abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211569588
Ik hoop zo op Karsu, ik heb een zwak voor haar O+ :@

en ze doet het ook nog heel leuk op 24Kitchen :Y
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 9 december 2023 @ 23:01:41 #227
478909 molloot200
alles muziek.
pi_211569832
Ik heb ook wel een zwak voor Karsu

An de Kant van Beste Zangers was in 2021 een van m’n best beluisterde nummers op Spotify :D De manier waarop zij woorden kan brengen, de expressie, de kracht. Fantastisch.

Dan heb ik daar een stuk meer mee dan Numidia eerlijk gezegd. Zij heeft op dit moment natuurlijk de hype mee.
pi_211570039
Ik heb zelf iets meer met de muziek van Numidia dan Karsu, maar waarschijnlijk heeft de potentiële inzending van Numidia weinig weg van haar andere muziek als het door Douwe Bob geschreven nummer gekozen wordt. Daardoor zie ik Karsu nu ietsje meer zitten.

Maar wie weet, straks is het iemand waarvan we helemaal niet wisten dat die iets in had gestuurd.
pi_211570919
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2023 21:17 schreef Greys het volgende:
Over expressief zingen gesproken, ik vind dit haar allermooiste optreden bij De Beste Zangers. Goeie genade wat een emotie. Ze liet me echt janken daar. Met hart en ziel. TÉRING wat goed. Dan staat er ineens een totaal andere vrouw dan dat (ook heel leuke) kookmeisje.

Dit optreden is inderdaad ongekend, zo ontzettend gaaf!
pi_211570966
Karsu en Belle met Je suis Malade was steengoed, maar er is iets met haar eigen liedjes en haar stemgeluid wat we een tikkeltje tegen staat. Ik vind het allemaal wat te jankerig klinken...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  ESF Reporter zondag 10 december 2023 @ 08:49:51 #231
87554 Cee
Welluk?
pi_211572371
Je suis malade gekeken maar als het zoiets wordt haak ik af, totaal niet m’n ding. Het klinkt zo dubbeldik er bovenop gelegd, en een beetje joelerig/huilerig.
pi_211572417
Die nummers die ze bij de Beste Zangers heeft gedaan zijn allemaal verschillend, en allemaal niet echt haar eigen genre. Daar kun je je niet op baseren. Karsu brak ooit door als een soort Nederlandse Nora Jones, jazzmeisje achter de piano. Daarna ging ze meer de Turkse kant op.

Maar we gaan er nu bijna vanuit dat het Karsu is, wat best zou kunnen hoor maar het lijkt me meer een gok van die 538-dude.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 december 2023 @ 09:13:18 #233
163650 Greys
pi_211572447
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 09:05 schreef blackswangreen het volgende:
Die nummers die ze bij de Beste Zangers heeft gedaan zijn allemaal verschillend, en allemaal niet echt haar eigen genre. Daar kun je je niet op baseren. Karsu brak ooit door als een soort Nederlandse Nora Jones, jazzmeisje achter de piano. Daarna ging ze meer de Turkse kant op.

Maar we gaan er nu bijna vanuit dat het Karsu is, wat best zou kunnen hoor maar het lijkt me meer een gok van die 538-dude.
Ja we moeten wát om de tijd tot morgen vol te lullen van de zenuwen. 😄

Ik zou een totaal onbekende met een toplied ook echt helemaal gaaf vinden hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 10 december 2023 @ 09:17:36 #234
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_211572463
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 08:49 schreef Cee het volgende:
Je suis malade gekeken maar als het zoiets wordt haak ik af, totaal niet m'n ding. Het klinkt zo dubbeldik er bovenop gelegd, en een beetje joelerig/huilerig.
Tja. Beste Zangers. :{
pi_211572489
Ik hoop dat het een onbekende is met een steengoed nummer en met een stem en uitstraling die je omver blaast. :)
Karsu is goed hoor maar haar laatste nummer Kom Dansen doet mij helemaal niets.
En Numidia? Ik weet het niet, wel heel enthousiast maar daardoor ook vaak schreeuwerig.

En waar zijn de mannen? Behalve Joost? Verder nog helemaal geen namen gehoord.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 december 2023 @ 09:32:43 #236
163650 Greys
pi_211572534
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 09:25 schreef summer52 het volgende:
Ik hoop dat het een onbekende is met een steengoed nummer en met een stem en uitstraling die je omver blaast. :)
En Numidia? Ik weet het niet, wel heel enthousiast maar daardoor ook vaak schreeuwerig.

Die Bankzitters zijn toch ook mannen. :P En die jongen die hier kwam melden een tijdje geleden dat hij had ingezonden. En we kunnen er wel van uit gaan dat Thomas Berge vast weer iets heeft ingezonden, dat wordt waarschijnlijk een beetje onze nieuwe Dries. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 10 december 2023 @ 09:51:34 #237
87554 Cee
Welluk?
pi_211572653
Ik denk trouwens niet dat het een totaal onbekende naam is, want waarom zouden ze dat dan nu al aankondigen? Ten eerste zou die naam nooit geraden zijn, dus kon het niet lekken. Ten tweede, stel dat het wél een totaal onbekende is, wat heeft het voor zin want die persoon mag toch niets zeggen over het nummer of de act. Die kan hooguit de komende weken spenderen aan het promoten van hun muziek maar aangezien het een onbekende is, zal de back catalogue minimaal zijn. Ja, Mia en Dion waren ook onbekend maar daar zat een bekende naam achter. Maar de weken voorafgaand aan ESF hebben we ze als artiest niet echt beter leren kennen. Dus het had net zo goed in februari bekendgemaakt kunnen worden.
pi_211572869
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2023 15:00 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik meen me te herinneren dat het bij S10 kwam door iemand die hielp bij de fotoshoot. Die had het weer doorgegeven aan Yvonne dacht ik.
Zo onprofessioneel. -O-
Hotapnyc
  zondag 10 december 2023 @ 10:27:07 #239
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211572904
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 09:25 schreef summer52 het volgende:

Kraantje Pappie en Kris Kros Amsterdam zijn ook in de media geweest dat ze wouden mee doen.
  zondag 10 december 2023 @ 10:29:33 #240
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211572924
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 10:22 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Zo onprofessioneel. -O-
Ja, maar dat risico loop je denk ik sowieso wel hoe meer mensen het weten. Mensen bijvoorbeeld bij concertzaal in Leiden hebben geholpen dit keer. Nu zal er ook wel eventueel foto's zijn gemaakt of filmpjes. En hebben deze mensen het misschien ook verteld tegen hun partner of beste vriend(in).
  Moderator zondag 10 december 2023 @ 11:09:00 #241
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_211573199
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 09:51 schreef Cee het volgende:
Ik denk trouwens niet dat het een totaal onbekende naam is, want waarom zouden ze dat dan nu al aankondigen? Ten eerste zou die naam nooit geraden zijn, dus kon het niet lekken. Ten tweede, stel dat het wél een totaal onbekende is, wat heeft het voor zin want die persoon mag toch niets zeggen over het nummer of de act. Die kan hooguit de komende weken spenderen aan het promoten van hun muziek maar aangezien het een onbekende is, zal de back catalogue minimaal zijn. Ja, Mia en Dion waren ook onbekend maar daar zat een bekende naam achter. Maar de weken voorafgaand aan ESF hebben we ze als artiest niet echt beter leren kennen. Dus het had net zo goed in februari bekendgemaakt kunnen worden.
Dit denk ik ook. Als je ziet hoe bijvoorbeeld die quote van Mia over Nederland toen ontzettend uitvergroot werd omdat er verder niets te vinden was.. Je doet een onbekende echt geen plezier door zonder het nummer bekend te maken denk ik.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_211573239
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 09:51 schreef Cee het volgende:
Maar ze hebben aan het begin al gezegd dat ze het half december bekend zouden maken. Dat het helemaal geen nut heeft zonder het nummer erbij ben ik met je eens. Maar dat geldt voor zowel een gevestigde naam als een onbekende artiest.
pi_211573369
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 11:09 schreef Meke het volgende:

[..]
Dit denk ik ook. Als je ziet hoe bijvoorbeeld die quote van Mia over Nederland toen ontzettend uitvergroot werd omdat er verder niets te vinden was.. Je doet een onbekende echt geen plezier door zonder het nummer bekend te maken denk ik.
Mia is tot op de dag van vandaag niet likeable. :D

Een filmpje met interview uitzenden ipv in één of paar programma’s jezelf voorstellen. Terwijl je een compleet onbekend persoon bent. Hoe vreemd was dat.
Alsof een koningin zegt dat ze het te druk heeft.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_211573833
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 09:32 schreef Greys het volgende:

[..]
Die Bankzitters zijn toch ook mannen. :P En die jongen die hier kwam melden een tijdje geleden dat hij had ingezonden. En we kunnen er wel van uit gaan dat Thomas Berge vast weer iets heeft ingezonden, dat wordt waarschijnlijk een beetje onze nieuwe Dries. :+
:) ja dat weet ik, maar ik bedoelde eigenlijk een zanger alleen, dus geen groep. En de voorspellingen hebben het eigenlijk alleen over Karsu en Numidia.
En Thomas oh jeetje! :)
pi_211574086
Ik verander morgen voor de zekerheid de kantoorradio naar Radio 2.

Zul je net zien dat dan bekend wordt gemaakt op Qmusic ofzo _O-
pi_211574181
Heben de boulevards en shownieuwzen vd nederlandse tv al iets gezegd over de bekendmaking morgen? De sapkanalen?

[ Bericht 0% gewijzigd door drxanax op 10-12-2023 13:04:07 (Tikfout) ]
  Moderator zondag 10 december 2023 @ 13:14:03 #247
446930 crew  ESF1Gamer
pi_211574251
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2023 12:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik verander morgen voor de zekerheid de kantoorradio naar Radio 2.

Zul je net zien dat dan bekend wordt gemaakt op Qmusic ofzo _O-
Radio2 it is, want AvorTros en Bart Arens heeft 's ochtends een programma
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zondag 10 december 2023 @ 13:14:37 #248
446930 crew  ESF1Gamer
pi_211574256
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 13:03 schreef drxanax het volgende:
Heben de boulevards en shownieuwzen vd nederlandse tv al iets gezegd over de bekendmaking morgen? De sapkanalen?
Rtl Boulevard heeft gisteravond iets over gezegd en anders besteden ze vanavond er aandacht eraan
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  ESF Reporter zondag 10 december 2023 @ 14:07:41 #249
87554 Cee
Welluk?
pi_211574676
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2023 11:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Mia is tot op de dag van vandaag niet likeable. :D

Een filmpje met interview uitzenden ipv in één of paar programma’s jezelf voorstellen. Terwijl je een compleet onbekend persoon bent. Hoe vreemd was dat.
Alsof een koningin zegt dat ze het te druk heeft.

Neem aan dat dat niet haar keuze was.
pi_211577079
Is het inmiddels duidelijk hoe laat de artiest wordt aangekondigd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')