SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
![]()
![]()
Vat het issue rondom de pro Palestina zaak mooi samenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit is een pop, je kan onder andere zien dat het gewicht niet klopt voor een echte baby en dat hij het veel te makkelijk optilt
=======
What an invested doll... indescribable
Share so the whole world will see their lie in Gaza
Netanyahu is killing children according to his lying
[ twitter ]quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dan zijn er serieus nog mensen in deze topic die vinden dat we eigenlijk maar niet te zwaar moeten tillen aan dit soort stompzinnige propaganda, want als hamas straks weer zegt dat er 1000 miljoen miljard babies dood zijn, dan zou dat best wel eens kunnen!quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho we noemen dat “per ongeluk foutieve berichtgeving, door de fog of war”Goh, ik lijk wel Nostradamusquote:Op donderdag 30 november 2023 12:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Palestijnse propaganda of per ongeluk foutieve berichtgeving gebruiken om het geheel te bagatelliseren.![]()
![]()
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Waar steun ik Hamas dan?quote:Op vrijdag 1 december 2023 13:39 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind persoonlijk de steun voor Hamas nogal walgelijk.
Jij hebt het hierboven over "openlijk een terroristische organisatie/land" maar je hebt het niet over Hamas, dat verdorie trots hun eigen terroristische daden filmde. Hoe openlijk is die oogklep wel niet, denk ik dan.
Precies, nergens.
Ik spreek alleen mijn afkeer uit over het steunen van een openlijk terroristisch land: Israël.
Hoezo vinden we het in NL doodnormaal om de terroristen van Israël te steunen?
Daarmee zeg ik niets over Hamas of wel dan? Iedereen is tegen Hamas, dat heb ik al vaak genoeg gezegd.
Maar moet je terroristen steunen die andere terroristen aanvallen?
Nee, want wat Israel doet is 1000x erger dan wat Hamas ooit gedaan heeft.![]()
1000 keer? Goh dat is veel hoor.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:36 schreef bianconeri het volgende:
ee, want wat Israel doet is 1000x erger dan wat Hamas ooit gedaan heeft.![]()
Niet iedereen, er zijn figuren uiterst links op het spectrum die Hamas als verzetsstrijders zien en hun daden vergoeilijken. Maar voor de rest heb je gelijk.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:36 schreef bianconeri het volgende:
Iedereen is tegen Hamas, dat heb ik al vaak genoeg gezegd.
Is sowieso wel een dingetje de laatste jaren aan de linkerkant van het spectrum of geweld wel of niet gerechtvaardigd is in sommige gevallen.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik vind het eerder een onderschatting van wat Israël uitspookt.quote:
Gezien het aantal burgerslachtoffers al makkelijk het 100 voudige aantikt.
Om over andere oorlogsmisdaden door Israël nog maar niet te spreken.![]()
Ja het valt niet mee om het land te verdedigen, zeker als de opponent het niet zo nauw neemt met de burgers die het geacht wordt te beschermen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een onderschatting van wat Israël uitspookt.
Gezien het aantal burgerslachtoffers al makkelijk het 100 voudige aantikt.
Om over andere oorlogsmisdaden door Israël nog maar niet te spreken.![]()
Jordan’s king: War intensifying threats from climate change in Gaza
https://www.timesofisrael(...)mate-change-in-gaza/When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
.Je hebt gewoon de verkeerde versie gepost.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit is een pop, je kan onder andere zien dat het gewicht niet klopt voor een echte baby en dat hij het veel te makkelijk optilt
=======
What an invested doll... indescribable
Share so the whole world will see their lie in Gaza
Netanyahu is killing children according to his lying
[ twitter ]
Zo is die beter![]()
![]()
Kijk eens aan: https://www.nu.nl/midden-(...)nen-hamas.html#nujij
Dat is weer een gewicht op de weegschaal, richting een Let it Happen (een vorm van valse vlag strategie, waar je je eigen burgers opoffert, die niets waard zijn voor de "top").Israel.. die een existentiele dreiging niet serieus neemtquote:De Israëlische veiligheidsdiensten wisten al ruim een jaar van de aanvalsplannen van Hamas af, schrijft The New York Times. Toch werd er niet naar gehandeld, omdat de plannen als "te ambitieus" werden afgedaan en daarmee niet serieus werden genomen<-- Dàt neem ik nu weer niet serieus op mijn beurt.
Ik besef dat dit niet te bewijzen is en dat je dit op zoveel situaties kan plakken, zelfs (of juist) op 9/11, Pearl Harbor, en vele andere twijfelachtige gebeurtenissen. Maar het motief is er, de smoking-gun is de geveinsde "we wisten het niet".
"We wisten het niet".. waar heb ik dat vaker gehoord. Je kan echt niets meer geloven (dus eigenlijk ook het artikel van de NY times niet). Het enige dat je hebt, is de geschreven geschiedenis en de echo's uit het verleden. Oh, en de "heilige" geschriften.. niet geheel onbelangrijk!. Doorspekt met al die "En gij zult.." en "God zal.." en een "eind niet goed al goed, ze leefden niét lang en niét gelukkig". Welterusten! de fabeltjeskrant.
Misschien is dit wel dé Graadmeter, van hoe het met de wereld is gesteld: Hoe lang dat we nog in die leugens trappen, en die verfoeilijke Abrahamistische religie nog tolereren.
De dag dat de mensheid zich daar ein-de-lijk van ontdoet, en stopt met onverschilligheid jegens die dodelijke sprookjes, volgens mij is dat de dag waar we eindelijk vooruit kunnen: Allemaal, niet slechts 1 of 2 groepen.
Wat zou dat een mooie dag zijn, die ik waarschijnlijk niet mee zal maken. Dat "Abraham" voor altijd, ERUIT gekicked wordt.. tot nooit meer ziens, "ga weg doe varken!". Dat zal duizend jaar wonden likken zijn, als we bijkomen uit die "Judeo Spell" die de wereld +2K jaar heeft geteistert!! En we beseffen wat het écht heeft aangericht.. en hoe geniepig gewiekst het in elkaar zat![]()
Het heeft al zolang misbruik gemaakt van een zeer intiem deel van de mens, dat eigenlijk voor goedheid is bedoelt.. het is het laagste, van het laagste, van het laagste dat er bestaat. Het moét stoppen, elke dag dat het door mag gaan is een verloren dag. De dag dat het stopt, vind het heel vervelend te zeggen, is de bodem onder het concept "Israel" weg.. gewoon, volledig, weg. Ook voor de Islam en Christendom btw.. kaartenhuis 2 en 3.
Typisch, dat je zo op je woorden moet letten met die religie.. maar NOOIT, echt nooit, zal dit uit een discussie komen: "Beste religieuze, waarom stop je er niet gewoon mee?"
Waarom MOET je perse doorgaan, waarom MOET je het perse blijven doorgeven? Een volstrekt redelijke vraag. Maar nee joh! Liever eisen we dat volwassen, opgeleide, hoog intelligente mensen, maar moeten ontkennen wat zij met de eigen ogen zien: Want stel je voor.. dat je op lange tenen trapt!
Hun lange tenen, bepalen niet langer hoe glad mijn rug is, dank u wel! Die tijd is voorbij, het enige dat ze nog kunnen doen, is mij de mond snoeren, dreigen met celstraf of erger. Maar mij krijg je niet meer terug, in dat coconnetje van onverschilligheid: I See you. Zelf-censuur is niet meer aan mij besteedt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Buikbrein op 01-12-2023 16:14:03 ]![]()
Nee, je bent eerder zeer traag van begrip. Want vanaf moment 0, het ziekenhuis bombardement met 12394873284683246 doden, zijn er al volksstammen die per definitie niks meer aannemen uit palestijnse koker.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goh, ik lijk wel Nostradamus![]()
![]()
![]()
![]()
Wat bedoel je?quote:
Hamas heeft die aanslag in Jerusalem opgeeist dus in die zin de wapenstilstand beindigd.![]()
Ongeveer elke Israëlische politicus heeft afgelopen week verteld dat na de tijdelijke wapenstilstand het werk weer opgepakt zou worden en met meer aandacht voor 't zuiden van Gaza. Dat eigenlijk gisteren al de tweede ronde zou beginnen was toch officieus bekend?quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Hamas heeft die aanslag in Jerusalem opgeeist dus in die zin de wapenstilstand beindigd.![]()
Wat nergens op slaat en dom is want er is niet zoiets als één algehele Palestijnse koker, en een Palestijnse bron of pro-Palestijnse bron is niet per definitie leugenachtig. Door te denken of te doen of het wel zo is kom je inderdaad in een onjuiste tunnelvisie en ben je mijn inziens zelf slachtoffer van propaganda.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, je bent eerder zeer traag van begrip. Want vanaf moment 0, het ziekenhuis bombardement met 12394873284683246 doden, zijn er al volksstammen die per definitie niks meer aannemen uit palestijnse koker.
En dat je alles wat officieel van Hamas komt niet gelooft begrijp ik maar als een aantal betrouwbare bronnen zeggen dat x verklaring van Hamas min of meer klopt dan ben je gewoon jezelf voor de gek aan het houden door het alsnog te negeren. Als Poetin of Lavrov iets roept geloof ik het ook niet maar als meedere in mijn ogen neutrale betrouwbare bronnen het bevestigen dan ben ik toch bereid om er wel open voor te staan dat er misschien toch wel een kern van waarheid in zit. Anders ben je gewoon niet waarheidsgetrouw bezig hoe kut je bepaalde leiders, groeperingen of landen ook vindt. Je kunt niet alles weten en overzien van afstand achter een scherm.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dat laatste wist ik niet.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ongeveer elke Israëlische politicus heeft afgelopen week verteld dat na de tijdelijke wapenstilstand het werk weer opgepakt zou worden en met meer aandacht voor 't zuiden van Gaza. Dat eigenlijk gisteren al de tweede ronde zou beginnen was toch officieus bekend?![]()
Nee, Israel verdedigen valt zeker niet mee.quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja het valt niet mee om het land te verdedigen, zeker als de opponent het niet zo nauw neemt met de burgers die het geacht wordt te beschermen.
Uithongeren van burgers, platgooien van ziekenhuizen, uitmoorden van burgers. Moeten we doorgaan?
Owh, zullen we het over de historie hebben? De al tientallen jaren van uitbuiting van Palestijnen door de kolonisten? Dus laten we ook niet doen alsof de aanval van Hamas uit het niets kwam.
Dus volgens jouw redenatie is Hamas zijn burgers aan het beschermen.![]()
Uh huh en ondertussen deed de hoofdredactie van de BBC gewoon doodleuk: ja, we zaten er naast - wisten wij veel, wat zeg je, of ik het anders had gedaan met wat ik nu weet? Neehoor, ik zou het zo weer doen!quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En dat je alles wat officieel van Hamas komt niet gelooft begrijp ik maar als een aantal betrouwbare bronnen zeggen dat x verklaring van Hamas min of meer klopt dan ben je gewoon jezelf voor de gek aan het houden door het alsnog te negeren.
- Er wordt structureel gelogen vanuit palestijnse hoek.
- Westers journaille is qua kwaliteit door het putje gegaan, en hun berichtgeving is van generlei waarde.
Zo liggen de kaarten op tafel.![]()
Je las het niet goed.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dus volgens jouw redenatie is Hamas zijn burgers aan het beschermen vermoorden.![]()
Dat pro-Palestijnse gejank begint me steeds meer de keel uit te hangen. De selectieve verontwaardiging van woke-links en moslims is stuitend. De Palestijnen zijn allesbehalve geliefd bij de Arabische buren van Israël en met goede redenen. Ga dat maar eens uitzoeken, met je historie.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, Israel verdedigen valt zeker niet mee.
Uithongeren van burgers, platgooien van ziekenhuizen, uitmoorden van burgers. Moeten we doorgaan?
Owh, zullen we het over de historie hebben? De al tientallen jaren van uitbuiting van Palestijnen door de kolonisten? Dus laten we ook niet doen alsof de aanval van Hamas uit het niets kwam.
Gaat het wel een beetje met je?quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dus volgens jouw redenatie is Hamas zijn burgers aan het beschermen.Intolerant voor intolerantie![]()
Ja. De terroristen moeten inderdaad tot de laatste man (m/v) worden uitgeroeid. Ongeacht wat moslims en linkse Che Guevara-naïevelingen lopen te janken.quote:
Serieus: het is de enige optie die nog over is, ben ik bang. Ik ben van mening dat de Palestijnen de hoop moeten verliezen dat (de) Israël(iërs) ooit zullen worden vernietigd. En dat kan alleen door de totale vernietiging van alle elementen die dat doel nastreven, lees Hamas, Islamic Jihad en al die gezelligerds in Gaza, plus degenen die hen steunen.
Alleen dan kunnen de Palestijnen zich op een alternatieve toekomst richten, een die gezonder is voor henzelf en voor hun omgeving.Intolerant voor intolerantie![]()
https://9gag.com/gag/aPgq(...)tm_medium=post_share
Sja, al die onschuldige Palestijnen toch! Stomme Israel![]()
![]()
Kun je copy-pasten wat daar staat? Ik klik niet op een link naar 9gag...quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:26 schreef Rickocum het volgende:
https://9gag.com/gag/aPgq(...)tm_medium=post_share
Sja, al die onschuldige Palestijnen toch! Stomme IsraelIntolerant voor intolerantie![]()
Deze mensen hebben voor zichzelf een schijnwerkelijkheid rondom de Palestijnen Arabieren. Met velen van hen is ook geen rationele discussie over dit onderwerp te voeren. Dit is dan bijvoorbeeld ook de reden dat veel users hier op FOK! ook dit topic mijden, anders wordt men de hele tijd 'getriggerd'.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:12 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dat pro-Palestijnse gejank begint me steeds meer de keel uit te hangen. De selectieve verontwaardiging van woke-links en moslims is stuitend. De Palestijnen zijn allesbehalve geliefd bij de Arabische buren van Israël en met goede redenen. Ga dat maar eens uitzoeken, met je historie.
Het is alleen natuurlijk wel een groot probleem dat veel van dit soort mensen ook op allerlei invloedrijke posities zitten, zoals bij de media, overheden, in de academische wereld en uiteraard bij allerlei NGOs.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Palestijnse burgers die een ambulance aanvallen met Israelische gegijzelden die weg probeert te rijden.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:28 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Kun je copy-pasten wat daar staat? Ik klik niet op een link naar 9gag...![]()
Hou op man. Palestijnen zijn tuig. Parasieten. Ze zijn opgevangen in Libanon, Jordanië. Waar ze als PLO probeerden om coups te plegen. Geen wonder dat de omliggende landen die smeerlappen niet willen hebben.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat is de haat die ze daar in grote hoeveelheden hebben, en waar de rest van de wereld zo krampachtig van wegkijkt.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:57 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Palestijnse burgers die een ambulance aanvallen met Israelische gegijzelden die weg probeert te rijden.Intolerant voor intolerantie![]()
14 miljoen mensen en geen individu die afwijkt volgens jou. Lekker simpel.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:59 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hou op man. Palestijnen zijn tuig. Parasieten. Ze zijn opgevangen in Libanon, Jordanië. Waar ze als PLO probeerden om coups te plegen. Geen wonder dat de omliggende landen die smeerlappen niet willen hebben.![]()
Na twee maanden bommen uit Duitsland zou ik ook niet graag ongewapend en onbeschermd met een Duitse vlag door een menigte rijden.quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:01 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat is de haat die ze daar in grote hoeveelheden hebben, en waar de rest van de wereld zo krampachtig van wegkijkt.![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
14 miljoen mensen en geen individu die afwijkt volgens jou. Lekker simpel.
Intolerant voor intolerantie![]()
Anti-westers sentiment, meer is het niet. Je ziet dat dwepen met vijandige barbarenvolkeren overigens aan beide uiteinden van het politieke spectrum; rechts zit bij de Russen in de broekzak, "progressief" links kiest de kant van terroristen als de Palestijnen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:12 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dat pro-Palestijnse gejank begint me steeds meer de keel uit te hangen. De selectieve verontwaardiging van woke-links en moslims is stuitend. De Palestijnen zijn allesbehalve geliefd bij de Arabische buren van Israël en met goede redenen. Ga dat maar eens uitzoeken, met je historie.![]()
Jup. Iedereen die wel eens kritiek op Israël heeft is dus voor terroristen. Aldus de intellectuelenquote:Op vrijdag 1 december 2023 18:07 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Anti-westers sentiment, meer is het niet. Je ziet dat dwepen met vijandige barbarenvolkeren overigens aan beide uiteinden van het politieke spectrum; rechts zit bij de Russen in de broekzak, "progressief" links kiest de kant van terroristen als de Palestijnen.![]()
Schuimbekkend de meest gore antisemitische drek uitbraken of met IS-vlaggen door westerse steden rondmarcheren is wel iets anders dan "kritiek op Israël hebben".quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jup. Iedereen die wel eens kritiek op Israël heeft is dus voor terroristen. Aldus de intellectuelen![]()
Dat is wel weer het andere uiterste hè.quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:49 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Schuimbekkend de meest gore antisemitische drek uitbraken of met IS-vlaggen door westerse steden rondmarcheren is wel iets anders dan "kritiek op Israël hebben".Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Je zei daarnet progressief links. Volgens sommige kan je zelfs de VVD daar onder scharenquote:Op vrijdag 1 december 2023 18:49 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Schuimbekkend de meest gore antisemitische drek uitbraken of met IS-vlaggen door westerse steden rondmarcheren is wel iets anders dan "kritiek op Israël hebben".![]()
Maar wel een ander uiterste wat we na 7 oktober helaas ontzettend veel zien en wat bovendien heel erg leeft binnen de academische wereld. Dat Hamas zo'n grote aanhang onder academici heeft is behoorlijk verontrustend.quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is wel weer het andere uiterste hè.![]()
Mee eens de regering van Israël is niets beter dan de Hamasquote:Op vrijdag 1 december 2023 14:36 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waar steun ik Hamas dan?
Precies, nergens.
Ik spreek alleen mijn afkeer uit over het steunen van een openlijk terroristisch land: Israël.
Hoezo vinden we het in NL doodnormaal om de terroristen van Israël te steunen?
Daarmee zeg ik niets over Hamas of wel dan? Iedereen is tegen Hamas, dat heb ik al vaak genoeg gezegd.
Maar moet je terroristen steunen die andere terroristen aanvallen?
Nee, want wat Israel doet is 1000x erger dan wat Hamas ooit gedaan heeft.![]()
Het is niet pro-Palestijns, het is anti-Westers. Woke links, moslims, al die lui hebben 1 ding gemeen, een intense haat jegens alles wat Westers is.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:12 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dat pro-Palestijnse gejank begint me steeds meer de keel uit te hangen. De selectieve verontwaardiging van woke-links en moslims is stuitend. De Palestijnen zijn allesbehalve geliefd bij de Arabische buren van Israël en met goede redenen. Ga dat maar eens uitzoeken, met je historie.![]()
Welke academici hangen Hamas dan aan? Heb je voorbeelden?quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:55 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Maar wel een ander uiterste wat we na 7 oktober helaas ontzettend veel zien en wat bovendien heel erg leeft binnen de academische wereld. Dat Hamas zo'n grote aanhang onder academici heeft is behoorlijk verontrustend.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Nee hoor. 100000-den mensen over de London Bridge marcheren. Meermaals met IS vlaggen rondwapperen. Joodse sterren op huizen knallen. En dan nog de Islam zelf waarin gewoon in staat dat ongelovigen dienen te sterven en elk middel daarin gebruikt mag worden. Je bent gewoon een ontzettende naieve pauper als je voor zulke mensen bent.quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is wel weer het andere uiterste hè.
LGHBTIQ+ mensen worden daar gewoon afgeslacht en in stukken gesneden. En dan staan ze hier met vlaggetjes met hun blote pikkies door de straten te huppelen.![]()
https://www.volkskrant.nl(...)oor-israel~bdb03dc8/quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Welke academici hangen Hamas dan aan? Heb je voorbeelden?
https://www.rtvutrecht.nl(...)palestina-te-steunen
https://www.ewmagazine.nl(...)universiteit-859600/
https://www.gelderlander.(...)errer=https%3A%2F%2F![]()
Bij die hele LGBTNSDAP kliek is de antisemitische aap na 7 oktober overduidelijk uit de mouw gekomen. Vermeng alle kleuren van hun regenboogvaandels en je krijgt niets anders dan vies bruin.quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:06 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Nee hoor. 100000-den mensen over de London Bridge marcheren. Meermaals met IS vlaggen rondwapperen. Joodse sterren op huizen knallen. En dan nog de Islam zelf waarin gewoon in staat dat ongelovigen dienen te sterven en elk middel daarin gebruikt mag worden. Je bent gewoon een ontzettende naieve pauper als je voor zulke mensen bent.
LGHBTIQ+ mensen worden daar gewoon afgeslacht en in stukken gesneden. En dan staan ze hier met vlaggetjes met hun blote pikkies door de straten te huppelen.![]()
In Gaza is het lichaam gevonden van een gijzelaar, Ofir Tzarfati.
https://www.timesofisrael(...)o-israel-for-burial/
Details zijn niet bekend, maar ik neem aan dat Hamas haar gijzelaars niet laat slingeren ergens op straat dus er zijn vast wat gijzelnemers meegenomen in hun wens naar martelaarschap.![]()
Ik lees net dat Israël à la Erdogan een bufferzone in de Gazastrook ten koste van de Palestijnen wil maken.![]()
Jup!quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:31 schreef Idisrom het volgende:
Ik lees net dat Israël à la Erdogan een bufferzone in de Gazastrook ten koste van de Palestijnen wil maken.
https://www.jpost.com/middle-east/article-776122
Israel informs Arab states it wants buffer zone in post-war Gaza
The Egyptian sources said Israel had said in a meeting in Cairo in November that the Hamas leaders should be tried internationally in return for a full ceasefire.
[ Bericht 9% gewijzigd door slashdotter3 op 01-12-2023 21:12:44 ]![]()
Die pop duikt inmiddels zo vaak op dat ik begin te geloven dat dit het kind van Mr. FAFO is.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Daar hebben we die pop weer met een wetenschappelijke uitleg waarom het fake is
[ afbeelding ]
[ twitter ]![]()
Generaliserend zijn academici (dwz bepaalde leerstoelen) vaak LinksProgressief en geneigd om vanuit die (beleerde) oriëntatie te kiezen voor de Underdog die (slechts) geweld toepast om uiting te geven aan "onrecht".quote:Op vrijdag 1 december 2023 19:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Welke academici hangen Hamas dan aan? Heb je voorbeelden?
Het is niet steunen van hamas maar het daarvoor begrip opbrengen dat kan worden gezien als "supporteren".
Doorgaans verliezen academici hun bevlogenheid met het wat ouder worden en vooral wanneer zijzelf slachtoffer worden van dat geweld. Geweld dat simpelweg als middel wordt gebruikt om eisen kracht bij te zetten.
Men alle uitleg en begrip toepassen voor hamas. Dat verder niet wegneemt dat hamas een kil berekende terreurorganisatie is met sektarische inlijving dat Gaza met en door haar volgelingen, systematisch onderdrukt.
Hamas bepaalt één en alleen wie wat in Gaza krijgt/heeft/doet en is daarmee niet veel anders dan een criminele organisatie.
Het lullige is dat hamas diep verweven is met de samenleving in Gaza waardoor een kind van 14 naast onschuldig burger gelijktijdig een levensgevaarlijke terrorist kan zijn."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Daar heb je weinig aan als er raketten overheen geschoten worden.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:31 schreef Idisrom het volgende:
Ik lees net dat Israël à la Erdogan een bufferzone in de Gazastrook ten koste van de Palestijnen wil maken.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
De vraag is of dat genoeg is om het geweld tegen te houden.quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:31 schreef Idisrom het volgende:
Ik lees net dat Israël à la Erdogan een bufferzone in de Gazastrook ten koste van de Palestijnen wil maken.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
![]()
Op deze manier zelfmoord plegen is beter dan protesteren door jezelf op te blazen in een bus of restaurant.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2023 20:10 schreef slashdotter3 het volgende:
Daar hebben we die pop weer met een wetenschappelijke uitleg waarom het fake is
[ afbeelding ]
[ twitter ]![]()
![]()
Ruimt prima op.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:53 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Op deze manier zelfmoord plegen is beter dan protesteren door jezelf op te blazen in een bus of restaurant.![]()
Ik ben wel voor een 2km killzone. Iedereen binnen 1km van de grens wordt zonder verder waarschuwing doodgeschoten, in de 2~1 km zone moeten ze tig waarschuwingborden passeren dat ze risico lopen doodgeschoten te worden.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De vraag is of dat genoeg is om het geweld tegen te houden.
En iedereen die die borden vernield kan ook een kogel krijgen.
==============
Edit: die 7 okt aanval kon gebeuren omdat ze bij het hek konden komen en het aanraken, ze konden rustig uitzoeken waar de zwakke plekken waren, hoe breed het gat moest zijn om erdoorheen te racen met hun auto's en motors, etc...
Dat gaat niet meer lukken met die 1km killzone.
[ Bericht 16% gewijzigd door slashdotter3 op 01-12-2023 22:16:26 ]![]()
Goed idee, Honecker.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:00 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een 2km killzone. Iedereen binnen 1km van de grens wordt zonder verder waarschuwing doodgeschoten, in de 2~1 km zone moeten ze tig waarschuwingborden passeren dat ze risico lopen doodgeschoten te worden.
En iedereen die die borden vernield kan ook een kogel krijgen.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
De muur werd onder zijn voorganger Ulbricht gebouwd om de vlucht van vakkrachten en hoogopgeleiden naar het westen te voorkomen, niet om barbaren en terroristen tegen te houden.quote:![]()
Daar hebben we die pop weer
video: https://www.reddit.com/r/(...)working_hard_lately/
Pallywood propaganda machine working hard lately![]()
Maak er 10 km van en het gevaar is dan eindelijk bijna volledig gewekenquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:00 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een 2km killzone. Iedereen binnen 1km van de grens wordt zonder verder waarschuwing doodgeschoten, in de 2~1 km zone moeten ze tig waarschuwingborden passeren dat ze risico lopen doodgeschoten te worden.
En iedereen die die borden vernield kan ook een kogel krijgen.![]()
![]()
Operation Wrath of God part 2
https://www.reddit.com/r/(...)bosses_around_globe/
Israel Plans to Kill Hamas Bosses Around Globe After War![]()
Kijk dat is nog eens echt demonstreren ipv laf met bedekt gezicht met een Hamas vlag zwaaien zoals ze hier doen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:53 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Op deze manier zelfmoord plegen is beter dan protesteren door jezelf op te blazen in een bus of restaurant.![]()
De vorige keer hebben ze eerst de automatische wapens uitgeschakeld met drones. Dat lukt ook nog wel met een 1km killzone.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:00 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
En iedereen die die borden vernield kan ook een kogel krijgen.
==============
Edit: die 7 okt aanval kon gebeuren omdat ze bij het hek konden komen en het aanraken, ze konden rustig uitzoeken waar de zwakke plekken waren, hoe breed het gat moest zijn om erdoorheen te racen met hun auto's en motors, etc...
Dat gaat niet meer lukken met die 1km killzone.
Heel de boel vol mijnen gooien.![]()
Snap nog steeds niet dat ze DroneDome niet hadden ingezet in dat gebiedquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De vorige keer hebben ze eerst de automatische wapens uitgeschakeld met drones. Dat lukt ook nog wel met een 1km killzone.
Heel de boel vol mijnen gooien.
![]()
Hamas hoeft maar 1x succesvol te zijn en met de snel voortschrijdende dronerace momenteel zie ik eigenlijk niet hoe DroneDome dat gaat voorkomen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:46 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet dat ze DroneDome niet hadden ingezet in dat gebied![]()
De DroneDome laser heeft een range van 4km, verder heeft Israel van die blimps om enorme gebieden in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 1 december 2023 22:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hamas hoeft maar 1x succesvol te zijn en met de snel voortschrijdende dronerace momenteel zie ik eigenlijk niet hoe DroneDome dat gaat voorkomen.![]()
![]()
quote:Lees jij je eigen posts wel of plemp je gewoon dingen zonder te kijken?quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:09 schreef slashdotter3 het volgende:
Daar hebben we die pop weer
video: https://www.reddit.com/r/(...)working_hard_lately/
Pallywood propaganda machine working hard latelyOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ja hij plempt nagenoeg alles wat op Twitter wordt gepost hier.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Lees jij je eigen posts wel of plemp je gewoon dingen zonder te kijken?
Geen idee of hij het leest allemaal.![]()
Wat lees jij in die posts waardoor hij dit niet zou moeten plempen?quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Lees jij je eigen posts wel of plemp je gewoon dingen zonder te kijken?![]()
Twitter post en reddit link zijn dezelfde filmpjes/mensen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat lees jij in die posts waardoor hij dit niet zou moeten plempen?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Een reconstructie van wat er 7 oktober gebeurde. Leestijd is 8 minuten.
[url]7 oktober van uur tot uur: reconstructie van de Hamas-aanval op Israël https://www.nrc.nl/nieuws/2023/12/01/7-oktober-a4182865 https://www.nrc.nl/nieuws/2023/12/01/7-oktober-a4182865[/url]Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Het gebied waar ze naar toe kunnen wordt kleiner en kleiner.
In het zuiden van de Gazastrook eist de IDF de evacuatie van zeven gebieden in het Bnei Suhila-gebied en het Khan Yunis-gebied, en nog eens twaalf gebieden in het Alkarara-gebied en een aantal andere wijken in het oostelijke Khan Yunis-gebied – en roept op op hen om te evacueren naar Rafah en het humanitaire gebied van Al-Mawasi
@Doron_Kadosh
De IDF begint het beleid van het evacueren van de bevolking te implementeren in overeenstemming met de verdeling van Gaza in regio’s: de IDF-woordvoerder in het Arabisch roept de inwoners van zes gebieden in het vluchtelingenkamp Jabaliya, en in de wijken Sheja’ia, Zeitoun en de Oude Stad in Gaza - evacueren via twee centrale assen naar het Darj Tupah-gebied en het westelijke gebied Gaza
@Doron_Kadosh![]()
LolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Het probleem in een notendop in één tweet.
Israël heeft misschien dokters als menselijk schild gebruikt. Als dat zo is, dan is dat walgelijk, afkeurenswaardig en nog wat dingen. Dit moet onderzocht worden.
Zinnetje eronder: "There is zero evidence Hamas use human shields".
Nu was ik nooit zo goed in wiskunde, maar nul is best weinig en dat klopt dus niet.
Bubble 1 roept iets over bubble 2 dus, en iedereen blijft erin straks (in meerdere opzichten)![]()
Wat ik raar vind is dat de beste man en screenshot dumpt zonder bronverwijzing.quote:Op zaterdag 2 december 2023 09:37 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Het probleem in een notendop in één tweet.
Israël heeft misschien dokters als menselijk schild gebruikt. Als dat zo is, dan is dat walgelijk, afkeurenswaardig en nog wat dingen. Dit moet onderzocht worden.
Zinnetje eronder: "There is zero evidence Hamas use human shields".
Nu was ik nooit zo goed in wiskunde, maar nul is best weinig en dat klopt dus niet.
Bubble 1 roept iets over bubble 2 dus, en iedereen blijft erin straks (in meerdere opzichten)![]()
Weer een gijzelaar ineens dood. Dat is geen toeval lijkt me. Smerig spelletje van Hamas weer.
https://themessenger.com/(...)disabled-ofra-keidar![]()
Oh ja en dat ook nog.quote:Op zaterdag 2 december 2023 09:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat ik raar vind is dat de beste man en screenshot dumpt zonder bronverwijzing.![]()
After 8 weeks, UN Women condemns Hamas for Oct. 7 onslaught, expresses alarm over accounts of sexual assault
https://www.timesofisrael(...)s-of-sexual-assault/When the student is ready, the teacher will appear.
Gisteren werden er 4 gemeld in totaal.quote:
Het is maar de vraag hoeveel er nog in totaal in leven zijn.
Zou me niet verbazen als dat er een stuk minder zijn.
Al kan ik me ook zo bedenken dat het natuurlijk beter is om ze nu nog in leven te houden.
Om zo te kunnen onderhandelen.
Doden kunnen ze altijd nog, zo van als jullie niet dit, dan.................
Gruwelijk maar lijkt me wel realistisch helaas![]()
Gaan ze op zondag schreeuwen om de genocide van Israël en maandag gaan ze de PVV'ers weer nazi's noemen.quote:![]()
Komt een lading aan:
New fighters in Yemen march in parade before setting off for Gaza
Newly recruited fighters who joined a Houthi military force to fight in Gaza were seen marching in a parade in Sanaa, Yemen today.
https://news.sky.com/stor(...)855754#liveblog-body![]()
When the student is ready, the teacher will appear.
Daar zit een grote kern van waarheid in, maar er zijn genoeg uitzonderingen. Volgens mij is bijvoorbeeld @Ulx een user die links is, maar tevens pro-Israël is. Het heeft wellicht ook wat met de generatie te maken, vooral onder veel jongeren zie je de Palestijnse/Hamas sympathieën. Bij ouderen is dit ongeacht de politieke voorkeuren, minder het geval.quote:Op vrijdag 1 december 2023 18:07 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Anti-westers sentiment, meer is het niet. Je ziet dat dwepen met vijandige barbarenvolkeren overigens aan beide uiteinden van het politieke spectrum; rechts zit bij de Russen in de broekzak, "progressief" links kiest de kant van terroristen als de Palestijnen.Het gevolg van 'intersectioneel' denken. Maar de klimaatbeweging heeft nog niet door dat dit hun zaak niet ten goede komt.quote:Dit is natuurlijk niet meer dan projectie. Het grootste gevaar voor de Joodse gemeenschappen komt van deze mensen zelf. Zij zijn het grote probleem, niet de bezorgde burgers die op de PVV hebben gestemd.quote:Op zaterdag 2 december 2023 10:12 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Gaan ze op zondag schreeuwen om de genocide van Israël en maandag gaan ze de PVV'ers weer nazi's noemen.Tja, Hamas en de Palestijnen steunen heeft ook niets meer met feiten te maken. Het is doelbewust kiezen voor het kwade. Het is dus een logisch gevolg dat deze mensen meteen getriggerd gaan doen als zij geconfronteerd worden met de realiteit.quote:'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ik heb geen idee of dit serieus is, maar je ziet het dus op de socials wel meer de laatste tijd (vooral na het begin van de oorlog in Israël). (Jonge) woke-isten die zeggen zich te bekeren tot de Islam. Het is weer allemaal heerlijk tegenstrijdig.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Lekker belangrijk weerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Jammer dat ze het heeft moeten intrekken want ze heeft gewoon gelijk.
Ik vind het knap dat de zwarten de kant van de moslims kiezen aangezien de moslims de aanstichters van de slavenhandel zijn geweest, maar op een of andere manier is het zo verdraaid dat de focus is komen te liggen dat alle schuld daarvoor bij de blanken is komen te liggen.
=================
https://news.sky.com/stor(...)855754#liveblog-body
Actress apologises for remarks on war
Julianna Margulies - an actress known for starring in The Morning Show, The Good Wife and ER - has apologised for remarks she made about the conflict.
During a podcast, Margulies - who is Jewish - claimed that black people have been "brainwashed to hate Jews".
In a statement to Deadline, she said:
"I am horrified by the fact that statements I made on a recent podcast offended the Black and LGBTQIA+ communities, communities I truly love and respect. I want to be 100% clear: racism, homophobia, sexism, or any prejudice against anyone’s personal beliefs or identity are abhorrent to me, full stop. Throughout my career I have worked tirelessly to combat hate of all kind, end antisemitism, speak out against terrorist groups like Hamas, and forge a united front against discrimination. I did not intend for my words to sow further division, for which I am sincerely apologetic."
A recording of her comments on The Back Room with Andy Ostroy went viral on social media and sparked a backlash.![]()
Dit geldt vooral voor de zwarte gemeenschap in de VS. Volgens mij kun je dat verder niet generaliseren. Immers is ongeveer 5% van Israël zelf zwart. Dit is ook iets dat volgens mij bewust geen aandacht krijgt van bepaalde media omdat het niet past in het gewenste beeld van Israël als een 'blank' land.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Voilà, De Trouw heeft een artikel waar ik mij vrijwel volledig in kan vinden. https://www.trouw.nl/tijd(...)f-bodelier~b755e838/
[ Bericht 31% gewijzigd door Nattekat op 02-12-2023 11:47:43 (Geen paywall omzeiling) ]![]()
Trouw kennende zat het wel vol staan met onzin.quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:45 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Voilà, De Trouw heeft een artikel waar ik mij vrijwel volledig in kan vinden. https://www.trouw.nl/tijd(...)f-bodelier~b755e838/100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Woke-links beweert ook dat Israël een etnostaat is, wat volslagen onzin is. Israël is hartstikke multicultureel.quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:42 schreef HowardRoark het volgende:
Dit geldt vooral voor de zwarte gemeenschap in de VS. Volgens mij kun je dat verder niet generaliseren. Immers is ongeveer 5% van Israël zelf zwart. Dit is ook iets dat volgens mij bewust geen aandacht krijgt van bepaalde media omdat het niet past in het gewenste beeld van Israël als een 'blank' land.![]()
Zo links en pro-Israel ben ik niet. Ik ben wel erg tegen authoritaire regimes en extreem-rechts in het algemeen. En laat Hamas nou bestaan uit een bende reli-fascisten...quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar zit een grote kern van waarheid in, maar er zijn genoeg uitzonderingen. Volgens mij is bijvoorbeeld @:Ulx een user die links is, maar tevens pro-Israël is. Het heeft wellicht ook wat met de generatie te maken, vooral onder veel jongeren zie je de Palestijnse/Hamas sympathieën. Bij ouderen is dit ongeacht de politieke voorkeuren, minder het geval.
[
Ik zag vroeger meer Arafatsjaaltjes dan tegenwoordig. Volgens mij is alles gewoon zichbaarder.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Die gaan voor een verrassing komen te staanquote:Op zaterdag 2 december 2023 11:26 schreef HowardRoark het volgende:
Ik heb geen idee of dit serieus is, maar je ziet het dus op de socials wel meer de laatste tijd (vooral na het begin van de oorlog in Israël). (Jonge) woke-isten die zeggen zich te bekeren tot de Islam. Het is weer allemaal heerlijk tegenstrijdig.
[ twitter ]![]()
Prima artikelquote:Op zaterdag 2 december 2023 11:45 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Voilà, De Trouw heeft een artikel waar ik mij vrijwel volledig in kan vinden. https://www.trouw.nl/tijd(...)f-bodelier~b755e838/![]()
![]()
En een vervelende keuze. Want kies je vóór Arabieren kies je ook tegen Arabieren.quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:59 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Die gaan voor een verrassing komen te staan
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Zien de Arabieren de Palestijnen überhaupt als (mede-)Arabieren?quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
En een vervelende keuze. Want kies je vóór Arabieren kies je ook tegen Arabieren.
[ twitter ]![]()
Ik geloof ook echt dat dat zo is. En ik geloof ook dat de Arabische wereld geen kloot om de Palestijnen geeft. Degenen die het hardst roepen om de Palestijen te 'redden', zijn naar mijn mening alleen uit op de vernietiging van Israel.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:21 schreef Ulx het volgende:
quote:Sources have reportedly told Haaretz that almost every Arab Leader during "Behind-the-Scenes Talks" with Israeli Officials including several Gulf States have told them not to End the War with Hamas until the Terrorist Organization is Totally Destroyed with many seeing Hamas as a Domestic Enemy."This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".![]()
Stukje gezien van een furieuze hoge Saudi pipo en die vond duidelijk van nietquote:Op zaterdag 2 december 2023 12:26 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Zien de Arabieren de Palestijnen überhaupt als (mede-)Arabieren?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Echt, waar gaat het over. Micromanagement
Staat buiten kijf dat er gruwelijk veel baby's, andere kinderen en overige burgervolwassenen gedood worden door de acties van Israël. Dat lijkt me duidelijk
Weet niet of dat anders kan met die agressieve tumoren van een Hamas bestrijden maar het menselijk leed is gewoon wezenlijk heftig en veel aanwezig, ook daarOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wanneer je als journalist niet in staat bent een pop te herkennen mag je echt wel eens naar een oogarts. Dit plastic ding is al van mijlen ver als pop herkenbaar.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:51 schreef moby_jones het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveelste "Pallywood CONFIRMED" bericht is dit nu die door de mand valt?![]()
![]()
Is dat zo? Ik weet het echt niet, ik vind het een griezelig realistische pop in dat geval. Ik krijg er een akelig gevoel bij, ik durf echt niet zo hard te zeggen dat het een pop is, misschien gezien het feit dat ik godzijdank geen idee heb hoe een dode baby er uit hoort te zien.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:04 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Wanneer je als journalist niet in staat bent een pop te herkennen mag je echt wel eens naar een oogarts. Dit plastic ding is al van mijlen ver als pop herkenbaar.got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Er is een direct verband tussen de pro-westerse houding van de golfstaten en Egypte en het feit dat het allemaal dictatoriale landen zijnquote:Op zaterdag 2 december 2023 12:26 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Zien de Arabieren de Palestijnen überhaupt als (mede-)Arabieren?![]()
![]()
Zijsprong: ik vind deze filmpjes van zichzelf al ontroerend genoeg zonder dat er zo'n kutnummer overheen gezet moet worden.quote:
Zit lekker aan de Rotting Christ hier, komt dat wijf erdoorheen blèren![]()
![]()
Offtopic maar Tom Gauld heeft echt geniale stripjes vaak.quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Het is vrij makkelijk gezegd jaquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik weet het echt niet, ik vind het een griezelig realistische pop in dat geval. Ik krijg er een akelig gevoel bij, ik durf echt niet zo hard te zeggen dat het een pop is, misschien gezien het feit dat ik godzijdank geen idee heb hoe een dode baby er uit hoort te zien.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik heb even teruggescrold in de geschiedenis van die bot, en de bot is ver voor 7 okt bekeerd tot de islam.quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:26 schreef HowardRoark het volgende:
Ik heb geen idee of dit serieus is, maar je ziet het dus op de socials wel meer de laatste tijd (vooral na het begin van de oorlog in Israël). (Jonge) woke-isten die zeggen zich te bekeren tot de Islam. Het is weer allemaal heerlijk tegenstrijdig.
[ twitter ]![]()
Want als ze allemaal democratisch zouden zijn, zouden ze heus wel pro-palie zijn!quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:07 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Er is een direct verband tussen de pro-westerse houding van de golfstaten en Egypte en het feit dat het allemaal dictatoriale landen zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hard gelachen, dank daarvoor.![]()
Helaas weet ik wel hoe een dode baby eruit ziet. Dat zag er best wel zo uit als op foto.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik weet het echt niet, ik vind het een griezelig realistische pop in dat geval. Ik krijg er een akelig gevoel bij, ik durf echt niet zo hard te zeggen dat het een pop is, misschien gezien het feit dat ik godzijdank geen idee heb hoe een dode baby er uit hoort te zien.
Maargoed. We weten het niet.![]()
Komt ervan als je veel op social media en zeker TikTok zitquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Die progressievelingen raken met de dag verder van het padje af he?
Lekker herhalen en indoctrineren ermee
54 tegen 1, laat dat even bezinken wat dat voor effect heeftOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Lekker het beetje momentum wat je eindelijk had verspelenquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Die progressievelingen raken met de dag verder van het padje af he?
Ik snap die vent wel die vorige keer Greta tijdens haar speech onderbrak.![]()
Ik trapte er ook in, ik dacht ook dat die nep was. Nu twijfel ikquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik weet het echt niet, ik vind het een griezelig realistische pop in dat geval. Ik krijg er een akelig gevoel bij, ik durf echt niet zo hard te zeggen dat het een pop is, misschien gezien het feit dat ik godzijdank geen idee heb hoe een dode baby er uit hoort te zien.![]()
Ik baseer me op peilingen, de massademonstraties in de regio, de politiek ten tijde van Morsi (de enige democratisch verkozen Egyptische president ooit). Waar baseer jij je ook alweer op? Tweets van een nepkoreaan die bij Dr. Phil te zien was of zo?quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want als ze allemaal democratisch zouden zijn, zouden ze heus wel pro-palie zijn!![]()
Ik heb een nieuwtje voor je: die landen zijn niet democratisch.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:58 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Ik baseer me op peilingen, de massademonstraties in de regio, de politiek ten tijde van Morsi (de enige democratisch verkozen Egyptische president ooit). Waar baseer jij je ook alweer op? Tweets van een nepkoreaan die bij Dr. Phil te zien was of zo?![]()
Dr. Phil
Toen was het leven nog heerlijk simpel en ongenuanceerd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Geen wonder dat je je niet hebt ingelezen in de regio wanneer je niet eens lukt om mijn posts goed te lezen voordat je een repliek plaatstquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwtje voor je: die landen zijn niet democratisch.![]()
Kijk het nog steeds. Staat belachelijk veel op YouTubequote:Op zaterdag 2 december 2023 14:02 schreef Molo het volgende:
Dr. Phil
Toen was het leven nog heerlijk simpel en ongenuanceerd![]()
![]()
De tijd voor totaal doorgeslagen progressieve woke-nonsense waar een vrouw met een pik nog een bezienswaardigheid was en niet "Miss" Nederlandquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:02 schreef Molo het volgende:
Dr. Phil
Toen was het leven nog heerlijk simpel en ongenuanceerd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Who cares.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:05 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Geen wonder dat je je niet hebt ingelezen in de regio wanneer je niet eens lukt om mijn posts goed te lezen voordat je een repliek plaatst
Ik zal em nog een keer posten, als het aan de regio ligt mogen de palestijnen gewoon aan het gas:
Jouw geklets doet daar gewoon 0 aan af.
Maar vertel jezelf nog meer cope verhaaltjes, a'la dat als m'n tante een pieletje had gehad, ze mijn oom had geweest.
Maar mijn tante (de landen in de regio), heeft geen pieletje (zijn pro-palie), ze is gewoon mijn tante (dus anti-palie).![]()
Ik zeg: "Dictatoren doen wat ze willen en zijn niet een weerspiegeling van het sentiment onder de bevolking" en je probeert dat te weerleggen met "ja maar die dictatoren zegguh..."quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Who cares.
Ik zal em nog een keer posten, als het aan de regio ligt mogen de palestijnen gewoon aan het gas:![]()
Pro Pali pieletjes is wel een mooie benaming trouwens
Ik had niet door dat er geluid bij zatquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:10 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zijsprong: ik vind deze filmpjes van zichzelf al ontroerend genoeg zonder dat er zo'n kutnummer overheen gezet moet worden.
Zit lekker aan de Rotting Christ hier, komt dat wijf erdoorheen blèrenmijn internet is stom
got me a movie, I want you to know
Tantes met piemels zie ik anno 2023 eerder met groen haar en regenboogvaandels getooid pro-Hamas marsen lopen dan oom zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Who cares.
Ik zal em nog een keer posten, als het aan de regio ligt mogen de palestijnen gewoon aan het gas:
[ twitter ]
Maar vertel jezelf nog meer cope verhaaltjes, a'la dat als m'n tante een pieletje had gehad, ze mijn oom had geweest.
Maar mijn tante (de landen in de regio), heeft geen pieletje (zijn pro-palie), ze is gewoon mijn tante (dus anti-palie).![]()
![]()
Nee, daarop zei ik dit:quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:13 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Ik zeg: "Dictatoren doen wat ze willen en zijn niet een weerspiegeling van het sentiment onder de bevolking" en je probeert dat te weerleggen met "ja maar die dictatoren zegguh..."quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want als ze allemaal democratisch zouden zijn, zouden ze heus wel pro-palie zijn!
Hard gelachen, dank daarvoor.![]()
Deze non-discussie is vervelend. Wat de resp. bevolkingen vinden, is gewoon keihard irrelevant. De dictator heeft het voor het zeggen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:20 schreef moby_jones het volgende:
[..]
De peilingen die ik plaatste waren zeker voor de sier
En daar hebben we mee te maken, niet met een 'wereld' die zich aan de binnenkant van je ogen afspeelt.![]()
Deze non-discussie is merendeels je ongenoegen dat ik de "zie juhwel zelfs de arabieren haten de palestijnuh!!!!1111" cirkeljerk hier heb moeten onderbreken voordat jij je zakdoejes klaar had staanquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Deze non-discussie is vervelend. Wat de resp. bevolkingen vinden, is gewoon keihard irrelevant.![]()
Maar als je maar blijft posten gaan al die regimes 'heus wel' pro-palie worden ofzo?quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:30 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Deze non-discussie is merendeels je ongenoegen dat ik de "zie juhwel zelfs de arabieren haten de palestijnuh!!!!1111" cirkeljerk hier heb moeten onderbreken voordat jij je zakdoejes klaar had staan
Hilarisch.
Laat me weten wanneer dat voltooid is.![]()
![]()
Ze hebben het over de terroristische organisatie Hamas en niet over de palestijnquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Who cares.
[ twitter ]
Uh huh.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze hebben het over de terroristische organisatie Hamas en niet over de palestijn
Want die landen zijn natuurlijk het toppunt van nuance. Tijdens black september was het echt een halszaak voor jordanie om alleen hamas aan te pakken, en niet palestijnen die daar heulemaal niks mee te maken hadden.![]()
Ja, viel me al op dat 40% van die reacties eerder op het ontslag van die Scream actrice afkomstig waren van zwarte Amerikanen. Samen met de alfabet familie vormen ze veruit de grootste groepen hierin.quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik vind het knap dat de zwarten de kant van de moslims kiezen aangezien de moslims de aanstichters van de slavenhandel zijn geweest, maar op een of andere manier is het zo verdraaid dat de focus is komen te liggen dat alle schuld daarvoor bij de blanken is komen te liggen.
Intussen moeten al die arme Gen-Z'ers steeds meer acteurs, actrices, series en films cancellen. Het nieuwe Emmy seizoen volgend jaar gaat lachen worden![]()
Verder zijn er wel voldoende acteurs en actrices die wel de (Gen-Z) kamer kunnen lezen en dus pro-Palestina statements uitbrengen.
Als je dit over 50 jaar terug ziet en dan hoort dat Hamas dit allemaal in beweging heeft gezet, ben benieuwd of ze je dan geloven.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Aan de verkiezingsuitslag zie je wel hoe effectief die propaganda is / oververtegenwoordiging links dom geluid in media en wetenschap en NGO.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, viel me al op dat 40% van die reacties eerder op het ontslag van die Scream actrice afkomstig waren van zwarte Amerikanen. Samen met de alfabet familie vormen ze veruit de grootste groepen hierin.
Intussen moeten al die arme Gen-Z'ers steeds meer acteurs, actrices, series en films cancellen. Het nieuwe Emmy seizoen volgend jaar gaat lachen worden![]()
Verder zijn er wel voldoende acteurs en actrices die wel de (Gen-Z) kamer kunnen lezen en dus pro-Palestina statements uitbrengen.
Als je dit over 50 jaar terug ziet en dan hoort dat Hamas dit allemaal in beweging heeft gezet, ben benieuwd of ze je dan geloven."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Ik wist niet dat de Oude Egyptenaren/Grieken/Romeinen/Byzantijnen in het gebied allemaal moslim warenquote:Op zaterdag 2 december 2023 11:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik vind het knap dat de zwarten de kant van de moslims kiezen aangezien de moslims de aanstichters van de slavenhandel zijn geweest![]()
Dat was vijftig jaar geleden. We moeten elke uitspraak van de Arabische leiders over de palestijn interpreteren met die gebeurtenis in 't achterhoofd?quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Uh huh.
Want die landen zijn natuurlijk het toppunt van nuance. Tijdens black september was het echt een halszaak voor jordanie om alleen hamas aan te pakken, en niet palestijnen die daar heulemaal niks mee te maken hadden.![]()
Schiet niet echt op, vraag me af of het op korte termijn nog wel gaat gebeuren.
"Het hoofd van de Mossad beval zijn team terug te keren uit Qatar: "De onderhandelingen bevinden zich in een impasse, Hamas heeft zijn aandeel in de vrijlating van de gijzelaars die het had beloofd niet vervuld"![]()
Die willen vast een Hamas-democratie in Gaza voorkomen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:07 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Er is een direct verband tussen de pro-westerse houding van de golfstaten en Egypte en het feit dat het allemaal dictatoriale landen zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Mwoh, een gemiddeld salvo zal het toch schelen, zo'n stapel, toch?quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:49 schreef Ebinas het volgende:
Druppel op een gloeiende plaat, maar toch!
[ twitter ]![]()
![]()
Schokkend inderdaad. Laat dat niet verhullen dat ze met duizenden zaten te juichen toen Joden door de straten van Gaza werden gesleurd. Het is een agressief en terroristisch volk, al krijgen ze honderd miljoen bommen op zich.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt ervan als je veel op social media en zeker TikTok zit
[ twitter ]
Lekker herhalen en indoctrineren ermee
54 tegen 1, laat dat even bezinken wat dat voor effect heeft![]()
Dat snap ik wel van Hamas. Die hadden gerekend op het bekende scenario van "ontvoeren-concessie verkrijgen-gijzelaars vrijlaten-wapenstilstand".quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:16 schreef Ebinas het volgende:
Schiet niet echt op, vraag me af of het op korte termijn nog wel gaat gebeuren.
[ twitter ]
"Het hoofd van de Mossad beval zijn team terug te keren uit Qatar: "De onderhandelingen bevinden zich in een impasse, Hamas heeft zijn aandeel in de vrijlating van de gijzelaars die het had beloofd niet vervuld"
Niet op "ontvoeren-concessie verkrijgen-gijzelaars vrijlaten-afgemaakt worden door IDF" zoals gaat gebeuren. Dan is je enige kans op een iets langer leven dat er gijzelaars sterven door IDF acties en dan maar hopen dat Israel daarom zal stoppen. En laten we wel wezen, martelaarschap en zo is allemaal leuk, maar dat hoeft voor veel van de hamassers echt niet morgen.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
In de categorie "nog nooit eerder gebezigde woordcombinaties" heeft u, naar mijn mening, vandaag de eerste prijs gewonnen. Summa cum laude.quote:got me a movie, I want you to know
![]()
Foutje, leuk gebracht wel.
Get woke, go broke!![]()
Erdogan: ‘I cannot accept Hamas is a terror group’
https://www.timesofisrael(...)s-as-a-terror-group/When the student is ready, the teacher will appear.
Het is zeker een hele stapel!quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mwoh, een gemiddeld salvo zal het toch schelen, zo'n stapel, toch?
Hopelijk nog velen te ontmantelen.![]()
Vanuit Hamas gezien zekers.quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat snap ik wel van Hamas. Die hadden gerekend op het bekende scenario van "ontvoeren-concessie verkrijgen-gijzelaars vrijlaten-wapenstilstand".
Niet op "ontvoeren-concessie verkrijgen-gijzelaars vrijlaten-afgemaakt worden door IDF" zoals gaat gebeuren. Dan is je enige kans op een iets langer leven dat er gijzelaars sterven door IDF acties en dan maar hopen dat Israel daarom zal stoppen. En laten we wel wezen, martelaarschap en zo is allemaal leuk, maar dat hoeft voor veel van de hamassers echt niet morgen.
Maar humaan gezien een ramp![]()
De eerste die ik zie.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:51 schreef moby_jones het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveelste "Pallywood CONFIRMED" bericht is dit nu die door de mand valt?
GeenStijl meldt het ook, dit is wel degelijk een echte dode baby.
Wat is dat toch met dode babies en de twijfel eromheen?Intolerant voor intolerantie![]()
Omdat het zo lekker scoort voor de zeiligheidsolympicsquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:12 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
De eerste die ik zie.
GeenStijl meldt het ook, dit is wel degelijk een echte dode baby.
Wat is dat toch met dode babies en de twijfel eromheen?.
Wil je geen dode baby, kap met Hamaspijpen.
Get woke, go broke!![]()
Elke oorlog is humaan gezien een ramp.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vanuit Hamas gezien zekers.
Maar humaan gezien een ramp
Deze oorlog is daarbij nog veel meer gerechtvaardigd dan de meeste andere oorlogen. Past in het rijtje oorlogen tegen ISIS, tegen de nazi's, tegen Japan en de veldtocht tegen België.
Desalniettemin waren het humanitaire rampen, ook voor de bevolking van die landen. Behalve de laatste want dat volk ís een humanitaire rampIntolerant voor intolerantie![]()
Ik reed net met de auto Rotterdam Zuid uit om richting de Ikea te gaan, toen er een stoet auto's voorbij kwam met allemaal een Palestina vlag op de motorkap, en zelfs de spiegelkapjes hadden de Palestijnse vlag.
Ik vermoed Syrische ex-vluchtelingen, het ligt misschien aan mij maar ik vind dat soort acties behoorlijk intimiderend overkomen..![]()
Hoe reageerden ze toen je ze van de weg ramde?quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Ik reed net met de auto Rotterdam Zuid uit om richting de Ikea te gaan, toen er een stoet auto's voorbij kwam met allemaal een Palestina vlag op de motorkap, en zelfs de spiegelkapjes hadden de Palestijnse vlag.
Ik vermoed Syrische ex-vluchtelingen, het ligt misschien aan mij maar ik vind dat soort acties behoorlijk intimiderend overkomen..Intolerant voor intolerantie![]()
Dit is vanuit informatie en exposure perspectief wel redelijk briljantquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Foutje, leuk gebracht wel.
Kwam van de week een paar halve gare Marokkanen tegen in Utrecht met dergelijke vlaggen bij zich, weet eigenlijk niet hoe het standpunt van Syriërs gemiddeld is rond dit conflictquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Ik vermoed Syrische ex-vluchtelingen, het ligt misschien aan mij maar ik vind dat soort acties behoorlijk intimiderend overkomen..Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Syriërs, Libanezen, Jordaniërs en Palestijnen zijn 'levant arabieren' , en voelen zich enorm verbonden met elkaar, daarom zijn Syriërs vaak nog net wat fanatieker dan bijvoorbeeld Turken in het steunen van Gazanen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Kwam van de week een paar halve gare Marokkanen tegen in Utrecht met dergelijke vlaggen bij zich, weet eigenlijk niet hoe het standpunt van Syriërs gemiddeld is rond dit conflict![]()
Ik dacht eerst even aan het uitsteken van m'n 'vinger'. Maar later dacht ik, straks onthouden ze mijn kenteken, gooien ze dat straks in een whatsapp groep, en vind ik later m'n auto uitgebrand terug.. Misschien een beetje overdreven, maar daarom durfde ik het toch niet aan om zichtbaar boos te worden.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:20 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Hoe reageerden ze toen je ze van de weg ramde?![]()
![]()
Libanezen en Jordaniërs waren toch juist helemaal geen fan van Palestijnen? Als in, blijf maar liever weg uit ons land, gaan geen asiel verlenen? Of heb ik dat verkeerd meegekregen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:36 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Syriërs, Libanezen, Jordaniërs en Palestijnen zijn 'levant arabieren' , en voelen zich enorm verbonden met elkaar, daarom zijn Syriërs vaak nog net wat fanatieker dan bijvoorbeeld Turken in het steunen van Gazanen.
(Ben verre van expert)Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dat klopt ook, dat zag je ook terug tussen Libanezen en Syriërs, toen +1 miljoen Syriërs naar Libanon trokken tijdens de burgeroorlog, men wilt elkaar niet perse opvangen, maar als het om de bezetting gaat van Arabisch grondgebied door Israël dan vormen ze 1 front.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Libanezen en Jordaniërs waren toch juist helemaal geen fan van Palestijnen? Als in, blijf maar liever weg uit ons land, gaan geen asiel verlenen? Of heb ik dat verkeerd meegekregen?
(Ben verre van expert)![]()
Kun je wel raden toch? Die komen op onze kosten het Midden Oosten hierheen brengen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Kwam van de week een paar halve gare Marokkanen tegen in Utrecht met dergelijke vlaggen bij zich, weet eigenlijk niet hoe het standpunt van Syriërs gemiddeld is rond dit conflict![]()
Het is inderdaad zorgwekkend om te zien. Dit is dus schijnbaar de nieuwe trend na aanleiding van de oorlog in Israël, deze mensen zijn echt knettergek en vormen een steeds groter probleem voor het Westen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Die progressievelingen raken met de dag verder van het padje af he?'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Hoe kom je daar nou bij? Wat voor probleem vormen deze mensen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is inderdaad zorgwekkend om te zien. Dit is dus schijnbaar de nieuwe trend na aanleiding van de oorlog in Israël, deze mensen zijn echt knettergek en vormen een steeds groter probleem voor het Westen.
[ twitter ]
[ twitter ]
Ze vormen een probleem voor de islam, want plotseling hebben die veel leden die vinden dat ze een vrouwman, manvrouw of iets niet-manvrouwerigs zijn.
https://twitter.com/GazaMartyrs
Walgelijk twitter-account. Het is een soort ode aan Hamas-terroristen.![]()
Treurig, al die slachtoffersquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:31 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/GazaMartyrs
Walgelijk twitter-account. Het is een soort ode aan Hamas-terroristen.
Dit wel bijzonder, hoezo had zij een 'promising future ahead of her'???
Klonk ook toen tamelijk kansloosOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ligt er ook aan wat voor Syriërs. Mijn buren zijn christenen. Hebben niks op met moslims.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is zeker zoquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat voor Syriërs. Mijn buren zijn christenen. Hebben niks op met moslims.
Kende ook wel aardig wat christelijke Irakezen, die waren ook extreem anti islam en anti moslimsOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ah de Israëlische terroristen zijn weer begonnen met Hamas nog groter te maken... misschien kunnen ze nog even 10.000 onschuldige kinderen doden voor de jaarovergang.![]()
Ja en? Zie hier genoeg mensen die de Israelische terroristen steunen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Ik vermoed Syrische ex-vluchtelingen, het ligt misschien aan mij maar ik vind dat soort acties behoorlijk intimiderend overkomen..![]()
Wat zie je als Israëlische terroristen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja en? Zie hier genoeg mensen die de Israelische terroristen steunen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Nou, dit is toch typisch iemand die gewoon probeerde het beste uit zichzelf te halen? Vreselijk dat ze nu dood is.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Treurig, al die slachtoffers
Klonk ook toen tamelijk kansloos
[ twitter ]
Mits ik iets?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er 'treurig' aan dode antisemitische terroristen als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Treurig, al die slachtoffers
Klonk ook toen tamelijk kansloos
[ twitter ]![]()
Netanyahu: Lebanon will be destroyed if Hezbollah launches war
https://www.timesofisrael(...)bollah-launches-war/When the student is ready, the teacher will appear.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-2-december-a4183070
De prominente Palestijnse natuurkundige Sufyan Tayeh is samen met zijn gezin gedood bij een Israëlische luchtaanval op het vluchtelingenkamp Jabalia in de Gazastrook. Dat heeft het ministerie van Hoger Onderwijs in Gaza zaterdag bekendgemaakt. Tayeh, die als onderzoeker in het veld van natuurkunde en toegepaste wiskunde tot de wereldtop behoorde, was de rector magnificus van de islamitische Universiteit van Gaza. Hij was tevens Unesco-voorzitter voor natuurkundige en astrofysische wetenschappen in Palestina.![]()
Ja klopt, met een uitzichtloze toekomst toen ook al. Want er kon vrijwel niets voor jonge meiden, zeker op gebied van studeren en verder ontwikkelenquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, dit is toch typisch iemand die gewoon probeerde het beste uit zichzelf te halen? Vreselijk dat ze nu dood is.
Mits ik iets?
Doen alsof ze alles had kunnen doen wat ze wilde is erg cynisch gesteld gezien de werkelijkheid. Ook toen alOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Waar zijn de graven van die vrouwen en kinderen eigenlijk? 15.000 graven... Zeg per graf heb je zeg 1,5m*3 meter aan oppervlakte nodig (beetje ruimte ertussen houden). Dat is 67500 m2. Da's een opvallende oppervlakte. Dat is niet stil te houden. Klim ergens op, maak wat opnames en je kunt de foto's zo doorsturen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:37 schreef Nielsch het volgende:
Ah de Israëlische terroristen zijn weer begonnen met Hamas nog groter te maken... misschien kunnen ze nog even 10.000 onschuldige kinderen doden voor de jaarovergang.
Normaal zie je altijd wel enorme demonstraties bij begrafenissen van kinderen in Gaza en de Westoever maar nu zie je er amper wat van. Ik heb veel beelden gezien van dode hamassers en het valt me op dat ondanks dat driekwart van de doden vrouw, kleuter of bejaard zou zijn die nou juist zelden op die beelden te zien zijn. Gunt Hamas ze dan privacy of zo? Halen ze de lichamen snel weg? Hoe zit dat?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Bijzonder bloedsprookje dit, wetende dat het de Palestijnse terroristen waren die het staat-het-vuren hadden gebroken.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:37 schreef Nielsch het volgende:
Ah de Israëlische terroristen zijn weer begonnen met Hamas nog groter te maken... misschien kunnen ze nog even 10.000 onschuldige kinderen doden voor de jaarovergang.Het is denk ik hier belangrijk om je claim wat meer te onderbouwen. Niemand weet namelijk over welke 'Israëlische terroristen' je het hebt. Het lijkt er daarom vooral op dat je zelf aan de verkeerde kant van deze kwestie staat, wat geen verassing zou zijn gezien je politieke overtuigingen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja en? Zie hier genoeg mensen die de Israelische terroristen steunen.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Het kan best zijn dat het aantal doden niet klopt en overdreven is.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waar zijn de graven van die vrouwen en kinderen eigenlijk? 15.000 graven... Zeg per graf heb je zeg 1,5m*3 meter aan oppervlakte nodig (beetje ruimte ertussen houden). Dat is 67500 m2. Da's een opvallende oppervlakte. Dat is niet stil te houden. Klim ergens op, maak wat opnames en je kunt de foto's zo doorsturen.
Normaal zie je altijd wel enorme demonstraties bij begrafenissen van kinderen in Gaza en de Westoever maar nu zie je er amper wat van. Ik heb veel beelden gezien van dode hamassers en het valt me op dat ondanks dat driekwart van de doden vrouw, kleuter of bejaard zou zijn die nou juist zelden op die beelden te zien zijn. Gunt Hamas ze dan privacy of zo? Halen ze de lichamen snel weg? Hoe zit dat?
Maar er liggen nog veel lichamen onder gebombardeerde gebouwen en puin en het gebied lijkt me te onveilig om op zoek te gaan naar lichamen en deze te begraven
Misschien verklaard dat iets?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Bij dat gelul hieronder over hoe netjes en vreedzaam de moslims in China zijn moet ik gelijk aan dit plaatje denken, moslims zijn vreedzaam en redelijk zolang ze zwak zijn. Zodra ze dmv demografie macht hebben laten ze hun ware aard zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In #China, there are officially around 22 million Muslims, and they are most populated in the #Uighur regions. Speaking of #Uyghurs , they are more than twice as many as #Pakistan and twelve times larger than #Bangladesh. But despite this, the message of #peace that Chinese Muslims have conveyed to the world is praiseworthy. It's highly commendable. They are an exemplary model.
They haven't incited any ri¢ts here, nor have they carried out any b¢mbiπgs, set fiπe to temples or monasteries, demanded independence, or done anything like that.
Even with over 50% of the population in the #Uyghur region, they haven't demanded a separate nation. They don't cause any distuπban¢es during Ramadan or other Islamic events. Even when cities around the world are on f¡πe due to Islamic J¡h∆d, they remain peaceful.
The most significant point is that they don't maintain beards, and they don't enfoπ¢e buπqas on their women, and they often have only one or two children.
Despite facing extreme provocations like being for¢ed to consume poπk and alc¢hol, they remain quiet.
They have never caused traffic jams to offer prayers on the streets, nor have they installed loudspeakers.
Thousands of mosques have been d£m∆lished. Major mosques have been coπverted into public t0i|ets. Despite this, they have remained peaceful. They could have easily
d£$troyed Buddhist monasteries or turned the streets πed, but they chose not to.
They are committed to the path of peace.
They remain dedicated to the message of peace, as if their basic education teaches, "Islam is a religion of peace."
Uighur Muslims are following true #Islam. If anyone can show the world a better path, it is the #Chinese Muslim community. Implementing the Chinese Muslim model worldwide would be similar to running a campaign like #SaveEarth.![]()
Ierland heeft een moslim als PM, er zijn nu plannen om hatespeech wetten door te voeren die net zoals Zweden het verbieden om immigratie te bekritiseren![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Bij dat gelul hieronder over hoe netjes en vreedzaam de moslims in China zijn moet ik gelijk aan dit plaatje denken, moslims zijn vreedzaam en redelijk zolang ze zwak zijn. Zodra ze dmv demografie macht hebben laten ze hun ware aard zien:Die groep mensen met dat geloof wordt extreem onderdrukt in China en heeft vrijwel geen mensenrechten daar. Ik geloof niet echt dat dit het punt is wat je wilde makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In #China, there are officially around 22 million Muslims, and they are most populated in the #Uighur regions. Speaking of #Uyghurs , they are more than twice as many as #Pakistan and twelve times larger than #Bangladesh. But despite this, the message of #peace that Chinese Muslims have conveyed to the world is praiseworthy. It's highly commendable. They are an exemplary model.
They haven't incited any ri¢ts here, nor have they carried out any b¢mbiπgs, set fiπe to temples or monasteries, demanded independence, or done anything like that.
Even with over 50% of the population in the #Uyghur region, they haven't demanded a separate nation. They don't cause any distuπban¢es during Ramadan or other Islamic events. Even when cities around the world are on f¡πe due to Islamic J¡h∆d, they remain peaceful.
The most significant point is that they don't maintain beards, and they don't enfoπ¢e buπqas on their women, and they often have only one or two children.
Despite facing extreme provocations like being for¢ed to consume poπk and alc¢hol, they remain quiet.
They have never caused traffic jams to offer prayers on the streets, nor have they installed loudspeakers.
Thousands of mosques have been d£m∆lished. Major mosques have been coπverted into public t0i|ets. Despite this, they have remained peaceful. They could have easily
d£$troyed Buddhist monasteries or turned the streets πed, but they chose not to.
They are committed to the path of peace.
They remain dedicated to the message of peace, as if their basic education teaches, "Islam is a religion of peace."
Uighur Muslims are following true #Islam. If anyone can show the world a better path, it is the #Chinese Muslim community. Implementing the Chinese Muslim model worldwide would be similar to running a campaign like #SaveEarth.
[ twitter ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Wat is dit nou weer voor idiootsquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Ierland heeft een moslim als PM, er zijn nu plannen om hatespeech wetten door te voeren die net zoals Zweden het verbieden om immigratie te bekritiseren
[ twitter ]
Zal er als ik zin in heb en fut voor heb eens verder induiken. Bizar verhaalOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ga er maar vanuit dat het onzin is want ik geloof niet dat Leo Varadkar moslim is.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor idioots
Zal er als ik zin in heb en fut voor heb eens verder induiken. Bizar verhaalDe waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.![]()
Het ging de vorige keer ook zo goed toen hij dat zei.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:02 schreef Aether het volgende:
Netanyahu: Lebanon will be destroyed if Hezbollah launches war
https://www.timesofisrael(...)bollah-launches-war/
[ twitter ]
Als ze omder het puin liggen hoe weet Hamas dan dat het gaat om vrouwen en kinderen? Die details geven ze namelijk wel de hele tijd.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat het aantal doden niet klopt en overdreven is.
Maar er liggen nog veel lichamen onder gebombardeerde gebouwen en puin en het gebied lijkt me te onveilig om op zoek te gaan naar lichamen en deze te begraven
Misschien verklaard dat iets?I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Hamas weet niet eens waar de resterende gijzelaars zijn maar kan wel tot op 1 getal significant binnen een dag het aantal dode vrouwen en kinderen noemen wat dan als zoete koek moet worden geslikt. Hallucinantquote:Op zondag 3 december 2023 02:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als ze omder het puin liggen hoe weet Hamas dan dat het gaat om vrouwen en kinderen? Die details geven ze namelijk wel de hele tijd.got me a movie, I want you to know
Aan het begin van deze week gaf een IDF-woordvoerder aan dat er waarschijnlijk tussen de 1.000 en 10.000 Hamas-strijders waren uitgeschakeld, met een realistisch aantal dat waarschijnlijk in het midden ligt, plus nog eens 1.000 Hamas op Israëlisch grondgebied. Met de 15.000 vermisten in Gaza plus een 3.000 doden lijkt het zelfs relatief ‘netjes’.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat het aantal doden niet klopt en overdreven is.
Misschien verklaard dat iets?![]()
Een maand na de terreuraanslag in Brussel. Het gaat lekker. Ik herinner me nog dat een paar welen geleden users op fok schreven dat we ons vooral zorgen moeten maken om extreem rechts.quote:German tourist stabbed to death in Paris 'terror' attack
https://www.france24.com/(...)st-to-death-in-paris![]()
En natuurlijk weer eentje die al bekend was als islamitisch extremist.quote:Op zondag 3 december 2023 05:45 schreef oblo het volgende:
[..]
Een maand na de terreuraanslag in Brussel. Het gaat lekker. Ik herinner me nog dat een paar welen geleden users op fok schreven dat we ons vooral zorgen moeten maken om extreem rechts.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Hij is in 2016 veroordeeld voor 4 jaar dus ongv 3 jaar buiten. Ik vraag me af of er actief toezicht wordt gehouden op zo een gek.quote:Op zondag 3 december 2023 09:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
En natuurlijk weer eentje die al bekend was als islamitisch extremist.![]()
Het één sluit het ander uit?quote:Op zondag 3 december 2023 05:45 schreef oblo het volgende:
[..]
Een maand na de terreuraanslag in Brussel. Het gaat lekker. Ik herinner me nog dat een paar welen geleden users op fok schreven dat we ons vooral zorgen moeten maken om extreem rechts.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
Pakken de free palestina demonstranten van vandaag dit ook even mee?
https://abcnews.go.com/In(...)s-southern-105334760-géén blogabet, bvd-![]()
Dat kan niet omdat er teveel van dit soort gekken zijn die de interesse hebben de inlichtingendiensten. Het is gewoon geen doen.quote:Op zondag 3 december 2023 10:56 schreef oblo het volgende:
[..]
Hij is in 2016 veroordeeld voor 4 jaar dus ongv 3 jaar buiten. Ik vraag me af of er actief toezicht wordt gehouden op zo een gek.![]()
Dat denk ik ook, maar ik heb geen idee hoe dat echt zit. Meer geld, middelen en personeel naar inlichtingendiensten zou dat de kans op aanslagen verkleinen?quote:Op zondag 3 december 2023 11:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat kan niet omdat er teveel van dit soort gekken zijn die de interesse hebben de inlichtingendiensten. Het is gewoon geen doen.![]()
Misschien kan Israel ff ophouden met hun vijanden te redden, het is steeds stank voor dank wat ze er voor terugkrijgen![]()
Op de livestream van Steve was zojuist het Israëlische luchtalarm te horen inclusief veel lawaai van raketten en de Iron Dome in actie. Nog niet eerder gezien zoiets. Op 1:15:45 voor een ieder die het wil terugkijken.![]()
NOSquote:Britten zoeken met drones naar gijzelaars
Het Britse ministerie van Defensie voert dronevluchten uit boven de Gazastrook om inlichtingen te verzamelen over de mogelijke verblijfplaatsen van gijzelaars die gevangen worden gehouden door Hamas. Het gaat om ongewapende toestellen. Eventuele ontdekkingen die op die observatievluchten worden gedaan over de gijzelaars, worden gedeeld met Israël. Ook de Verenigde Staten vliegen met drones over Gaza met dit doel.
Voor zover bekend worden nog altijd vijf Britten vermist in Gaza. Hoeveel van hen worden gegijzeld, is niet bekendgemaakt door de Britse regering.
Het ministerie van Defensie benadrukt dat de drones alleen worden ingezet om naar de gijzelaars te zoeken. Andere informatie wordt niet met Israël gedeeld.![]()
Aldus een journaliste voor de Groene Amsterdammer en Joop. Het benadrukt op zorgwekkende wijze hoe diep men in dit soort kringen de kop in het zand heeft gestoken.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Gelukkig zijn dit soort antisemitische haatzaaiers behoorlijk mondig en luid en verzamelen ze zich in allerlei klimaat-, pro-Hamas en IS- en regenboogvaandel zwaaiende LGBTNSDAP-clubjes, waarmee ze voor veiligheidsdiensten in principe makkelijk in de gaten te houden zouden moeten zijn.quote:Op zondag 3 december 2023 13:18 schreef HowardRoark het volgende:
Aldus een journaliste voor de Groene Amsterdammer en Joop. Het benadrukt op zorgwekkende wijze hoe diep men in dit soort kringen de kop in het zand heeft gestoken.
[ twitter ]![]()
Geile vent dusquote:
Heeft overigens eigenlijk gewoon niets met dit topic-onderwerp te makenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Misschien stonden de dames op dat festival allemaal in strakke broeken hun vader te knuffelen?quote:Op zondag 3 december 2023 14:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Geile vent dus
Heeft overigens eigenlijk gewoon niets met dit topic-onderwerp te maken![]()
![]()
Hoogst aannemelijk iddquote:Op zondag 3 december 2023 15:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Misschien stonden de dames op dat festival allemaal in strakke broeken hun vader te knuffelen?
Silicone baby 26 euro bij AliExpress![]()
https://www.aliexpress.com/item/1005005278372483.html
https://www.aliexpress.com/item/1005005188539088.html![]()
![]()
Dit is echt van het niveau je oortjes in je neusgaten steken en dan videobellen met je baas dat je je ziek meldt vanuit het ziekenhuisquote:![]()
![]()
Ja, we snappen het nu wel hoor. Maar gooi er gerust nog 100 willekeurige tweets tegenaan.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Als een filmpje alles zegtquote:Op zondag 3 december 2023 15:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Nog even die lijkenkleur aanbrengen![]()
[ twitter ]
![]()
Hoe veel mensen zouden er nog overgebleven zijn in het omsloten stuk van Noord-Gaza?quote:Op zondag 3 december 2023 15:29 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Waarschuwingen ter evacuatie van gebieden in Noord- en Zuid-Gaza.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Zal allemaal best maar die ene 'pop' bleek dus echt een dode baby te zijn na checkquote:Op zondag 3 december 2023 15:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Silicone baby 26 euro bij AliExpress![]()
https://www.aliexpress.com/item/1005005278372483.html
https://www.aliexpress.com/item/1005005188539088.html
[ afbeelding ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Geen idee, ik hoop weinig.quote:Op zondag 3 december 2023 15:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe veel mensen zouden er nog overgebleven zijn in het omsloten stuk van Noord-Gaza?![]()
Alles ja?quote:Op zondag 3 december 2023 15:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als een filmpje alles zegt
[ afbeelding ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ik zie de obsessie ook niet zo, ik geloof zo dat er kinderen en baby's zijn omgekomen, ik hoef echt geen bewijs, het is erg zat.quote:Op zondag 3 december 2023 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Zal allemaal best maar die ene 'pop' bleek dus echt een dode baby te zijn na checkgot me a movie, I want you to know
Deze:quote:Op zondag 3 december 2023 15:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit is echt van het niveau je oortjes in je neusgaten steken en dan videobellen met je baas dat je je ziek meldt vanuit het ziekenhuis![]()
![]()
When the student is ready, the teacher will appear.
quote:De zieke omroep
Elke keer als de Gazaoorlog een nieuwe fase ingaat, vraag ik me af hoe de NOS de plank zal misslaan in de verslaggeving. Wat zullen ze nu weer verzinnen om Israël zo misdadig mogelijk af te schilderen? Helaas zijn dit de verwachtingen na de bevooroordeelde verslaggeving sinds 7 oktober: soms je reinste nepnieuws.
Dat krijg je als je de propaganda van Hamas klakkeloos overneemt en het Israëlische verhaal constant als ‘niet te verifiëren’ bestempelt. Dat virulente ongeloof dat Joden de waarheid zouden spreken is een anti-semitisch vooroordeel, maar in Hilversum geldt dat als gezonde journalistieke scepsis. De moordenaars van Hamas geloven ze daar op hun erewoord.
Nu er druppelsgewijs gijzelaars vrijkomen, heet het ineens dat beide partijen ‘vrouwen en kinderen’ vrijlaten. De foutieve indruk wordt gewekt dat de Israëlische gevangenissen uitpuilen van de Palestijnse moeders met kleine kinderen, van onschuldige jonge vrouwen die de bloei van hun leven achter vijandelijke tralies zien verwelken en argeloze bejaarde dames die van de zionisten geen rustige oude dag mogen genieten.
Emoties
Vrouwen en kinderen … echt, NOS? Uit de Israëlische gevangenissen komen volwassenen vrij en jongeren die nog geen achttien zijn, die gearresteerd zijn voor terreurdaden en andere wetsovertredingen. De omroep maakt daarvan: ‘ze zouden stenen hebben gegooid’. Feiten doen er niet meer toe, in het hoofd van de kijker is het zaadje van de manipulatieve gelijkstelling geplant: beide partijen houden kwetsbare onschuldigen vast, de Joden zijn geen haar beter dan Hamas. Erg hè, dat er zomaar vrouwen en kinderen in Israëlische gevangenissen zitten.
Om deze schaamteloos geveinsde gelijkwaardigheid compleet te maken, toonde de NOS ‘emoties’ van de andere kant. De thuiskomst van de Palestijnse terroristen werd gevierd met omhelzingen, tafels vol lekkernijen, huilende moeders. Geen enkele reflectie over de gepleegde misdaden werd vereist. Geen enkel commentaar van de journalisten daarover.
Uiteraard liet de NOS niet de hysterische weerziensdansen zien waarbij de intifada wordt uitgeroepen, de Joden meer pogroms worden beloofd en de net vrijgelatene verklaart opnieuw ten strijde te trekken, terwijl de eigen moeder haar eigen kind het liefst ziet als martelaar. Het heden wordt door de redactie van het journaal gecensureerd waar je bij staat.
'Als journalist krijg je last van plaatsvervangende schaamte bij zoveel kwaadaardigheid'
De Jood als onmens, dat beeld laat de NOS graag zien. Daarom waren er journaalitems over het vermeende gebrek aan empathie van Joden voor de Palestijnen. Correspondente Nasrah Habiballah, het studiomeubelstuk uit Tel Aviv dat zelden buiten komt en doorgaans persberichten opdreunt, kwam eindelijk in beweging om selectief cafébezoekers te spreken. Die gaven eerlijk toe bang te zijn voor Palestijnen, ze maakten zich zorgen over hun lot en dat van de gijzelaars. Vind je het gek, na een pogrom? De NOS vond van wel en vroeg een psycholoog deze onmenselijkheid te duiden.
Insinuatie
De dag daarna kwam de volgende schoffering. De journaalpresentatrice vroeg zich af of ‘een uitgebalanceerde berichtgeving’ over deze oorlog mogelijk was. Eindelijk zelfreflectie, dacht ik. Maar neen, het ging over de Israëlische media: die toonden onvoldoende Palestijns leed, vond Hilversum. Dat deden ze om mensen te sensibiliseren voor het doden van Palestijnen.
Als journalist krijg je last van plaatsvervangende schaamte bij zoveel kwaadaardigheid. Dit was dus het antwoord van de NOS op de beschuldiging dat zijzelf Israëlisch leed negeerden. Een kwalijke insinuatie, vond de NOS dat. Maar het bewijs lag voor het oprapen. Op NOS Stories, het Instagramkanaal voor de jeugd, waren in de twee weken voorafgaande aan de ‘insinuatie’ 23 berichten geplaatst over de oorlog, waarvan slechts één over families van de gijzelaars. Vrijwel alle andere berichten gingen over Palestijns leed en gevoelens van Nederlandse moslims.
Een redactie die partij kiest in een buitenlandse oorlog bedrijft al kreupele journalistiek. Als er ook nog partij wordt gekozen voor terroristen die Joden afslachten, door het leed van de slachtoffers nauwelijks te tonen en de nabestaanden als onmensen te portretteren, is er meer mis dan bevooroordeeldheid. Dan is er sprake van haat die diep zit, bij de redactie en bij iedereen in Hilversum die niet ingrijpt. Dit komt niet meer goed.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Ook dit onderwerp is echt oud en belegen in BNW inmiddels, maar elke "conspiracy" komt gewoon uitquote:.
Get woke, go broke!![]()
Onze Staatsomroep moet zo snel mogelijk onder toezicht worden gezet en gezuiverd van extremistische elementen. Je ziet in het buitenland ook wel dergelijke praktijken, zoals bij de BBC, maar de NOS spant toch wel echt de kroon.quote:
Ze zitten zo diep in de hol van Hamas dat ze het probleem echt niet meer zien.![]()
Dat is helaas ook waar. Het belangrijkste voor een flink deel van Links is zich bekommeren om de moslims, de rest is bijzaak. Wat erg raar is, want dan kies je dus doelbewust voor een groep die zich statistisch gezien ook het slechtste gedrag vertoond.quote:Op zondag 3 december 2023 15:54 schreef Aether het volgende:
Zihni Özdil : 'het leed van Joden lijkt links Nederlands niets te doen'
Om nog maar te zwijgen over de onverklaarbare liefde die binnen Linkse kringen voor de Palestijnen heerst. Een volk dat een terroristische en antisemitische cultuur omarmd, waar de focus ligt op het kapotmaken van alles wat Israël en Joods is. Als je je daar diep verbonden mee voelt en voor zulke mensen wilt opkomen, dan ben je een onderdeel van het probleem.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Nog maar een keer dan: neehee!quote:Op zondag 3 december 2023 16:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is helaas ook waar. Het belangrijkste voor een flink deel van Links is zich bekommeren om de moslims, de rest is bijzaak. Wat erg raar is, want dan kies je dus doelbewust voor een groep die zich statistisch gezien ook het slechtste gedrag vertoond.
Om nog maar te zwijgen over de onverklaarbare liefde die binnen Linkse kringen voor de Palestijnen heerst. Een volk dat een terroristische en antisemitische cultuur omarmd, waar de focus ligt op het kapotmaken van alles wat Israël en Joods is. Als je je daar diep verbonden mee voelt en voor zulke mensen wilt opkomen, dan ben je een onderdeel van het probleem.
Het gaat 'links' niet om de moslims en het gaat 'links' niet om de Palestijnen. Het gaat ze om de in hun ogen illegale, westerse koloniale staat Israël. Het aloude communistische lulverhaal dus.
En dat speelt al veel langer dan de "zielige Palestijnen". Om die reden was Ché in 'linkse' ogen een vrijheidsstrijder in plaats van een terrorist en was Cuba een gezellig bastion van verzet tegen de VS in plaats van een totaal verziekte heilstaat waar honderdduizenden Cubanen omkwamen en nog veel meer wegvluchtten.
Dat gaat niet over.
Reacties op dat FP-artikel zijn soms ook tenenkrommend waar zelfs wordt gezegd dat joden zich maar meer hadden moeten verzetten tijdens WO2.quote:Op zondag 3 december 2023 16:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is helaas ook waar. Het belangrijkste voor een flink deel van Links is zich bekommeren om de moslims, de rest is bijzaak. Wat erg raar is, want dan kies je dus doelbewust voor een groep die zich statistisch gezien ook het slechtste gedrag vertoond.
Om nog maar te zwijgen over de onverklaarbare liefde die binnen Linkse kringen voor de Palestijnen heerst. Een volk dat een terroristische en antisemitische cultuur omarmd, waar de focus ligt op het kapotmaken van alles wat Israël en Joods is. Als je je daar diep verbonden mee voelt en voor zulke mensen wilt opkomen, dan ben je een onderdeel van het probleem.When the student is ready, the teacher will appear.
De Palestijnse Chéquote:Op zondag 3 december 2023 16:34 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan: neehee!
Het gaat 'links' niet om de moslims en het gaat 'links' niet om de Palestijnen. Het gaat ze om de in hun ogen illegale, westerse koloniale staat Israël. Het aloude communistische lulverhaal dus.
En dat speelt al veel langer dan de "zielige Palestijnen". Om die reden was Ché in 'linkse' ogen een vrijheidsstrijder in plaats van een terrorist en was Cuba een gezellig bastion van verzet tegen de VS in plaats van een totaal verziekte heilstaat waar honderdduizenden Cubanen omkwamen en nog veel meer wegvluchtten.
Dat gaat niet over.![]()
![]()
FPquote:Op zondag 3 december 2023 16:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Reacties op dat FP-artikel zijn soms ook tenenkrommend waar zelfs wordt gezegd dat joden zich maar meer hadden moeten verzetten tijdens WO2.
Spaar jezelf een hoop frustratie en blijf daar weg, is mijn welgemeende advies.
Eerst maar eens een voltreffer.quote:Op zondag 3 december 2023 16:16 schreef myShizzle het volgende:
Dit gaat wellicht uit de hand lopen en een eigen wending krijgen maar toch maar in dit topic
[ twitter ]A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Mwah, het is een combinatie van wat jij stelt en wat ik heb gepost. Want een voorliefde van Links voor de Islam, speelt zeker een rol. Moslims zijn al tijden de troetelminderheid van menig progressieveling in het Westen.quote:Op zondag 3 december 2023 16:34 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan: neehee!
Dat gaat niet over.
Dat is ook merkbaar buiten deze oorlog om en bijvoorbeeld een factor waarom een deel van de jonge woke-isten ineens op sociale media op emotionele wijze delen dat ze de Koran zijn gaan lezen en zich willen bekeren. Daarnaast verklaard het ook waarom Links nooit de influx van migranten uit Islamtische landen wil beperken.
De liefde van Links en de Islam gaat dan ook behoorlijk ver terug, het was bijvoorbeeld een radicale marxist als Foucault (nota bene ook nog homo), die zich vol bewondering uitsprak over de Iraanse Revolutie eind jaren zeventig.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Pentagon: US warship and several commercial ships under attack in Red Sea
https://www.timesofisrael(...)r-attack-in-red-sea/
An American warship and multiple commercial ships have come under attack in the Red Sea, the Pentagon says, potentially marking a major escalation in a series of maritime attacks in the Mideast linked to the Israel-Hamas war.
“We’re aware of reports regarding attacks on the USS Carney and commercial vessels in the Red Sea and will provide information as it becomes available,” the Pentagon says.
The British military earlier said there had been a suspected drone attack and explosions in the Red Sea, without elaborating.
The Pentagon did not identify where it believed the fire came from.
However, Yemen’s Houthi rebels have been launching a series of attacks on vessels in the Red Sea, as well as launching drones and missiles targeting Israel as it wages war against Hamas in the Gaza Strip.When the student is ready, the teacher will appear.
Dat hele Yemen is ook echt een totaal niets toevoegend "shithole country".quote:Op zondag 3 december 2023 16:16 schreef myShizzle het volgende:
Dit gaat wellicht uit de hand lopen en een eigen wending krijgen maar toch maar in dit topic
[ twitter ]![]()
![]()
Wat weer ironisch is omdat het negatieve beeld in Israël zelf van de "makke" Joden die zich naar de slachtbank lieten leiden tot nu toe invloed hebben op het gewenste imago van geharde strijders die hun eigen land zwaar bevochten in handen hebben gekregen en die zich nooit meer zullen opstellen als slachtoffers.quote:Op zondag 3 december 2023 16:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Reacties op dat FP-artikel zijn soms ook tenenkrommend waar zelfs wordt gezegd dat joden zich maar meer hadden moeten verzetten tijdens WO2.![]()
Weet iemand hier iets meer over ?A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Jemen werd zelfs onder de Ottomanen al gebruikt als afvoerputje voor hoge militairen en politici. Heel triest verhaal dat helaas te weinig mensen boeit.quote:Op zondag 3 december 2023 17:24 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat hele Yemen is ook echt een totaal niets toevoegend "shithole country".![]()
Posts boven je even teruglezen.quote:Op zondag 3 december 2023 17:26 schreef Ali_boo het volgende:
Weet iemand hier iets meer over ?
[ twitter ]![]()
Ik heb heel even wikipedia er op nagelezen, maar het is echt een islamitische proxoorlog van allerlei stromingen binnen de islam, stammen, etnische en politieke groeperingen die elkaar met steun van diverse andere islamitische landen bestrijden. Dat land zal echt nooit vrede kennen.quote:Op zondag 3 december 2023 17:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Jemen werd zelfs onder de Ottomanen al gebruikt als afvoerputje voor hoge militairen en politici. Heel triest verhaal dat helaas te weinig mensen boeit.![]()
Daar staat min of meer hetzelfdequote:Op zondag 3 december 2023 17:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Posts boven je even teruglezen.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Schieten ze toch wel de lucht uit. Zoals ik zei: eerst maar eens wachten op een voltreffer, pas dan is het echt nieuws.quote:Op zondag 3 december 2023 17:26 schreef Ali_boo het volgende:
Weet iemand hier iets meer over ?
[ twitter ]A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Dit kan niet door de beugel.quote:Op zondag 3 december 2023 13:18 schreef HowardRoark het volgende:
Aldus een journaliste voor de Groene Amsterdammer en Joop. Het benadrukt op zorgwekkende wijze hoe diep men in dit soort kringen de kop in het zand heeft gestoken.
[ twitter ]![]()
Een journalist Griekenland mag ook een domme mening over voetbal, politiek of commandocentrums onder Al Shifa hebben. Zoals de rest van de wereld, toch?quote:![]()
![]()
als dat zinkende schip waar is dan kan het wel eens een spannende week gaan wordengot me a movie, I want you to know
Ik vermoed dat het als veroverde vlag een trofee is.quote:Op zondag 3 december 2023 15:30 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom poseren ze met de vlag van de tegenstander? 🤔
[ afbeelding ]![]()
Vanuit hun situatie schieten op Amerikaanse schepen is wel een beetje alsof je kiezelsteentjes naar een tank gooit terwijl je zelf in een scootmobiel zit.quote:Op zondag 3 december 2023 19:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[ twitter ]
als dat zinkende schip waar is dan kan het wel eens een spannende week gaan worden![]()
Toch wel een interessante butterfly effect waarmee het steeds verder escaleert:
7 okt aanval > Israel valt Gaza aan > Yemen valt Israel en de VS (in Syrie) aan > Israel/VS bombarderen Yemen > Yemen valt de VS op zee aan > komende paar dagen valt de VS weer Yemen aan![]()
Ook in Qatar zullen ze niet veilig zijn 👍
https://www.timesofisrael(...)-in-turkey-in-qatar/
Shin Bet chief in recording: We will get to Hamas chiefs ‘in Lebanon, in Turkey, in Qatar’![]()
https://www.jpost.com/breaking-news/article-776111
Israel recovers body of hostage, four more killed in Gaza
Three more who had been kidnapped, and one other who was thought to have been, were declared dead on Friday.![]()
![]()
Verdacht... 🤔
https://www.jpost.com/arab-israeli-conflict/article-776318
Critical IDF surveillance videos from Hamas's attack on Oct. 7 missing
Critical recordings from Oct. 7 had been removed from the central database • the IDF's official statement on this issue is that the videos were restricted to authorized personnel![]()
Ido Rosenthal, van de Shaldag special forces unit...
=============
https://www.jpost.com/ara(...)-news/article-775929
Israel-Hamas war: How a legendary IDF commando was killed on October 7
Piecing together the events behind a legendary IDF commando’s October 7 death – when he stepped into the chaotic security void.
Chief Warrant Officer Ido Rosenthal, was a legendary fighter of the Shaldag (Kingfisher) commando unit, one of the IDF’s most senior and classified units. He was killed on October 7 in the first hours of the Hamas rampage through the Gaza border communities.![]()
![]()
Natte droom van d66 en gl/pvdaquote:Op zondag 3 december 2023 18:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Gaat goed met de Islamisering in NL
[ twitter ]'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Net zoals ze binnengehaald zijn door Geert om zijn achterban boos te houden inderdaad.quote:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
Asked about Hamas rape, US congresswoman criticizes Israel, calls for ‘balance’ in outrage
https://www.timesofisrael(...)-balance-in-outrage/When the student is ready, the teacher will appear.
Klassiek anti-semitisme.quote:
Kijk gewoon eens op een twitter tijdlijn, als meer dan 90% anti-Israëlische posts worden geplaatst, weet je het wel.
Zie je meer tegenwoordig bij 'journalisten' van de NPO.
Het is jodenhaat, maar een treffendere term is jodenobsessie. Over allerlei conflicten waar geen joden betrokken zijn, hoor je ze niet over.![]()
De verhouding is 54/1 op TikTok, en ik geloof niet dat het ook maar in de buurt van de 1/1 komt op een Twitterquote:Op zondag 3 december 2023 21:27 schreef Homey het volgende:
[..]
Klassiek anti-semitisme.
Kijk gewoon eens op een twitter tijdlijn, als meer dan 90% anti-Israëlische posts worden geplaatst, weet je het wel.
Zie je meer tegenwoordig bij 'journalisten' van de NPO.
Het is jodenhaat, maar een treffendere term is jodenobsessie. Over allerlei conflicten waar geen joden betrokken zijn, hoor je ze niet over.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Dit profiel en haar postgedrag zou normaliter genoeg zijn voor ontslag. Maar ze werkt bij een linkse krant, dus dan weet je het wel.quote:Op zondag 3 december 2023 13:18 schreef HowardRoark het volgende:
[ twitter ]![]()
Ja, dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 3 december 2023 16:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah, het is een combinatie van wat jij stelt en wat ik heb gepost. Want een voorliefde van Links voor de Islam, speelt zeker een rol. Moslims zijn al tijden de troetelminderheid van menig progressieveling in het Westen.
Het is natuurlijk een vloeibaar iets, het een vult het andere aan, nieuwe ideeën en omstandigheden etcetera.
Het is geen voorliefde trouwens, in mijn ogen, maar meer een misplaatst superioriteitsgevoel. De moslims zijn de nieuwe "noble savages", mensen die er ook maar niets aan kunnen doen dat de Westerse cultuur hen zo wordt opgedrongen.Niet helemaal. Woke en islam gaan helemaal niet samen en daar komen zij snel genoeg achter.quote:Dat is ook merkbaar buiten deze oorlog om en bijvoorbeeld een factor waarom een deel van de jonge woke-isten ineens op sociale media op emotionele wijze delen dat ze de Koran zijn gaan lezen en zich willen bekeren. Daarnaast verklaard het ook waarom Links nooit de influx van migranten uit Islamtische landen wil beperken.Zelfde verhaal. De islam heeft daar niet zoveel mee te maken; het marxistisch/communistische gegeven dat het westen zich overal mee bemoeit ten koste van de plaatselijke belangen, is gewoon erg sterk in alternatieve/linkse kringen. Altijd zo geweest en de vijand van mijn vijand is in dit geval mijn vriend - tot ze die vriend wat beter leren kennen.quote:De liefde van Links en de Islam gaat dan ook behoorlijk ver terug, het was bijvoorbeeld een radicale marxist als Foucault (nota bene ook nog homo), die zich vol bewondering uitsprak over de Iraanse Revolutie eind jaren zeventig.
Goed gezegd O_-quote:Op vrijdag 1 december 2023 15:51 schreef Buikbrein het volgende:
Kijk eens aan: https://www.nu.nl/midden-(...)nen-hamas.html#nujij
Dat is weer een gewicht op de weegschaal, richting een Let it Happen (een vorm van valse vlag strategie, waar je je eigen burgers opoffert, die niets waard zijn voor de "top").
[..]
Israel.. die een existentiele dreiging niet serieus neemt<-- Dàt neem ik nu weer niet serieus op mijn beurt.
Ik besef dat dit niet te bewijzen is en dat je dit op zoveel situaties kan plakken, zelfs (of juist) op 9/11, Pearl Harbor, en vele andere twijfelachtige gebeurtenissen. Maar het motief is er, de smoking-gun is de geveinsde "we wisten het niet".
"We wisten het niet".. waar heb ik dat vaker gehoord. Je kan echt niets meer geloven (dus eigenlijk ook het artikel van de NY times niet). Het enige dat je hebt, is de geschreven geschiedenis en de echo's uit het verleden. Oh, en de "heilige" geschriften.. niet geheel onbelangrijk!. Doorspekt met al die "En gij zult.." en "God zal.." en een "eind niet goed al goed, ze leefden niét lang en niét gelukkig". Welterusten! de fabeltjeskrant.
Misschien is dit wel dé Graadmeter, van hoe het met de wereld is gesteld: Hoe lang dat we nog in die leugens trappen, en die verfoeilijke Abrahamistische religie nog tolereren.
De dag dat de mensheid zich daar ein-de-lijk van ontdoet, en stopt met onverschilligheid jegens die dodelijke sprookjes, volgens mij is dat de dag waar we eindelijk vooruit kunnen: Allemaal, niet slechts 1 of 2 groepen.
Wat zou dat een mooie dag zijn, die ik waarschijnlijk niet mee zal maken. Dat "Abraham" voor altijd, ERUIT gekicked wordt.. tot nooit meer ziens, "ga weg doe varken!". Dat zal duizend jaar wonden likken zijn, als we bijkomen uit die "Judeo Spell" die de wereld +2K jaar heeft geteistert!! En we beseffen wat het écht heeft aangericht.. en hoe geniepig gewiekst het in elkaar zat![]()
Het heeft al zolang misbruik gemaakt van een zeer intiem deel van de mens, dat eigenlijk voor goedheid is bedoelt.. het is het laagste, van het laagste, van het laagste dat er bestaat. Het moét stoppen, elke dag dat het door mag gaan is een verloren dag. De dag dat het stopt, vind het heel vervelend te zeggen, is de bodem onder het concept "Israel" weg.. gewoon, volledig, weg. Ook voor de Islam en Christendom btw.. kaartenhuis 2 en 3.
Typisch, dat je zo op je woorden moet letten met die religie.. maar NOOIT, echt nooit, zal dit uit een discussie komen: "Beste religieuze, waarom stop je er niet gewoon mee?"
Waarom MOET je perse doorgaan, waarom MOET je het perse blijven doorgeven? Een volstrekt redelijke vraag. Maar nee joh! Liever eisen we dat volwassen, opgeleide, hoog intelligente mensen, maar moeten ontkennen wat zij met de eigen ogen zien: Want stel je voor.. dat je op lange tenen trapt!
Hun lange tenen, bepalen niet langer hoe glad mijn rug is, dank u wel! Die tijd is voorbij, het enige dat ze nog kunnen doen, is mij de mond snoeren, dreigen met celstraf of erger. Maar mij krijg je niet meer terug, in dat coconnetje van onverschilligheid: I See you. Zelf-censuur is niet meer aan mij besteedt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: