Bij Jessie komt alles nu van boven.quote:Op maandag 25 december 2023 14:37 schreef DaniqueV het volgende:
Jessie zijn eigen woorden:
Dat heb ik nu altijd gewild lieve mensen, dat je gewoon languit op je bed kan liggen en op het plafond tv kan kijken.
Nou die komt zijn bed vast niet meer uit, kijk er ook niet van op, je kan hem altijd al hangend/liggend met een dekentje uittekenen, normaal zitten is er niet bij![]()
[ afbeelding ]
Scherp ja!quote:Op maandag 25 december 2023 15:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij Jessie komt alles nu van boven.
quote:
quote:Op maandag 25 december 2023 16:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bank![]()
Liggen![]()
Dekentje
Ben er ook bang voorquote:Op maandag 25 december 2023 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die komt daar nooit meer vanaf
Hey jij volgt Kayleequote:Op maandag 25 december 2023 19:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ben er ook bang voorja diegene achter dat apparaat hebben de juiste persoon ervoor gevonden, hangen liggen en niets doen, Kunnen het apparaat beter Jessie noemen, alhoewel, das te veel eer, hij krijgt hem vast al gratis zoals je al zo mooi zegt
![]()
[ afbeelding ]
Jaaa dat vond ik dus ook, miste dingen van hun kleinequote:Op dinsdag 26 december 2023 13:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Hey jij volgt KayleeIk kan het niet meer zien allemaal want ze heeft hem op prive gegooid weekje of wat geleden. Ik vond het al zo rustig worden met die dagelijkse verhalen van haar die ineens stopten
Zodra je weer posts van me ziet is het weer okquote:Op dinsdag 26 december 2023 23:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaaa dat vond ik dus ook, miste dingen van hun kleineheb haar toen uitnodiging om te volgen gestuurd, duurde paar dagen voor ze het accepteerde. Vind die kleine gewoon zo schattig
Weet ook niet waarom ze ineens op prive is gegaan, ik wist ook niet of ze zo nog steeds stond![]()
Dat is waar!quote:Op woensdag 27 december 2023 07:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zodra je weer posts van me ziet is het weer okZijn er wel meer die een tijdje prive gaan en dan weer verschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |