Oh maar zo nam ik het ook niet op hoorquote:Op zondag 17 december 2023 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Was geen verwijt naar jou toe he!
Ik kijk nu de reunie show van Vanderpump Rules. Lekker sensatie
Ik kan me nog herinneren dat die man poedelnaakt naast die bouwvakkers stond met drilboorquote:Op zondag 17 december 2023 23:20 schreef Ole het volgende:
Binnenkort mijn naturisten vrienden bij follow up Ik Vertrek
praadje het volgende:[/b]quote:Op maandag 18 december 2023 16:19 schreef [quote]
[b]Op maandag 18 december 2023 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Borrel overleefden een heel groot kerstpakket gekregen.
Vanavond dat festivalprogramma bekijken en bondgenoten
Fijne avondquote:Op maandag 18 december 2023 20:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
praadje het volgende:[/b]
Goedenavond alvast lieverds![]()
Maak er een fijn avondje van
Leuk. Ik heb een heerlijk etentje gehad vanavond.quote:Op maandag 18 december 2023 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Borrel overleefden een heel groot kerstpakket gekregen.
Vanavond dat festivalprogramma bekijken en bondgenoten
Oooh dat is ook super leuk!quote:Op maandag 18 december 2023 23:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb een heerlijk etentje gehad vanavond.
Wel lekker geslapen?quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:13 schreef potjecreme het volgende:
Op de bank in diepe slaap gevallen. Geen Zeeman
Dat wel. Nu klaar wakker 😂quote:Op dinsdag 19 december 2023 22:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel lekker geslapen?
Het was wel een dertien in een dozijn aflevering. Je hebt niet wat speciaals gemist
Haha. Wel een goed ideequote:Op dinsdag 19 december 2023 23:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah dan kun je Zeeman even terugkijken
Avondquote:Op donderdag 21 december 2023 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
Fijne kijkavond gewenst
Die neem ik op. Zit nu Mr. Visser te kijken.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Misschien 2doc. Als ik zolang wakker kan blijvem
Sowieso wel bondgenoten
Pff, ik moet nog zoveel kijken maar heb er gewoon de puf niet voor. 10 uur de benen uit mijn lijf gelopen. Nog twee dagen en dan twee dagen vrij. Ben er aan toe.quote:Op vrijdag 22 december 2023 15:02 schreef potjecreme het volgende:
Ben nu Zeeman aan het terugkijken.
Dan nu de beentjes ophoog meid! Je werkt zo hardquote:Op vrijdag 22 december 2023 18:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Pff, ik moet nog zoveel kijken maar heb er gewoon de puf niet voor. 10 uur de benen uit mijn lijf gelopen. Nog twee dagen en dan twee dagen vrij. Ben er aan toe.
Sterkte en succesquote:Op vrijdag 22 december 2023 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier de intake gehad. Dat wordt weer een pittige therapie ernaast. Mijn hoofd wordt echt gereset
Bij beentjes omhoog moest ik even aan iets anders denken 🤣quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan nu de beentjes ophoog meid! Je werkt zo hard
Ik werk momenteel ook erg veel. Dus heel veel tijd om er echt voor te zitten heb ik niet. Merk ook dat ik in veel ook geen zin heb. Mijn hoofd is (te)vol.quote:Op vrijdag 22 december 2023 18:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Pff, ik moet nog zoveel kijken maar heb er gewoon de puf niet voor. 10 uur de benen uit mijn lijf gelopen. Nog twee dagen en dan twee dagen vrij. Ben er aan toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |