Ik volg het allemaal niet meer zo , ik zie hier weleens wat voorbij komen , verder voel ik ook niet de behoefte om alles van hem te volgen. Je snapt vast wel waaromquote:Op maandag 4 december 2023 12:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Een beetje? zeg maar beetje boel![]()
![]()
Meneertje rijd in zijn tuut tuut rond met een muziekje aan, zelf koken doet hij eigenlijk ook niet aan, lees: veel uit eten, heeeeeeeel veeeeeeeel vlees, zitten kan die ook niet, die hangt/ligt altijd overal op, met een dekentje het liefste erbij en hij zal wel balen van die sneeuw, nu zal die wel niet kunnen golfen.
Ik zou als vriendin zijnde hard weg rennen voor zo'n vent , er zit toch ook helemaal niets bij die man![]()
Dit kreeg hij trouwens met Sinterklaas zie ik net![]()
[ afbeelding ]
Bij zijn ouders wonen lijkt me geen slecht idee aangezien hij blijkbaar met een alcoholprobleem worstelt.quote:Op maandag 4 december 2023 14:08 schreef humpty het volgende:
Lees ook alleen hier over oud bewoners maar heb die Jessie altijd een sneu figuur gevonden
en als ik het hier zo zie is dat niets veranderd...
Woont nog bij Pappie omdat dat lekker goedkoop is denk ik
ik dacht dat in dit geval word zonder T geschreven zou moeten , weer wat geleerdquote:Op maandag 4 december 2023 12:44 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Een beetje? zeg maar beetje boel![]()
![]()
Meneertje rijd in zijn tuut tuut rond met een muziekje aan, zelf koken doet hij eigenlijk ook niet aan, lees: veel uit eten, heeeeeeeel veeeeeeeel vlees, zitten kan die ook niet, die hangt/ligt altijd overal op, met een dekentje het liefste erbij en hij zal wel balen van die sneeuw, nu zal die wel niet kunnen golfen.
Ik zou als vriendin zijnde hard weg rennen voor zo'n vent , er zit toch ook helemaal niets bij die man![]()
Dit kreeg hij trouwens met Sinterklaas zie ik net![]()
[ afbeelding ]
Zijn moeder is overleden maar ik denk dat hij het uit gemak doet :als vader thuis is kan hij er op uit , gratis oppasquote:Op maandag 4 december 2023 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij zijn ouders wonen lijkt me geen slecht idee aangezien hij blijkbaar met een alcoholprobleem worstelt.
Ik denk dat het beter is dat hij nog thuis woontquote:Op maandag 4 december 2023 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij zijn ouders wonen lijkt me geen slecht idee aangezien hij blijkbaar met een alcoholprobleem worstelt.
Haha die had ik gemistquote:
quote:
Ik neem aan dat zijn dochter voornamelijk bij de moeder woont.quote:Op maandag 4 december 2023 15:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zijn moeder is overleden maar ik denk dat hij het uit gemak doet :als vader thuis is kan hij er op uit , gratis oppas
Blijf ik me ook over verbazenquote:Op dinsdag 5 december 2023 00:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zijn dochter voornamelijk bij de moeder woont.
Mooie baan, iets van format bewaking, zo ziet hij wat van de wereld.quote:Op maandag 4 december 2023 21:34 schreef pullup het volgende:
Gaat ie weer, hij heeft het er maar druk mee
[ afbeelding ]
Ik verbaas mij er altijd over bij haar, altijd maar die haren in 2 banen naar voren trekken. Zou ze denken dat ze dan veel voller lijkt te hebben? die achterkant moet dan geen gezicht toch zijn?quote:
Hier valt het meequote:Op dinsdag 5 december 2023 15:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er altijd over bij haar, altijd maar die haren in 2 banen naar voren trekken. Zou ze denken dat ze dan veel voller lijkt te hebben? die achterkant moet dan geen gezicht toch zijn?
Dat lijken heel veel vrouwen te doen met lang haar. Sowieso zie je dat bij kappers gebeuren, die gooien ook alle haar naar voren en je ziet het nooit van de achterkantquote:Op dinsdag 5 december 2023 15:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er altijd over bij haar, altijd maar die haren in 2 banen naar voren trekken. Zou ze denken dat ze dan veel voller lijkt te hebben? die achterkant moet dan geen gezicht toch zijn?
Hehe dit is beter jaquote:
Ja vind dat echt apart om te zienquote:Op dinsdag 5 december 2023 16:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat lijken heel veel vrouwen te doen met lang haar. Sowieso zie je dat bij kappers gebeuren, die gooien ook alle haar naar voren en je ziet het nooit van de achterkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |