quote:Op woensdag 6 december 2023 17:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben nog bezig.
Kip, rijst broccoli en nog een hele dingen om het wat ongezonder te maken
Ook wel bekend als: smaakquote:Op woensdag 6 december 2023 18:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ongezonder wat krijgen we nou?!
Je wordt apart genoemd, dat is toch een eervolle vermelding?quote:
Spesjulquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien is MK wel heel kwaad op mij en mag ze me nietquote:Op donderdag 7 december 2023 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je wordt apart genoemd, dat is toch een eervolle vermelding?
Als we toch aannames gaan doen kan je beter van het positieve uitgaanquote:Op donderdag 7 december 2023 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is MK wel heel kwaad op mij en mag ze me niet
hoe ist met buurmeisje?quote:Op donderdag 7 december 2023 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als we toch aannames gaan doen kan je beter van het positieve uitgaan
Naar omstandigheden prima. Met jou?quote:
Omstandigheden?quote:Op donderdag 7 december 2023 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar omstandigheden prima. Met jou?
Ja, die hou ik bewust zo vaag natuurlijkquote:Op donderdag 7 december 2023 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omstandigheden?
hier alles prima eigenlijk
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw enz enzquote:Op donderdag 7 december 2023 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, die hou ik bewust zo vaag natuurlijk![]()
Fijn dat het daar prima gaat!
Teletubbies, kom maar gauw?quote:Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw enz enz
oh-oohquote:Op donderdag 7 december 2023 11:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Teletubbies, kom maar gauw?
Zoietsquote:Op donderdag 7 december 2023 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt, de lucht is blauw enz enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |