Wat is zijn passie?quote:
Ok dan zien we het vanzelf wel langskomenquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:33 schreef freaky40 het volgende:
Zou het niet weten, TV maken misschien. Iets achter de schermen, maar heb de reacties waar hij op doelt niet gelezen.
We hebben er weer 2, blijft bizar. Waar is het kind nu echtquote:Op dinsdag 5 december 2023 06:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Blijf ik me ook over verbazen
Beiden posten zoveel foto's van dat kind en zo frequent steeds dat het net is of er 2 zijn
Precies, ik snap er niet zo veel vanquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
We hebben er weer 2, blijft bizar. Waar is het kind nu echt![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, ik snap er niet zo veel van
Ik moest ff denken " wie de fok is Tobias'quote:Op zaterdag 9 december 2023 13:23 schreef spapaars het volgende:
Big Brother-Tobias deelt zijn nieuwe vriendin
https://lovereality.nl/bi(...)ijn-nieuwe-vriendin/
Heb het vermoeden dat ze met haar pindakaaskont,minder zelf doet dan dat ze doet voorkomenquote:Op zondag 10 december 2023 18:40 schreef pullup het volgende:
Welke is Beau?
[ afbeelding ]
Blijft maar door klussen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ach jaquote:Op zondag 10 december 2023 18:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Heb het vermoeden dat ze met haar pindakaaskont,minder zelf doet dan dat ze doet voorkomen
Ahhh ook daar zit weer een grappig filmpje achterquote:
quote:Op zondag 10 december 2023 21:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ahhh ook daar zit weer een grappig filmpje achter![]()
Hoe die zo kijkt ernaar, lief!
[ afbeelding ]
Echt respect voor Ruud hoor... Nooit verwacht dat hij dit zou volhouden. Maar zijn die stieren nou gecastreerd?quote:
hahahaha ik had hem ook net, bewegend danquote:
Yepquote:Op maandag 11 december 2023 20:39 schreef DaniqueV het volgende:
Romy hyper en in de stress.....
[ afbeelding ]
Er zijn er meer die dit hebben gezien....
https://www.ufomeldpunt.nl/meldingen/vorm/formatie-van-lichten
Zijn dat niet die dingen van Elon Musk, die satellieten?
Neee google liet dit meteen zien toen ik rij lichtbolletjes en 2023 ingaf, 3de linkje was al raakquote:Op maandag 11 december 2023 20:50 schreef pullup het volgende:
Je hebt daar aardig wat gespam voor moeten doorspitten
Haha nou ik bedoelde die hele insta van Romy, bijna niet doorheen te komen tegenwoordigquote:Op maandag 11 december 2023 20:52 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Neee google liet dit meteen zien toen ik rij lichtjes en 2023 ingaf, 3de linkje was al raak
Owwwquote:Op maandag 11 december 2023 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha nou ik bedoelde die hele insta van Romy, bijna niet doorheen te komen tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door DaniqueV op 11-12-2023 21:12:12 ]Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Aha, vandaar dusquote:Op maandag 11 december 2023 20:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag 22 Starlink-satellieten gelanceerd.
Ze verdienen elkaar, linkse gekkies.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:09 schreef spapaars het volgende:
It’s official: Sasha en Bern (Een Jaar van je Leven) hebben groot nieuws
https://lovereality.nl/it(...)hebben-groot-nieuws/
Leuk voor ze! Groot gelijk dat ze het rustig aan gedaan hebben.quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:09 schreef spapaars het volgende:
Ik dacht nu gaat het gebeuren .... hebben ze een relaaasiequote:Op dinsdag 12 december 2023 12:09 schreef spapaars het volgende:
Waar ging het over?quote:
Ik was al bang dat het andersom wasquote:
Nee , dat had ik ook niet van hem verwachtquote:Op dinsdag 12 december 2023 23:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was al bang dat het andersom was![]()
![]()
Glad was ie altijd wel
Was het echt?quote:
Ja dat was echtquote:Op woensdag 13 december 2023 00:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was het echt?
Romy en Cemal hebben eerder ook een rolletje gehad in die serie.
Was dus gespeeld.
Wow ! Die ziet er slecht uitquote:Op woensdag 13 december 2023 16:50 schreef pullup het volgende:
Hij is blij met zijn lange haar
[ afbeelding ]
wat een mazzelaar is het tochquote:Op vrijdag 15 december 2023 17:09 schreef pullup het volgende:
Niet zo ver inderdaad deze keer
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 december 2023 16:31 schreef pullup het volgende:
Begint toch te lopen hoor
Grappig, die Wanrooytjes ik ken ze niet maar lees dat ze "bekend" zijn van BijOnsOpHetKamp, JouwVrouwMijnVrouw Maar zij hebben het niet gekocht bij Billy maar Billy heeft hun dat toegestuurd als verrassing, als cadeau voor hem en haar, een trui met broek voor onder de boomquote:
Mijn god, ook alquote:Op vrijdag 15 december 2023 19:17 schreef pullup het volgende:
Die grijpt ook al naar een succesformule uit de Utopia tijd
[ afbeelding ]
Mijn hemel PVV fanquote:Op zaterdag 16 december 2023 14:29 schreef pullup het volgende:
Die rare bokworst is er ook nog, veel PVV spam natuurlijk op zijn account, die mallotige bagger sla ik over
[ afbeelding ]
Dat was ook wel het prototype boze witte manquote:Op zaterdag 16 december 2023 15:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mijn hemel PVV fan![]()
Dat is best wel sneu
Echt welquote:Op zaterdag 16 december 2023 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was ook wel het prototype boze witte man
Moooquote:Op zaterdag 16 december 2023 21:30 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een heel eind jaquote:Op zondag 17 december 2023 20:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
A330, dus hij maakt weer een lange reis.
Ik skip dat langdradige gewauwel van haar altijdquote:Op maandag 18 december 2023 06:56 schreef pullup het volgende:
OMG!!![]()
Nou die is in een of andere sekte verdwenenBye Rowena
[ afbeelding ]
Snap ik, was ook irritant en vooral erg zelfingenomen en zelfcentered altijd.quote:Op maandag 18 december 2023 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik skip dat langdradige gewauwel van haar altijd
Niemand zit te wachten op een mening van Huub over politiek, en gelukkig maar.... Hou het maar bij TV maken.quote:
Niet te vergeten ordinair en asociaal.quote:Op maandag 18 december 2023 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Snap ik, was ook irritant en vooral erg zelfingenomen en zelfcentered altijd.
Ze is in de Here nu
Mijn hemel wat een treurnisquote:Op maandag 18 december 2023 06:56 schreef pullup het volgende:
OMG!!![]()
Nou die is in een of andere sekte verdwenenBye Rowena
[ afbeelding ]
Dat je dit soort idioten nog volgtquote:Op maandag 18 december 2023 13:13 schreef pullup het volgende:
Zus ook maar meteen de klos
[ afbeelding ]
Jij misschien niet, maar ik vind het wel grappig om te volgen.quote:Op maandag 18 december 2023 14:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op een mening van Huub over politiek, en gelukkig maar.... Hou het maar bij TV maken.
Krijg het al spaans benauwd als ik daar naar kijk. Moet er niet aan denken om daar in te zitten(kruipen)quote:
Nou veel plezier er mee, volg hem dan.quote:Op maandag 18 december 2023 16:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar ik vind het wel grappig om te volgen.
deze is idd wel erg laag, vroeger geen last van maar moet nu ook niet aan zo'n kleine ruimte denkenquote:Op maandag 18 december 2023 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Krijg het al spaans benauwd als ik daar naar kijk. Moet er niet aan denken om daar in te zitten(kruipen)
Ja hier net zo,quote:Op maandag 18 december 2023 17:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
deze is idd wel erg laag, vroeger geen last van maar moet nu ook niet aan zo'n kleine ruimte denken
ik lees het hier wel, ook over het wel en wee van andere oud-deelnemersquote:Op maandag 18 december 2023 17:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou veel plezier er mee, volg hem dan.
Ik blijf ze dan ook gewoon posten natuurlijkquote:Op maandag 18 december 2023 18:00 schreef Verida het volgende:
[..]
ik lees het hier wel, ook over het wel en wee van andere oud-deelnemers![]()
en wil jij dat niet lezen? Dan scroll je lekker door
Wat leuk om te lezen van Adriaan. Die heeft inderdaad een mooi plekje en geniet van z'n jonge gezin.quote:
Het wordt steeds lachwekkenderquote:Op woensdag 20 december 2023 11:53 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
De volmaakte onzin die deze gast leest
Mijn hemelquote:Op woensdag 20 december 2023 13:17 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Helemaal eensquote:Op woensdag 20 december 2023 16:51 schreef Donna1000 het volgende:
Af en toe heb ik het idee dat er bij de meeste deelnemers die mee hebben gedaan aan BB, JVJL, Utopia, Bondgenoten etc etc een steekje los zit. Of dat steekje al los zat toen ze mee gingen doen of dat na deelname de steek pas goed los is gegaan weet ik niet,maar ik lees hier soms met verbazing hoe het met sommige deelnemers vergaat
Bij Jessie komt alles nu van boven.quote:Op maandag 25 december 2023 14:37 schreef DaniqueV het volgende:
Jessie zijn eigen woorden:
Dat heb ik nu altijd gewild lieve mensen, dat je gewoon languit op je bed kan liggen en op het plafond tv kan kijken.
Nou die komt zijn bed vast niet meer uit, kijk er ook niet van op, je kan hem altijd al hangend/liggend met een dekentje uittekenen, normaal zitten is er niet bij![]()
[ afbeelding ]
Scherp ja!quote:Op maandag 25 december 2023 15:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij Jessie komt alles nu van boven.
quote:
quote:Op maandag 25 december 2023 16:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bank![]()
Liggen![]()
Dekentje
Ben er ook bang voorquote:Op maandag 25 december 2023 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die komt daar nooit meer vanaf
Hey jij volgt Kayleequote:Op maandag 25 december 2023 19:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben er ook bang voorja diegene achter dat apparaat hebben de juiste persoon ervoor gevonden, hangen liggen en niets doen, Kunnen het apparaat beter Jessie noemen, alhoewel, das te veel eer, hij krijgt hem vast al gratis zoals je al zo mooi zegt
![]()
[ afbeelding ]
Jaaa dat vond ik dus ook, miste dingen van hun kleinequote:Op dinsdag 26 december 2023 13:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Hey jij volgt KayleeIk kan het niet meer zien allemaal want ze heeft hem op prive gegooid weekje of wat geleden. Ik vond het al zo rustig worden met die dagelijkse verhalen van haar die ineens stopten
Zodra je weer posts van me ziet is het weer okquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaaa dat vond ik dus ook, miste dingen van hun kleineheb haar toen uitnodiging om te volgen gestuurd, duurde paar dagen voor ze het accepteerde. Vind die kleine gewoon zo schattig
Weet ook niet waarom ze ineens op prive is gegaan, ik wist ook niet of ze zo nog steeds stond![]()
Dat is waar!quote:Op woensdag 27 december 2023 07:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zodra je weer posts van me ziet is het weer okZijn er wel meer die een tijdje prive gaan en dan weer verschijnen
maar wordt wel link.quote:Op woensdag 27 december 2023 15:21 schreef DaniqueV het volgende:
Geweldig beest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, hij daagt de stieren ook zelf steeds uit, wat hij eigenlijk ook bij Utopia deed en die stieren reageren dan op hem en zijn stem. Maar Bix is een kleiner soort dan die andere maar wel met beste hoorns, denk niet dat je daar graag mee in aanraking wilt komen. Maar Ruud loopt dus vaak met die stieren te dollen, ik hoop voor hem dat het nooit eens fout zal gaan.quote:Op woensdag 27 december 2023 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
maar wordt wel link.
het lijkt spelen, maar een knal met die horens kan je duur te staan komen...
Ja en heb je gezien hoe donker die oliebollen zijnquote:
Prima oliebollen, zou etenquote:Op zondag 31 december 2023 18:02 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja en heb je gezien hoe donker die oliebollen zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |