijdt door tot Berlijn [ afbeelding ]
reibekuchen met appelmoes? vast welquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ga je het dit jaar wel proeven dan
Nou, laten we nou niet hopen dat die trein op iets knalt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je nu een handtekening van mijn echtgenote?
Die van de passagiers van de Titanic zijn ook veel waard geworden…
Nee, maar dit is sowieso de laatste rit van deze loc…quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou, laten we nou niet hopen dat die trein op iets knalt.
De trein zit stampvol, ze is blij dat ze een zitplaats heeft.quote:Laat dr nog even naar de BordBistro gaan, die verdwijnt vanaf morgen ook
Het is de NS, die hebben geen ijsberg nodig. Een ijsklontje uit een glas is vast voldoende.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou, laten we nou niet hopen dat die trein op iets knalt.
Laat dr nog even naar de BordBistro gaan, die verdwijnt vanaf morgen ook
Twee jaar terug kwamen we (oa met @Dr_Flash) ongepland in de IC Berlin-Amsterdam. BordBistro was het enige rijtuig waar nog plek wasquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar dit is sowieso de laatste rit van deze loc…
[..]
De trein zit stampvol, ze is blij dat ze een zitplaats heeft.
quote:Staan allemaal mensen op Het perron foto's te maken. Ik zwaai maar vriendelijk 🙋🏻♀️
vandaag is wel de dag dat een hop dingen voor het laatst zijn, en morgen zijn een hoop dingen voor het eerst.quote:
Ach ja, volgende week een speciale uitgave van Marklin…quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vandaag is wel de dag dat een hop dingen voor het laatst zijn, en morgen zijn een hoop dingen voor het eerst.
Volgens mij heb jij best wel een geinig wijfquote:
Ik klaag niet…quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij best wel een geinig wijf
Ja.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:47 schreef Molo het volgende:
Belangrijke vraag vanuit hier:
Heeft elke grotere Duitse kerstmarkt zijn eigen bekers te koop? Want serieus, glühwein hoor je natuurlijk uit zo'n ultra lelijke kerstbeker te drinken toch
Diepquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vandaag is wel de dag dat een hop dingen voor het laatst zijn, en morgen zijn een hoop dingen voor het eerst.
Wij hebben het nu een week of 6 en het is echt verschrikkelijk inderdaadquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:42 schreef Blues het volgende:
Wat is dat nieuwe NPO start een draak! Zo gebruiksonvriendelijk
Maak het eerst af voor je het de ether inslingert
Eigen kijklijst aanmaken ✖quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Ze hebben het met veel blabla aangekondigd en gelanceerd…
Ow, dat klinkt niet goed…quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Eigen kijklijst aanmaken ✖
Verder kijken waar je gebleven bent ✖
Volgende aflevering streamen ✖
Zelfde aflevering kijken die je al gezien hebt✔
Wat een gekloot zo
Oh nou ik bedoelde alleen maar de dienstregelingen van het OV hoorquote:
quote:Zijn nu in hilversum. Nu oproep in de trein om bij aankomst in Amsterdam een applaus te geven 😄
Ook op bijv de Maiwoche een speciaal glas met statiegeld. Maar een fatsoenlijk glas voor je bier ipv plastic bekertjes.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja.
Eigenlijk zijn het bekers met statiegeld, maar veel mensen geloven dat wel en nemen ze mee naar huis…
quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:57 schreef Blues het volgende:
Yeah, lang leve DevOps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook wel bekend als try &error (of zoals het vroeger heette: Prototyping)…
quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:04 schreef MadMaster het volgende:
In de trein klinkt nu 'Time To Say Goodbye' van Andrea Bocelli & Sarah Brightman, blijkt uit een filmpje dat hier net binnenkomt.
Mw. MM zingt met vriendin hard mee en krijgt verwijtend commentaar van treinspotters die aangeven dat die song bij deze gevallen een traditie is.
Mw. MM en vriendin zingen vervolgens nog harder mee…![]()
![]()
De zgn. Productowner…quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:04 schreef Blues het volgende:
Wie geeft er dan een klap op om live te gaan, die spoort toch niet?
Dat hoort bij het DevOps concept...quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:04 schreef Blues het volgende:
Wie geeft er dan een klap op om live te gaan, die spoort toch niet?
Ja kijk, dat is precies het antwoord wat ik wilde horenquote:Op zaterdag 9 december 2023 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja.
Eigenlijk zijn het bekers met statiegeld, maar veel mensen geloven dat wel en nemen ze mee naar huis…
Jasper is echt top jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En NPO was al drie miljard miljaar ruk, maat blijkbaar kon het dus nòg erger
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Die baan is me ooit aangebodenquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Gekkenhuis op Amsterdam CS:HeftagggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Best knap wel, is geen goedkoop trajectje dat denk ikquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik wou net zeggen, ik vond de app al vrij matig.. weinig zo irritant als dat je élke volgende aflevering apart aan moet zetten ipv dat ze gewoon achter elkaar afspelen. Maar zelfs verder kijken laten verdwijnen is wel heel droevig ja
Ja dat. 6 weken geleden was het er ineens. Geen mail, geen melding. Er stond 'beta' in beeld maar geen enkele mogelijkheid om terug te gaan naar de oude versie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle programma's weg, alle opgeslagen afleveringen weg, geen meldingen van nieuwe afleveringen meer. We waren een programma van een paar jaar geleden aan het kijken maar dat staat er niet meer op.
En dat alles weg is, is nog tot daar aan toe. Maar je kunt ook geen nieuwe kijklijsten aanmaken. Elke avond dus zelf iets bedenken om te kijken.
Ik snap niet dat ik hiervoor moet betalen.Spoilers!
quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:04 schreef MadMaster het volgende:
In de trein klinkt nu 'Time To Say Goodbye' van Andrea Bocelli & Sarah Brightman, blijkt uit een filmpje dat hier net binnenkomt.
Mw. MM zingt met vriendin hard mee en krijgt verwijtend commentaar van treinspotters die aangeven dat die song bij deze gevallen een traditie is.
Mw. MM en vriendin zingen vervolgens nog harder mee…![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Gekkenhuis op Amsterdam CS:KoersbordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Lekker gemigreerd, goed plan, goeie uitvoering ookquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat. 6 weken geleden was het er ineens. Geen mail, geen melding. Er stond 'beta' in beeld maar geen enkele mogelijkheid om terug te gaan naar de oude versie.
Alle programma's weg, alle opgeslagen afleveringen weg, geen meldingen van nieuwe afleveringen meer. We waren een programma van een paar jaar geleden aan het kijken maar dat staat er niet meer op.
En dat alles weg is, is nog tot daar aan toe. Maar je kunt ook geen nieuwe kijklijsten aanmaken. Elke avond dus zelf iets bedenken om te kijken.
Ik snap niet dat ik hiervoor moet betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Mw. MM + vriendin hebben hun namen op de loc gezet.quote:
Ja echt hoor. Het is bijna knap hoe ze dit verneuken.quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker gemigreerd, goed plan, goeie uitvoering ook
Was al om te huilen maar dit klinkt echt als kut met peren
Ik zit nog in dubio of ik dit alles acceptabel leed vind voor het nu *eindelijk* hebben van een normale doorspoelfunctie, in plaats van die VHS-achtige 4x versneld afspelen (waarna je geluid meestal out of sync was of je stream niet meer startte)quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een gekloot zo
Lang leve de ziggo app. via hun modem😇 Dat kan allemaal.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een gekloot zo
Oh, is er een doorspoelfunctie? Morgen eens kijken hoe dat er in de browser uitziet. We gebruiken de app niet. In de browser was het gewoon een kwestie van de cursor op de juiste plaats zetten. Niet dat dat heel makkelijk ging maar het kon in theorie wel.quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zit nog in dubio of ik dit alles acceptabel leed vind voor het nu *eindelijk* hebben van een normale doorspoelfunctie, in plaats van die VHS-achtige 4x versneld afspelen (waarna je geluid meestal out of sync was of je stream niet meer startte)
Bijvoorbeeld dat je langer dan een week kunt terugkijken. Dat je dus hele series kunt kijken, ook als ze jaren geleden zijn uitgezonden. Dat het veel goedkoper dan een televisieabonnement is.quote:Op zondag 10 december 2023 00:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lang leve de ziggo app. via hun modem😇 Dat kan allemaal.
Npo start wat mis ik eraan?
Dat niet meer starten idd, hoe fucking lang werkte dat al niet in die appquote:Op zaterdag 9 december 2023 23:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zit nog in dubio of ik dit alles acceptabel leed vind voor het nu *eindelijk* hebben van een normale doorspoelfunctie, in plaats van die VHS-achtige 4x versneld afspelen (waarna je geluid meestal out of sync was of je stream niet meer startte)
quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:54 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n app had je bij mij baas niet moeten flikken
Wat heeft jouw baas ermee te maken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Tbh liever helemaal niet meer werken dan geluid drie seconden vertraagd. Of na doorspoelen tien seconden afspelen, vijf pauzeren, tien afspelen, etcquote:Op zondag 10 december 2023 00:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat niet meer starten idd, hoe fucking lang werkte dat al niet in die app
Echt jaaaaaren
Zo tergend dat ik m ook echt al jaaaaaren boycot
Dat is npo plus en niet start. Maar ook alle Louis Therouxsquote:Op zondag 10 december 2023 00:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat je langer dan een week kunt terugkijken. Dat je dus hele series kunt kijken, ook als ze jaren geleden zijn uitgezonden. Dat het veel goedkoper dan een televisieabonnement is.
Iets naar de klant doen waarvan je had kunnen weten dat het niet naar behoren werkt.quote:Op zondag 10 december 2023 00:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat heeft jouw baas ermee te maken dan?
Zou jullie configuratie niet veel makkelijker zijn met een Chromecast?quote:Op zondag 10 december 2023 00:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, is er een doorspoelfunctie? Morgen eens kijken hoe dat er in de browser uitziet. We gebruiken de app niet. In de browser was het gewoon een kwestie van de cursor op de juiste plaats zetten. Niet dat dat heel makkelijk ging maar het kon in theorie wel.
Ik heb nog Chromecasts over.quote:Op zondag 10 december 2023 00:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zou jullie configuratie niet veel makkelijker zijn met een Chromecast?
Nee. We vinden het heerlijk om gewoon de muis, de browser en de verkenner te gebruiken net zoals we dat met een desktop pc doenquote:Op zondag 10 december 2023 00:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zou jullie configuratie niet veel makkelijker zijn met een Chromecast?
If it ain't broke, don't fix it.quote:Op zondag 10 december 2023 00:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had al een afkeer voor alle streamingdiensten maar dit spant wel de kroon hoor. Hoe kan je nou echt alles aan die applicatie verneuken?
Misschien rollen ze alvast hun exitstrategie uit, proactief na de verkiezingsuitslagquote:Op zondag 10 december 2023 00:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tbh liever helemaal niet meer werken dan geluid drie seconden vertraagd. Of na doorspoelen tien seconden afspelen, vijf pauzeren, tien afspelen, etc
Mijn voornaamste ergernissen nu zijn:
- de zoekfunctie, en vooral de poging tot een keyboard layout. Dat was bij npo al de slechtste van alle streamingdiensten, en het is best knap dat ze die nog verrotter hebben gekregen
- dat deze update werd afgedwongen en de oude app per direct niet meer werkte. Ik bepaald zelf wel wanneer ik update
Ik heb de huidige doorspoel overigens nog niet getest want na het updaten wilde ik gewoon tv kijken zonder gezeik en zoveel vertrouwen had ik er nou ook weer niet in
Op1, Uit1…quote:Op zondag 10 december 2023 00:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Misschien rollen ze alvast hun exitstrategie uit, proactief na de verkiezingsuitslag
Precies. Hier ligt ook zo'n ding in een lade. Maar men moet echt niet fucken met mijn tv, daar word ik echt heel nijdig van. De Chromecast is dus geveto'd. Net als allerlei kekke mediacentre software. Opzouten daarmee. Ik weet wat ik prettig vind en ik stap daar niet van af.quote:Op zondag 10 december 2023 00:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
If it ain't broke, don't fix it.
Maar leg dat maar eens uit aan al die figuren die menen dat je elke dag een 'new feature' moet hebben…
Preciesquote:
Bij ziggo kan dat ook. Tenminste ik zie, dat er 12 seizoenen ncis voor mij klaarstaan. Nu de uren nog om te kijken…quote:Op zondag 10 december 2023 00:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat je langer dan een week kunt terugkijken. Dat je dus hele series kunt kijken, ook als ze jaren geleden zijn uitgezonden. Dat het veel goedkoper dan een televisieabonnement is.
Hier ook behoorlijk ja!quote:Op zondag 10 december 2023 04:58 schreef AnneX het volgende:
Boe…Elin gaat te keer buiten! Ruig hoor.
Ja, gaan wij ook maar doen.quote:
Veel zieken thuis gehad sinds oktober. Tot nu toe ben ik de enige die nog niet ziek is geweest.quote:Op zondag 10 december 2023 07:59 schreef sigme het volgende:
Hey Anthraxx, lang niet gezien.
Alles goed?
[..]
Ja, gaan wij ook maar doen.
Klinkt wel heel gezellig! Waar heb je gegeten?quote:Op zondag 10 december 2023 07:49 schreef Lonaa het volgende:
Hehehe ik ben al wakker. Gisteren met een vriendengroep uit eten geweest in Den Bosch en daar bij vrienden blijven slapen. Ongeacht bedtijd slaap ik ergens tussen 6 en 8 uur en ik lag er om 1 in dus tja.
Koffie. Wachten op de rest, dan mezelf weer naar huis laten rijden.
Ben je er nog uitgekomen met de ongemakkelijkheid?quote:Op zondag 10 december 2023 07:49 schreef Lonaa het volgende:
Hehehe ik ben al wakker. Gisteren met een vriendengroep uit eten geweest in Den Bosch en daar bij vrienden blijven slapen. Ongeacht bedtijd slaap ik ergens tussen 6 en 8 uur en ik lag er om 1 in dus tja.
Bij Pollevie en dat vind ik een enorme aanrader. Chefs menu, wel de variant met ook wat gangen vis/vlees (3 uit 6). Ze doen hele gave dingen met groente en al hun sauzen zijn fantastisch. Goede wijn pairing, schiet af en toe ietsje te kort in de bediening voor 10/10 zeg maar.quote:Op zondag 10 december 2023 08:27 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Klinkt wel heel gezellig! Waar heb je gegeten?
Ze had het laatste bedjequote:Op zondag 10 december 2023 08:29 schreef Blues het volgende:
Annie! fijn wat van je te lezen, wat een schrik joh met het rs virusHet was (of is) weer een uitbraak las ik.
Joah, gaat best. Ik voel(de) het wel met vlagen en ik heb me ook wel geërgerdquote:Op zondag 10 december 2023 08:30 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Ben je er nog uitgekomen met de ongemakkelijkheid?
Je zou denken dat onthouden waar je bent gebleven 1 van je core features zou zijnquote:Op zondag 10 december 2023 08:29 schreef Tuindier het volgende:
'morgen. Die app klinkt alsof ie door de ontwikkelaars van de bieb app gemaakt is. Die heeft ook zoveel potentie, maar luisterboeken onthouden niet waar ze gebleven zijn, herhalen iedere keer hetzelfde hoofdstuk en tijdschriften willen amper laden. Wat een bagger is dat.
Ik ben een paar keer vannacht gaan kijken of boom en schuttingen nog stonden.quote:Op zondag 10 december 2023 04:58 schreef AnneX het volgende:
Boe…Elin gaat te keer buiten! Ruig hoor.
Naar hoorquote:Op zondag 10 december 2023 08:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze had het laatste bedje. Het is inderdaad vrij heftig op dit moment. Toch blij dat ze er heeft gelegen. Ze had echt hulp nodig qua ondersteuning (zuurstof).
Ze hoest alleen nog heftig. Klinkt als een zeehond. Kon lang aanhouden.
Hier is er een boom op de snelweg omgewaaid. Verder geen last tot nu toe. Het waait stevig en het regent bij vlagen. Goed weer om binnen te blijvenquote:Op zondag 10 december 2023 08:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer vannacht gaan kijken of boom en schuttingen nog stonden.
Stormen hier aan de kust zijn hier vooral boven in t huis enorm goed te horen
Oooh, valt mee haha. Ik lag er ook om 1u in en alleen net van 8.30 tot wekker 8.55 nog even geslapen, maar dat heeft het niet per se beter gemaakt. Al zal het behoorlijk schelen dat ik niet gedronken heb en dus geen kater hebquote:Op zondag 10 december 2023 07:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik dacht echt de eerste keer dat we die app (op de tv) openden, wij zijn de klunzen hier omdat wij het niet kunnen vinden. En op zoek naar meer features waren we echt in verwarring, je gaat het echt bij jezelf zoeken.quote:Op zondag 10 december 2023 08:34 schreef Anthraxx het volgende:
Je zou denken dat onthouden waar je bent gebleven 1 van je core features zou zijn.
Opluchting is dat dan ookquote:Op zondag 10 december 2023 09:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik dacht echt de eerste keer dat we die app (op de tv) openden, wij zijn de klunzen hier omdat wij het niet kunnen vinden. En op zoek naar meer features waren we echt in verwarring, je gaat het echt bij jezelf zoeken.
Hoef niet
Ik ookquote:Op zondag 10 december 2023 08:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer vannacht gaan kijken of boom en schuttingen nog stonden.
Misschien heb ik iets gemist, maar hoe kan de NPO je TV eruit gooien?quote:Op zondag 10 december 2023 07:45 schreef sigme het volgende:
Mogge. NPO heeft de ondersteuning van onze TV eruit gegooid. Na 5 jaar kan zo'n ding immers wel in de prullenbak. Dus nu moesten we naar de app. Dus nu hebben we geen NPO of andere tv-zenders meer.
Alleen netflix.
Dat snap ik. Ik denk dat veel mensen eerst aan zichzelf gaan twijfelen. Ik had wel al het e.a meegekregen dus ik zag wel dat het aan de app zelf lag. Ik snap niet hoe ze dit naar buiten hebben gebracht.quote:Op zondag 10 december 2023 09:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik dacht echt de eerste keer dat we die app (op de tv) openden, wij zijn de klunzen hier omdat wij het niet kunnen vinden. En op zoek naar meer features waren we echt in verwarring, je gaat het echt bij jezelf zoeken.
Hoef niet
Door de app die op jouw TV OS werkt niet meer te ondersteunen. Philips, Sony etc hadden in het verleden u=hun eigen OS op hun televisies. Tegenwoordig is dat vrijwel alleen nog maar Android TV.quote:Op zondag 10 december 2023 09:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien heb ik iets gemist, maar hoe kan de NPO je TV eruit gooien?
Ow, de app bij smart TV's.quote:Op zondag 10 december 2023 10:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Door de app die op jouw TV OS werkt niet meer te ondersteunen. Philips, Sony etc hadden in het verleden u=hun eigen OS op hun televisies. Tegenwoordig is dat vrijwel alleen nog maar Android TV.
Kan je omzeilen door bv een Apple TV box te kopen, of eentje van Amazon, als je met reclame kijken en je gegevens wilt betalen
Ja, was dat feestje.quote:Op zondag 10 december 2023 09:06 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oooh, valt mee haha. Ik lag er ook om 1u in en alleen net van 8.30 tot wekker 8.55 nog even geslapen, maar dat heeft het niet per se beter gemaakt. Al zal het behoorlijk schelen dat ik niet gedronken heb en dus geen kater heb![]()
Was dit dat ene feestje? Met ook ex en toch iets kunnen regelen voor in andere kamer slapen? Zo ja, viel het mee?
Hmm toch een plank uit de schutting. Staat een grote struik voor dus we zagen het ik eerste instantie niet. Eens kijken of we het zo kunnen fixen.quote:Op zondag 10 december 2023 09:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ookwas niet de beste nacht ooit.
Kat lag lekker comfortabel midden in ons bed, die had nergens last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |