abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 10 februari 2024 @ 22:12:03 #176
375570 crew  Cyan9
pi_212378010
Geen verrassingen hier.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  zaterdag 10 februari 2024 @ 22:48:44 #177
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212378772
Volgende week Cazzi Opeia hopelijk heeft die wat goed, tot nu toe vind ik het niet zoveel aan.
pi_212380178
Maria Sur: ik vind het nummer beter dan de zangeres. Ik vind Maria niet iets eigens hebben. Wel terecht door.

Engmans Kapell: Het is mij onduidelijk waarom deze überhaupt geselecteerd zijn.

Dear Sara: Een heel fijne dertien in een dozijnert.

C-Joe: Zanger komt over als een blij ei en dat maakt dit gewoon erg leuk om naar te kijken.

Liamoo: Niet mijn cupe of tea, wel de beste van deze semi.

Fröken Snusk: Het beste: de instrumentale delen. De rest mag de prullenbak in. Bivakmuts :r
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_212382769
Ik vind Maria Sur en Liamoo wel prima nummers hebben eigenlijk. Niet top, wel het beste wat we na 2 halve finales gezien hebben. En dat terwijl ik Maria Sur vorig jaar echt vreselijk vond (vind haar nog steeds niet de meest aansprakelijke zangeres) en ik normaal ook niets van Liamoo moet hebben.
pi_212393902
Vanavond de tweede voorronde gekeken in plaats van gisteren.

Terecht dat Liamoo door is gegaan. Goed gezongen, goede act :Y Veruit de beste van de afgelopen twee voorrondes.

Maria Sur en Dear Sara: inwisselbare types met dito nummers. Niet volledig zuiver gezongen en de tekst was soms moeilijk te verstaan. Ik had geen voorkeur wie van de twee rechtstreeks door mocht gaan.

Jammer dat Vrouwtje Theelepel nog een herkansing heeft. Iemand met altijd een masker/muts op is bij mij altijd af en het staat garant voor kutmuziek. Nu ook. Leuk voor in een studio 100-serie, niet op het ESF graag. Hopelijk haalt ze de finale niet. Van mij had ze echt laatste mogen worden in deze ronde.

C-Joe: Tja, Niet echt een knaller. Prima gezongen, act was okey, maar niet memorabel.

Engmanns Kapell: Leuk voor de zender Dansbandkanalen en ze zullen vast mogen optreden tijdens Dansbandveckan in Malung, maar voor het ESF niet geschikt. Bracht wel vrolijkheid in de zaal en was een leuke afwisseling tussen de andere nummers.
pi_212432306
De stukjes zijn weer geplaatst voor de liefhebber. www.svt.se

Jacqline: een typisch product van de Zweedse muziekfabriek, dat je zo op elk radiostation kan draaien. Het ligt lekker in het gehoor, is in alle opzichten onschuldig en voorzien van een weinig boeiende tekst. Juryleden gaan hierna waarschijnlijk kruipend over de grond van het enthousiasme. Voor demensethuis in Europa vermoedelijk eerder een middenmoter.

Clara Klingenström: Clara heeft sinds haar doorbraak in alle opzichten wat van haar onbevangenheid en spontaniteit verloren. Dit liedje klinkt volwassener dan haar eerdere inzending, maar is wel duidelijk minder leuk.

Kim Cesarion: De één-minuutversie lijkt op te bouwen naar iets groters. Maar dat moet dan wel snel losbarsten, want nu is het opvulmateriaal.

Klaudy: Deze meneer begint te mompelen, en gaat dan uit het niets schreeuwen alsof hij op duizenden stukjes Lego tegelijk stapt. En daarna gaat hij weer mompelen. Zo kun je met wat slechte wil Arcade ook samenvatten, maar Klaudy zit een paar divisies lager dan Duncan.

Gunilla Persson: Een kampvuurliedje waar een beat onder gezet is. Ik stel voor dat we dit plaatje in dat vuur verbranden.

Cazzi Opeia: Ze schreef mee aan Liedje 1, en het zou zomaar kunnen dat beide liedjes doorgaan. In Malta zou dit kunnen winnen. Maar ja, dat is Malta. Het is een gedateerd en weinig interessant deuntje verder.

Jacqline lijkt me het beste totaalpakket te bieden en die zal wel winnen. Voor het tweede ticket heb ik geen idee. Alles is vrij matig, en er zit niets tussen dat een eigen publiek zal aanspreken. Cazzi Opeia en Clara Klingenström zijn de favorieten voor de 2e plek bij de bookmakers, en die zijn in elk geval niet zo mensonterend als die andere drie, maar ik zou niet durven zeggen welke van de twee het wordt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter donderdag 15 februari 2024 @ 09:06:13 #182
87554 Cee
Welluk?
pi_212432429
Er zit wederom niets tussen dat me nieuwsgierig maakt.

Wat zonde dat ze over het nummer van Clara een overgeproduceerde deken hebben gegooid om het allemaal commerciëler te maken (net als bij de meeste nummers overigens). Er is niks van de frivoliteit van haar lied uit 2021 over. Misschien bieden de resterende twee minuten nog wat, ik hou me maar vast aan die strohalm.
pi_212432620
Alle ballen op Dotter en Medina want man man man :')
  Moderator donderdag 15 februari 2024 @ 12:10:20 #184
375570 crew  Cyan9
pi_212434975
1 en 6 graag, Clara haar nummer vind ik helaas weinig aan.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_212436028
Ik vind Clara tot nu toe wel het leukst, al haalt dit nummer het niet bij haar vorige nee.
pi_212436190
Dat lied van Gunila is wel gezellig in de week van carnaval *O* maar verder wordt dat natuurlijk terecht laatste :P

Ik zet mijn geld op Jacqline en Cazzi Opeia, en ik ben benieuwd naar de volledige versie van Kim Cesarion.

Ik sta nog niet te juichen van de kwaliteit. Het lijkt wellicht toch het jaar van Dotter te worden. Van alles wat bekend is Liamoo mijn favoriet

[ Bericht 4% gewijzigd door TheVulture op 15-02-2024 13:46:16 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212447965
quote:
Gunilla’s ongeëvenaarde dansmoves _O_
pi_212458119

Opmerkelijke volgorde.
pi_212470802
We horen muziek in Zweden. Da's zo'n beetje alles wat ik hier over weet te zeggen.
pi_212471029
Dit was toch de zangeres die een paar jaar geleden wel een mooi liedje had?
pi_212471559
ik zet even Zweden aan, en ik moet toegeven dat alles goed geproduceerd is.

Helaas dus ook de nummers die beter zijn als ze natuurlijker overkomen.
pi_212472269
Jacqline (ondanks haar sletterige outfit) ‘gewoon’ DTF.
  zaterdag 17 februari 2024 @ 21:04:23 #194
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212472301
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2024 21:02 schreef Fred_B het volgende:
Jacqline (ondanks haar sletterige outfit) ‘gewoon’ DTF.
Nebulossa zag dat het goed was
pi_212473130

Clara ;(
pi_212474020
Jacqline: _O_ wow, sterk dit. Die SJB houdt wel erg van de kleur rood he.
Clara erna maakt dan totaal geen indruk, helaas. Vind het nummer niet slecht.
Kim: Te basic. Deze zanger heeft het wat mij betreft niet. Ook het optreden zelf mist toch wel iets. Misschien was het gebruik van LEDS een beter idee geweest.
Klaudy: In de 3 minuten versie vind ik dit saai. Zanger straalt ook niets uit.
Gunilla: wat is dit? een of ander sketch? :D moest hier wel om lachen
Cazzi Opeia: Leuk gedaan die act. Prima popliedje. Ook terecht door.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_212476838
Jacqline is de terechte winnaar van deze ronde. Goede zang, goede act :Y
Cazzi Opeia is wat mij betreft ook terecht door naar de finale. Ze moet nog wel even oefenen op de hoge noten: deze klonken niet heel zuiver.

Verder leek het wel een aflevering van de Slechtste Zangers.

Kim: Slecht aftreksel van het nummer van Marcus & Martinus van afgelopen jaar, terecht laatste geworden.
Clara: liedje verveelde me heel snel. Snel vergeten.
Klaudy: Niet echt geweldig, maar wel de beste van de vier slechtste.
Tante Gunilla: Mijn hemel, wat was dit voor een act? :') _O- En nog zoveel punten gekregen ook dat ze een herkansing krijgt _O- _O- Is het stemsysteem gehackt of zo? :')

Conclusie: Na ronde drie is Liamoo mijn favoriet voor de eindzege :Y
pi_212478765
Jacqline is goed hoor, dat gaat gewoon mee doen om de zege als ze dat kiezen :Y

Cazzi Opeia was ook wel dik in orde trouwens :Y

Oh wacht we krijgen natuurlijk ook nog die Noorse tweeling behalve Dotter en Medina, die was ik even totaal vergeten met hun fanbase :(

[ Bericht 31% gewijzigd door TheVulture op 18-02-2024 17:38:33 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 18 februari 2024 @ 19:58:48 #199
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')