abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 december 2023 @ 15:01:44 #201
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211745057
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 14:37 schreef DaniqueV het volgende:
Jessie zijn eigen woorden:
Dat heb ik nu altijd gewild lieve mensen, dat je gewoon languit op je bed kan liggen en op het plafond tv kan kijken.

Nou die komt zijn bed vast niet meer uit, kijk er ook niet van op, je kan hem altijd al hangend/liggend met een dekentje uittekenen, normaal zitten is er niet bij :+

[ afbeelding ]
Bij Jessie komt alles nu van boven.
pi_211745077
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211745119
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_211745247
pi_211745859
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 15:01 schreef spapaars het volgende:

[..]
Bij Jessie komt alles nu van boven.
Scherp ja! >:) _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_211745910
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 15:06 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]

Bank ^O^
Liggen ^O^
Dekentje ^O^
pi_211747295
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 16:15 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Bank ^O^
Liggen ^O^
Dekentje ^O^

Die komt daar nooit meer vanaf :P
pi_211747302
Er meteen maar een prijsvraag aangekoppeld dus hij zal hem wel voor niks hebben geregeld
pi_211747357
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 19:10 schreef pullup het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Die komt daar nooit meer vanaf :P
Ben er ook bang voor _O- ja diegene achter dat apparaat hebben de juiste persoon ervoor gevonden, hangen liggen en niets doen, Kunnen het apparaat beter Jessie noemen, alhoewel, das te veel eer, hij krijgt hem vast al gratis zoals je al zo mooi zegt :)

[ Bericht 10% gewijzigd door DaniqueV op 25-12-2023 19:31:36 ]
pi_211758321
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2023 19:17 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Ben er ook bang voor _O- ja diegene achter dat apparaat hebben de juiste persoon ervoor gevonden, hangen liggen en niets doen, Kunnen het apparaat beter Jessie noemen, alhoewel, das te veel eer, hij krijgt hem vast al gratis zoals je al zo mooi zegt :)

[ afbeelding ]

Hey jij volgt Kaylee :D Ik kan het niet meer zien allemaal want ze heeft hem op prive gegooid weekje of wat geleden. Ik vond het al zo rustig worden met die dagelijkse verhalen van haar die ineens stopten
pi_211758442
pi_211758574
pi_211758633
pi_211758672
pi_211761400
pi_211762001
pi_211766640
pi_211767896
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2023 13:02 schreef pullup het volgende:

[..]
Hey jij volgt Kaylee :D Ik kan het niet meer zien allemaal want ze heeft hem op prive gegooid weekje of wat geleden. Ik vond het al zo rustig worden met die dagelijkse verhalen van haar die ineens stopten
Jaaa dat vond ik dus ook, miste dingen van hun kleine :@ heb haar toen uitnodiging om te volgen gestuurd, duurde paar dagen voor ze het accepteerde. Vind die kleine gewoon zo schattig O+

Weet ook niet waarom ze ineens op prive is gegaan, ik wist ook niet of ze zo nog steeds stond :@
pi_211770373
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 23:17 schreef DaniqueV het volgende:

[..]
Jaaa dat vond ik dus ook, miste dingen van hun kleine :@ heb haar toen uitnodiging om te volgen gestuurd, duurde paar dagen voor ze het accepteerde. Vind die kleine gewoon zo schattig O+

Weet ook niet waarom ze ineens op prive is gegaan, ik wist ook niet of ze zo nog steeds stond :@
Zodra je weer posts van me ziet is het weer ok _O- Zijn er wel meer die een tijdje prive gaan en dan weer verschijnen
pi_211770388
pi_211770438
Hij was er vroeg bij

pi_211770479
Met familie

woensdag 27 december 2023 @ 11:53:03 #223
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_211773379
Big Brother-Ias is van de markt en showt nieuwe vriendin

https://lovereality.nl/bi(...)owt-nieuwe-vriendin/
pi_211777273
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2023 07:51 schreef pullup het volgende:

[..]
Zodra je weer posts van me ziet is het weer ok _O- Zijn er wel meer die een tijdje prive gaan en dan weer verschijnen
Dat is waar! ^O^
En klopt, zie het steeds vaker voorbij komen dat ze ineens op prive staan

pi_211777394
Geweldig beest O+

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')