Dit optreden is inderdaad ongekend, zo ontzettend gaaf!quote:Op zaterdag 9 december 2023 21:17 schreef Greys het volgende:
Over expressief zingen gesproken, ik vind dit haar allermooiste optreden bij De Beste Zangers. Goeie genade wat een emotie. Ze liet me echt janken daar. Met hart en ziel. TÉRING wat goed. Dan staat er ineens een totaal andere vrouw dan dat (ook heel leuke) kookmeisje.
Ja we moeten wát om de tijd tot morgen vol te lullen van de zenuwen. 😄quote:Op zondag 10 december 2023 09:05 schreef blackswangreen het volgende:
Die nummers die ze bij de Beste Zangers heeft gedaan zijn allemaal verschillend, en allemaal niet echt haar eigen genre. Daar kun je je niet op baseren. Karsu brak ooit door als een soort Nederlandse Nora Jones, jazzmeisje achter de piano. Daarna ging ze meer de Turkse kant op.
Maar we gaan er nu bijna vanuit dat het Karsu is, wat best zou kunnen hoor maar het lijkt me meer een gok van die 538-dude.
Tja. Beste Zangers.quote:Op zondag 10 december 2023 08:49 schreef Cee het volgende:
Je suis malade gekeken maar als het zoiets wordt haak ik af, totaal niet m'n ding. Het klinkt zo dubbeldik er bovenop gelegd, en een beetje joelerig/huilerig.
Die Bankzitters zijn toch ook mannen.quote:Op zondag 10 december 2023 09:25 schreef summer52 het volgende:
Ik hoop dat het een onbekende is met een steengoed nummer en met een stem en uitstraling die je omver blaast.![]()
Karsu is goed hoor maar haar laatste nummer Kom Dansen doet mij helemaal niets.
En Numidia? Ik weet het niet, wel heel enthousiast maar daardoor ook vaak schreeuwerig.
En waar zijn de mannen? Behalve Joost? Verder nog helemaal geen namen gehoord.
Zo onprofessioneel.quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het bij S10 kwam door iemand die hielp bij de fotoshoot. Die had het weer doorgegeven aan Yvonne dacht ik.
Kraantje Pappie en Kris Kros Amsterdam zijn ook in de media geweest dat ze wouden mee doen.quote:Op zondag 10 december 2023 09:25 schreef summer52 het volgende:
Ik hoop dat het een onbekende is met een steengoed nummer en met een stem en uitstraling die je omver blaast.![]()
Karsu is goed hoor maar haar laatste nummer Kom Dansen doet mij helemaal niets.
En Numidia? Ik weet het niet, wel heel enthousiast maar daardoor ook vaak schreeuwerig.
En waar zijn de mannen? Behalve Joost? Verder nog helemaal geen namen gehoord.
Ja, maar dat risico loop je denk ik sowieso wel hoe meer mensen het weten. Mensen bijvoorbeeld bij concertzaal in Leiden hebben geholpen dit keer. Nu zal er ook wel eventueel foto's zijn gemaakt of filmpjes. En hebben deze mensen het misschien ook verteld tegen hun partner of beste vriend(in).quote:
Dit denk ik ook. Als je ziet hoe bijvoorbeeld die quote van Mia over Nederland toen ontzettend uitvergroot werd omdat er verder niets te vinden was.. Je doet een onbekende echt geen plezier door zonder het nummer bekend te maken denk ik.quote:Op zondag 10 december 2023 09:51 schreef Cee het volgende:
Ik denk trouwens niet dat het een totaal onbekende naam is, want waarom zouden ze dat dan nu al aankondigen? Ten eerste zou die naam nooit geraden zijn, dus kon het niet lekken. Ten tweede, stel dat het wél een totaal onbekende is, wat heeft het voor zin want die persoon mag toch niets zeggen over het nummer of de act. Die kan hooguit de komende weken spenderen aan het promoten van hun muziek maar aangezien het een onbekende is, zal de back catalogue minimaal zijn. Ja, Mia en Dion waren ook onbekend maar daar zat een bekende naam achter. Maar de weken voorafgaand aan ESF hebben we ze als artiest niet echt beter leren kennen. Dus het had net zo goed in februari bekendgemaakt kunnen worden.
Maar ze hebben aan het begin al gezegd dat ze het half december bekend zouden maken. Dat het helemaal geen nut heeft zonder het nummer erbij ben ik met je eens. Maar dat geldt voor zowel een gevestigde naam als een onbekende artiest.quote:Op zondag 10 december 2023 09:51 schreef Cee het volgende:
Ik denk trouwens niet dat het een totaal onbekende naam is, want waarom zouden ze dat dan nu al aankondigen? Ten eerste zou die naam nooit geraden zijn, dus kon het niet lekken. Ten tweede, stel dat het wél een totaal onbekende is, wat heeft het voor zin want die persoon mag toch niets zeggen over het nummer of de act. Die kan hooguit de komende weken spenderen aan het promoten van hun muziek maar aangezien het een onbekende is, zal de back catalogue minimaal zijn. Ja, Mia en Dion waren ook onbekend maar daar zat een bekende naam achter. Maar de weken voorafgaand aan ESF hebben we ze als artiest niet echt beter leren kennen. Dus het had net zo goed in februari bekendgemaakt kunnen worden.
Mia is tot op de dag van vandaag niet likeable.quote:Op zondag 10 december 2023 11:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit denk ik ook. Als je ziet hoe bijvoorbeeld die quote van Mia over Nederland toen ontzettend uitvergroot werd omdat er verder niets te vinden was.. Je doet een onbekende echt geen plezier door zonder het nummer bekend te maken denk ik.
quote:Op zondag 10 december 2023 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Bankzitters zijn toch ook mannen.En die jongen die hier kwam melden een tijdje geleden dat hij had ingezonden. En we kunnen er wel van uit gaan dat Thomas Berge vast weer iets heeft ingezonden, dat wordt waarschijnlijk een beetje onze nieuwe Dries.
Radio2 it is, want AvorTros en Bart Arens heeft 's ochtends een programmaquote:Op zondag 10 december 2023 12:52 schreef NailQueen het volgende:
Ik verander morgen voor de zekerheid de kantoorradio naar Radio 2.
Zul je net zien dat dan bekend wordt gemaakt op Qmusic ofzo
Rtl Boulevard heeft gisteravond iets over gezegd en anders besteden ze vanavond er aandacht eraanquote:Op zondag 10 december 2023 13:03 schreef drxanax het volgende:
Heben de boulevards en shownieuwzen vd nederlandse tv al iets gezegd over de bekendmaking morgen? De sapkanalen?
Neem aan dat dat niet haar keuze was.quote:Op zondag 10 december 2023 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mia is tot op de dag van vandaag niet likeable.![]()
Een filmpje met interview uitzenden ipv in één of paar programma’s jezelf voorstellen. Terwijl je een compleet onbekend persoon bent. Hoe vreemd was dat.
Alsof een koningin zegt dat ze het te druk heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |