Ja. Net zo als dat mensen voor de lol met jou omgaan.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:05 schreef over_hedge het volgende:
Kijken mensen dit echt voor de lol?
Ja die snap ik ook niet. Tis pas dubbel erg als je dat alle 2 doetquote:Op donderdag 30 november 2023 12:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja. Net zo als dat mensen voor de lol met jou omgaan.
Weetje wat pas erg is? Mensen die niet kijken naar de audities voor Moldavi op het songfestivalquote:Op donderdag 30 november 2023 12:05 schreef over_hedge het volgende:
Kijken mensen dit echt voor de lol?
Doet cyan dat niet eens? Hoezo is hij hier nog modquote:Op donderdag 30 november 2023 12:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Weetje wat pas erg is? Mensen die niet kijken naar de audities voor Moldavi op het songfestival
Dat vraag ik me ook wel eens af.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Doet cyan dat niet eens? Hoezo is hij hier nog mod
Als Mans niet gaat presenteren zie ik 'm best meedoen eigenlijkquote:Op donderdag 30 november 2023 12:10 schreef Momo het volgende:
Artiesten worden morgen om 11:00 bekend gemaakt
Ik gum ze daarna wel het liefste weer uit.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:01 schreef Momo het volgende:
Als Marcus en Martinus meedoen kunnen we ze al opschrijven met potlood.
Nee joh, zo populair zijn ze daar nou toch ook weer niet? Dacht dat t succes vorig jaar echt op basis van hun prestaties was.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:01 schreef Momo het volgende:
Als Marcus en Martinus meedoen kunnen we ze al opschrijven met potlood.
Die jongens hebben meerdere videoclips met meer dan 100 miljoen views op YouTube. Al weet ik dan weer niet hoe de verhouding Noorwegen-Zweden daar is.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee joh, zo populair zijn ze daar nou toch ook weer niet? Dacht dat t succes vorig jaar echt op basis van hun prestaties was.
En Clara Klingenstrm?quote:Op donderdag 30 november 2023 15:56 schreef NailQueen het volgende:
Misschien een unpopular opnion, maar Melfest vond ik dit jaar een van de slechtste nationale finales.
Het niveau was echt beroerd
Hopelijk zetten ze in 2024 even een stap erbij. Maar daarin heb ik alleen hoop voor Medina.
Ja, schijnt een grote naam te zijn. En zou waarschijnlijk een nummer in het Zweeds betekenen aangezien al haar nummers in het Zweeds zijnquote:Op donderdag 30 november 2023 16:15 schreef Momo het volgende:
Frken Snusk heb ik ook veel mensen over zien praten al (nieuwe artiest eventueel).
Ja, nog geen verrassingen in de eerste voorronde.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:05 schreef Momo het volgende:
Die lijst van de Zweedse media lijkt gewoon te kloppen so far
Act, geeft mij een beetje Joost vibes.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:11 schreef NailQueen het volgende:
Waarom heeft er eentje een bivakmuts op?
Ja vraag is of de internationale jury ervoor gaat, Zweedse publiek lijkt te in de pocket te hebben als ik het allemaal zo lees online.quote:
Ja, dat heeft al op voorhand een enormquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:11 schreef NailQueen het volgende:
Waarom heeft er eentje een bivakmuts op?
Volgens mij is groot deel van appeal inderdaad humor en als ze in Zweeds gaat zingen...quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja vraag is of de internationale jury ervoor gaat, Zweedse publiek lijkt te in de pocket te hebben als ik het allemaal zo lees online.
Nee enkel als schrijver.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:23 schreef molloot200 het volgende:
Dotter zal wel de laatste zijn die ze aankondigen.
Trouwens, geen namen die ooit eerder aan het ESF meededen tot nog toe? Dat is best een verrassing zo het jaar na Loreen.
Ik zit net te bedenken dat dat voor het eerst is sinds 2018?quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:23 schreef molloot200 het volgende:
Dotter zal wel de laatste zijn die ze aankondigen.
Trouwens, geen namen die ooit eerder aan het ESF meededen tot nog toe? Dat is best een verrassing zo het jaar na Loreen.
Eerst sinds 2008 zag ik ergens online gisterenquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit net te bedenken dat dat voor het eerst is sinds 2018?
Je zou denken dat ze makkelijker MGP winnen in Noorwegenquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:34 schreef NailQueen het volgende:
Marcus en Martinus vonden het niet nodig om naar Zweden te reizen
Ik stel voor dat we ze nog even de kans geven om hun liedje te doen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:35 schreef molloot200 het volgende:
Ja sorry maar in deze line up zou Marcus en Martinus echt een teleurstelling zijn
ABBAquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:37 schreef NailQueen het volgende:
Dit is voor het eerst sinds jaren dat er geen oud esf-deelnemer meedoet.
Ja eens, maar op basis van de naam en de titel van het liedje heb ik ook niet zulke hoge verwachtingen. Want eerlijk, Air was ook voor een groot deel zo gehypet dankzij de staging toch? Niet omdat het zo’n briljant nummer was in elk geval.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ze nog even de kans geven om hun liedje te doen.
Hebben daar The Masked Singer gewonnen. Geen idee of ze per se in Zweden populairder zijn dan in Noorwegen hoorquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat is nu precies het verhaal met die Marcus en Martinus, en waarom zijn die zoveel populairder in Zweden dan in Noorwegen
2009: Anna Sahlenequote:Op vrijdag 1 december 2023 11:37 schreef NailQueen het volgende:
Dit is voor het eerst sinds jaren dat er geen oud esf-deelnemer meedoet.
Victor Crone doet dus als songwriter mee in twee NF'squote:Op vrijdag 1 december 2023 11:52 schreef Momo het volgende:
Semifinal 1
Lisa Ajax - Awful Liar
Songwriters: David Lindgren Zacharias, Sebastian Atas, Victor Crone, Victor Sjstrm
Zou wel lachen zijn als hij weer tweede wordt en opnieuw verliest van een monsterhit.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:26 schreef molloot200 het volgende:
Danny Saucedo is ook wel een beetje vergane glorie aan het worden inmiddels toch?
Die eerste weet ik niet zo goed, maar Dotter, Medina en M&M lijken me wel de frontrunners op naam gebaseerd. Ik sluit niet uit dat we een Frans 2.0 krijgen zoals in 2016.quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:47 schreef Momo het volgende:
Ik gok dat Cazzi Opeia, Dotter, Medina of Marcus/Martinus hier wel gaat winnen.
Schijnt dat Danny Saucedo zo hoog staat omdat hij had gezegd dat hij een winnend nummer had dit jaar.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:52 schreef Nashipeer het volgende:
Odds voor Melfest
https://eurovisionworld.com/odds/melodifestivalen
De songwriters achter zijn nummer hebben ook wel aan een aantal grote hits van Swedish House Mafia geschreven, wat op zich veelbelovend kan zijn vergeleken met de nummers uit de gebruikelijke Melfest stal. Wel kans dat het qua geluid een beetje 2012 gaat klinkenquote:Op vrijdag 1 december 2023 17:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnt dat Danny Saucedo zo hoog staat omdat hij had gezegd dat hij een winnend nummer had dit jaar.
Danny Saucedo is ook wel de grootste fan van Danny Saucedo.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnt dat Danny Saucedo zo hoog staat omdat hij had gezegd dat hij een winnend nummer had dit jaar.
De Zweedse markt is groter dan de Noorse, dus doen ze mee in Zweden. Denk niet dat ze perse willen winnen maar meer hun nieuwe singles promoten.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat is nu precies het verhaal met die Marcus en Martinus, en waarom zijn die zoveel populairder in Zweden dan in Noorwegen
Mijn emotie ging vanquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:32 schreef Fred_B het volgende:
50 jaar na Waterloo gaan we ze terugzien op het Melodifestivalen-podium![]()
Niet ABBA zelf, die waren even niet beschikbaar, maar de A*Teens komen langs in de eerste voorronde als intervalact.
Vroeger moesten we het doen met een dronken Heddy Lester tijdens onze NSF’squote:Op donderdag 25 januari 2024 22:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn emotie ging vannaar
tijdens het lezen van deze post
Het zou me niets verbazen als dit in eerste instantie voor Charlotte Perelli bedoeld was.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:53 schreef Fred_B het volgende:
Elisa - Best leuk, maar je gaat je toch afvragen of dit niet eigenlijk voor een grotere naam bedoeld was, die het beleefd doch dringend heeft afgewezen, omdat je hiermee de oorlog niet gaat winnen.
Dat zou wel bijzonder zijn. Dat je bij het stemmen voor je favoriet ook op “none of the above” kan klikken.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:41 schreef Cyan9 het volgende:
Met pijn en moeite vind ik het nummer van Adam Woods nog het prettigst om te horen, maar wat mij betreft hoeft er niemand door.
Ja hoewel ze prima kan zingen straalt het weinig uit.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:35 schreef grazz het volgende:
Elisa: Tsja, ik vind dit dan wel weer heerlijk deze Abba-sound/Schlager sound, maar helaas overtuigt de zangeres niet. Hier moet een Charlotte of Sanna staan, iemand met meer karakter.
Yes! Net huis gekocht maandje geledenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:41 schreef grazz het volgende:
Hey Evenstar, hoe is het daar? Nog steeds woonachtig in Sverige?
Tof, wanneer zien we jullie in het publiek bij Melfest?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:46 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yes! Net huis gekocht maandje geledenZie KAA voor updates;)
Smash Into Pieces wel weer prima nummer moet ik zeggen.
Hebben echt mega catchy poprock/popmetal,leuke act, goede lyrics.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Tof, wanneer zien we jullie in het publiek bij Melfest?
En gefeliciteerd met jullie kleine aankoop!
ghost moest ik googlen. Op basis van alleen al hun uiterlijk zeg ik ja.
Oh da's wel iets voor mij danquote:
Mary On A Crossquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:58 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh da's wel iets voor mij danzal later eens luisteren
Begrijpelijk. Misschien is er nog een leuke winactie ergens? Zweedse radio of Coopquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:55 schreef Evenstar het volgende:
Oh en wij wilden dit jaar wel naar Melo, maar uiteindelijk niet gedaan door aankoop huis etc. Even financieel alles weer op een rijtje krijgen en dan komt dat wel
Mij app laat mij niet inloggen, wil stemmen verdomme
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:46 schreef Evenstar het volgende:
Ghost moet gewoon een keer meedoen. Garantie om te winnen
Nostalgie jongenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:11 schreef Evenstar het volgende:
Lol ze hebben de A*Teens van stal gehaald
Ja dat was wel nostalgiefeestjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:17 schreef grazz het volgende:
[..]
Nostalgie jongen![]()
ik zeg: cancel MF en stuur de A-Teens met een Abba rip off
Het heeft ze in 12 jaar 3 winnaars opgeleverd. Ik ben het met je eens dat het vaak hetzelfde vaatje is, maar het zijn wel succesvolle vaatjes.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:07 schreef Em31 het volgende:
Dat ze er in Zweden zelf nooit een beetje klaar mee zijnde shows zijn altijd top hoor, maar de nummers.. wat matig weer. Het bestaat toch niet dat je uit die 2000 nummers nooit eens wat spannenders binnenkrijgt.
Tsja, zo’n Liamoo zou van onze vakjury (met Radio 2-DJ’s, middle-of-the-road artiesten, musicalzangers en componisten van dertien-in-dozijn liedjes) gewoon 8 punten krijgen ofzo op een ESF.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het heeft ze in 12 jaar 3 winnaars opgeleverd. Ik ben het met je eens dat het vaak hetzelfde vaatje is, maar het zijn wel succesvolle vaatjes.
Ik wacht met veel interesse op een andere favoriet van de Nederlandse vakjury: Medinaquote:Op donderdag 8 februari 2024 10:16 schreef Fred_B het volgende:
De snippets van deze week zijn uit. https://www.svtplay.se/
Maria Sur: Leuke opener van de show. Niet iets voor de originaliteitsprijs, want dit soort dansbare uptempo liedjes zitten er elk jaar tussen. Maar prima voor de finale, om daarin middenmoot te scoren.
Engmanns Kapel: Het klinkt als de Zweedse Henk Wijngaard. Met de vlam in de pijp scheuren ze naar de 7e plek denk ik.
Dear Sara: Iemand die in dezelfde vijver vist als Maria Sur, maar dan met een minder, hooguit iets radiovriendelijker liedje. Het is meer Poor Sara zo.
C-Joe: Het klinkt als iets wat zou kunnen zijn uitgebracht rond het WK 2010 ofzo. Best gezellig, maar het mist toch wel veel om de telefoon voor op te pakken.
Liamoo: De Mr.Big Star van deze show volgt nu. Naar het schijnt met een spectaculaire act. Ik denk dat als een Nederlandse vakjury in de finale wordt uitgenodigd, dit sowieso wel een mooie score gaat krijgen. Kwalificatie daarvoor lijkt me een formaliteit, al is dit wel iets wat demensethuis buiten Zweden waarschijnlijk niet gaat aanspreken.
Frken Snusk: Een oninteressante act met altijd een bivakmuts over het gezicht, een kinderstemmetje, een kinderliedje dat op hoge snelheid wordt afgespeeld. Ik ben hier denk ik te oud voor. Waarschijnlijk de favoriet van de kinderjury.
Liamoo zal wel winnen, Maria Sur is bij de bookmakers tweede, en dat lijkt me op basis van de liedjes correct. Al zou het kunnen dat als n van de anderen een grote fanbase blijkt te hebben, misschien Frken Snusk, dat die roet in het eten gooit. Al zou dat wel verrassend zijn.
Ja dat is waar, maar je zou zo'n show toch veel leuker kunnen maken met meer variatie ofzo. Wat je in Noorwegen en Finland vaak ziet.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het heeft ze in 12 jaar 3 winnaars opgeleverd. Ik ben het met je eens dat het vaak hetzelfde vaatje is, maar het zijn wel succesvolle vaatjes.
Verklaar me voor gek maar ik denk echt dat Medina met ESF top 3 materiaal komt.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wacht met veel interesse op een andere favoriet van de Nederlandse vakjury: Medina
Dan moet Zweden wel ineens durven voor zoiets te gaan.quote:Op donderdag 8 februari 2024 21:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Verklaar me voor gek maar ik denk echt dat Medina met ESF top 3 materiaal komt.
Nu jij er weer bent om hier voor de zoveelste keer te klagen over mensen met een andere mening op een forum is het pas cht gezellig!quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:01 schreef EmVee97 het volgende:
Wat een negativiteit weer, gezellig. Altijd hetzelfde riedeltje dat Zweden eens iets anders moet sturen? Waarom zouden ze? Het is een competitie, geen showcase 🤷🏻♀️ en het is niet alsof "gedurfde" liedjes automatisch betere liedjes zijn.
Anyways, Ik hoop dat Maria en Liamoo rechtstreeks naar de finale gaan.
Oeh dat zou ik toejuichenquote:Op donderdag 8 februari 2024 21:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Verklaar me voor gek maar ik denk echt dat Medina met ESF top 3 materiaal komt.
Die gezelligheid zal er niet vaak zijn hoor, maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nu jij er weer bent om hier voor de zoveelste keer te klagen over mensen met een andere mening op een forum is het pas cht gezellig!
Elke keer als je hier komt posten is het 'jullie dit, jullie dat' en breng je vooral zelf de negativiteit mee. Genoeg mensen die gewoon van Melfest genieten en iedereen is ook vast weer gewoon aanwezig tijdens de finale. Je kunt er zelf ook eens voor kiezen om gewoon normaal mee te posten, dat zie je de rest hier die kijkt toch ook doen? Het is een forum, daar kom je nou eenmaal andere meningen tegen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:50 schreef EmVee97 het volgende:
[..]
Die gezelligheid zal er niet vaak zijn hoor, maak je maar geen zorgen.
Het is gewoon heel typisch dat andere landen geprezen voor nog mindere liedjes maar het hier ineens matig en de grond in word geboord.
I said what I said, fijne avond
Die Bella Ciao rip-off vond ik wel erg tofquote:Op donderdag 8 februari 2024 23:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind alle inzendingen van Medina voor Melfest vreselijk, dus ik ben enigszins sceptisch.
Dat hing ook nadrukkelijk in de lucht.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 21:27 schreef Momo het volgende:
LIAMOO and Maria Sur qualified to the final from Heat 2 of Melodifestivalen 2024!
Gunilla’s ongevenaarde dansmovesquote:Op vrijdag 16 februari 2024 08:58 schreef Thrts het volgende:
https://www.svtplay.se/vi(...)mygtitta-pa-bidragen
Repetitiebeelden!
Nebulossa zag dat het goed wasquote:Op zaterdag 17 februari 2024 21:02 schreef Fred_B het volgende:
Jacqline (ondanks haar sletterige outfit) ‘gewoon’ DTF.
But I'm so happy that you found me.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:06 schreef Fred_B het volgende:
[x]https://twitter.com/mellomikeuk/status/1760946879280365807[/x]
Dit is Muziekfeest op het Plein-niveau.
Als dit de Duitse voorronde was had ik het ook geloofd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 10:06 schreef Fred_B het volgende:
[x]https://twitter.com/mellomikeuk/status/1760946879280365807[/x]
Dit is Muziekfeest op het Plein-niveau.
Ze praat tegen de kijkende ouders in het Engels zodat hun kinderen het niet verstaan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:07 schreef Sableheart het volgende:
waarom af en toe die stukjes engels er doorheen?
ah, natuurlijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:10 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Ze praat tegen de ouders zodat de kinderen het niet verstaan.
Als restauranteigenaar zou ik er blij mee zijn. Je kan iets laten horen dat totaal geen aandacht trekt.quote:
Ja, dat is helaas wel het centrale probleem dit jaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:15 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als restauranteigenaar zou ik er blij mee zijn. Je kan iets laten horen dat totaal geen aandacht trekt.
Plstic fntasticquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:26 schreef Sableheart het volgende:
Er zit geen rijm of reden achter haar bewegingen. Die komen totaal niet overeen met de emotie die ze zou voelen volgens de tekst die ze zingt. Maar dat is sowieso het probleem. Er zit geen emotie in.
Ja, de jury zal dit wel een goed product vinden, en dan bij het publiek obv de naam ook een aardige score.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:27 schreef Arth_NL het volgende:
Dotter zal de top vijf in de finale wel gemakkelijk halen, maar mij doet dit weinig.
Je bedoelt Zweden dus?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:31 schreef Sableheart het volgende:
Wie is hier de doelgroep voor? Is er iemand die van de uitstraling houdt, maar de stijl muziek die daar bij hoort niets vind en liever pop hoort?
maar veel te tam voor de stijlquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:35 schreef Fred_B het volgende:
Dit gaat niet naar Zweden (hihaho), maar het is in elk geval iets afwijkends.
Ja, het mag allemaal wat uitdagender.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]
maar veel te tam voor de stijl
Dit zijn de ouders van Rednex denk ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:38 schreef Sableheart het volgende:
het feestje komt op mij niet over.
Ja, idem voor mij. Maar die twee jongens zullen volgende week wel het winnende liedje hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:53 schreef Cee het volgende:
Circus X met afstand de beste voor mij, de rest liet me echt koud en dat kinderliedje dat als tweede was kon ik echt slecht hebben.
Heel nationaal festival voor een home entry met honderd rondes en een Noorse tweeling gaat er met de winst vandoor, ik hoop het.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, idem voor mij. Maar die twee jongens zullen volgende week wel het winnende liedje hebben.
dat gaat beter worden, inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:59 schreef Arth_NL het volgende:
Danny DTF. Ach ja. Op naar San Marino.
kiezen voor de naam, zei je toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:02 schreef Fred_B het volgende:
Kiezen voor de naam. Ook een reden om geen NSF te doen.
Het liedje, dat uitgestreken gezicht, zijn geslacht, de tekst, het land waar hij meedoet en zijn achternaam in “Van Lunteren”.quote:
Kan hij z'n hele nummer even veranderen naar iets wat niet uit de fabriek komt?quote:
Oh hier heb ik zin inquote:
Het is wel iemand die dat redelijk in kan schatten (geen Richard of Raatgever ofzo).quote:Op dinsdag 27 februari 2024 15:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit klinkt goed. Maar hoe betrouwbaar is deze man?
Als ik die tweets lees hoop ik nu al op Medina met hun Zweedse singalongsong!quote:Op dinsdag 27 februari 2024 16:19 schreef Momo het volgende:
Voorzichtige conclusie dat we Medina of Marcus en Martinus als winnaar van Melfest gaan hebben?
Maar dit is voor een groot deel natuurlijk nog gebaseerd op dat we de liedjes nog niet hebben gehoord.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 21:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik wil de pret niet te veel temperen, maar op het moment zijn Marcus & Martinus toch wel de topfavorieten om te winnen.
[ afbeelding ]
Al zou ik ook een zeer sterke voorkeur hebben voor het genre van Medina.
Nou ja, de pers heeft die liedjes natuurlijk wel gehoord. Dus als het echt de nieuwe Waterloo zou zijn, zou je dat wel terugzien in de winstkansen.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 22:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dit is voor een groot deel natuurlijk nog gebaseerd op dat we de liedjes nog niet hebben gehoord.
Maar goed, ik ga er vanuit dat het publiek niet voor Medina gaat en de jury Medina ook niet op 1 zet om mijn verwachtingen wat te dempen…
Ze beschrijven dingen af en toe ook wel te positief, Dotter zou ook meedoen voor de winst bijvoorbeeld. Dus het kan alsnog dat dat nummer van Medina ook niets is.quote:Op woensdag 28 februari 2024 09:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, de pers heeft die liedjes natuurlijk wel gehoord. Dus als het echt de nieuwe Waterloo zou zijn, zou je dat wel terugzien in de winstkansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |