Buurmeisjequote:
quote:
Therapie ging niet door. Dus zit op mijn dooie akkertje te haken voor mijn moederquote:Op donderdag 30 november 2023 14:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat zijn we aan het doen vandaag?
Ik ben mijn bijkeuken aan het sauzen
Hulp nodig?quote:Op donderdag 30 november 2023 14:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Wat zijn we aan het doen vandaag?
Ik ben mijn bijkeuken aan het sauzen
10 min geleden had ik ja gezegd want ik moest springen om in het hoekje te komen. Maar intussen is het gelukt en ben ik bijna klaarquote:
zijn er verse broodjes?quote:Op donderdag 30 november 2023 11:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar goed... ook dingen die ik vergeet bij de bakker
Met filet American met uitjes?quote:
met warme beenham en honing mosterdsausquote:Op donderdag 30 november 2023 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met filet American met uitjes?
Omg, ook goedquote:Op donderdag 30 november 2023 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met warme beenham en honing mosterdsaus
Feestdagen hater?quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nog even doorbijten dan hebben we de feestdagen weer gehad.
Gewoon laten staan toch.quote:Op maandag 4 december 2023 08:18 schreef TaMieke het volgende:
@:Monsterkoekie zet dr kerstboom het liefst al in augustus op..... of iig andere jaren
Hele jaar door? Neemt zoveel plek in, in je huis.quote:Op maandag 4 december 2023 08:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon laten staan toch.
als je huis groot genoeg is, maakt dat niet uitquote:Op maandag 4 december 2023 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hele jaar door? Neemt zoveel plek in, in je huis.
Groter huis nemenquote:Op maandag 4 december 2023 08:50 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hele jaar door? Neemt zoveel plek in, in je huis.
quote:
Jullie betalen hoor ik?quote:Op maandag 4 december 2023 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je huis groot genoeg is, maakt dat niet uit
Ho hoquote:
natuurlijk nietquote:
ik ga toch geen huis kopen in Hellymondquote:Op maandag 4 december 2023 09:06 schreef TaMieke het volgende:
Tegenvaller dit hoor
Dan ruim ik hem toch maar op, ergens in januari....
Ik ook liever niet. Maar ja...quote:Op maandag 4 december 2023 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga toch geen huis kopen in Hellymond
even sparen danquote:Op maandag 4 december 2023 09:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ook liever niet. Maar ja...
Voor mn kudde alpaca's moeten we sowieso de stad uit![]()
dus over een jaar of 5?quote:
hoeveel schelen jullie?quote:Op maandag 4 december 2023 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voor Artic sowiesovoor mij net iets langer.
past prima binnen de X=Y/2+7quote:
zegt ook niks hoor. Als het werkt, werkt hetquote:Op maandag 4 december 2023 09:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow god. dat was ik allang weer vergeten.
Het werkt gewoon prima zo
ook datquote:Op maandag 4 december 2023 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe ouder je bent, hoe minder leeftijdsverschil boeit ook.
Helemaal zonder kinderplannen.
maar het resultaat mag er zijnquote:Op maandag 4 december 2023 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Weten jullie nog dat ik verwachtte een uur of drie-vier in de tattoostoel te zitten? Het was weer 7 uur.
Dat sowieso.quote:Op maandag 4 december 2023 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoe ouder je bent, hoe minder leeftijdsverschil boeit ook.
Helemaal zonder kinderplannen.
quote:Op maandag 4 december 2023 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Weten jullie nog dat ik verwachtte een uur of drie-vier in de tattoostoel te zitten? Het was weer 7 uur.
Zit bij ons net geen 6 jaar tussen.quote:Op maandag 4 december 2023 10:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Hebben jullie een leeftijdsverschil?
[..]jezus! Maar wel helemaal klaar nu?
Fijn fijn! Hopelijk valt de genezing mee en heeft de artiest straks ook mooie foto's om mee te pronkenquote:Op maandag 4 december 2023 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit bij ons net geen 6 jaar tussen.(Kerel is de oudere)
En jep.Met een paar weken nog even heen voor wat foto's, maar ik woon in dezelfde stad, dus da's makkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |