het zou maar zo kunnen dat we met zn allen een groot deel van een nieuw seizoen hebben gemistquote:Op maandag 11 december 2023 12:14 schreef praadje het volgende:
Verwarrend inderdaad. Moviemeter zegt dit;
Overtreders seizoen 10?
Zal er een seizoen 10 beschikbaar komen voor de tv-serie Overtreders? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Overtreders.
Het laatste bij ons bekende seizoen van Overtreders (Seizoen 9) dateert van 2023.
Misschien is seizoen 9 wel helemaal nieuw voor ons
Ja wie weet. Zou wel heel lief zijnquote:Op maandag 11 december 2023 13:44 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
het zou maar zo kunnen dat we met zn allen een groot deel van een nieuw seizoen hebben gemist![]()
Zul je zien dat as. vrijdag de laatste aflevering is
Mss wil Veronica het speciaal voor ons weer opnieuw starten bij afl. 1![]()
![]()
Jaaa, die was goedquote:Op maandag 11 december 2023 17:28 schreef potjecreme het volgende:
Ik hoop op een tweede seizoen van De Kraak.
Klinkt goed, helaas hier niet te zien. Alleen op Amazon prime, en een vijfde betaalde streamingsdienst heb ik er nu niet voor over.quote:Op maandag 11 december 2023 17:28 schreef potjecreme het volgende:
Ik hoop op een tweede seizoen van De Kraak.
Ik heb de afleveringen nog nooit gezien die nu op tv zijnquote:Op maandag 11 december 2023 12:14 schreef praadje het volgende:
Verwarrend inderdaad. Moviemeter zegt dit;
Overtreders seizoen 10?
Zal er een seizoen 10 beschikbaar komen voor de tv-serie Overtreders? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Overtreders.
Het laatste bij ons bekende seizoen van Overtreders (Seizoen 9) dateert van 2023.
Misschien is seizoen 9 wel helemaal nieuw voor ons
Sterktequote:Op dinsdag 12 december 2023 18:34 schreef tong80 het volgende:
Voetbal hier en vroeg naar bed. Morgen 15e bestraling. Bijwerkingen worden heftiger dus vroeg naar bed.
quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:57 schreef Ole het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/geKC1snyKM8Vq3Zk/
Frank heeft zijn kind naar mij vernoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |