https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Heeft nog met Bert van der Veer liggen rollebollen.quote:
Net als kinderen.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:06 schreef monkyyy het volgende:
Stemrecht moet je verdienen, niet krijgen.
Ik zou het eerder vergelijken met een rijbewijs.quote:
Dat stelt niks meer voor tegenwoordig.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik zou het eerder vergelijken met een rijbewijs.
quote:Op woensdag 6 december 2023 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat stelt niks meer voor tegenwoordig.
https://nos.nl/artikel/25(...)-over-theorie-examenquote:Na 59 keer te zijn gezakt, is het een leerling-automobilist in Engeland bij de 60ste poging eindelijk gelukt om het theorie-examen te halen.
Gaat nog 6 maanden doorquote:
We gaan de mand in.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
Johan nog wat Kremlinpraat en het VI cirkeltje is weer rond
Ik zie een PVV premier niet gebeuren.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
Tuurlijk gaat de PVV niet Mona minister president laten worden. Ze zijn zelf veruit de grootste.
Wat zegt hij voor raars dan?quote:Op woensdag 6 december 2023 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
Johan nog wat Kremlinpraat en het VI cirkeltje is weer rond
Dat was gisteren maar hij meende te moeten zeggen dat Zelensky een beetje als Putin wordt en het teveel in z'n bol was gaan zitten.quote:
Ik ook totaal niet. Dat zou internationaal ook heel ingewikkeld worden. Dat weet Wilders ook.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zie een PVV premier niet gebeuren.
Zelenski is ook wel een mannetje. Dat bedoelde hij mss.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat was gisteren maar hij meende te moeten zeggen dat Zelensky een beetje als Putin wordt en het teveel in z'n bol was gaan zitten.
Gezien wat Johan zoal heeft gezegd gedurende deze oorlog is wel duidelijk wat hij ermee bedoelt, dus dit was hem neerhalen zonder dat er reden toe is. Johan leest her en der een headline en weet verder niks van wat er speelt daar. Maar wel wat denken te moeten roeptoeteren erover af en toe.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zelenski is ook wel een mannetje. Dat bedoelde hij mss.
Ik ken het programma niet goed genoeg. Het viel mij niet op. Behalve commentaar op Israel en geweld.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gezien wat Johan zoal heeft gezegd gedurende deze oorlog is wel duidelijk wat hij ermee bedoelt, dus dit was hem neerhalen zonder dat er reden toe is. Johan leest her en der een headline en weet verder niks van wat er speelt daar. Maar wel wat denken te moeten roeptoeteren erover af en toe.
jij neemt de mening van een tv-typetje serieus?quote:Op donderdag 7 december 2023 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gezien wat Johan zoal heeft gezegd gedurende deze oorlog is wel duidelijk wat hij ermee bedoelt, dus dit was hem neerhalen zonder dat er reden toe is. Johan leest her en der een headline en weet verder niks van wat er speelt daar. Maar wel wat denken te moeten roeptoeteren erover af en toe.
Nee ik benoem het verder slechts gewoon. Er zijn verder genoeg mensen die zich laten beinvloeden door wat Johan zoal zegt dus kwalijk is het wel.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij neemt de mening van een tv-typetje serieus?
Kwalijk. Het irriteert mij ook wel maar dit kan en mag gewoon natuurlijk. Mensen moeten zelf nadenken.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee ik benoem het verder slechts gewoon. Er zijn verder genoeg mensen die zich laten beinvloeden door wat Johan zoal zegt dus kwalijk is het wel.
en jij wil de mensen beschermen?quote:Op donderdag 7 december 2023 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee ik benoem het verder slechts gewoon. Er zijn verder genoeg mensen die zich laten beinvloeden door wat Johan zoal zegt dus kwalijk is het wel.
Joh ben je weer in een zuigbui? Ik geef gewoon mijn commentaar in een topic over dit programma.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en jij wil de mensen beschermen?
Nee. Hij vroeg zich wel af hoe dit heft kunnen gebeuren ondanks waarschuwingen Israëlische militairen.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
Johan vindt 7 oktober de schuld van onoplettend Israel
Ik hoorde prima wat hij zei en dat was het niet.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Hij vroeg zich wel af hoe dit heft kunnen gebeuren ondanks waarschuwingen Israëlische militairen.
Hij is vooral erg anti-Israël, wat Hamas ook flikt.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Hij vroeg zich wel af hoe dit heft kunnen gebeuren ondanks waarschuwingen Israëlische militairen.
Net zoals die Churchill destijds, lachen man. Won zelfs de Nobelprijs voor literatuur.quote:Op donderdag 7 december 2023 21:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zelenski is ook wel een mannetje. Dat bedoelde hij mss.
Kijk uit met wat je zegt. Als je niet vaak genoeg kijkt worden je berichten verwijderd. Je moet, net als bij Derksen, meelullen met de meute. Net een artikel gelezen in Soccernews waarin er 18 gasten werden genoemd die niet meer welkom zijn wegens weerwoord tegen Derksen.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ken het programma niet goed genoeg. Het viel mij niet op. Behalve commentaar op Israel en geweld.
Helaas de meute wel. Wilders heeft er mede zijn winst aan te danken. Net zoals ie Dinges Vega heeft gepromoot. Hij zegt kantine praat te bezigen zonder invloed te hebben. Ha ha ha.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij neemt de mening van een tv-typetje serieus?
Grappig ook dat-ie afgeeft op media geile BNers uit Hilversum. Terwijl ie inmiddels in bijna alle programma's is verschenen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:17 schreef spapaars het volgende:
Johan heeft over heel veel dingen een mening, ook over zo'n beetje elk tv-programma.
Denk zelfs dat hij meningen geeft over programma's die hij helemaal niet heeft gezien, dat doet de redactie voor hem.
je hebt meer gemeen met de achterban van Wilders dan met de meeste andere partijen denk ikquote:Op vrijdag 8 december 2023 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas de meute wel. Wilders heeft er mede zijn winst aan te danken. Net zoals ie Dinges Vega heeft gepromoot. Hij zegt kantine praat te bezigen zonder invloed te hebben. Ha ha ha.
Zou kunnen kloppen. Met dit verschil dat m'n hersencellen wel werken.quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je hebt meer gemeen met de achterban van Wilders dan met de meeste andere partijen denk ik
Genee.quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:47 schreef Regilio_ het volgende:
Welke tv gladjanus heeft bedacht dat dit leuk is?![]()
![]()
"Johan"quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 22:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Johan"![]()
Verschrikkelijk hol vat. Herhaalt zich in een week 5 keer met exact dezelfde onzin. Meestal niet kloppend. Komt op geen enkele naam v politicus, voetballer of organisatie.
Maar wel mee zitten lachen om de dementie van Joe Biden.
En als je als gast niet meegaat met Johan en een beetje tegengas geeft, lig je er zeker uit. Die oude proleet kan z'n ongenoegen bij tegenspraak niet eens meer verhullen.
Zielige vertoning. Kijk het zelden uit of vooruutspoelen.
Gijp is infantiel. Hele uitzending lachen om poep en pies. Verder duidelijk manisch.
Ooit leuk om te kijken!@ Verworden tot een mega-kutshow![]()
Van den Burg ook.quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mr Victim Blaming Derksen ging weer los hoor 😒 man man man wat een sukkel
Vond René hier eigenlijk wel goed. Alleen mr Johan “muuuuh woke!!!” En “die mensen functioneerden misschien niet goed!!!!”-victim blaming vind ik MEGA sad.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van den Burg ook.Gijp en Hendriks zo infantiel.
De straf voor 'onbehoorlijk' leiding geven lijkt mij voorbij in elk geval.quote:Op zondag 10 december 2023 09:26 schreef Battlecruiser het volgende:
Over van Nieuwkerk: misschien even wat minder emoties. Als je het zakelijk benadert:
Matthijs bediende zich van een ouderwetse managementstijl (schelden, vernederen), die nu uit de mode is. Maar daarmee heeft hij geen enkele wet overtreden, want het O.M. gaat in dit geval niets doen. Hij heeft stevig gezondigd tegen fatsoensnormen. Volgens Wilfred zitten er daardoor nog steeds mensen thuis. Als dat waar is, dan krijgt óf Johan gelijk óf die personen hebben andere problemen, die hierop geprojecteerd worden.
Verder is Matthijs inderdaad arrogant en zo, maar dat doet er in de strafmaat niet toe. Tot nu toe was zijn straf een jaar werkeloosheid en daardoor een schade van enkele tonnen. Dan wil hij wel weer eens gaan verdienen. Van de critici mag dat niet: “eerst rapport afwachten!”. O ja? Als het rapport eindelijk over enige maanden uitkomt, staat er natuurlijk in dat hij zich onheus heeft gedragen. En mag hij dan ineens wel gaan werken? Zijn critici/klagers zullen dan wederom zeggen dat hij nog een hele tijd niet mag werken. Dat is dus bijna hetzelfde als een straf met enkelband van 2 jaar lang. Voor onfatsoenlijk gedrag? Of heeft hij toch ergens een bankoverval gepleegd?……..
quote:Op zondag 10 december 2023 20:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zijn er al beelden uit ziggo dome
Dat valt wel mee.quote:Op zondag 10 december 2023 22:14 schreef Martinello het volgende:
Derksen weet echt helemaal niks in de Top 4000 quiz.
In het eerste deel vooral. Uiteindelijk toch gewonnenquote:
De man is traag en verteld vaak hetzelfde. Daarnaast hoort hij zichzelf net iets té graag praten.quote:
Je kunt je nog beter over de oneindige stroom feitelijke onzin in het Ukraiene topic -in nieuws nog wel- zorgen maken.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kan toch niet dat hij niet weet dat Neil Diamond Sweet Caroline zingt? Johan acteert een blues purist die niks weet van alles dat enigszins commercieel succesvol is geweestquote:Op zondag 10 december 2023 22:14 schreef Martinello het volgende:
Derksen weet echt helemaal niks in de Top 4000 quiz.
Daar moet Gijp toch doodmoe van wordenquote:Op maandag 11 december 2023 16:11 schreef superniger het volgende:
Ach, Minouche
https://www.mediacourant.(...)ist-is-woest-zo-dom/
Vrouwen zijn de nieuwe mannen.quote:Op maandag 11 december 2023 20:27 schreef DKUp het volgende:
Misschien geven ze hem een keer gelijk.
Wat een vreselijke setting is dat programma geworden, een soort van VI in een B-setting met 20 vrouwen in het publiek.
Je hebt hem toch gehoord in het begin over de theaters? Genoeg 'duiders' die lekker aan het cashen zijn.quote:Op maandag 11 december 2023 22:06 schreef Halcon het volgende:
Wat weet soldaatje Mart nu van financiën?
Dat wordt vast lachen met Geer.quote:Op maandag 11 december 2023 22:33 schreef Dutch_view het volgende:
Morgen Gerard Joling![]()
Benieuwd naar zijn duiding op het conflict in de Gaza
Ik heb een vermoeden dat Geer geen sjaal van Hamas heeft.quote:Op maandag 11 december 2023 22:33 schreef Dutch_view het volgende:
Morgen Gerard Joling![]()
Benieuwd naar zijn duiding op het conflict in de Gaza
Genee is niet voor niets mislukt als cabaretier.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:07 schreef Parafernalia het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat ze nou zo grappig vinden aan 'er staat een kaars in de gang bij Johan Derksen'
Waarvoor?quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:38 schreef DKUp het volgende:
Management Gerard heeft akkoord gegeven lol
Ze hadden Eus daar niet moeten neerzetten.quote:Op dinsdag 12 december 2023 21:52 schreef tompsv18 het volgende:
Het is een wat ongemakkelijke uitzending op de een of andere manier. Gerard Joling ook vrij serieus.
Denk andersom. Hij noemt zijn vriend 'first lady'.quote:Op dinsdag 12 december 2023 22:00 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Denk dat Jetten de "ontvangende partij" is
Jeetjequote:Op dinsdag 12 december 2023 22:02 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Denk andersom. Hij noemt zijn vriend 'first lady'.
Oh wacht was een opmerking van de altijd valse Jair.quote:
Stukje sfeer en belevingquote:Op dinsdag 12 december 2023 22:09 schreef Bill_Hillie het volgende:
Lekker man in een sporthal fakkels afsteken
Altijd goeie dames bij Geer z'n top liveactsquote:
quote:
Jort.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Merel aan de bar ivm politieke debatten ?
En wie aan tafel
Oekraine en Gaza bespreken moeten ze maar niet doen bij VI.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:54 schreef monkyyy het volgende:
Jahoor, Zelensky is hier de partij die Napoleon speelt.
Wat een verschil met toen ze net begon.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:01 schreef ISVV het volgende:
Even over de inhoud: Merel heeft een knappe dag
Mis alleen een beetje inkijk.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:01 schreef ISVV het volgende:
Even over de inhoud: Merel heeft een knappe dag
Fabeltjeskrantquote:Op woensdag 13 december 2023 22:05 schreef Specularium het volgende:
Gijp leest ook wel eens een krant.
De Natte Krantquote:Op woensdag 13 december 2023 22:05 schreef Specularium het volgende:
Mediacourantquote:Op woensdag 13 december 2023 22:05 schreef Specularium het volgende:
Sierd de Vos ?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:29 schreef Dutch_view het volgende:
Ah Johan is ook geen fan van Koekkoek
Ik heb Derksen juist altijd erg sympathiek gevonden, sinds ik de uitzendingen van de heren sinds 2010 altijd bekijk. Maar met de week vind ik 'm juist sympathieker worden.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:00 schreef Martinello het volgende:
Derksen wordt met de dag een grotere eikel.
Wat heeft 'ie trouwens tegen Valkenburg? Toen het water er 2 meter hoog stond in de straten moesten ze niet zeuren want Johan had vroeger ook wel eens in de regenlaarzen naar de plee gelopen buiten. En nu moeten ze niet zeuren daar over beveiliging tijdens de kerstmarkt want het is maar Valkenburg.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:00 schreef Martinello het volgende:
Derksen wordt met de dag een grotere eikel.
Wordt juist steeds beter om de stem van het volk uit te spreken wat velen niet durven en of doenquote:Op donderdag 14 december 2023 19:36 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb Derksen juist altijd erg sympathiek gevonden, sinds ik de uitzendingen van de heren sinds 2010 altijd bekijk. Maar met de week vind ik 'm juist sympathieker worden.
“Het volk” juist jaquote:Op donderdag 14 december 2023 20:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wordt juist steeds beter om de stem van het volk uit te spreken wat velen niet durven en of doen
quote:Op donderdag 14 december 2023 22:05 schreef Specularium het volgende:
Waarom moet ik hier elke dag Sophie Hildebrand zien terwijl ik mijn best doe om die show te vermijden?
Dit is dom neergezet. OM bekeek gewoon de aangiftes die gedaan waren. Het is niet alsof ze uit zichzelf dat gestart zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2023 17:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Derksen VS OM = 2-0
Laten ze zich eens met zaken bezighouden die er wel toe doen
Er ligt een stuwmeer aan nog niet behandelde zaken waar je maag van omdraait aldus de politie zelf onlangs in de krantquote:Op vrijdag 15 december 2023 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
Dit is dom neergezet. OM bekeek gewoon de aangiftes die gedaan waren. Het is niet alsof ze uit zichzelf dat gestart zijn.
Waar?quote:Op donderdag 14 december 2023 22:02 schreef superniger het volgende:
In Rwanda hebben ze een mooie hotel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |