Hij is ook de enige die dat doet en dat dan niemand suspicious wordtquote:Op vrijdag 8 december 2023 19:11 schreef Greys het volgende:
Joost heeft met 'Ben benieuwd!' gereageerd op SongfestivalAvroTros filmpje over bekendmaking.
We moeten het hem nageven, hij heeft de boel wel bezig gehouden de laatste maanden.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij is ook de enige die dat doet en dat dan niemand suspicious wordt
Arme jongen, nul reacties en nul retweets... krijgt hij toch 'n beetje aandachtquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar dan? Ik geloof je hoor maar ik vind niks als ik op X zoek op Karsu Azerbeidzjan of Karsu Eurovision dat daarover gaat. Of zoek ik niet goed?
Edit: ik vind één reactie als ik in het Engels zoek.
[ twitter ]
Als je alleen Karsu intypt zie je wat van dit soort dingenquote:Op vrijdag 8 december 2023 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar dan? Ik geloof je hoor maar ik vind niks als ik op X zoek op Karsu Azerbeidzjan of Karsu Eurovision dat daarover gaat. Of zoek ik niet goed?
Edit: ik vind één reactie als ik in het Engels zoek.
[ twitter ]
Het afvoerputje op internet. Ik doe er helemaal niks mee, met dit soort berichten. En weer door.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:35 schreef blackswangreen het volgende:
Echt serieus, dit soort mensen, ik heb daar zo'n hekel aan. Het is zo disingenuous, om een goed Nederlands woord te gebruiken. Het is echt zoeken naar redenen om iemand te cancelen.
Oh! Ja nee die is niet helemaal lekker. Lekker dingen gillen puur om reacties.quote:Op vrijdag 8 december 2023 19:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je alleen Karsu intypt zie je wat van dit soort dingen
[ twitter ]
Maarja als je dan die tijdlijn ziet, niet helemaal lekker in de bovenkamer (hij hoopt dat Wilders haar deporteert). Uiteindelijk heeft dat toch geen invloed.
Dries dries dries of gewoon een deathcore bandquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Ja nee die is niet helemaal lekker. Lekker dingen gillen puur om reacties.
Is het al maandag
Kijkt me echt lachen als ze dan zeggen EN HET WORDT... DESIREE DE BOERRRR! Waar niemand dan ooit van gehoord heeft.
Nummer krijg je pas in Februari waarschijnlijk. Hopelijk hebben ze geleerd nog niks in een database te zetten.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:08 schreef Cirilico het volgende:
Ben benieuwd welke songtitels de speurneuzen maandag uit de databases halen.
De laatste keer hadden ze de titel mis toch?quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Nummer krijg je pas in Februari waarschijnlijk. Hopelijk hebben ze geleerd nog niks in een database te zetten.
Volgens mij was de titel gewijzigd.quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:51 schreef Cirilico het volgende:
[..]
De laatste keer hadden ze de titel mis toch?
Die titel zullen ze inderdaad gewijzigd hebben, want Chasing Highs kwam veel nadrukkelijker in de tekst terug dan Burning Daylightquote:Op zaterdag 9 december 2023 09:36 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Volgens mij was de titel gewijzigd.
Edit: Chasing higs stond eerst geregistreerd.
Dan moet je maar denken dat volwassen mannen soms strontnerveus zijn voor voetbalwedstrijden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:19 schreef summer52 het volgende:
Nog 2 hele dagen wachten pfffff.![]()
Maar dan, hoop ik.
![]()
Ik vind het wel heel spannend hoor, wie had het verwacht op mijn leeftijd nog kriebels van de zenuwen hebben.👵
Als ik dat in mijn omgeving vertel dan verklaren ze mij voor gek.
Beetje zoals met Duncanquote:Op vrijdag 8 december 2023 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het al maandag
Lijkt me echt lachen als ze dan zeggen EN HET WORDT... DESIREE DE BOERRRR! Waar niemand dan ooit van gehoord heeft.
Zou ik leuk vinden.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het al maandag
Lijkt me echt lachen als ze dan zeggen EN HET WORDT... DESIREE DE BOERRRR! Waar niemand dan ooit van gehoord heeft.
Die moet je uitleggen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht morgen of vandaag nog wel een Tena Lady-actie.
Burning Daylight is wel een mooiere titel. Maar als je aan dat nummer denkt, denk je toch vooral aan Chasing Hajajajajajs (gelukkig heb ik al een half jaar niet aan dat nummer gedacht).quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die titel zullen ze inderdaad gewijzigd hebben, want Chasing Highs kwam veel nadrukkelijker in de tekst terug dan Burning Daylight
Lekken?quote:
Een lekquote:
Bij Mia en Dion hadden ze een uur van te voren aangekondigd dat er iets aan kwam snel.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:35 schreef Thrts het volgende:
Zullen ze van tevoren het tijdstip bekend maken?
Hopelijk krijgen we nu iemand die ons wel bij wat dingen betrekt ipv een emotieloos filmpje dat uitgezonden wordt.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij Mia en Dion hadden ze een uur van te voren aangekondigd dat er iets aan kwam snel.
Klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 9 december 2023 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die titel zullen ze inderdaad gewijzigd hebben, want Chasing Highs kwam veel nadrukkelijker in de tekst terug dan Burning Daylight
Die van Numidia is ook net zo goed leeg ?quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:47 schreef Zigsky het volgende:
Heeft het iets te betekenen dat Karsu's agenda na 18 februari leeg is?
En maandag heeft ze ook niks staan, haha.
10 mei staat ze nog wel bij dat beste zangersconcert.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Die van Numidia is ook net zo goed leeg ?
Maar die staat al heel lang sinds Beste Zangers en ze heeft ook eerder gezegd dat als ze gekozen wordt zij en Douwe Bob dan daar niet aanwezig zullen zijn. Verder heeft volgens mij niks staan in de maanden voor ESF.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:53 schreef Zigsky het volgende:
[..]
10 mei staat ze nog wel bij dat beste zangersconcert.
Ja, ik weet hetquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar die staat al heel lang sinds Beste Zangers en ze heeft ook eerder gezegd dat als ze gekozen wordt zij en Douwe Bob dan daar niet aanwezig zullen zijn. Verder heeft volgens mij niks staan in de maanden voor ESF.
Ik meen me te herinneren dat het bij S10 kwam door iemand die hielp bij de fotoshoot. Die had het weer doorgegeven aan Yvonne dacht ik.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:55 schreef Thrts het volgende:
Hoe lekt zoiets vaak dan uit, iemand intern van avrotros die het aan de media vertelt of?
Wat dat betreft is de keuze van een concertzaal in hartje Leiden voor die selectiedag wel opmerkelijk.quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat het bij S10 kwam door iemand die hielp bij de fotoshoot. Die had het weer doorgegeven aan Yvonne dacht ik.
Ja inderdaad en door de datum bekend te maken zodat Boulevard/Shownieuws etc. er op dit moment sowieso mee bezig zijn om erachter te komen wie het is.quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat dat betreft is de keuze van een concertzaal in hartje Leiden voor die selectiedag wel opmerkelijk.
Wie mag Bodine Monet wel niet zijn?quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:29 schreef Momo het volgende:
Ik zag dit filmpje in mijn suggestie op YouTube op zich wel logische namen die nummer opgestuurd zouden hebben.
Covers:quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie mag Bodine Monet wel niet zijn?
Als het een onbekende naam is dan heb ik wel een beetje medelijden met alle sociale media reacties die gaan komen van Bankzitters en Joost fans.quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja inderdaad en door de datum bekend te maken zodat Boulevard/Shownieuws etc. er op dit moment sowieso mee bezig zijn om erachter te komen wie het is.
Je gaat zo bijna denken dat het een onbekende naam is. Of we hebben geluk dat Yvonne aan het bevallen is.
Als het Numidia is ligt Aran nu heerlijk met een stijve jodukus bij de open haard omdat ie het al weet.quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:05 schreef summer52 het volgende:
Aran Bade is nu waarschijnlijk de deurbel camerabeelden bij de bewoners in de buurt van de concertzaal in Leiden aan het opvragen.
Bij lakshmi veerde ik wel ineens volledig uit mijn lethargische staat vanaf mijn bureaustoel. Ik kan zo weinig vinden verder, niet op spotify toch? Youtube kon ik ook zo gauw niet vinden.quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:29 schreef Momo het volgende:
Ik zag dit filmpje in mijn suggestie op YouTube op zich wel logische namen die nummer opgestuurd zouden hebben.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het Numidia is ligt Aran nu heerlijk met een stijve jodukus bij de open haard omdat ie het al weet.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het Numidia is ligt Aran nu heerlijk met een stijve jodukus bij de open haard omdat ie het al weet.
Welk deel van die post heb je het nou over?quote:
Douwe Bob is een geweldige muzikant maar laten we niet vergeten dat hij met Slow Down naar ESF is gegaan. Het veiligste wat we ooit hebben ingestuurd.quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Welk deel van die post heb je het nou over?
Ik heb niks tegen Numidia, maar net als jij zie ik de combi met Douwe Bob echt niet. Ik vrees echt zo'n made for Eurovision nummer, maar dan gemaakt door mensen die niet precies weten wat dat is.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 17:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Welk deel van die post heb je het nou over?
Ik heb niks tegen Numidia, maar net als jij zie ik de combi met Douwe Bob echt niet. Ik vrees echt zo'n made for Eurovision nummer, maar dan gemaakt door mensen die niet precies weten wat dat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |