Ik vind het een pure serie. Je ziet het zonder dat er commentaar geleverd wordtquote:Op donderdag 28 december 2023 20:01 schreef potjecreme het volgende:
Die Butler serie ziet er leuk uit. Is ook bij npo start. Vanavond deel 4 (tevens laatste aflevering) op NPO 3
quote:Op donderdag 28 december 2023 00:02 schreef Isane het volgende:
Morgen en overmorgen ff lekker aan t werk
Vanavond vroeg de baas in de werkapp wie er morgen vrij wilde zijn. Drie keer raden wie er morgen niet hoeft te werkenquote:Op donderdag 28 december 2023 07:26 schreef potjecreme het volgende:
Hier ook vandaag en morgen werken 🫠
Jeeeeej!!!quote:Op donderdag 28 december 2023 23:40 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Vanavond vroeg de baas in de werkapp wie er morgen vrij wilde zijn. Drie keer raden wie er morgen niet hoeft te werken![]()
![]()
Kan ik lekker verder met klussen en ontspullen. Heb besloten er nog een kast uit te gooien dus die moet ik ook leegmaken. Ergens doet het een beetje pijn want het is een prachtige kast maar toch te groot voor in de hal wat eerst de bedoeling was. Morgen komt er ook al iemand voor kijken.quote:
Ooh dat soort taken geeft veel voldoening. Knap dat je het aangaat en doet!quote:Op donderdag 28 december 2023 23:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Kan ik lekker verder met klussen en ontspullen. Heb besloten er nog een kast uit te gooien dus die moet ik ook leegmaken. Ergens doet het een beetje pijn want het is een prachtige kast maar toch te groot voor in de hal wat eerst de bedoeling was. Morgen komt er ook al iemand voor kijken.
Ja inderdaad. Ik heb al heel wat dozen met boeken weggebracht. Nu de cd's en dvd's uitzoeken. Het duurt altijd lang voor ik van iets afstand kan doen maar als ik eenmaal begin....quote:Op donderdag 28 december 2023 23:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooh dat soort taken geeft veel voldoening. Knap dat je het aangaat en doet!
En te groot is te groot... iemand anders blij maken
Auw... boeken... een van de weinige dingen die ik heel moelijk weg doe.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb al heel wat dozen met boeken weggebracht. Nu de cd's en dvd's uitzoeken. Het duurt altijd lang voor ik van iets afstand kan doen maar als ik eenmaal begin....![]()
En ik hoop dat diegene net zo blij gaat worden van de kast als ik was en ben.
Mij kostte het ook zoveel moeite. De mooiste boeken heb ik bewaard maar ik heb toch wel 5 bananendozen vol al naar de kringloop gebracht.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Auw... boeken... een van de weinige dingen die ik heel moelijk weg doe.
DVD en CD heb ik ook weggedaan
Geeft zoveel meer ruimte
En natuurlijk gaan ze er blij mee zijn
quote:Op vrijdag 29 december 2023 00:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Mij kostte het ook zoveel moeite. De mooiste boeken heb ik bewaard maar ik heb toch wel 5 bananendozen vol al naar de kringloop gebracht.
Werk zequote:Op vrijdag 29 december 2023 10:14 schreef StephanL het volgende:
Goedemorgen![]()
Even wat tv terug kijken van gister en vanmiddag weer werken. Laatste dag van het jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |