Heb 'kookboeken' in de OP even aangepast naar 'geleende kookboeken'quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:25 schreef Hiddendoe het volgende:
Je kunt ook gewoon kookboeken kopen.
Klopt het dat deze app alleen bookmarks maakt, en dus niet daadwerkelijk de inhoud kopieert en zelf opslaat? Dus dat een item niet meer werkt als de website niet meer bestaat?quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Raindrop.io![]()
634 recepten, 5 collecties, vele tientallen tags![]()
Geschikt voor Android en browser. Mogelijk om foto's, Wordbestanden en pdf's toe te voegen.
Kloptquote:Op zaterdag 9 december 2023 21:48 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Klopt het dat deze app alleen bookmarks maakt, en dus niet daadwerkelijk de inhoud kopieert en zelf opslaat? Dus dat een item niet meer werkt als de website niet meer bestaat?
Edit: na wat zoekwerk blijkt het wel te kunnen, maar dan voor ruim 30 euro per jaar.quote:
Dat klopt inderdaad. Van een aantal sites heb ik een webarchive linkje. Maar je kunt ook knipsels maken of eigen bestanden uploaden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:48 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Klopt het dat deze app alleen bookmarks maakt, en dus niet daadwerkelijk de inhoud kopieert en zelf opslaat? Dus dat een item niet meer werkt als de website niet meer bestaat?
Oh. Zal er op de pc eens beter naar kijken binnenkort.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:10 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Edit: na wat zoekwerk blijkt het wel te kunnen, maar dan voor ruim 30 euro per jaar.
Doen wij ook ja. We hadden een hele stapel HelloFresh kaarten, en voor onze eigen recepten maak ik die nu ook. Lekker bladerenquote:
Ik heb net even gekeken en de inhoud zelf wordt inderdaad niet opgeslagen. Je kunt dat omzeilen door een recept op te slaan als pdf (of bestand van je voorkeur) en het dan te uploaden. Ik doe dat zelf niet. Ik heb in de 7 jaar dat ik dit meermaals per week gebruik nog maar 2 keer gehad dat een website het niet meer deed. 1 Keer was het recept via webarchive te vinden en 1 keer heb ik de moeite niet gedaan om het terug te zoeken.quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:48 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |