Wat gaan we spelen?quote:
quote:
quote:
quote:
Nee joh.quote:
Kou is een mental statequote:
quote:Op zondag 26 november 2023 14:10 schreef Lovely het volgende:
Verwarming aan doen?
Ik lig op de bank onder mijn teddy plaid F1 te kijken
Hier ook. Onder de dekenquote:
quote:
Kou bestaat niet!quote:
hai childquote:Op zondag 26 november 2023 17:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier zonder deken
Maar met een snuggle en een joggingbroek en pantoffelsokken
Ja het is een deken in een trui vorm. En dan gigantisch groot.quote:Op zondag 26 november 2023 17:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hai child
Snuggle is ook een soort deken toch?
En wat zijn pantoffelsokken?
Geen idee. Ik heb gewoon sloffen.quote:Op zondag 26 november 2023 17:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja het is een deken in een trui vorm. En dan gigantisch groot.
Uhm ja van die super dikke sokken die je als pantoffels draagt... hoe leg je dat uit
Dit zijn mega sokken.. met lekker nepbont van binnenquote:Op zondag 26 november 2023 17:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb gewoon sloffen.
En die gaan uit zodra ik mn voeten op het bankje leg
Nee nee. Op de poef schoenen uitquote:Op zondag 26 november 2023 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit zijn mega sokken.. met lekker nepbont van binnen
En die blijven lekker aan
quote:Op zondag 26 november 2023 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen schoenen in huis überhaupt
Bij de voordeur uit
Schoenen in huis nooit. Bij de achterdeur staat het schoenenrek en de sloffenquote:Op zondag 26 november 2023 18:04 schreef Lovely het volgende:
Heb schoenen alleen in huis aan als ik weg moet, anders sloffen of dikke sokken
Schoenen staan hier ook in de schoenenkast.. behalve mijn veterbootsquote:Op zondag 26 november 2023 18:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schoenen in huis nooit. Bij de achterdeur staat het schoenenrek en de sloffen
Hier bij de voordeurquote:Op zondag 26 november 2023 18:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schoenen in huis nooit. Bij de achterdeur staat het schoenenrek en de sloffen
Zijn die een maatje te groot voor de kast?quote:Op zondag 26 november 2023 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Schoenen staan hier ook in de schoenenkast.. behalve mijn veterboots
Bij de voordeur is geen plek. In de bijkeuken wel.quote:Op zondag 26 november 2023 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier bij de voordeur
Bij het balkon is een beetje onhandig. Mensen kwamen tot nu toe altijd via de trap
Te hoog en zit al volquote:Op zondag 26 november 2023 18:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn die een maatje te groot voor de kast?
[..]
Bij de voordeur is geen plek. In de bijkeuken wel.
Hoe hoog zijn ze ?quote:
Ja die heb ik nietquote:Op zondag 26 november 2023 18:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn die een maatje te groot voor de kast?
[..]
Bij de voordeur is geen plek. In de bijkeuken wel.
Niet heel hoog maar past niet in de schoenenkast..quote:
Toch picsquote:Op zondag 26 november 2023 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet heel hoog maar past niet in de schoenenkast..
Stuk minder hoog dan ik dachtquote:Op zondag 26 november 2023 19:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.nelson.nl/nelson-veterboots-zwart-333732/
Oh je wil een foto van mij?quote:Op zondag 26 november 2023 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Stuk minder hoog dan ik dacht
En geen lovely pics
Ik had tosties voor lunchquote:Op zondag 26 november 2023 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Hier een tosti. Had warm geluncht
Als ik een foto laat zien, doe jij dat dan ook?quote:
Zo klinkt het als een vunzig verzoekquote:Op zondag 26 november 2023 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als ik een foto laat zien, doe jij dat dan ook?
Ja hoorquote:Op zondag 26 november 2023 19:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als ik een foto laat zien, doe jij dat dan ook?
Niks vunzigs aanquote:Op zondag 26 november 2023 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo klinkt het als een vunzig verzoek
Dat maak jij er weer vanquote:Op zondag 26 november 2023 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zo klinkt het als een vunzig verzoek
quote:Op zondag 26 november 2023 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb een bevlekte ziel
Schoenen misschien wel. Voeten zeker nietquote:Op zondag 26 november 2023 19:38 schreef Tegan het volgende:
Wist nog niet dat gianni61 een voetschoen-fetishist was.
Hoe duur?quote:Op zondag 26 november 2023 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Omg er bestaat een kit om Hagrids hut te gieten van gips en pompoenen en alles om er een terrarium om het in te doen en plantjes erbij
Alleen duur en ik ben een plantenkiller ben
Is dit het?quote:Op zondag 26 november 2023 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Omg er bestaat een kit om Hagrids hut te gieten van gips en pompoenen en alles om er een terrarium om het in te doen en plantjes erbij
Alleen duur en ik ben een plantenkiller ben
20& een beetjequote:
Jaaaa oh goedkoper dan bij bol.comquote:Op zondag 26 november 2023 20:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dit het?
https://www.toychamp.nl/p(...)t-terrarium/01676877
Oh dat ziet er wel geinig uitquote:Op zondag 26 november 2023 20:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dit het?
https://www.toychamp.nl/p(...)t-terrarium/01676877
Wanneer is jouw verjaardag?quote:Op zondag 26 november 2023 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
20& een beetje
Gewoon even sparennu dure maanden. Vier verjaardagen (plus de mijne), kerst, sinterklaas, veel reiskosten. Oud en Nieuw... even geen extra's
Edit: goedkopere.prijs
Weet alleen niet hoe betrouwbaar die site isquote:Op zondag 26 november 2023 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa oh goedkoper dan bij bol.com
6 januariquote:Op zondag 26 november 2023 20:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh dat ziet er wel geinig uit
[..]
Wanneer is jouw verjaardag?
Toychamp is toch best een grote keten?quote:Op zondag 26 november 2023 20:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet alleen niet hoe betrouwbaar die site is
Ja, dat weet ik ook nietquote:Op zondag 26 november 2023 20:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Weet alleen niet hoe betrouwbaar die site is
Nooit van gehoordquote:Op zondag 26 november 2023 21:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toychamp is toch best een grote keten?
Ook in januariquote:Op zondag 26 november 2023 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
6 januari
Ja is leuk hè. Alles zelfmaken.
Vind ik ookquote:Op zondag 26 november 2023 20:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh dat ziet er wel geinig uit
[..]
Wanneer is jouw verjaardag?
Oh hier hebben ze wel een hele grote winkelquote:
24 november is de eerste verjaardag van de dure periode tot de mijne. Dus zo'n groffe zes weken feestquote:
Ik let nooit op speelgoedwinkelsquote:Op zondag 26 november 2023 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh hier hebben ze wel een hele grote winkel
Oh, ik welquote:Op zondag 26 november 2023 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik let nooit op speelgoedwinkels
Ik ben een oude zure pruimquote:
quote:Op zondag 26 november 2023 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben een oude zure pruim
Dat klinkt wel vrij domquote:Op zondag 26 november 2023 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het laatste jarige kind heeft zoiets stoms gekregen en hij was er zo blij mee..een groot rubber rond ding. Regenboogkleuren. En dan nopjes die je moet indrukken. Moest bubbeltjesplastic voorstellen
Maar goed, wie houdt er niet van bubbeltjes plastic.quote:Op zondag 26 november 2023 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... hij zat die nopjes te laten ploppen. Kind is wel nogmaal, maar dit was raar
Touchequote:Op zondag 26 november 2023 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar goed, wie houdt er niet van bubbeltjes plastic.
Maar na 1 keer lijkt de lol er wel van af
Ocd toysquote:Op zondag 26 november 2023 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touche
En dit ding draai je om en kan je weer
Ach kind blij dus prima
Die meuk zie je nog weleens langskomen op dagdeal sites. De zoveelste fidget gadget.quote:Op zondag 26 november 2023 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... hij zat die nopjes te laten ploppen. Kind is wel nogmaal, maar dit was raar
Jep. Was even de naam kwijtquote:Op zondag 26 november 2023 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die meuk zie je nog weleens langskomen op dagdeal sites. De zoveelste fidget gadget.
Buitenland telt nietquote:Op zondag 26 november 2023 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh hier hebben ze wel een hele grote winkel
Kom vechten danquote:
why not? ziek, zwak en misselijk?quote:Op woensdag 29 november 2023 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, voorlopig even geen feestjes voor mij.
Hetzelfde nog, ik hoest me kapot.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
why not? ziek, zwak en misselijk?
die op je bovenbeen nog?quote:Op woensdag 29 november 2023 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Hopelijk is dat voor zaterdag opgerot, want dan zouden ze m'n tattoo afmaken.
quote:Op woensdag 29 november 2023 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat 'ie met een paar uurtjes klaar is, helemaal geen zin in wéér een dag van 12-19 zitten.
En dit wordt de vierde sessie.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]holy moly.... Dat is bikkelen zeg
Pfff dat is een lange dag. Hopelijk valt het mee en ben je dan ook opgeknapt.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat 'ie met een paar uurtjes klaar is, helemaal geen zin in wéér een dag van 12-19 zitten.
Ijs =/= Ijsdraakjequote:Op woensdag 29 november 2023 09:40 schreef TaMieke het volgende:
@:IJS heb je de tattoo trouwens zelf ontworpen? Of ja.... waarom een octo?
quote:Op woensdag 29 november 2023 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit wordt de vierde sessie.![]()
Maar hij had het over een halve dag, dus ik heb hoop. En dankzij de lange dagen die er al inzitten, spaar ik een extra dag zitten uit, dus da's wel lekker.
Nee, ik zag 'm langskomen als wannado van een artist.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:40 schreef TaMieke het volgende:
@:IJsdraakje heb je de tattoo trouwens zelf ontworpen? Of ja.... waarom een octo?
Dat is altijd een goede optiequote:Op woensdag 29 november 2023 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik zag 'm langskomen als wannado van een artist.
En omdat kek.
Ja, had een afspraak voor ik 'm überhaupt écht claimde, daar hebben we toen ook besproken hoeveel sessies/kosten/etc.quote:Op woensdag 29 november 2023 10:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is altijd een goede optieWist je van te voren wel dat het zoveel sessies zou worden?
wat kost zo'n afmeting ongeveer?quote:Op woensdag 29 november 2023 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, had een afspraak voor ik 'm überhaupt écht claimde, daar hebben we toen ook besproken hoeveel sessies/kosten/etc.
Ik zit tot nu toe op ¤1950, denk dat ik op 22-2300 eindig.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat kost zo'n afmeting ongeveer?
Heb me zonet verslikt in mijn koffiequote:Op woensdag 29 november 2023 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit tot nu toe op ¤1950, denk dat ik op 22-2300 eindig.
Kwaliteit kost geld. En tijd.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb me zonet verslikt in mijn koffie
quote:Op woensdag 29 november 2023 14:10 schreef TaMieke het volgende:
Denk dat het geen gekke prijs is voor het aantal sessies en de afmeting.
Je moet het er alleen voor over willen hebben
quote:Op donderdag 30 november 2023 07:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Therapie om 11.00
Maar eerst een fijne ochtend
dat zijn beste bedragen.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit tot nu toe op ¤1950, denk dat ik op 22-2300 eindig.
Jep, en daarin zitten ook dingen verwerkt als materialen (inkt, naalden, alle zooi die nodig is om z'n werkplek schoon in te pakken enzo), het pand, teken/ontwerpuren. Ik geloof best dat ze er leuk van kunnen leven, maar rijk zal je er niet van worden.quote:Op donderdag 30 november 2023 07:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn beste bedragen.
maar goed, zo'n tattoeerder heeft ook gewoon een uurloon
En er zijn altijd kosten bij waaraan je niet denkt (nou ik dan, jij wel)quote:Op donderdag 30 november 2023 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, en daarin zitten ook dingen verwerkt als materialen (inkt, naalden, alle zooi die nodig is om z'n werkplek schoon in te pakken enzo), het pand, teken/ontwerpuren. Ik geloof best dat ze er leuk van kunnen leven, maar rijk zal je er niet van worden.
niks voor jou? een grote tattoo ergens?quote:Op donderdag 30 november 2023 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En er zijn altijd kosten bij waaraan je niet denkt (nou ik dan, jij wel)
Ik mis er waarschijnlijk ook nog genoeg hoor.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En er zijn altijd kosten bij waaraan je niet denkt (nou ik dan, jij wel)
Absoluut niet. Heb enkel vier oorbelletjes in mijn linkeroor en eentje in de rechter en dat is woest zatquote:Op donderdag 30 november 2023 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks voor jou? een grote tattoo ergens?
Oh ja die dingen ook nog en waarschijnlijk certificaten en zoquote:Op donderdag 30 november 2023 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis er waarschijnlijk ook nog genoeg hoor.Maar deze is dan ook nog eigen baas, dus dingen als verzekeringen, pensioenvoorzieningen en weet ik wat nog meer moet er óók bij eigenlijk.
quote:Op donderdag 30 november 2023 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja die dingen ook nog en waarschijnlijk certificaten en zo
quote:Op donderdag 30 november 2023 09:14 schreef Barbusse het volgende:
Toe aan de vrijmibo. "Nu pas?" Ik bedoel die van volgende week.
Buurmeisjequote:
quote:
Therapie ging niet door. Dus zit op mijn dooie akkertje te haken voor mijn moederquote:Op donderdag 30 november 2023 14:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat zijn we aan het doen vandaag?
Ik ben mijn bijkeuken aan het sauzen
Hulp nodig?quote:Op donderdag 30 november 2023 14:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat zijn we aan het doen vandaag?
Ik ben mijn bijkeuken aan het sauzen
10 min geleden had ik ja gezegd want ik moest springen om in het hoekje te komen. Maar intussen is het gelukt en ben ik bijna klaarquote:
zijn er verse broodjes?quote:Op donderdag 30 november 2023 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar goed... ook dingen die ik vergeet bij de bakker
Met filet American met uitjes?quote:
met warme beenham en honing mosterdsausquote:Op donderdag 30 november 2023 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met filet American met uitjes?
Omg, ook goedquote:Op donderdag 30 november 2023 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met warme beenham en honing mosterdsaus
Feestdagen hater?quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nog even doorbijten dan hebben we de feestdagen weer gehad.
Gewoon laten staan toch.quote:Op maandag 4 december 2023 08:18 schreef TaMieke het volgende:
@:Monsterkoekie zet dr kerstboom het liefst al in augustus op..... of iig andere jaren
Hele jaar door? Neemt zoveel plek in, in je huis.quote:Op maandag 4 december 2023 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon laten staan toch.
als je huis groot genoeg is, maakt dat niet uitquote:Op maandag 4 december 2023 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hele jaar door? Neemt zoveel plek in, in je huis.
Groter huis nemenquote:Op maandag 4 december 2023 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hele jaar door? Neemt zoveel plek in, in je huis.
quote:
Jullie betalen hoor ik?quote:Op maandag 4 december 2023 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je huis groot genoeg is, maakt dat niet uit
Ho hoquote:
natuurlijk nietquote:
ik ga toch geen huis kopen in Hellymondquote:Op maandag 4 december 2023 09:06 schreef TaMieke het volgende:
Tegenvaller dit hoor
Dan ruim ik hem toch maar op, ergens in januari....
Ik ook liever niet. Maar ja...quote:Op maandag 4 december 2023 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga toch geen huis kopen in Hellymond
even sparen danquote:Op maandag 4 december 2023 09:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ook liever niet. Maar ja...
Voor mn kudde alpaca's moeten we sowieso de stad uit![]()
dus over een jaar of 5?quote:
hoeveel schelen jullie?quote:Op maandag 4 december 2023 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voor Artic sowiesovoor mij net iets langer.
past prima binnen de X=Y/2+7quote:
zegt ook niks hoor. Als het werkt, werkt hetquote:Op maandag 4 december 2023 09:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow god. dat was ik allang weer vergeten.
Het werkt gewoon prima zo
ook datquote:Op maandag 4 december 2023 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe ouder je bent, hoe minder leeftijdsverschil boeit ook.
Helemaal zonder kinderplannen.
maar het resultaat mag er zijnquote:Op maandag 4 december 2023 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Weten jullie nog dat ik verwachtte een uur of drie-vier in de tattoostoel te zitten? Het was weer 7 uur.
Dat sowieso.quote:Op maandag 4 december 2023 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe ouder je bent, hoe minder leeftijdsverschil boeit ook.
Helemaal zonder kinderplannen.
quote:Op maandag 4 december 2023 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Weten jullie nog dat ik verwachtte een uur of drie-vier in de tattoostoel te zitten? Het was weer 7 uur.
Zit bij ons net geen 6 jaar tussen.quote:Op maandag 4 december 2023 10:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Hebben jullie een leeftijdsverschil?
[..]jezus! Maar wel helemaal klaar nu?
Fijn fijn! Hopelijk valt de genezing mee en heeft de artiest straks ook mooie foto's om mee te pronkenquote:Op maandag 4 december 2023 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit bij ons net geen 6 jaar tussen.(Kerel is de oudere)
En jep.Met een paar weken nog even heen voor wat foto's, maar ik woon in dezelfde stad, dus da's makkelijk.
goed goed, en met jou?quote:
Fijn dat het goed met je gaatquote:Op dinsdag 5 december 2023 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed goed, en met jou?
vanavond pakjesavond?
ben je daar nu nog van aan het bijkomen?quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat het goed met je gaat
Hier eergisteren sinterklaas gevierd met het gezin van een vriendin.
Ben nu echt gesloopt. Dus lekker niksen... morgen weer crea
Gisteren weer naar huis gegaan en net mijn moeder op bezoek gehadquote:Op dinsdag 5 december 2023 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je daar nu nog van aan het bijkomen?
heb je wel iets leuks gekregen?
Mooiquote:Op dinsdag 5 december 2023 15:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gisteren weer naar huis gegaan en net mijn moeder op bezoek gehad
En ja... ik ben enorm verwend. Werd er gewoon verlegen van
Echt veel hoor. Twee schilderboeken. Steekmarkeerders en een pin. Een mok. Een 3D geprinte draak. Een mooie etui. Haaknaalden. Een planner. Set van drie borduurwerken. Volgens mij heb ik zo ongeveer alles benoemdquote:
ik heb nu echt zo'n Crea Gerda beeld bij jouquote:Op dinsdag 5 december 2023 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt veel hoor. Twee schilderboeken. Steekmarkeerders en een pin. Een mok. Een 3D geprinte draak. Een mooie etui. Haaknaalden. Een planner. Set van drie borduurwerken. Volgens mij heb ik zo ongeveer alles benoemd
Is dat een compliment of..?quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb nu echt zo'n Crea Gerda beeld bij jou
sorry ik moest gewoon lachenquote:Op dinsdag 5 december 2023 15:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat een compliment of..?
Natuurlijk mag je lachen en plagen. Ik heb gewoon geen beeld erbijquote:Op dinsdag 5 december 2023 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry ik moest gewoon lachen
Ik kan absoluut niks negatiefs over jou zeggen
GrannyoftheStarsquote:Op dinsdag 5 december 2023 15:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je lachen en plagen. Ik heb gewoon geen beeld erbijIk word sowieso altijd met moeders en oma's vergeleken
Je bent te lief
heb je ook een knot waar je wel eens breinaalden in steekt?quote:
Ik moet mijn stijl veranderen zo te lezen. Los of in een staart.quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je ook een knot waar je wel eens breinaalden in steekt?
welke kleur?quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet mijn stijl veranderen zo te lezen. Los of in een staart.
hmm, fout gegoktquote:
Hai blondiequote:Op woensdag 6 december 2023 17:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Altijd in zetten op meerdere paarden Gi
Toevallig ben ik nog steeds een paardenmeisje dus dan is dat niet iets negatiefsquote:Op woensdag 6 december 2023 17:51 schreef gianni61 het volgende:
Daarbij zou ik child nooit een paard durven noemen
Ik ga de gok niet nemenquote:Op woensdag 6 december 2023 17:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Toevallig ben ik nog steeds een paardenmeisje dus dan is dat niet iets negatiefs
Ben nog bezig.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb jij al gekookt? En zo ja wat
quote:Op woensdag 6 december 2023 17:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben nog bezig.
Kip, rijst broccoli en nog een hele dingen om het wat ongezonder te maken
Ook wel bekend als: smaakquote:Op woensdag 6 december 2023 18:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ongezonder wat krijgen we nou?!
Ben ik niet allemaal?quote:
Je wordt apart genoemd, dat is toch een eervolle vermelding?quote:
Spesjulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
misschien is MK wel heel kwaad op mij en mag ze me nietquote:Op donderdag 7 december 2023 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je wordt apart genoemd, dat is toch een eervolle vermelding?
Als we toch aannames gaan doen kan je beter van het positieve uitgaanquote:Op donderdag 7 december 2023 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is MK wel heel kwaad op mij en mag ze me niet
hoe ist met buurmeisje?quote:Op donderdag 7 december 2023 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als we toch aannames gaan doen kan je beter van het positieve uitgaan
Naar omstandigheden prima. Met jou?quote:
Omstandigheden?quote:Op donderdag 7 december 2023 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar omstandigheden prima. Met jou?
Ja, die hou ik bewust zo vaag natuurlijkquote:Op donderdag 7 december 2023 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omstandigheden?
hier alles prima eigenlijk
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw enz enzquote:Op donderdag 7 december 2023 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, die hou ik bewust zo vaag natuurlijk![]()
Fijn dat het daar prima gaat!
Teletubbies, kom maar gauw?quote:Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw enz enz
oh-oohquote:Op donderdag 7 december 2023 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Teletubbies, kom maar gauw?
Zoietsquote:Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw enz enz
Vandaag wel goed ❤quote:Op donderdag 7 december 2023 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het met ons gelukskoekie?
Maar is dat goed of slecht?quote:
Als z'n drank op is.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
Komt Barb ook nog buitenspelen vandaag?
quote:Op donderdag 7 december 2023 12:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als z'n drank op is.
Oh daar twijfel ik niet aanquote:Op donderdag 7 december 2023 13:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]hij is zonder drank op ook leuk hoor
Dan ist goed! Geen slecht woord over Barbquote:Op donderdag 7 december 2023 13:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh daar twijfel ik niet aan
Allicht nietquote:Op donderdag 7 december 2023 13:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan ist goed! Geen slecht woord over Barb
Ik geef geen strafquote:Op donderdag 7 december 2023 13:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allicht niet
Krijg ik anders straf van jou?
Oh, ok danquote:
Faxiequote:
Nee helaasquote:Op donderdag 7 december 2023 15:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan je je geheim niet met mij delen?
Ik ben er altijd voor jou hoorquote:
Voor jou ookquote:
Sorry, die heb ik zelf nodigquote:Op donderdag 7 december 2023 18:34 schreef Barbusse het volgende:
De rest verdient m'n liefde en sympathie in ruil voor een fles goede fles single malt scotch.
*streept gianni61 afquote:
Onderweg.quote:Op donderdag 7 december 2023 18:34 schreef Barbusse het volgende:
De rest verdient m'n liefde en sympathie in ruil voor een fles goede fles single malt scotch.
Blijkbaar niemand hierquote:Op donderdag 7 december 2023 21:13 schreef Tegan het volgende:
Wie van jullie was zijn/haar rugzak vergeten op Tilburg Centraal?
Kijk, hier word ik blij van.quote:
I knowquote:
Ik was 4 dagen geleden wel ergens m'n paraplu vergeten, telt dat ook?quote:Op donderdag 7 december 2023 21:13 schreef Tegan het volgende:
was het een mooie rugzak?quote:Op donderdag 7 december 2023 21:13 schreef Tegan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |