Oh hier hebben ze wel een hele grote winkelquote:
24 november is de eerste verjaardag van de dure periode tot de mijne. Dus zo'n groffe zes weken feestquote:
Ik let nooit op speelgoedwinkelsquote:Op zondag 26 november 2023 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh hier hebben ze wel een hele grote winkel
Oh, ik welquote:Op zondag 26 november 2023 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik let nooit op speelgoedwinkels
Ik ben een oude zure pruimquote:
quote:Op zondag 26 november 2023 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben een oude zure pruim
Dat klinkt wel vrij domquote:Op zondag 26 november 2023 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het laatste jarige kind heeft zoiets stoms gekregen en hij was er zo blij mee..een groot rubber rond ding. Regenboogkleuren. En dan nopjes die je moet indrukken. Moest bubbeltjesplastic voorstellen
Maar goed, wie houdt er niet van bubbeltjes plastic.quote:Op zondag 26 november 2023 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... hij zat die nopjes te laten ploppen. Kind is wel nogmaal, maar dit was raar
Touchequote:Op zondag 26 november 2023 21:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar goed, wie houdt er niet van bubbeltjes plastic.
Maar na 1 keer lijkt de lol er wel van af
Ocd toysquote:Op zondag 26 november 2023 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Touche
En dit ding draai je om en kan je weer
Ach kind blij dus prima
Die meuk zie je nog weleens langskomen op dagdeal sites. De zoveelste fidget gadget.quote:Op zondag 26 november 2023 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... hij zat die nopjes te laten ploppen. Kind is wel nogmaal, maar dit was raar
Jep. Was even de naam kwijtquote:Op zondag 26 november 2023 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die meuk zie je nog weleens langskomen op dagdeal sites. De zoveelste fidget gadget.
Buitenland telt nietquote:Op zondag 26 november 2023 21:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh hier hebben ze wel een hele grote winkel
Kom vechten danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |