Dat was vijftig jaar geleden. We moeten elke uitspraak van de Arabische leiders over de palestijn interpreteren met die gebeurtenis in 't achterhoofd?quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Uh huh.
Want die landen zijn natuurlijk het toppunt van nuance. Tijdens black september was het echt een halszaak voor jordanie om alleen hamas aan te pakken, en niet palestijnen die daar heulemaal niks mee te maken hadden.
Die willen vast een Hamas-democratie in Gaza voorkomen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:07 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Er is een direct verband tussen de pro-westerse houding van de golfstaten en Egypte en het feit dat het allemaal dictatoriale landen zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwoh, een gemiddeld salvo zal het toch schelen, zo'n stapel, toch?quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:49 schreef Ebinas het volgende:
Druppel op een gloeiende plaat, maar toch!
[ twitter ]
Schokkend inderdaad. Laat dat niet verhullen dat ze met duizenden zaten te juichen toen Joden door de straten van Gaza werden gesleurd. Het is een agressief en terroristisch volk, al krijgen ze honderd miljoen bommen op zich.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt ervan als je veel op social media en zeker TikTok zit
[ twitter ]
Lekker herhalen en indoctrineren ermee
54 tegen 1, laat dat even bezinken wat dat voor effect heeft
Dat snap ik wel van Hamas. Die hadden gerekend op het bekende scenario van "ontvoeren-concessie verkrijgen-gijzelaars vrijlaten-wapenstilstand".quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:16 schreef Ebinas het volgende:
Schiet niet echt op, vraag me af of het op korte termijn nog wel gaat gebeuren.
[ twitter ]
"Het hoofd van de Mossad beval zijn team terug te keren uit Qatar: "De onderhandelingen bevinden zich in een impasse, Hamas heeft zijn aandeel in de vrijlating van de gijzelaars die het had beloofd niet vervuld"
In de categorie "nog nooit eerder gebezigde woordcombinaties" heeft u, naar mijn mening, vandaag de eerste prijs gewonnen. Summa cum laude.quote:
Het is zeker een hele stapel!quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Mwoh, een gemiddeld salvo zal het toch schelen, zo'n stapel, toch?
Vanuit Hamas gezien zekers.quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat snap ik wel van Hamas. Die hadden gerekend op het bekende scenario van "ontvoeren-concessie verkrijgen-gijzelaars vrijlaten-wapenstilstand".
Niet op "ontvoeren-concessie verkrijgen-gijzelaars vrijlaten-afgemaakt worden door IDF" zoals gaat gebeuren. Dan is je enige kans op een iets langer leven dat er gijzelaars sterven door IDF acties en dan maar hopen dat Israel daarom zal stoppen. En laten we wel wezen, martelaarschap en zo is allemaal leuk, maar dat hoeft voor veel van de hamassers echt niet morgen.
De eerste die ik zie.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:51 schreef moby_jones het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveelste "Pallywood CONFIRMED" bericht is dit nu die door de mand valt?
Omdat het zo lekker scoort voor de zeiligheidsolympicsquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:12 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
De eerste die ik zie.
GeenStijl meldt het ook, dit is wel degelijk een echte dode baby.
Wat is dat toch met dode babies en de twijfel eromheen?
Elke oorlog is humaan gezien een ramp.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vanuit Hamas gezien zekers.
Maar humaan gezien een ramp
Hoe reageerden ze toen je ze van de weg ramde?quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Ik reed net met de auto Rotterdam Zuid uit om richting de Ikea te gaan, toen er een stoet auto's voorbij kwam met allemaal een Palestina vlag op de motorkap, en zelfs de spiegelkapjes hadden de Palestijnse vlag.
Ik vermoed Syrische ex-vluchtelingen, het ligt misschien aan mij maar ik vind dat soort acties behoorlijk intimiderend overkomen..
Dit is vanuit informatie en exposure perspectief wel redelijk briljantquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
Foutje, leuk gebracht wel.
Kwam van de week een paar halve gare Marokkanen tegen in Utrecht met dergelijke vlaggen bij zich, weet eigenlijk niet hoe het standpunt van Syri雛s gemiddeld is rond dit conflictquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Ik reed net met de auto Rotterdam Zuid uit om richting de Ikea te gaan, toen er een stoet auto's voorbij kwam met allemaal een Palestina vlag op de motorkap, en zelfs de spiegelkapjes hadden de Palestijnse vlag.
Ik vermoed Syrische ex-vluchtelingen, het ligt misschien aan mij maar ik vind dat soort acties behoorlijk intimiderend overkomen..
Syri雛s, Libanezen, Jordani雛s en Palestijnen zijn 'levant arabieren' , en voelen zich enorm verbonden met elkaar, daarom zijn Syri雛s vaak nog net wat fanatieker dan bijvoorbeeld Turken in het steunen van Gazanen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Kwam van de week een paar halve gare Marokkanen tegen in Utrecht met dergelijke vlaggen bij zich, weet eigenlijk niet hoe het standpunt van Syri雛s gemiddeld is rond dit conflict
Ik dacht eerst even aan het uitsteken van m'n 'vinger'. Maar later dacht ik, straks onthouden ze mijn kenteken, gooien ze dat straks in een whatsapp groep, en vind ik later m'n auto uitgebrand terug.. Misschien een beetje overdreven, maar daarom durfde ik het toch niet aan om zichtbaar boos te worden.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:20 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Hoe reageerden ze toen je ze van de weg ramde?
Libanezen en Jordani雛s waren toch juist helemaal geen fan van Palestijnen? Als in, blijf maar liever weg uit ons land, gaan geen asiel verlenen? Of heb ik dat verkeerd meegekregen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:36 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Syri雛s, Libanezen, Jordani雛s en Palestijnen zijn 'levant arabieren' , en voelen zich enorm verbonden met elkaar, daarom zijn Syri雛s vaak nog net wat fanatieker dan bijvoorbeeld Turken in het steunen van Gazanen.
Dat klopt ook, dat zag je ook terug tussen Libanezen en Syri雛s, toen +1 miljoen Syri雛s naar Libanon trokken tijdens de burgeroorlog, men wilt elkaar niet perse opvangen, maar als het om de bezetting gaat van Arabisch grondgebied door Isra雔 dan vormen ze 1 front.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Libanezen en Jordani雛s waren toch juist helemaal geen fan van Palestijnen? Als in, blijf maar liever weg uit ons land, gaan geen asiel verlenen? Of heb ik dat verkeerd meegekregen?
(Ben verre van expert)
Kun je wel raden toch? Die komen op onze kosten het Midden Oosten hierheen brengen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Kwam van de week een paar halve gare Marokkanen tegen in Utrecht met dergelijke vlaggen bij zich, weet eigenlijk niet hoe het standpunt van Syri雛s gemiddeld is rond dit conflict
Het is inderdaad zorgwekkend om te zien. Dit is dus schijnbaar de nieuwe trend na aanleiding van de oorlog in Isra雔, deze mensen zijn echt knettergek en vormen een steeds groter probleem voor het Westen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:15 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Die progressievelingen raken met de dag verder van het padje af he?
Hoe kom je daar nou bij? Wat voor probleem vormen deze mensen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:19 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is inderdaad zorgwekkend om te zien. Dit is dus schijnbaar de nieuwe trend na aanleiding van de oorlog in Isra雔, deze mensen zijn echt knettergek en vormen een steeds groter probleem voor het Westen.
[ twitter ]
[ twitter ]
Treurig, al die slachtoffersquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:31 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/GazaMartyrs
Walgelijk twitter-account. Het is een soort ode aan Hamas-terroristen.
Ligt er ook aan wat voor Syri雛s. Mijn buren zijn christenen. Hebben niks op met moslims.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is zeker zoquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat voor Syri雛s. Mijn buren zijn christenen. Hebben niks op met moslims.
Ja en? Zie hier genoeg mensen die de Israelische terroristen steunen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Wat zie je als Isra雔ische terroristen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja en? Zie hier genoeg mensen die de Israelische terroristen steunen.
Nou, dit is toch typisch iemand die gewoon probeerde het beste uit zichzelf te halen? Vreselijk dat ze nu dood is.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Treurig, al die slachtoffers
Dit wel bijzonder, hoezo had zij een 'promising future ahead of her'???
Klonk ook toen tamelijk kansloos
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er 'treurig' aan dode antisemitische terroristen als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Treurig, al die slachtoffers
Dit wel bijzonder, hoezo had zij een 'promising future ahead of her'???
Klonk ook toen tamelijk kansloos
[ twitter ]
Ja klopt, met een uitzichtloze toekomst toen ook al. Want er kon vrijwel niets voor jonge meiden, zeker op gebied van studeren en verder ontwikkelenquote:Op zaterdag 2 december 2023 20:38 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, dit is toch typisch iemand die gewoon probeerde het beste uit zichzelf te halen? Vreselijk dat ze nu dood is.
Mits ik iets?
Waar zijn de graven van die vrouwen en kinderen eigenlijk? 15.000 graven... Zeg per graf heb je zeg 1,5m*3 meter aan oppervlakte nodig (beetje ruimte ertussen houden). Dat is 67500 m2. Da's een opvallende oppervlakte. Dat is niet stil te houden. Klim ergens op, maak wat opnames en je kunt de foto's zo doorsturen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:37 schreef Nielsch het volgende:
Ah de Isra雔ische terroristen zijn weer begonnen met Hamas nog groter te maken... misschien kunnen ze nog even 10.000 onschuldige kinderen doden voor de jaarovergang.
Bijzonder bloedsprookje dit, wetende dat het de Palestijnse terroristen waren die het staat-het-vuren hadden gebroken.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:37 schreef Nielsch het volgende:
Ah de Isra雔ische terroristen zijn weer begonnen met Hamas nog groter te maken... misschien kunnen ze nog even 10.000 onschuldige kinderen doden voor de jaarovergang.
Het is denk ik hier belangrijk om je claim wat meer te onderbouwen. Niemand weet namelijk over welke 'Isra雔ische terroristen' je het hebt. Het lijkt er daarom vooral op dat je zelf aan de verkeerde kant van deze kwestie staat, wat geen verassing zou zijn gezien je politieke overtuigingen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja en? Zie hier genoeg mensen die de Israelische terroristen steunen.
Het kan best zijn dat het aantal doden niet klopt en overdreven is.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waar zijn de graven van die vrouwen en kinderen eigenlijk? 15.000 graven... Zeg per graf heb je zeg 1,5m*3 meter aan oppervlakte nodig (beetje ruimte ertussen houden). Dat is 67500 m2. Da's een opvallende oppervlakte. Dat is niet stil te houden. Klim ergens op, maak wat opnames en je kunt de foto's zo doorsturen.
Normaal zie je altijd wel enorme demonstraties bij begrafenissen van kinderen in Gaza en de Westoever maar nu zie je er amper wat van. Ik heb veel beelden gezien van dode hamassers en het valt me op dat ondanks dat driekwart van de doden vrouw, kleuter of bejaard zou zijn die nou juist zelden op die beelden te zien zijn. Gunt Hamas ze dan privacy of zo? Halen ze de lichamen snel weg? Hoe zit dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In #China, there are officially around 22 million Muslims, and they are most populated in the #Uighur regions. Speaking of #Uyghurs , they are more than twice as many as #Pakistan and twelve times larger than #Bangladesh. But despite this, the message of #peace that Chinese Muslims have conveyed to the world is praiseworthy. It's highly commendable. They are an exemplary model.
They haven't incited any ris here, nor have they carried out any bbiπgs, set fiπe to temples or monasteries, demanded independence, or done anything like that.
Even with over 50% of the population in the #Uyghur region, they haven't demanded a separate nation. They don't cause any distuπbans during Ramadan or other Islamic events. Even when cities around the world are on fπe due to Islamic J∆d, they remain peaceful.
The most significant point is that they don't maintain beards, and they don't enfoπ buπqas on their women, and they often have only one or two children.
Despite facing extreme provocations like being ford to consume poπk and alcol, they remain quiet.
They have never caused traffic jams to offer prayers on the streets, nor have they installed loudspeakers.
Thousands of mosques have been d∆lished. Major mosques have been coπverted into public t0i|ets. Despite this, they have remained peaceful. They could have easily
d$troyed Buddhist monasteries or turned the streets πed, but they chose not to.
They are committed to the path of peace.
They remain dedicated to the message of peace, as if their basic education teaches, "Islam is a religion of peace."
Uighur Muslims are following true #Islam. If anyone can show the world a better path, it is the #Chinese Muslim community. Implementing the Chinese Muslim model worldwide would be similar to running a campaign like #SaveEarth.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:31 schreef slashdotter3 het volgende:
Bij dat gelul hieronder over hoe netjes en vreedzaam de moslims in China zijn moet ik gelijk aan dit plaatje denken, moslims zijn vreedzaam en redelijk zolang ze zwak zijn. Zodra ze dmv demografie macht hebben laten ze hun ware aard zien:Die groep mensen met dat geloof wordt extreem onderdrukt in China en heeft vrijwel geen mensenrechten daar. Ik geloof niet echt dat dit het punt is wat je wilde makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In #China, there are officially around 22 million Muslims, and they are most populated in the #Uighur regions. Speaking of #Uyghurs , they are more than twice as many as #Pakistan and twelve times larger than #Bangladesh. But despite this, the message of #peace that Chinese Muslims have conveyed to the world is praiseworthy. It's highly commendable. They are an exemplary model.
They haven't incited any ris here, nor have they carried out any bbiπgs, set fiπe to temples or monasteries, demanded independence, or done anything like that.
Even with over 50% of the population in the #Uyghur region, they haven't demanded a separate nation. They don't cause any distuπbans during Ramadan or other Islamic events. Even when cities around the world are on fπe due to Islamic J∆d, they remain peaceful.
The most significant point is that they don't maintain beards, and they don't enfoπ buπqas on their women, and they often have only one or two children.
Despite facing extreme provocations like being ford to consume poπk and alcol, they remain quiet.
They have never caused traffic jams to offer prayers on the streets, nor have they installed loudspeakers.
Thousands of mosques have been d∆lished. Major mosques have been coπverted into public t0i|ets. Despite this, they have remained peaceful. They could have easily
d$troyed Buddhist monasteries or turned the streets πed, but they chose not to.
They are committed to the path of peace.
They remain dedicated to the message of peace, as if their basic education teaches, "Islam is a religion of peace."
Uighur Muslims are following true #Islam. If anyone can show the world a better path, it is the #Chinese Muslim community. Implementing the Chinese Muslim model worldwide would be similar to running a campaign like #SaveEarth.
[ twitter ]Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Wat is dit nou weer voor idiootsquote:Op zaterdag 2 december 2023 22:38 schreef slashdotter3 het volgende:
Ierland heeft een moslim als PM, er zijn nu plannen om hatespeech wetten door te voeren die net zoals Zweden het verbieden om immigratie te bekritiseren
[ twitter ]
Ga er maar vanuit dat het onzin is want ik geloof niet dat Leo Varadkar moslim is.quote:Op zaterdag 2 december 2023 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor idioots
Zal er als ik zin in heb en fut voor heb eens verder induiken. Bizar verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |