Zal hem voortaan meenemenquote:Op maandag 4 december 2023 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
X-days outside is trouwens erg leuk!
Ja... veel gelachen. Kind was blij. Iedereen vond de cadeautjes die ze kregen leuk (ik ben zo verwendquote:
Wat fijn voor je. Het werd tijd dat er weer eens iets leuks op je pad kwam.quote:Op maandag 4 december 2023 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... veel gelachen. Kind was blij. Iedereen vond de cadeautjes die ze kregen leuk (ik ben zo verwendmaar verwende de anderen ook). Lekker eten en drinken. Helemaal perfect dus
Lekker toch, simpel vermaak. Zo kijk ik graag naar 'bij ons op de boerderij". Gebeurt niets maar die saamhorigheid van die boerengezinnen, daar kan ik zo van genieten.quote:Op maandag 4 december 2023 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
En Goedenavond
Hier vanavond EHBF kijken. Ja ik ben van simpel vermaak
Dank je wel voor de moeite en lijst weer @:praadje
Aws lief! Dank je welquote:Op maandag 4 december 2023 17:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat fijn voor je. Het werd tijd dat er weer eens iets leuks op je pad kwam.
Is gewoon fijn voor in de avond. Ik begrijp je helemaal! Gewoon ontspannen, dat verdien je zeker met al je harde werkenquote:Op maandag 4 december 2023 17:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker toch, simpel vermaak. Zo kijk ik graag naar 'bij ons op de boerderij". Gebeurt niets maar die saamhorigheid van die boerengezinnen, daar kan ik zo van genieten.
Oei, heftig Lee. Angstig ook voor jullie. Hopelijk hebben ze hem snel te pakken.quote:Op maandag 4 december 2023 23:14 schreef Ole het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)keergarage-vinkeveen
Dit geval geen grapje over dichtbij.. mijn ouders wonen daar
Oh jeetje wat heftigquote:Op maandag 4 december 2023 23:14 schreef Ole het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)keergarage-vinkeveen
Dit geval geen grapje over dichtbij.. mijn ouders wonen daar
Ja. Heb ouders net gesproken. Slachtoffer overleden. Afrekening in criminele circuitquote:
quote:Op dinsdag 5 december 2023 10:06 schreef Ole het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)tij-in-parkeergarage
Have fun!quote:Op donderdag 7 december 2023 17:58 schreef potjecreme het volgende:
Mischien I can see your voice kijken
quote:Op donderdag 7 december 2023 17:51 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Fijne kijkavond
quote:Op donderdag 7 december 2023 17:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier bondgenoten kijken. Verder niet veel voor mij op helaas. Dus even kijken wat ik deze avond ga doen. Ben een beetje warrig
Goedenavond allenquote:
Is die serie wat?quote:Op donderdag 7 december 2023 19:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedenavond allen![]()
Ik ga voor Waar is mijn erfenis
Ja allemaal bizarre erfenis kwesties waar mensen mee zitten. Is wel interessant al zeg ik het zelf. Bijvoorbeeld over stukken grond die ze erven maar in bezit zijn van de buren bijvoorbeeld. Of iemand die denkt recht te hebben op een deelvan de erfenis, maar officieel niet herkend is door zijn vader, waardoor ze een dna test moeten regelen, maar zijn halfzusters niet meewerken.quote:
Oooh dat klink wel vermakelijk! Even proberen misschien. Dank je welquote:Op donderdag 7 december 2023 19:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja allemaal bizarre erfenis kwesties waar mensen mee zitten. Is wel interessant al zeg ik het zelf. Bijvoorbeeld over stukken grond die ze erven maar in bezit zijn van de buren bijvoorbeeld. Of iemand die denkt recht te hebben op een deelvan de erfenis, maar officieel niet herkend is door zijn vader, waardoor ze een dna test moeten regelen, maar zijn halfzusters niet meewerken.
Genoeg gekke familie verhalen.
Ben er ook pas later ingerold. Als ik de tijd heb wil ik zeker wat terug kijken.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh dat klink wel vermakelijk! Even proberen misschien. Dank je wel
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben er ook pas later ingerold. Als ik de tijd heb wil ik zeker wat terug kijken.
Ja klopt. Dennis van der Geestquote:Op donderdag 7 december 2023 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]is toch met die ex judoka?
Ik denk dat ik het morgen bij het knutselen aanzer
Deze aflevering was ook bizar zeg. Alles wees op moedwil en toch krijgen ze geen gelijk.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja allemaal bizarre erfenis kwesties waar mensen mee zitten. Is wel interessant al zeg ik het zelf. Bijvoorbeeld over stukken grond die ze erven maar in bezit zijn van de buren bijvoorbeeld. Of iemand die denkt recht te hebben op een deelvan de erfenis, maar officieel niet herkend is door zijn vader, waardoor ze een dna test moeten regelen, maar zijn halfzusters niet meewerken.
Genoeg gekke familie verhalen.
Ja klopt. Lijkt mij echt verschrikkelijk als je dat hoort.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Deze aflevering was ook bizar zeg. Alles wees op moedwil en toch krijgen ze geen gelijk.
Nou, inderdaad.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja klopt. Lijkt mij echt verschrikkelijk als je dat hoort.
Volgens mij nieuwe aflevering hoor, ik kijk trouw elke weekquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:10 schreef StephanL het volgende:
Morgen![]()
Vraag mij af Overtreders van gister nou nieuw is of niet. Ik kende deze niet en vorige week ook niet. Straks missen we een hele seizoen overtreders
Ik volg die serie ook (heb zelf te maken met een erfenis en nasleep, gelukkig wel in harmonie). Maar in de laatste aflevering heb ik ook weer mijn kanttekening erbij. Ok, duidelijk lijkt het er op dat de kinderloze tante opgelicht werd door een zogenaamde hulpverlener. Aan de andere kant wat voor rechten hebben die neven en nichten op de erfenis van hun tante waar ze jarenlang niet meer naar om keken? Als individu mag je toch zelf bepalen waar jouw spaargeld naar toe gaat? Als het in dit geval zou gaan om de erfenis aan een goed doel na te laten had er geen haan naar gekraait. Ik denk dus dat neef en nicht kunnen janken wat ze willen, maar die klaploper van een klusjesman krijgt gelijk.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Deze aflevering was ook bizar zeg. Alles wees op moedwil en toch krijgen ze geen gelijk.
quote:Op zondag 10 december 2023 00:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik volg die serie ook (heb zelf te maken met een erfenis en nasleep, gelukkig wel in harmonie). Maar in de laatste aflevering heb ik ook weer mijn kanttekening erbij. Ok, duidelijk lijkt het er op dat de kinderloze tante opgelicht werd door een zogenaamde hulpverlener. Aan de andere kant wat voor rechten hebben die neven en nichten op de erfenis van hun tante waar ze jarenlang niet meer naar om keken? Als individu mag je toch zelf bepalen waar jouw spaargeld naar toe gaat? Als het in dit geval zou gaan om de erfenis aan een goed doel na te laten had er geen haan naar gekraait. Ik denk dus dat neef en nicht kunnen janken wat ze willen, maar die klaploper van een klusjesman krijgt gelijk.
Nee, die neven en nichten gun ik het ook niet. Lastige kwestie maar dat de klusjesman uit is op de erfenissen van ouderen is wel duidelijk.
Nope. Is seizoen 6 wat nu uitgezonden wordt. Er zijn tot nu toe 9 seizoenen. Maar wie weet keken we nog niet gezamenlijk in seizoen 6 of was er nog niet zoveel bekendheid over.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:10 schreef StephanL het volgende:
Morgen![]()
Vraag mij af Overtreders van gister nou nieuw is of niet. Ik kende deze niet en vorige week ook niet. Straks missen we een hele seizoen overtreders
Scherp, dasr had ik nog niet naar gekekenquote:Op zondag 10 december 2023 17:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope. Is seizoen 6 wat nu uitgezonden wordt. Er zijn tot nu toe 9 seizoenen. Maar wie weet keken we nog niet gezamenlijk in seizoen 6 of was er nog niet zoveel bekendheid over.
Seizoen 10 zou het nieuwe seizoen moeten worden maar daar is nog niets over bekend.
Goedemorgenquote:Op zondag 10 december 2023 17:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope. Is seizoen 6 wat nu uitgezonden wordt. Er zijn tot nu toe 9 seizoenen. Maar wie weet keken we nog niet gezamenlijk in seizoen 6 of was er nog niet zoveel bekendheid over.
Seizoen 10 zou het nieuwe seizoen moeten worden maar daar is nog niets over bekend.
het zou maar zo kunnen dat we met zn allen een groot deel van een nieuw seizoen hebben gemistquote:Op maandag 11 december 2023 12:14 schreef praadje het volgende:
Verwarrend inderdaad. Moviemeter zegt dit;
Overtreders seizoen 10?
Zal er een seizoen 10 beschikbaar komen voor de tv-serie Overtreders? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Overtreders.
Het laatste bij ons bekende seizoen van Overtreders (Seizoen 9) dateert van 2023.
Misschien is seizoen 9 wel helemaal nieuw voor ons
Ja wie weet. Zou wel heel lief zijnquote:Op maandag 11 december 2023 13:44 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
het zou maar zo kunnen dat we met zn allen een groot deel van een nieuw seizoen hebben gemist![]()
Zul je zien dat as. vrijdag de laatste aflevering is
Mss wil Veronica het speciaal voor ons weer opnieuw starten bij afl. 1![]()
![]()
Jaaa, die was goedquote:Op maandag 11 december 2023 17:28 schreef potjecreme het volgende:
Ik hoop op een tweede seizoen van De Kraak.
Klinkt goed, helaas hier niet te zien. Alleen op Amazon prime, en een vijfde betaalde streamingsdienst heb ik er nu niet voor over.quote:Op maandag 11 december 2023 17:28 schreef potjecreme het volgende:
Ik hoop op een tweede seizoen van De Kraak.
Ik heb de afleveringen nog nooit gezien die nu op tv zijnquote:Op maandag 11 december 2023 12:14 schreef praadje het volgende:
Verwarrend inderdaad. Moviemeter zegt dit;
Overtreders seizoen 10?
Zal er een seizoen 10 beschikbaar komen voor de tv-serie Overtreders? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Overtreders.
Het laatste bij ons bekende seizoen van Overtreders (Seizoen 9) dateert van 2023.
Misschien is seizoen 9 wel helemaal nieuw voor ons
Sterktequote:Op dinsdag 12 december 2023 18:34 schreef tong80 het volgende:
Voetbal hier en vroeg naar bed. Morgen 15e bestraling. Bijwerkingen worden heftiger dus vroeg naar bed.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:57 schreef Ole het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/geKC1snyKM8Vq3Zk/
Frank heeft zijn kind naar mij vernoemd
Hallo lieve Isane. Dat is echt leuk om te horen, dankjewelquote:Op donderdag 14 december 2023 21:26 schreef Isane het volgende:
Hallo allemaal
@:Praadje, ik waardeer je tv overzichten!
Hij staat er weer tussenquote:Op vrijdag 15 december 2023 06:50 schreef praadje het volgende:
21.40; Overtreders VER https://www.tvgids.nl/informatief/overtreders
quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:55 schreef spapaars het volgende:
Zie dat er een nieuwe serie Klem op tv komt, of de film, was een beetje onduidelijk in de trailer.
Update
De bioscoopfilm van Klem, die in februari van dit jaar op het witte doek in première ging, is binnenkort als tweedelige miniserie te zien op televisie: het eerste deel wordt vrijdag 12 januari uitgezonden op NPO 1 en het tweede deel is een week later te zien op 19 januari.
Tja, wat zal ik erop zeggenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:48 schreef Dutch_view het volgende:
Wat is dat toch met die zwartrijders
Jep, kale kipquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:18 schreef Dutch_view het volgende:
600 euro aan boetes 'bespaard' voor een zwerver![]()
Die zouden toch al nooit betaald gaan worden
Deed me ook denken aan Moordspel, dat was vroeger op tv met Ron Brandsteder.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moordfeest is een leuke aanrader trouwens! Ben erg benieuwd
:
Het was idd wel gemakkelijk. Alsnog was het leuk kijkenquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Deed me ook denken aan Moordspel, dat was vroeger op tv met Ron Brandsteder.
Ik wist aan t end wel wie de moordenaar was trouwens
quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:12 schreef TLC het volgende:
Wel spijtig van Viktoria Koblenko, erg triest, we zullen haar missen
*RIP*
Trusten.quote:Op zondag 17 december 2023 17:59 schreef praadje het volgende:
Goedenavond lieverds![]()
Maak er een fijne kijkavond van
Komt goed. Nog lang volgehouden vandaag.quote:
Heftig. Sterkte jongen, nu lekker slapenquote:Op zondag 17 december 2023 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt goed. Nog lang volgehouden vandaag.Morgenochtend 18e bestraling. Ben ik op de helft.
Ja, daarom ben ik gestopt met de zaterdagavonden. 5 spelshows, nou ik denk dat iedereen wel een idee heeft wat er standaard is op die avond.quote:Op zondag 17 december 2023 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weinig op de televisie vanavond
Was geen verwijt naar jou toe he!quote:Op zondag 17 december 2023 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik gestopt met de zaterdagavonden. 5 spelshows, nou ik denk dat iedereen wel een idee heeft wat er standaard is op die avond.
Veel plezier!quote:Op zondag 17 december 2023 18:44 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Top2000 quiz en top4000 vind ik wel geinig, maar ga wel om half tien slapen
Zaterdag is tegenwoordig niks meer.quote:Op zondag 17 december 2023 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik gestopt met de zaterdagavonden. 5 spelshows, nou ik denk dat iedereen wel een idee heeft wat er standaard is op die avond.
Oh maar zo nam ik het ook niet op hoorquote:Op zondag 17 december 2023 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was geen verwijt naar jou toe he!
Ik kijk nu de reunie show van Vanderpump Rules. Lekker sensatie
Ik kan me nog herinneren dat die man poedelnaakt naast die bouwvakkers stond met drilboorquote:Op zondag 17 december 2023 23:20 schreef Ole het volgende:
Binnenkort mijn naturisten vrienden bij follow up Ik Vertrek
praadje het volgende:[/b]quote:Op maandag 18 december 2023 16:19 schreef [quote]
[b]Op maandag 18 december 2023 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Borrel overleefden een heel groot kerstpakket gekregen.
Vanavond dat festivalprogramma bekijken en bondgenoten
Fijne avondquote:Op maandag 18 december 2023 20:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
praadje het volgende:[/b]
Goedenavond alvast lieverds![]()
Maak er een fijn avondje van
Leuk. Ik heb een heerlijk etentje gehad vanavond.quote:Op maandag 18 december 2023 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Borrel overleefden een heel groot kerstpakket gekregen.
Vanavond dat festivalprogramma bekijken en bondgenoten
Oooh dat is ook super leuk!quote:Op maandag 18 december 2023 23:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb een heerlijk etentje gehad vanavond.
Wel lekker geslapen?quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:13 schreef potjecreme het volgende:
Op de bank in diepe slaap gevallen. Geen Zeeman
Dat wel. Nu klaar wakker 😂quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel lekker geslapen?
Het was wel een dertien in een dozijn aflevering. Je hebt niet wat speciaals gemist
Haha. Wel een goed ideequote:Op dinsdag 19 december 2023 23:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah dan kun je Zeeman even terugkijken
Avondquote:Op donderdag 21 december 2023 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Fijne kijkavond gewenst
Die neem ik op. Zit nu Mr. Visser te kijken.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Misschien 2doc. Als ik zolang wakker kan blijvem
Sowieso wel bondgenoten
Pff, ik moet nog zoveel kijken maar heb er gewoon de puf niet voor. 10 uur de benen uit mijn lijf gelopen. Nog twee dagen en dan twee dagen vrij. Ben er aan toe.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:02 schreef potjecreme het volgende:
Ben nu Zeeman aan het terugkijken.
Dan nu de beentjes ophoog meid! Je werkt zo hardquote:Op vrijdag 22 december 2023 18:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Pff, ik moet nog zoveel kijken maar heb er gewoon de puf niet voor. 10 uur de benen uit mijn lijf gelopen. Nog twee dagen en dan twee dagen vrij. Ben er aan toe.
Sterkte en succesquote:Op vrijdag 22 december 2023 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier de intake gehad. Dat wordt weer een pittige therapie ernaast. Mijn hoofd wordt echt gereset
Bij beentjes omhoog moest ik even aan iets anders denken 🤣quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan nu de beentjes ophoog meid! Je werkt zo hard
Ik werk momenteel ook erg veel. Dus heel veel tijd om er echt voor te zitten heb ik niet. Merk ook dat ik in veel ook geen zin heb. Mijn hoofd is (te)vol.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Pff, ik moet nog zoveel kijken maar heb er gewoon de puf niet voor. 10 uur de benen uit mijn lijf gelopen. Nog twee dagen en dan twee dagen vrij. Ben er aan toe.
Dank je wel meidquote:Op vrijdag 22 december 2023 18:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Sterkte en succesJij werkt ook hard, dan wel op een andere manier maar je doet het toch maar!
Knuffel! Drukte ivm feestdagen?quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik werk momenteel ook erg veel. Dus heel veel tijd om er echt voor te zitten heb ik niet. Merk ook dat ik in veel ook geen zin heb. Mijn hoofd is (te)vol.
Nieuwe baan die niet bevalt. Kost mij veel energiequote:Op vrijdag 22 december 2023 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel! Drukte ivm feestdagen?
Oh shit, dat is naar...quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nieuwe baan die niet bevalt. Kost mij veel energie
Bedankt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit, dat is naar...
Dikke knuffel voor jou...
Dat houd het switchen van baan mij ook tegenquote:Op vrijdag 22 december 2023 18:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Verschrikkelijke mensenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:46 schreef Dutch_view het volgende:
Hardleerse zwartrijdster![]()
En ook nog een grote mond tegen Frans en Anil
quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bij beentjes omhoog moest ik even aan iets anders denken 🤣
Oh, dat kost nog eens extra energie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja, voelt best wel wrang. Maar vaak genoeg is het wel een goede keuze.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:39 schreef Isane het volgende:
[..]
Dat houd het switchen van baan mij ook tegen
Ja, het liefst stop ik er meteen mee. Dit is niet goed voor mijn gezondheid.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, dat kost nog eens extra energie.
Oei, dan moet je echt serieus eens iets anders gaan overwegen. Sterktequote:Op vrijdag 22 december 2023 22:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja, het liefst stop ik er meteen mee. Dit is niet goed voor mijn gezondheid.
Dankjewelquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Oei, dan moet je echt serieus eens iets anders gaan overwegen. Sterkte
Goedemorgen lieverdquote:Op zondag 24 december 2023 06:31 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Tot het nieuwe jaar mogen jullie tussen alle kerstfilms, kerstspecials en terugblikken zelf op zoek gaan naar leuke programma's.
Ik wens jullie de allermooiste feestdagenLiefs Praadje
TV / [RTL4] All You Need Is Love Kerstspecialquote:Op zondag 24 december 2023 19:08 schreef hollandia02 het volgende:
Is er al een all you need is love topic?
Hier ook Lidl de beste inderdaad. Ze zijn nu in de uitverkoop zag ik in de supermarkt, ¤1 voor een stolquote:Op zondag 24 december 2023 06:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Wie had de beste? Hier in Belgie de Lidl.
Waar heb je die gebinged?quote:Op donderdag 28 december 2023 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi allemaal!
Net een leuk programma over Butlers gebinged. Echt heel interessant
En nu naar een ik vertrek programma kijken
Was inderdaad voorspelbaar.quote:Op donderdag 28 december 2023 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
In de woonkamer
Sorry... kon het niet laten: NLziet
Geeft nietquote:Op donderdag 28 december 2023 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was even een moment van flauwheid
Ik vind het een pure serie. Je ziet het zonder dat er commentaar geleverd wordtquote:Op donderdag 28 december 2023 20:01 schreef potjecreme het volgende:
Die Butler serie ziet er leuk uit. Is ook bij npo start. Vanavond deel 4 (tevens laatste aflevering) op NPO 3
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:02 schreef Isane het volgende:
Morgen en overmorgen ff lekker aan t werk
Vanavond vroeg de baas in de werkapp wie er morgen vrij wilde zijn. Drie keer raden wie er morgen niet hoeft te werkenquote:Op donderdag 28 december 2023 07:26 schreef potjecreme het volgende:
Hier ook vandaag en morgen werken 🫠
Jeeeeej!!!quote:Op donderdag 28 december 2023 23:40 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Vanavond vroeg de baas in de werkapp wie er morgen vrij wilde zijn. Drie keer raden wie er morgen niet hoeft te werken![]()
![]()
Kan ik lekker verder met klussen en ontspullen. Heb besloten er nog een kast uit te gooien dus die moet ik ook leegmaken. Ergens doet het een beetje pijn want het is een prachtige kast maar toch te groot voor in de hal wat eerst de bedoeling was. Morgen komt er ook al iemand voor kijken.quote:
Ooh dat soort taken geeft veel voldoening. Knap dat je het aangaat en doet!quote:Op donderdag 28 december 2023 23:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Kan ik lekker verder met klussen en ontspullen. Heb besloten er nog een kast uit te gooien dus die moet ik ook leegmaken. Ergens doet het een beetje pijn want het is een prachtige kast maar toch te groot voor in de hal wat eerst de bedoeling was. Morgen komt er ook al iemand voor kijken.
Ja inderdaad. Ik heb al heel wat dozen met boeken weggebracht. Nu de cd's en dvd's uitzoeken. Het duurt altijd lang voor ik van iets afstand kan doen maar als ik eenmaal begin....quote:Op donderdag 28 december 2023 23:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooh dat soort taken geeft veel voldoening. Knap dat je het aangaat en doet!
En te groot is te groot... iemand anders blij maken
Auw... boeken... een van de weinige dingen die ik heel moelijk weg doe.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb al heel wat dozen met boeken weggebracht. Nu de cd's en dvd's uitzoeken. Het duurt altijd lang voor ik van iets afstand kan doen maar als ik eenmaal begin....![]()
En ik hoop dat diegene net zo blij gaat worden van de kast als ik was en ben.
Mij kostte het ook zoveel moeite. De mooiste boeken heb ik bewaard maar ik heb toch wel 5 bananendozen vol al naar de kringloop gebracht.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Auw... boeken... een van de weinige dingen die ik heel moelijk weg doe.
DVD en CD heb ik ook weggedaan
Geeft zoveel meer ruimte
En natuurlijk gaan ze er blij mee zijn
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Mij kostte het ook zoveel moeite. De mooiste boeken heb ik bewaard maar ik heb toch wel 5 bananendozen vol al naar de kringloop gebracht.
Werk zequote:Op vrijdag 29 december 2023 10:14 schreef StephanL het volgende:
Goedemorgen![]()
Even wat tv terug kijken van gister en vanmiddag weer werken. Laatste dag van het jaar
Snollebollekes zijn toch van die heen en weer springende lui die dan roepen "naar links" en dan die kant op springen en "naar rechts " met springen?quote:Op maandag 1 januari 2024 00:46 schreef Dutch_view het volgende:
Gelukkig nieuwjaar in goede gezondheid!![]()
Meteen maar even een tv ergernisOp twee zenders, SBS6 en RTL8 Snollebollekes
quote:Op maandag 1 januari 2024 00:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snollebollekes zijn toch van die heen en weer springende lui die dan roepen "naar links" en dan die kant op springen en "naar rechts " met springen?
Oké.quote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 01:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké.
Ik kruip toch weer onder een steen
Ja, ik zag Frans en Anil voorbij komenquote:Op maandag 1 januari 2024 18:56 schreef Dutch_view het volgende:
Dagelijks nu op SBS6 , 18u , Handhavers in actie.
Het lijkt op een herhaling van een serie die we van zusterzender Veronica kennen.
Fransie!quote:Op maandag 1 januari 2024 21:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik zag Frans en Anil voorbij komen
Vind dat ze in deze oudere serie (van 2017) wel spannender in beeld komen.quote:Op maandag 1 januari 2024 21:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, ik zag Frans en Anil voorbij komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |