Een heel eind jaquote:Op zondag 17 december 2023 20:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
A330, dus hij maakt weer een lange reis.
Ik skip dat langdradige gewauwel van haar altijdquote:Op maandag 18 december 2023 06:56 schreef pullup het volgende:
OMG!!![]()
Nou die is in een of andere sekte verdwenenBye Rowena
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Snap ik, was ook irritant en vooral erg zelfingenomen en zelfcentered altijd.quote:Op maandag 18 december 2023 13:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik skip dat langdradige gewauwel van haar altijd
Niemand zit te wachten op een mening van Huub over politiek, en gelukkig maar.... Hou het maar bij TV maken.quote:
Niet te vergeten ordinair en asociaal.quote:Op maandag 18 december 2023 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Snap ik, was ook irritant en vooral erg zelfingenomen en zelfcentered altijd.
Ze is in de Here nu
Mijn hemel wat een treurnisquote:Op maandag 18 december 2023 06:56 schreef pullup het volgende:
OMG!!![]()
Nou die is in een of andere sekte verdwenenBye Rowena
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat je dit soort idioten nog volgtquote:Op maandag 18 december 2023 13:13 schreef pullup het volgende:
Zus ook maar meteen de klos
[ afbeelding ]
Jij misschien niet, maar ik vind het wel grappig om te volgen.quote:Op maandag 18 december 2023 14:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op een mening van Huub over politiek, en gelukkig maar.... Hou het maar bij TV maken.
Krijg het al spaans benauwd als ik daar naar kijk. Moet er niet aan denken om daar in te zitten(kruipen)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |