Het boompje staat nu in de kamer. Misschien vanavond of anders morgen versierenquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:03 schreef AnneX het volgende:
Euh…de Theaterboom staat!
In de Bieb zijn ballen en slierten kettingen en lichtjes en Kerstverhalen uitgestald.
Thuis gaat dit weekend gebeuren, denk ik. Geen boom, wel klein spul.
Hebben jullie al een echte kerstboom staan?
Werk wel. Thuis doe ik niet aan een boom. Te veel gedoequote:Op vrijdag 8 december 2023 17:03 schreef AnneX het volgende:
Euh…de Theaterboom staat!
In de Bieb zijn ballen en slierten kettingen en lichtjes en Kerstverhalen uitgestald.
Thuis gaat dit weekend gebeuren, denk ik. Geen boom, wel klein spul.
Hebben jullie al een echte kerstboom staan?
Heb je zo’n terrorbaby joh?quote:Op vrijdag 8 december 2023 18:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vermoed dat een kerstboom een halve minuut staat en dat ie daarna gesloopt wordt door de baby en hij zichzelf meeneemt in het proceswe slaan dus maar een jaartje over. Mijn oudste was bij zijn eerste Kerstmis maar 1,5 maand ouder maar daar maakte ik me helemaal geen zorgen over die boom
![]()
Is die nu al zo sterk? Dan staat jullie nog wat te wachtenquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vermoed dat een kerstboom een halve minuut staat en dat ie daarna gesloopt wordt door de baby en hij zichzelf meeneemt in het proceswe slaan dus maar een jaartje over. Mijn oudste was bij zijn eerste Kerstmis maar 1,5 maand ouder maar daar maakte ik me helemaal geen zorgen over die boom
![]()
Ik sluit me hier bij aanquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:54 schreef yinu het volgende:
Verder voel ik me nu enorm bejaard want ik heb net kennis gemaakt met wat kennelijk een enorme trend is bij kinderen: skibidi toilet men. Ik voel me echt zo’n oma![]()
![]()
![]()
Zoals mijn eigen oma naar supermario keek.
Echt hè? De maker heet Dafuq en dat vond ik wel adequaat.quote:
Eindje vliegen! En het is zomer. Familiebezoek?quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:41 schreef gcjoel het volgende:
Kerstboom staat al 2 weken, wel met alleen lampjes. Onbedoeld een nieuwe nep boom gekocht en we moesten hem uitproberen. Maar omdat hij volgend weekend weer opgeruimd wordt niet verder versierd.![]()
In Nieuw zeeland hebben we toch geen kerst gevoel nodig
Nee vakantie, lekker rondje rijden daar.quote:Op vrijdag 8 december 2023 20:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eindje vliegen! En het is zomer. Familiebezoek?
Zo gaafquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee vakantie, lekker rondje rijden daar.
Ja 2020 was het eerste planquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo gaafDit waren jullie voor corona al van plan toch?
Eindelijkquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:41 schreef gcjoel het volgende:
Kerstboom staat al 2 weken, wel met alleen lampjes. Onbedoeld een nieuwe nep boom gekocht en we moesten hem uitproberen. Maar omdat hij volgend weekend weer opgeruimd wordt niet verder versierd.![]()
In Nieuw zeeland hebben we toch geen kerst gevoel nodig
quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is die nu al zo sterk? Dan staat jullie nog wat te wachten
Het is echt een lief en vrolijk mannetjequote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[..]
Het is echt een lief en vrolijk mannetjeMaar hij heeft een ongekende ontdekdrift. En hij kan sinds een poosje staan en trekt zich dus aan alles op WANT DAN KAN JE NOG VEEL MEER ZIEN EN AANRAKEN
ik ben vooral bang dat hij aan de boom gaat hangen en hem over zich heen trekt.
Ik dacht dat ik met de oudste wel wat gewend was qua bewegelijk en nieuwsgierig maar deze overtreft hem misschien nog wel![]()
Staanquote:Op vrijdag 8 december 2023 22:33 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[..]
Het is echt een lief en vrolijk mannetjeMaar hij heeft een ongekende ontdekdrift. En hij kan sinds een poosje staan en trekt zich dus aan alles op WANT DAN KAN JE NOG VEEL MEER ZIEN EN AANRAKEN
ik ben vooral bang dat hij aan de boom gaat hangen en hem over zich heen trekt.
Ik dacht dat ik met de oudste wel wat gewend was qua bewegelijk en nieuwsgierig maar deze overtreft hem misschien nog wel![]()
Ruim 8, maar dat staan doet ie sinds 1,5 maand ongeveer.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
StaanMaar hoe oud is hij? Ik dacht een maand of 6 maar dat heb ik vast helemaal verkeerd
Oh wauw, da’s best wel snel toch?quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ruim 8, maar dat staan doet ie sinds 1,5 maand ongeveer.
Hij zit wel redelijk aan de rappe kant van het gemiddelde ja. Maar die ander liep met 10 maanden dus het zal wel aan mij liggenquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hij zit wel redelijk aan de rappe kant van het gemiddelde ja. Maar die ander liep met 10 maanden dus het zal wel aan mij liggen
Uiteindelijk gaf de maagsonde wat verlichting. Maar mag nog niet eten of drinken.quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft golfer een acceptabele dag gehad na alle ellende van vannacht?
Dat klinkt best ok-ish. Hoop dat jij ook uuuren kan slapen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaf de maagsonde wat verlichting. Maar mag nog niet eten of drinken.
Heeft nu een morfinepomp en pleister, pijnscore is acceptabel.
Is met fysio, vpk en met mij vandaag 2x heel kort uit bed geweest; een hele onderneming met al die zakken, bijbehorende slangen overal uit, over en in bed, lijf en infuuspaal en van lig naar zit![]()
Maar ffies eruit dus ipv continue op zijn rug liggen, goed voor bloedsomloop. Even staan en even op stoel.
Toen ik de foto van eerste keer staand zag die vpk maakte![]()
![]()
![]()
Daarna was ie kapot en uuuren slapen.
Wat een beproeving voor julliequote:Op vrijdag 8 december 2023 23:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaf de maagsonde wat verlichting. Maar mag nog niet eten of drinken.
Is met fysio, vpk en met mij vandaag 2x heel kort uit bed geweest; een hele onderneming met al die zakken, bijbehorende slangen overal uit, over en in bed, lijf en infuuspaal en van lig naar zit![]()
Maar ffies eruit dus ipv continue op zijn rug liggen, goed voor bloedsomloop. Even staan en even op stoel.
![]()
![]()
Kleine stapjes vooruit is ook vooruitquote:Op vrijdag 8 december 2023 23:27 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
Kleine stapjes is ook goed. Moet ook niet meteen gaan hollen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 23:27 schreef Blues het volgende:
[..]
![]()
![]()
Fijn om te lezen, stukken beter als de nacht er voor dusquote:Op zaterdag 9 december 2023 08:52 schreef Blues het volgende:
Er was een goede nacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paar x morfpompie aangeslingerd en ff op 1 zij kunnen liggen![]()
8! Is wel erg warm: 8*7*6*5*4*3*2*1quote:Op zaterdag 9 december 2023 06:32 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Gister werd het al wat grauwig.
Nu is het 8(!) graden buiten.
Goed om te lezen.👍🏼quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:52 schreef Blues het volgende:
Er was een goede nacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paar x morfpompie aangeslingerd en ff op 1 zij kunnen liggen![]()
Tsjonge, dat is wel heuveliger dan hierquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:27 schreef stavromulabeta het volgende:
Hier ook grauwige bomen.
[ afbeelding ]
En straks eten bij Flore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |