Nee nee. Op de poef schoenen uitquote:Op zondag 26 november 2023 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit zijn mega sokken.. met lekker nepbont van binnen
En die blijven lekker aan
quote:Op zondag 26 november 2023 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen schoenen in huis überhaupt
Bij de voordeur uit
Schoenen in huis nooit. Bij de achterdeur staat het schoenenrek en de sloffenquote:Op zondag 26 november 2023 18:04 schreef Lovely het volgende:
Heb schoenen alleen in huis aan als ik weg moet, anders sloffen of dikke sokken
Schoenen staan hier ook in de schoenenkast.. behalve mijn veterbootsquote:Op zondag 26 november 2023 18:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schoenen in huis nooit. Bij de achterdeur staat het schoenenrek en de sloffen
Hier bij de voordeurquote:Op zondag 26 november 2023 18:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schoenen in huis nooit. Bij de achterdeur staat het schoenenrek en de sloffen
Zijn die een maatje te groot voor de kast?quote:Op zondag 26 november 2023 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Schoenen staan hier ook in de schoenenkast.. behalve mijn veterboots
Bij de voordeur is geen plek. In de bijkeuken wel.quote:Op zondag 26 november 2023 18:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier bij de voordeur
Bij het balkon is een beetje onhandig. Mensen kwamen tot nu toe altijd via de trap
Te hoog en zit al volquote:Op zondag 26 november 2023 18:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn die een maatje te groot voor de kast?
[..]
Bij de voordeur is geen plek. In de bijkeuken wel.
Hoe hoog zijn ze ?quote:
Ja die heb ik nietquote:Op zondag 26 november 2023 18:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn die een maatje te groot voor de kast?
[..]
Bij de voordeur is geen plek. In de bijkeuken wel.
Niet heel hoog maar past niet in de schoenenkast..quote:
Toch picsquote:Op zondag 26 november 2023 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Niet heel hoog maar past niet in de schoenenkast..
Stuk minder hoog dan ik dachtquote:Op zondag 26 november 2023 19:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
https://www.nelson.nl/nelson-veterboots-zwart-333732/
Oh je wil een foto van mij?quote:Op zondag 26 november 2023 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Stuk minder hoog dan ik dacht
En geen lovely pics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |