why not? ziek, zwak en misselijk?quote:Op woensdag 29 november 2023 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou, voorlopig even geen feestjes voor mij.
Hetzelfde nog, ik hoest me kapot.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
why not? ziek, zwak en misselijk?
die op je bovenbeen nog?quote:Op woensdag 29 november 2023 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Hopelijk is dat voor zaterdag opgerot, want dan zouden ze m'n tattoo afmaken.
quote:Op woensdag 29 november 2023 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat 'ie met een paar uurtjes klaar is, helemaal geen zin in wéér een dag van 12-19 zitten.
En dit wordt de vierde sessie.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]holy moly.... Dat is bikkelen zeg
Pfff dat is een lange dag. Hopelijk valt het mee en ben je dan ook opgeknapt.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat 'ie met een paar uurtjes klaar is, helemaal geen zin in wéér een dag van 12-19 zitten.
Ijs =/= Ijsdraakjequote:Op woensdag 29 november 2023 09:40 schreef TaMieke het volgende:
@:IJS heb je de tattoo trouwens zelf ontworpen? Of ja.... waarom een octo?
quote:Op woensdag 29 november 2023 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit wordt de vierde sessie.![]()
Maar hij had het over een halve dag, dus ik heb hoop. En dankzij de lange dagen die er al inzitten, spaar ik een extra dag zitten uit, dus da's wel lekker.
Nee, ik zag 'm langskomen als wannado van een artist.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:40 schreef TaMieke het volgende:
@:IJsdraakje heb je de tattoo trouwens zelf ontworpen? Of ja.... waarom een octo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |