Ben er ook pas later ingerold. Als ik de tijd heb wil ik zeker wat terug kijken.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooh dat klink wel vermakelijk! Even proberen misschien. Dank je wel
quote:Op donderdag 7 december 2023 19:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ben er ook pas later ingerold. Als ik de tijd heb wil ik zeker wat terug kijken.
Ja klopt. Dennis van der Geestquote:Op donderdag 7 december 2023 19:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]is toch met die ex judoka?
Ik denk dat ik het morgen bij het knutselen aanzer
Deze aflevering was ook bizar zeg. Alles wees op moedwil en toch krijgen ze geen gelijk.quote:Op donderdag 7 december 2023 19:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja allemaal bizarre erfenis kwesties waar mensen mee zitten. Is wel interessant al zeg ik het zelf. Bijvoorbeeld over stukken grond die ze erven maar in bezit zijn van de buren bijvoorbeeld. Of iemand die denkt recht te hebben op een deelvan de erfenis, maar officieel niet herkend is door zijn vader, waardoor ze een dna test moeten regelen, maar zijn halfzusters niet meewerken.
Genoeg gekke familie verhalen.
Ja klopt. Lijkt mij echt verschrikkelijk als je dat hoort.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Deze aflevering was ook bizar zeg. Alles wees op moedwil en toch krijgen ze geen gelijk.
Nou, inderdaad.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja klopt. Lijkt mij echt verschrikkelijk als je dat hoort.
Volgens mij nieuwe aflevering hoor, ik kijk trouw elke weekquote:Op zaterdag 9 december 2023 11:10 schreef StephanL het volgende:
Morgen![]()
Vraag mij af Overtreders van gister nou nieuw is of niet. Ik kende deze niet en vorige week ook niet. Straks missen we een hele seizoen overtreders
Ik volg die serie ook (heb zelf te maken met een erfenis en nasleep, gelukkig wel in harmonie). Maar in de laatste aflevering heb ik ook weer mijn kanttekening erbij. Ok, duidelijk lijkt het er op dat de kinderloze tante opgelicht werd door een zogenaamde hulpverlener. Aan de andere kant wat voor rechten hebben die neven en nichten op de erfenis van hun tante waar ze jarenlang niet meer naar om keken? Als individu mag je toch zelf bepalen waar jouw spaargeld naar toe gaat? Als het in dit geval zou gaan om de erfenis aan een goed doel na te laten had er geen haan naar gekraait. Ik denk dus dat neef en nicht kunnen janken wat ze willen, maar die klaploper van een klusjesman krijgt gelijk.quote:Op donderdag 7 december 2023 22:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Deze aflevering was ook bizar zeg. Alles wees op moedwil en toch krijgen ze geen gelijk.
quote:Op zondag 10 december 2023 00:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik volg die serie ook (heb zelf te maken met een erfenis en nasleep, gelukkig wel in harmonie). Maar in de laatste aflevering heb ik ook weer mijn kanttekening erbij. Ok, duidelijk lijkt het er op dat de kinderloze tante opgelicht werd door een zogenaamde hulpverlener. Aan de andere kant wat voor rechten hebben die neven en nichten op de erfenis van hun tante waar ze jarenlang niet meer naar om keken? Als individu mag je toch zelf bepalen waar jouw spaargeld naar toe gaat? Als het in dit geval zou gaan om de erfenis aan een goed doel na te laten had er geen haan naar gekraait. Ik denk dus dat neef en nicht kunnen janken wat ze willen, maar die klaploper van een klusjesman krijgt gelijk.
Nee, die neven en nichten gun ik het ook niet. Lastige kwestie maar dat de klusjesman uit is op de erfenissen van ouderen is wel duidelijk.
Nope. Is seizoen 6 wat nu uitgezonden wordt. Er zijn tot nu toe 9 seizoenen. Maar wie weet keken we nog niet gezamenlijk in seizoen 6 of was er nog niet zoveel bekendheid over.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:10 schreef StephanL het volgende:
Morgen![]()
Vraag mij af Overtreders van gister nou nieuw is of niet. Ik kende deze niet en vorige week ook niet. Straks missen we een hele seizoen overtreders
Scherp, dasr had ik nog niet naar gekekenquote:Op zondag 10 december 2023 17:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope. Is seizoen 6 wat nu uitgezonden wordt. Er zijn tot nu toe 9 seizoenen. Maar wie weet keken we nog niet gezamenlijk in seizoen 6 of was er nog niet zoveel bekendheid over.
Seizoen 10 zou het nieuwe seizoen moeten worden maar daar is nog niets over bekend.
Goedemorgenquote:Op zondag 10 december 2023 17:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope. Is seizoen 6 wat nu uitgezonden wordt. Er zijn tot nu toe 9 seizoenen. Maar wie weet keken we nog niet gezamenlijk in seizoen 6 of was er nog niet zoveel bekendheid over.
Seizoen 10 zou het nieuwe seizoen moeten worden maar daar is nog niets over bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |