Dat is altijd een goede optiequote:Op woensdag 29 november 2023 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik zag 'm langskomen als wannado van een artist.
En omdat kek.
Ja, had een afspraak voor ik 'm überhaupt écht claimde, daar hebben we toen ook besproken hoeveel sessies/kosten/etc.quote:Op woensdag 29 november 2023 10:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat is altijd een goede optieWist je van te voren wel dat het zoveel sessies zou worden?
wat kost zo'n afmeting ongeveer?quote:Op woensdag 29 november 2023 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, had een afspraak voor ik 'm überhaupt écht claimde, daar hebben we toen ook besproken hoeveel sessies/kosten/etc.
Ik zit tot nu toe op ¤1950, denk dat ik op 22-2300 eindig.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat kost zo'n afmeting ongeveer?
Heb me zonet verslikt in mijn koffiequote:Op woensdag 29 november 2023 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit tot nu toe op ¤1950, denk dat ik op 22-2300 eindig.
Kwaliteit kost geld. En tijd.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb me zonet verslikt in mijn koffie
quote:Op woensdag 29 november 2023 14:10 schreef TaMieke het volgende:
Denk dat het geen gekke prijs is voor het aantal sessies en de afmeting.
Je moet het er alleen voor over willen hebben
quote:Op donderdag 30 november 2023 07:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Therapie om 11.00
Maar eerst een fijne ochtend
dat zijn beste bedragen.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit tot nu toe op ¤1950, denk dat ik op 22-2300 eindig.
Jep, en daarin zitten ook dingen verwerkt als materialen (inkt, naalden, alle zooi die nodig is om z'n werkplek schoon in te pakken enzo), het pand, teken/ontwerpuren. Ik geloof best dat ze er leuk van kunnen leven, maar rijk zal je er niet van worden.quote:Op donderdag 30 november 2023 07:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zijn beste bedragen.
maar goed, zo'n tattoeerder heeft ook gewoon een uurloon
En er zijn altijd kosten bij waaraan je niet denkt (nou ik dan, jij wel)quote:Op donderdag 30 november 2023 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, en daarin zitten ook dingen verwerkt als materialen (inkt, naalden, alle zooi die nodig is om z'n werkplek schoon in te pakken enzo), het pand, teken/ontwerpuren. Ik geloof best dat ze er leuk van kunnen leven, maar rijk zal je er niet van worden.
niks voor jou? een grote tattoo ergens?quote:Op donderdag 30 november 2023 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En er zijn altijd kosten bij waaraan je niet denkt (nou ik dan, jij wel)
Ik mis er waarschijnlijk ook nog genoeg hoor.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En er zijn altijd kosten bij waaraan je niet denkt (nou ik dan, jij wel)
Absoluut niet. Heb enkel vier oorbelletjes in mijn linkeroor en eentje in de rechter en dat is woest zatquote:Op donderdag 30 november 2023 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks voor jou? een grote tattoo ergens?
Oh ja die dingen ook nog en waarschijnlijk certificaten en zoquote:Op donderdag 30 november 2023 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis er waarschijnlijk ook nog genoeg hoor.Maar deze is dan ook nog eigen baas, dus dingen als verzekeringen, pensioenvoorzieningen en weet ik wat nog meer moet er óók bij eigenlijk.
quote:Op donderdag 30 november 2023 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja die dingen ook nog en waarschijnlijk certificaten en zo
quote:Op donderdag 30 november 2023 09:14 schreef Barbusse het volgende:
Toe aan de vrijmibo. "Nu pas?" Ik bedoel die van volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |