maar veel te tam voor de stijlquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:35 schreef Fred_B het volgende:
Dit gaat niet naar Zweden (hihaho), maar het is in elk geval iets afwijkends.
Ja, het mag allemaal wat uitdagender.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:36 schreef Sableheart het volgende:
[..]
maar veel te tam voor de stijl
Dit zijn de ouders van Rednex denk ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:38 schreef Sableheart het volgende:
het feestje komt op mij niet over.
Ja, idem voor mij. Maar die twee jongens zullen volgende week wel het winnende liedje hebben.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:53 schreef Cee het volgende:
Circus X met afstand de beste voor mij, de rest liet me echt koud en dat kinderliedje dat als tweede was kon ik echt slecht hebben.
Heel nationaal festival voor een home entry met honderd rondes en een Noorse tweeling gaat er met de winst vandoor, ik hoop het.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, idem voor mij. Maar die twee jongens zullen volgende week wel het winnende liedje hebben.
dat gaat beter worden, inderdaad.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:59 schreef Arth_NL het volgende:
Danny DTF. Ach ja. Op naar San Marino.
kiezen voor de naam, zei je toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:02 schreef Fred_B het volgende:
Kiezen voor de naam. Ook een reden om geen NSF te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |