Het ging dan ook al vroeg fout met zo'n gespelde achternaam.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:36 schreef Perrin het volgende:
Deze PVVer (Reinder Blaauw) gaat de portefeuille Hoger Onderwijs en Wetenschap doen.
[ twitter ]
Zo, das wel een ander standpunt tov 10 jaar eerder.quote:Op vrijdag 8 december 2023 14:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat mij betreft sturen we die 'bootjesmensen' direct terug naar Noord-Afrika. En nee, dat betekent niet dat we ze tot zinken brengen. Sleep ze maar terug naar de plek waar ze vandaan komen.
Komt voort uit pragmatisme. Ik raak persoonlijk niet in paniek van een Afrikaanse buurman, maar we kampen nou eenmaal met een woningtekort en een groot aantal kiezers dat immigratie als reden ziet om zo'n gedrocht als de PVV te stemmen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo, das wel een ander standpunt tov 10 jaar eerder.
Ik snap waarom het gedaan is, maar GLPvdA met een blauw kleurtje klopt gevoelsmatig toch niet helemaal.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:47 schreef Hanca het volgende:
Graag dit plaatje in de OP zetten:
https://www.tweedekamer.n(...)al.png?itok=7GRJoxiH
[ afbeelding ]
O van gedachten veranderen is niet erg hoor, anders zou discussiėren en debatteren geen zin hebben.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Komt voort uit pragmatisme. Ik raak persoonlijk niet in paniek van een Afrikaanse buurman, maar we kampen nou eenmaal met een woningtekort en een groot aantal kiezers dat immigratie als reden ziet om zo'n gedrocht als de PVV te stemmen.
Verder mag ik aannemen dat er ook bij jou sprake is van een zekere ontwikkeling van je denkbeelden.
Al las ik laatst wel dat je 'principieel' tegen het verhogen van belastingen bent, dus misschien is dat ijdele hoop.
Woke is een hype, die wordt uitvergroot door de (sociale) media en vooral tractie krijgt in een doorgeslagen progressieve hubs. Jij komt uit de provincie, net als ik, en weet dat woke daar een non-issue is. En voor alle duidelijkheid: leven en laten leven is niet 'woke'. Mij interesseert het bijvoorbeeld geen ene reet als iemand zichzelf identificeert als 'non-binair'. Veel succes ermee.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O van gedachten veranderen is niet erg hoor, anders zou discussiėren en debatteren geen zin hebben.
Zelf zie ik ook niet meer het gevaar van een overheersende islam of grote problemen daarmee. Zie nog eerder een gevaar in woke 😅
Meen dat ik dat voorbij zag komen in een recente discussie over het verhogen van de vermogensbelasting.quote:Belastingveranderingen an sich heb ik geen problemen mee, maar laten we aub zorgen dat de collectieve lastendruk niet verder toeneemt. Ik sta best open om op een verstandige manier de vpb te verhogen ten faveure van lagere inkomstenbelasting.
Kan mij niet herinneren dat ik tegen belastingverhogingen ben.
Gedaan.quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:47 schreef Hanca het volgende:
Graag dit plaatje in de OP zetten:
https://www.tweedekamer.n(...)al.png?itok=7GRJoxiH
[ afbeelding ]
Ik hoor eigenlijk alleen maar over en van woke bij roodaangelopen en schuimbekkende internet users die dan meestal naar de VS wijzen in hun ziedende verontwaardigingsstand.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Woke is een hype, die wordt uitvergroot door de (sociale) media en vooral tractie krijgt in een doorgeslagen progressieve hubs. Jij komt uit de provincie, net als ik, en weet dat woke daar een non-issue is. En voor alle duidelijkheid: leven en laten leven is niet 'woke'. Mij interesseert het bijvoorbeeld geen ene reet als iemand zichzelf identificeert als 'non-binair'. Veel succes ermee.
[..]
Meen dat ik dat voorbij zag komen in een recente discussie over het verhogen van de vermogensbelasting.
Ik kom woke ook alleen op internet tegen, bij boze rechtse users.quote:Op vrijdag 8 december 2023 16:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk alleen maar over en van woke bij roodaangelopen en schuimbekkende internet users die dan meestal naar de VS wijzen in hun ziedende verontwaardigingsstand.
Stapje voorwaarts.quote:De kabinetsformatie moet beginnen met gesprekken tussen PVV, VVD, NSC en BBB over drie mogelijke struikelblokken. Pas daarna heeft het zin om te gaan onderhandelen. Dit advies komt in het rapport van verkenner Ronald Plasterk te staan, zeggen ingewijden tegen de NOS.
Drie struikelblokken. Ben benieuwd wat die drie zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:11 schreef miss_sly het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)rote-struikelblokken
[..]
Stapje voorwaarts.
1. Rechtstatelijkheidquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Drie struikelblokken. Ben benieuwd wat die drie zijn.
Mooi, tot zover ieder vermoeden van principes voor Omtzigt. Benieuwd hoe dat gaat landen in zijn club.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Stapje voorwaarts.
Oh, je bedoelt alles?quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:17 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
1. Rechtstatelijkheid
2. Belangrijkste thema's
3. Vorm van kabinet
Wat een vreemde conclusie. In het bericht staat juist dat rechtsstatelijkheid een van de gespreksonderwerpen vormt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:18 schreef KareldeStoute het volgende:
Mooi, tot zover ieder vermoeden van principes voor Omtzigt. Benieuwd hoe dat gaat landen in zijn club.
Waarom is dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 8 december 2023 15:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik snap waarom het gedaan is, maar GLPvdA met een blauw kleurtje klopt gevoelsmatig toch niet helemaal.
Godzijdank voorlopig geen Timmermans 1.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Stapje voorwaarts.
Ergens onderaan het artikel staat nog een zinnetje dat als įlles is besproken en onderhandeld en in kannen en kruiken is, op het allerlaatste moment pas bekend wordt wie de premier wordt.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:31 schreef Caland het volgende:
Het grootste struikelblok blijft onbenoemd, dat is toch echt Greetje zelf.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:42 schreef Jojoke het volgende:
Gaat Plasterk de volgende fase ook doen? Zou mij niet verbazen als hij straks de premier wordt. Of ze moeten nog iemand vinden die geschikter is.
Dat is ook weer een vaag verhaal, natuurlijk, alsof Wilders dat uit handen gaat geven, dat zie ik echt niet gebeuren.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ergens onderaan het artikel staat nog een zinnetje dat als įlles is besproken en onderhandeld en in kannen en kruiken is, op het allerlaatste moment pas bekend wordt wie de premier wordt.
Het is nog geen gelopen race voor Wilders.
Mischien kan hij dan nog snel even lid worden van de PVV?quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:42 schreef Jojoke het volgende:
Gaat Plasterk de volgende fase ook doen? Zou mij niet verbazen als hij straks de premier wordt. Of ze moeten nog iemand vinden die geschikter is.
Maar ondanks dat ziet hij voldoende aanknopingspunten voor het gesprek. Die is gewoon om.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:23 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat een vreemde conclusie. In het bericht staat juist dat rechtsstatelijkheid een van de gespreksonderwerpen vormt.
Ach, we zien het wel, bij Omtzigt is er altijd nog een partij die een stem heeft, tenslotte, dus uiteindelijk draait het minder om de persoon Omtzigt dan dat bij andere partijen het geval is.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:53 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar ondanks dat ziet hij voldoende aanknopingspunten voor het gesprek. Die is gewoon om.
Dat ben ik met je eens, en als de anderen dat niet willen, zal het daar alsnog op klappen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is ook weer een vaag verhaal, natuurlijk, alsof Wilders dat uit handen gaat geven, dat zie ik echt niet gebeuren.
Zeker. Maar dit is meer dan de deur op een kier zetten voor de PVV…quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ach, we zien het wel, bij Omtzigt is er altijd nog een partij die een stem heeft, tenslotte, dus uiteindelijk draait het minder om de persoon Omtzigt dan dat bij andere partijen het geval is.
Zou mij wel zeer verbazen. Het lijkt me dat hij na volgende week weer klaar is en dat we hem niet meer terugzien.quote:Op vrijdag 8 december 2023 17:42 schreef Jojoke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |