Wat een verschil met toen ze net begon.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:01 schreef ISVV het volgende:
Even over de inhoud: Merel heeft een knappe dag
Mis alleen een beetje inkijk.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:01 schreef ISVV het volgende:
Even over de inhoud: Merel heeft een knappe dag
Fabeltjeskrantquote:Op woensdag 13 december 2023 22:05 schreef Specularium het volgende:
Gijp leest ook wel eens een krant.
De Natte Krantquote:Op woensdag 13 december 2023 22:05 schreef Specularium het volgende:
Mediacourantquote:Op woensdag 13 december 2023 22:05 schreef Specularium het volgende:
Sierd de Vos ?quote:Op woensdag 13 december 2023 21:29 schreef Dutch_view het volgende:
Ah Johan is ook geen fan van Koekkoek
Ik heb Derksen juist altijd erg sympathiek gevonden, sinds ik de uitzendingen van de heren sinds 2010 altijd bekijk. Maar met de week vind ik 'm juist sympathieker worden.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:00 schreef Martinello het volgende:
Derksen wordt met de dag een grotere eikel.
Wat heeft 'ie trouwens tegen Valkenburg? Toen het water er 2 meter hoog stond in de straten moesten ze niet zeuren want Johan had vroeger ook wel eens in de regenlaarzen naar de plee gelopen buiten. En nu moeten ze niet zeuren daar over beveiliging tijdens de kerstmarkt want het is maar Valkenburg.quote:Op woensdag 13 december 2023 22:00 schreef Martinello het volgende:
Derksen wordt met de dag een grotere eikel.
Wordt juist steeds beter om de stem van het volk uit te spreken wat velen niet durven en of doenquote:Op donderdag 14 december 2023 19:36 schreef GwaiLow het volgende:
Ik heb Derksen juist altijd erg sympathiek gevonden, sinds ik de uitzendingen van de heren sinds 2010 altijd bekijk. Maar met de week vind ik 'm juist sympathieker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |