Hallo lieve Isane. Dat is echt leuk om te horen, dankjewelquote:Op donderdag 14 december 2023 21:26 schreef Isane het volgende:
Hallo allemaal
@:Praadje, ik waardeer je tv overzichten!
Hij staat er weer tussenquote:Op vrijdag 15 december 2023 06:50 schreef praadje het volgende:
21.40; Overtreders VER https://www.tvgids.nl/informatief/overtreders
quote:Op vrijdag 15 december 2023 14:55 schreef spapaars het volgende:
Zie dat er een nieuwe serie Klem op tv komt, of de film, was een beetje onduidelijk in de trailer.
Update
De bioscoopfilm van Klem, die in februari van dit jaar op het witte doek in première ging, is binnenkort als tweedelige miniserie te zien op televisie: het eerste deel wordt vrijdag 12 januari uitgezonden op NPO 1 en het tweede deel is een week later te zien op 19 januari.
Tja, wat zal ik erop zeggenquote:Op vrijdag 15 december 2023 21:48 schreef Dutch_view het volgende:
Wat is dat toch met die zwartrijders
Jep, kale kipquote:Op vrijdag 15 december 2023 22:18 schreef Dutch_view het volgende:
600 euro aan boetes 'bespaard' voor een zwerver![]()
Die zouden toch al nooit betaald gaan worden
Deed me ook denken aan Moordspel, dat was vroeger op tv met Ron Brandsteder.quote:Op zaterdag 16 december 2023 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moordfeest is een leuke aanrader trouwens! Ben erg benieuwd
:
Het was idd wel gemakkelijk. Alsnog was het leuk kijkenquote:Op zaterdag 16 december 2023 23:10 schreef TLC het volgende:
[..]
Deed me ook denken aan Moordspel, dat was vroeger op tv met Ron Brandsteder.
Ik wist aan t end wel wie de moordenaar was trouwens
quote:Op zaterdag 16 december 2023 23:12 schreef TLC het volgende:
Wel spijtig van Viktoria Koblenko, erg triest, we zullen haar missen
*RIP*
Trusten.quote:Op zondag 17 december 2023 17:59 schreef praadje het volgende:
Goedenavond lieverds![]()
Maak er een fijne kijkavond van
Komt goed. Nog lang volgehouden vandaag.quote:
Heftig. Sterkte jongen, nu lekker slapenquote:Op zondag 17 december 2023 18:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt goed. Nog lang volgehouden vandaag.Morgenochtend 18e bestraling. Ben ik op de helft.
Ja, daarom ben ik gestopt met de zaterdagavonden. 5 spelshows, nou ik denk dat iedereen wel een idee heeft wat er standaard is op die avond.quote:Op zondag 17 december 2023 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weinig op de televisie vanavond
Was geen verwijt naar jou toe he!quote:Op zondag 17 december 2023 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik gestopt met de zaterdagavonden. 5 spelshows, nou ik denk dat iedereen wel een idee heeft wat er standaard is op die avond.
Veel plezier!quote:Op zondag 17 december 2023 18:44 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Top2000 quiz en top4000 vind ik wel geinig, maar ga wel om half tien slapen
Zaterdag is tegenwoordig niks meer.quote:Op zondag 17 december 2023 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik gestopt met de zaterdagavonden. 5 spelshows, nou ik denk dat iedereen wel een idee heeft wat er standaard is op die avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |