Dank je wel meidquote:Op vrijdag 22 december 2023 18:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Sterkte en succesJij werkt ook hard, dan wel op een andere manier maar je doet het toch maar!
Knuffel! Drukte ivm feestdagen?quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik werk momenteel ook erg veel. Dus heel veel tijd om er echt voor te zitten heb ik niet. Merk ook dat ik in veel ook geen zin heb. Mijn hoofd is (te)vol.
Nieuwe baan die niet bevalt. Kost mij veel energiequote:Op vrijdag 22 december 2023 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel! Drukte ivm feestdagen?
Oh shit, dat is naar...quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nieuwe baan die niet bevalt. Kost mij veel energie
Bedankt.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh shit, dat is naar...
Dikke knuffel voor jou...
Dat houd het switchen van baan mij ook tegenquote:Op vrijdag 22 december 2023 18:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Verschrikkelijke mensenquote:Op vrijdag 22 december 2023 21:46 schreef Dutch_view het volgende:
Hardleerse zwartrijdster![]()
En ook nog een grote mond tegen Frans en Anil
quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bij beentjes omhoog moest ik even aan iets anders denken 🤣
Oh, dat kost nog eens extra energie.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja, voelt best wel wrang. Maar vaak genoeg is het wel een goede keuze.quote:Op vrijdag 22 december 2023 21:39 schreef Isane het volgende:
[..]
Dat houd het switchen van baan mij ook tegen
Ja, het liefst stop ik er meteen mee. Dit is niet goed voor mijn gezondheid.quote:Op vrijdag 22 december 2023 22:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, dat kost nog eens extra energie.
Oei, dan moet je echt serieus eens iets anders gaan overwegen. Sterktequote:Op vrijdag 22 december 2023 22:13 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja, het liefst stop ik er meteen mee. Dit is niet goed voor mijn gezondheid.
Dankjewelquote:Op vrijdag 22 december 2023 22:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Oei, dan moet je echt serieus eens iets anders gaan overwegen. Sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |