Ja. Net zo als dat mensen voor de lol met jou omgaan.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:05 schreef over_hedge het volgende:
Kijken mensen dit echt voor de lol?
Ja die snap ik ook niet. Tis pas dubbel erg als je dat alle 2 doetquote:Op donderdag 30 november 2023 12:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja. Net zo als dat mensen voor de lol met jou omgaan.
Weetje wat pas erg is? Mensen die niet kijken naar de audities voor Moldavi op het songfestivalquote:Op donderdag 30 november 2023 12:05 schreef over_hedge het volgende:
Kijken mensen dit echt voor de lol?
Doet cyan dat niet eens? Hoezo is hij hier nog modquote:Op donderdag 30 november 2023 12:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Weetje wat pas erg is? Mensen die niet kijken naar de audities voor Moldavi op het songfestival
Dat vraag ik me ook wel eens af.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Doet cyan dat niet eens? Hoezo is hij hier nog mod
Als Mans niet gaat presenteren zie ik 'm best meedoen eigenlijkquote:Op donderdag 30 november 2023 12:10 schreef Momo het volgende:
Artiesten worden morgen om 11:00 bekend gemaakt
Ik gum ze daarna wel het liefste weer uit.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:01 schreef Momo het volgende:
Als Marcus en Martinus meedoen kunnen we ze al opschrijven met potlood.
Nee joh, zo populair zijn ze daar nou toch ook weer niet? Dacht dat t succes vorig jaar echt op basis van hun prestaties was.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:01 schreef Momo het volgende:
Als Marcus en Martinus meedoen kunnen we ze al opschrijven met potlood.
Die jongens hebben meerdere videoclips met meer dan 100 miljoen views op YouTube. Al weet ik dan weer niet hoe de verhouding Noorwegen-Zweden daar is.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee joh, zo populair zijn ze daar nou toch ook weer niet? Dacht dat t succes vorig jaar echt op basis van hun prestaties was.
En Clara Klingenstrm?quote:Op donderdag 30 november 2023 15:56 schreef NailQueen het volgende:
Misschien een unpopular opnion, maar Melfest vond ik dit jaar een van de slechtste nationale finales.
Het niveau was echt beroerd
Hopelijk zetten ze in 2024 even een stap erbij. Maar daarin heb ik alleen hoop voor Medina.
Ja, schijnt een grote naam te zijn. En zou waarschijnlijk een nummer in het Zweeds betekenen aangezien al haar nummers in het Zweeds zijnquote:Op donderdag 30 november 2023 16:15 schreef Momo het volgende:
Frken Snusk heb ik ook veel mensen over zien praten al (nieuwe artiest eventueel).
Ja, nog geen verrassingen in de eerste voorronde.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:05 schreef Momo het volgende:
Die lijst van de Zweedse media lijkt gewoon te kloppen so far
Act, geeft mij een beetje Joost vibes.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:11 schreef NailQueen het volgende:
Waarom heeft er eentje een bivakmuts op?
Ja vraag is of de internationale jury ervoor gaat, Zweedse publiek lijkt te in de pocket te hebben als ik het allemaal zo lees online.quote:
Ja, dat heeft al op voorhand een enormquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:11 schreef NailQueen het volgende:
Waarom heeft er eentje een bivakmuts op?
Volgens mij is groot deel van appeal inderdaad humor en als ze in Zweeds gaat zingen...quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja vraag is of de internationale jury ervoor gaat, Zweedse publiek lijkt te in de pocket te hebben als ik het allemaal zo lees online.
Nee enkel als schrijver.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:23 schreef molloot200 het volgende:
Dotter zal wel de laatste zijn die ze aankondigen.
Trouwens, geen namen die ooit eerder aan het ESF meededen tot nog toe? Dat is best een verrassing zo het jaar na Loreen.
Ik zit net te bedenken dat dat voor het eerst is sinds 2018?quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:23 schreef molloot200 het volgende:
Dotter zal wel de laatste zijn die ze aankondigen.
Trouwens, geen namen die ooit eerder aan het ESF meededen tot nog toe? Dat is best een verrassing zo het jaar na Loreen.
Eerst sinds 2008 zag ik ergens online gisterenquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit net te bedenken dat dat voor het eerst is sinds 2018?
Je zou denken dat ze makkelijker MGP winnen in Noorwegenquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:34 schreef NailQueen het volgende:
Marcus en Martinus vonden het niet nodig om naar Zweden te reizen
Ik stel voor dat we ze nog even de kans geven om hun liedje te doen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:35 schreef molloot200 het volgende:
Ja sorry maar in deze line up zou Marcus en Martinus echt een teleurstelling zijn
ABBAquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:37 schreef NailQueen het volgende:
Dit is voor het eerst sinds jaren dat er geen oud esf-deelnemer meedoet.
Ja eens, maar op basis van de naam en de titel van het liedje heb ik ook niet zulke hoge verwachtingen. Want eerlijk, Air was ook voor een groot deel zo gehypet dankzij de staging toch? Niet omdat het zo’n briljant nummer was in elk geval.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we ze nog even de kans geven om hun liedje te doen.
Hebben daar The Masked Singer gewonnen. Geen idee of ze per se in Zweden populairder zijn dan in Noorwegen hoorquote:Op vrijdag 1 december 2023 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat is nu precies het verhaal met die Marcus en Martinus, en waarom zijn die zoveel populairder in Zweden dan in Noorwegen
2009: Anna Sahlenequote:Op vrijdag 1 december 2023 11:37 schreef NailQueen het volgende:
Dit is voor het eerst sinds jaren dat er geen oud esf-deelnemer meedoet.
Victor Crone doet dus als songwriter mee in twee NF'squote:Op vrijdag 1 december 2023 11:52 schreef Momo het volgende:
Semifinal 1
Lisa Ajax - Awful Liar
Songwriters: David Lindgren Zacharias, Sebastian Atas, Victor Crone, Victor Sjstrm
Zou wel lachen zijn als hij weer tweede wordt en opnieuw verliest van een monsterhit.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:26 schreef molloot200 het volgende:
Danny Saucedo is ook wel een beetje vergane glorie aan het worden inmiddels toch?
Die eerste weet ik niet zo goed, maar Dotter, Medina en M&M lijken me wel de frontrunners op naam gebaseerd. Ik sluit niet uit dat we een Frans 2.0 krijgen zoals in 2016.quote:Op vrijdag 1 december 2023 12:47 schreef Momo het volgende:
Ik gok dat Cazzi Opeia, Dotter, Medina of Marcus/Martinus hier wel gaat winnen.
Schijnt dat Danny Saucedo zo hoog staat omdat hij had gezegd dat hij een winnend nummer had dit jaar.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:52 schreef Nashipeer het volgende:
Odds voor Melfest
https://eurovisionworld.com/odds/melodifestivalen
De songwriters achter zijn nummer hebben ook wel aan een aantal grote hits van Swedish House Mafia geschreven, wat op zich veelbelovend kan zijn vergeleken met de nummers uit de gebruikelijke Melfest stal. Wel kans dat het qua geluid een beetje 2012 gaat klinkenquote:Op vrijdag 1 december 2023 17:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnt dat Danny Saucedo zo hoog staat omdat hij had gezegd dat hij een winnend nummer had dit jaar.
Danny Saucedo is ook wel de grootste fan van Danny Saucedo.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnt dat Danny Saucedo zo hoog staat omdat hij had gezegd dat hij een winnend nummer had dit jaar.
De Zweedse markt is groter dan de Noorse, dus doen ze mee in Zweden. Denk niet dat ze perse willen winnen maar meer hun nieuwe singles promoten.quote:Op vrijdag 1 december 2023 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Wat is nu precies het verhaal met die Marcus en Martinus, en waarom zijn die zoveel populairder in Zweden dan in Noorwegen
Mijn emotie ging vanquote:Op donderdag 25 januari 2024 15:32 schreef Fred_B het volgende:
50 jaar na Waterloo gaan we ze terugzien op het Melodifestivalen-podium![]()
Niet ABBA zelf, die waren even niet beschikbaar, maar de A*Teens komen langs in de eerste voorronde als intervalact.
Vroeger moesten we het doen met een dronken Heddy Lester tijdens onze NSF’squote:Op donderdag 25 januari 2024 22:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn emotie ging vannaar
tijdens het lezen van deze post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |