quote:Op woensdag 22 november 2023 23:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Handige uitslagen link:
https://app.nos.nl/nieuws/tk2023/
Hoe lang is het geleden dat jij op school hebt gezeten? Mijn oudste zoon zit op een Katholieke Scholengemeenschap, die hebben al sinds 2000 een paarse week. Ik denk dat je beeld van geloof en opleiding enigszins achterhaald is.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:41 schreef Elan het volgende: [..] Religie is iets totaal anders dan omgangsnormen en morele waarden over hoe je met elkaar omgaat in een samenleving. Geloof leert je o.a. dat je homofiele gevoelens zondig zijn, ja nee erg gezond voor de persoonlijke ontwikkeling van een kind die misschien wel niet hetero is en die je uiteindelijk mee wil geven dat tolerantie in een samenleving belangrijk is
![]()
In De Bijbel staat letterlijk dat homofilie zondig is dus wat wil je je zoon nu leren, of ben je van de CAO-geloof waarin je zelf de voorwaarden creëert van de religie die je beoefent?quote:Op donderdag 23 november 2023 18:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat jij op school hebt gezeten? Mijn oudste zoon zit op een Katholieke Scholengemeenschap, die hebben al sinds 2000 een paarse week. Ik denk dat je beeld van geloof en opleiding enigszins achterhaald is.
Net alsof er op christelijke scholen nog actie gepraktiseerd wordtquote:Op donderdag 23 november 2023 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
In De Bijbel staat letterlijk dat homofilie zondig is dus wat wil je je zoon nu leren, of ben je van de CAO-geloof waarin je zelf de voorwaarden creëert van de religie die je beoefent?
Wat ik jou wil leren is dat, buiten de biblebelt, scholen helemaal niet zo meer bezig zijn met geloof ondanks hun naam die eerder ontleent is aan de normen en waarden die worden bijgebracht dan aan het geloof wat wordt gepredikt.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
In De Bijbel staat letterlijk dat homofilie zondig is dus wat wil je je zoon nu leren, of ben je van de CAO-geloof waarin je zelf de voorwaarden creëert van de religie die je beoefent?
Dit gebeurt al jaren, niks nieuws. De meeste kerken hebben ook geen aparte stoeltjes voor menstruerende vrouwen en zelfs de meest orthodoxe christenen halen hun schouders op bij leviticus 19quote:Op donderdag 23 november 2023 18:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Sowieso die erehaag is mijn inziens bullshit.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat ze demonstreren? En daar voetbal ultras op af komen die voor onrust zorgen?
Men mag de teleurstelling en zorgen best uitspreken als ze die hebben. Zorgen zijn in de ogen van de persoon die ze uit, overigens altijd terecht.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:00 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Sowieso die erehaag is mijn inziens bullshit.
De hele tijd wordt er maar verbinden verbinden verbinden geroepen door links.
Vervolgens gaan ze (finaal) onderuit, althans een groot deel van de partijen, en dan zijn ze nog te beroerd om uberhaupt een gesprek te doen met Geert. Over verbinden en samenwerken gesproken. Wel de mensen toe spreken alsof je the king (timmermans) bent, en dan krijg je protesten als dit. Alsof als Geert aan de macht komt het halve land de grens over getrapt wordt.
quote:
Zou het niet eens demonstreren willen noemen. Het is een steunbetuiging.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat ze demonstreren? En daar voetbal ultras op af komen die voor onrust zorgen?
Ik dacht dat die klimaatclub weer aan het rellen was, maar het was de harde kern van een voetbalclub.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:07 schreef Nober het volgende:
Vreselijk deze vrouw moet terug naar huis.
[ twitter ]
Dat hadden wij nou ook toen jij in 5 jaar tijd 5 nieuwe partijen tot allesverlossend Sanctus Dominus benoemde.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet zeggen, de zuurgraad op Nederlandse fora is en blijft prachtige schadenfreude.
Nouja schijnbaar worden sommige mensen er woedend over. Dat mensen bij elkaar komen voor een steunbetuiging. Over polarisatie gesproken.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou het niet eens demonstreren willen noemen. Het is een steunbetuiging.
De rede waarom. Zie mijn post van 19:10 uur.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja schijnbaar worden sommige mensen er woedend over. Dat mensen bij elkaar komen voor een steunbetuiging. Over polarisatie gesproken.
Bizar inderdaad.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja schijnbaar worden sommige mensen er woedend over. Dat mensen bij elkaar komen voor een steunbetuiging. Over polarisatie gesproken.
De steunbetuigingsmensen hoeven niet bang te zijn voor de harde kern van Utrecht? Waarom niet? Komen die gezellig mee steun betuigen?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:12 schreef Ponsai het volgende:
[..]
De rede waarom. Zie mijn post van 19:10 uur.
Daarom kan ik me daar aan irriteren. Er worden mensen bang gemaakt en opgejaagd. En niet door Geert.
Dat mensen willen demonstreren, nou ja prima.
Maar onnodig bang hoeven deze mensen mijn inziens echt niet te zijn
Een ondemocratische beweging is de grootste in een democratisch land. Dat is op zichzelf al onzin, natuurlijk.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:12 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Daarom kan ik me daar aan irriteren. Er worden mensen bang gemaakt en opgejaagd. En niet door Geert.
Domheid gaat inderdaad door merg en beenquote:Op donderdag 23 november 2023 19:07 schreef Nober het volgende:
Vreselijk deze vrouw moet terug naar huis.
[ twitter ]
Ik zet vraagtekens bij mensen die zo emotioneel reageren op een verkiezingsuitslag. Als je dit zo ziet zou je denken dat Thierry een absolute meerderheid heeft.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Aldus ter verdediging van de partij die van angst zijn verdienmodel heeft gemaakt.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:12 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Die steunbetuigingsmensen stralen naar mij angst uit door te denken dat mensen alleen komen te staan, of het land uit moeten. Die angst wordt mijn inziens gevoerd door een aantal linkse partijleiders n.a.v. een speech.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De steunbetuigingsmensen hoeven niet bang te zijn voor de harde kern van Utrecht? Waarom niet? Komen die gezellig mee steun betuigen?
En dan valt het straks reuze mee allemaal en staan ze goed voor lul.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:17 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Die steunbetuigingsmensen stralen naar mij angst uit door te denken dat mensen alleen komen te staan, of het land uit moeten. Die angst wordt mijn inziens gevoerd door een aantal linkse partijleiders n.a.v. een speech.
Dat vind ik jammer voor die mensen.
Iedereen weet ook dat het Oe Ah Ed de Goey isquote:Op donderdag 23 november 2023 18:54 schreef RipCity het volgende:
Kunnen linkse mensen geen Nederlands? You are not alone…. Echt elke demo hoor je die onzin.
Precies.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet vraagtekens bij mensen die zo emotioneel reageren op een verkiezingsuitslag. Als je dit zo ziet zou je denken dat Thierry een absolute meerderheid heeft.
Niet echt.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan valt het straks reuze mee allemaal en staan ze goed voor lul.
Tja, gelukkig dat je in Nederland gewoon een meerderheid nodig hebt om te regeren. Geert kan niet aan de grondwet komen, koran verbieden etc. Maar mensen kunnen zich natuurlijk wel zorgen maken waar het heen gaat.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zet vraagtekens bij mensen die zo emotioneel reageren op een verkiezingsuitslag. Als je dit zo ziet zou je denken dat Thierry een absolute meerderheid heeft.
'We zijn voor de democratie, behalve als we verliezen.'quote:Op donderdag 23 november 2023 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou het niet eens demonstreren willen noemen. Het is een steunbetuiging.
Ik heb PvdA/GL gestemd en dat er een complete retard als Wilders aan het roer lijkt te komen is uiterst zorgwekkend. Maar even normaal doen met dit soort erehagenquote:Op donderdag 23 november 2023 19:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja, gelukkig dat je in Nederland gewoon een meerderheid nodig hebt om te regeren. Geert kan niet aan de grondwet komen, koran verbieden etc. Maar mensen kunnen zich natuurlijk wel zorgen maken waar het heen gaat.
Ik zal het nog sterker vertellen: ik zat acht jaar op een katholieke basisschool binnen wat mensen als de bijbelgordel zien, en mijn ervaring was exact dezelfde. Je zong soms als kleuter een liedje waar 'De Heer' in voorkwam, zo nu en dan kwam er een of andere besnorde pastoor langs om een relaxed opvoedkundig praatje te houden in de aula en je vierde kerst en Pasen. Dat was het wel.quote:Op donderdag 23 november 2023 18:58 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat ik jou wil leren is dat, buiten de biblebelt, scholen helemaal niet zo meer bezig zijn met geloof ondanks hun naam die eerder ontleent is aan de normen en waarden die worden bijgebracht dan aan het geloof wat wordt gepredikt.
Ik heb 18 jaar geleden zelf op die school gezeten en buiten levensbeschouwing en een kerstfeest is daar bijzonder weinig over het katholicisme gepredikt, zeg maar niks. Zelfs tijdens levensbeschouwing is de Koran en de Tora voorbij gekomen. En dat op een katholieke school nota bene, hoe is het mogelijk???!?
Onze grondwet heeft als basis de christelijke normen en waarden, feit. Dat die normen en waarden ook aan inflatie onderhevig zijn zal je mogelijk verbazen. Het heeft allemaal bijzonder weinig meer te maken met indoctrinatie zoals je voor wilt doen komen.
Geert hoef je sowieso niet serieus te nemen, daarvoor zijn zijn ideeën te debiel.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Tja, gelukkig dat je in Nederland gewoon een meerderheid nodig hebt om te regeren. Geert kan niet aan de grondwet komen, koran verbieden etc. Maar mensen kunnen zich natuurlijk wel zorgen maken waar het heen gaat.
Maar je kan dat toch ook andersom draaien?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee die zullen Wilders matigen denk ik. Dan komt er een formatie. Kan prima dat PVV alleen ministers levert en meeschrijft, maar geen rol voor Wilders.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:23 schreef Momo het volgende:
VVD, NSC en BBB gaan ook natuurlijk nooit instemmen met de extremere PVV ideeën
Tja in dat geval zouden die mensen natuurlijk ook recht hebben te protesteren terwijl de gevolgen in praktijk waarschijnlijk ook wel mee vallen.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:24 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Maar je kan dat toch ook andersom draaien?
Ik zou me namelijk ook grote zorgen maken als er miljarden in het klimaat gepompt worden, terwijl er zoveel mensen naar de voedselbank moeten.
Het is net waar je in geloofd en wat je zorgen baart.
Dat is opzich ook prima dat iedereen daar een eigen mening over heeft.
En hoe gaat Wilders dat veranderen? Leg eens uit, en geef ook even aan hoe dat structureel betaald gaat worden want dat vind ik niet terug in zijn programma.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:24 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Maar je kan dat toch ook andersom draaien?
Ik zou me namelijk ook grote zorgen maken als er miljarden in het klimaat gepompt worden, terwijl er zoveel mensen naar de voedselbank moeten.
Het is net waar je in geloofd en wat je zorgen baart.
Dat is opzich ook prima dat iedereen daar een eigen mening over heeft.
Maar kun je de partijleiders wel serieus nemen die verbinden / samenwerken roepen in hun campagne, en dan te beroerd zijn om eens een kop koffie met Geert te drinken? Wat wil die man nu? Nee zeggen kan daarna altijd nog. En dat is ook ieder partij zijn goed recht hoor.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Geert hoef je sowieso niet serieus te nemen, daarvoor zijn zijn ideeën te debiel.
Er is dus massaal gestemd op iemand met gestoorde randdebiele ideeën en dan hopen we maar op beleidsmatige mitigatie door coalitiepartners, ja ja.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee die zullen Wilders matigen denk ik. Dan komt er een formatie. Kan prima dat PVV alleen ministers levert en meeschrijft, maar geen rol voor Wilders.
Arme Geert maar komt het ook bij je op dat Geert gewoon doodleuk stelde dat de minister van justitie hem dood wilde zien puur omdat ze van Turkse afkomst is? En dat vind jij dan weer doodnormaal?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:27 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Maar kun je de partijleiders wel serieus nemen die verbinden / samenwerken roepen in hun campagne, en dan te beroerd zijn om eens een kop koffie met Geert te drinken? Wat wil die man nu? Nee zeggen kan daarna altijd nog. En dat is ook ieder partij zijn goed recht hoor.
Maar iemand zomaar buitensluiten als politicus (en de burger, want hij heeft dik gewonnen) is in mijn optiek precies hetzelfde dan tegen een vluchteling aan de grens zeggen: "blijf maar in Duitsland staan".
Alleen dan in een andere setting.
Zo'n partijleiders kun je toch ook niet meer serieus nemen?
Sowieso die Frans niet. Mijn god, wat ging die tekeer in zijn speech. En zelfs met de tranen in zijn ogen.
Ook debielen hebben stemrecht.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er is dus massaal gestemd op iemand met gestoorde randdebiele ideeën en dan hopen we maar op beleidsmatig mitigatie door coalitiepartners, ja ja. Dit land bestaat voor 20% uit debielen.
Wat een stakkers.quote:
Je hebt een zak geld.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En hoe gaat Wilders dat veranderen? Leg eens uit, en geef ook even aan hoe dat structureel betaald gaat worden want dat vind ik niet terug in zijn programma.
Leg ook even uit hoe de 17 miljard jaarlijks voor verlaging van de AOW leeftijd betaald gaat worden of de afschaffing van het eigen risico (7 miljard), ik wacht wel even.
En als je met klimaat aankomt ben je af, Urgenda staat nog steeds.
Beter 28 miljard uitgeven voor 0,000036 graden.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Geert hoef je sowieso niet serieus te nemen, daarvoor zijn zijn ideeën te debiel.
Ok, je weet het dus gewoon niet en je hebt geen enkel idee wat er in het programma van de PVV staat.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:28 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Je hebt een zak geld.
Die zak geld kun je verdelen over diverse potjes.
En in het potje klimaat stop je dan net wat minder geld.
Dat daar aandacht voor moet zijn zeker, maar er kan mijn inziens dan ook beter gekeken worden naar waar het geld heen gaat.
Is ook wat overdreven inderdaad al moet er wereldwijd flink wat gebeuren qua klimaatbeleid.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Beter 28 miljard uitgeven voor 0,000036 graden.
Kom op zeg, zomaar. De man heeft 20 jaar lang iedereen en zijn moeder geschoffeerd, gesproken van een nep parlement. Met de meest onredelijke ‘voorstellen’ gekomen. Laten we niet doen alsof ze zomaar opeens niet met hem samen willen spelen.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:27 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Maar iemand zomaar buitensluiten als politicus (en de burger, want hij heeft dik gewonnen)
Samsom was ook jarenlange actievoerder bij greanpeace, maar later ook fractievoorzitter.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op zeg, zomaar. De man heeft 20 jaar lang iedereen en zijn moeder geschoffeerd, gesproken van een nep parlement. Met de meest onredelijke ‘voorstellen’ gekomen. Laten we niet doen alsof ze zomaar opeens niet met hem samen willen spelen.
Nee, dat vind ik niet normaal.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Arme Geert maar komt het ook bij je op dat Geert gewoon doodleuk stelde dat de minister van justitie hem dood wilde zien puur omdat ze van Turkse afkomst is? En dat vind jij dan weer doodnormaal?
Lekkere vergelijking pik.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Samsom was ook jarenlange actievoerder bij greanpeace, maar later ook fractievoorzitter.
Dingen veranderen soms.
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:27 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Maar kun je de partijleiders wel serieus nemen die verbinden / samenwerken roepen in hun campagne, en dan te beroerd zijn om eens een kop koffie met Geert te drinken? Wat wil die man nu? Nee zeggen kan daarna altijd nog. En dat is ook ieder partij zijn goed recht hoor.
Maar iemand zomaar buitensluiten als politicus (en de burger, want hij heeft dik gewonnen) is in mijn optiek precies hetzelfde dan tegen een vluchteling aan de grens zeggen: "blijf maar in Duitsland staan".
Alleen dan in een andere setting.
Zo'n partijleiders kun je toch ook niet meer serieus nemen?
Sowieso die Frans niet. Mijn god, wat ging die tekeer in zijn speech. En zelfs met de tranen in zijn ogen.
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom op zeg, zomaar. De man heeft 20 jaar lang iedereen en zijn moeder geschoffeerd, gesproken van een nep parlement. Met de meest onredelijke ‘voorstellen’ gekomen. Laten we niet doen alsof ze zomaar opeens niet met hem samen willen spelen.
Het hele programma van de PVV staat vol met mensen uitsluiten. Ofwel hij loog toen ofwel hij loog gisteren. Jouw keuze.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:33 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet normaal.
Maar dat weegt op dit moment bij mij niet mee.
Het gaat mij vooral om het feit dat als je als PVV zijnde enorm wint ... dat je dit niet naast je neer kan leggen als democratisch land. Dus dat je niet op voorhand kan zeggen: "met jou doe ik geen zaken" . Mijn inziens moet je altijd eerst met iemand in gesprek gaan om die conclusie te kunnen trekken. Net zoals NSC en VVD nu doen.
En het meest trieste vind ik de kerst op de taart door in een speech PVV (en ook VVD) weg te zetten alsof zij mensen echt gaan buiten sluiten. Dat kun je mijn inziens niet maken in die speech van gisteravond. Zonder dat je iemand hebt gesproken over wat nu precies het plan is.
Godverdomme, greenpeace gelijkstellen aan 20 jaar extreemrechtse goorlapperij.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Samsom was ook jarenlange actievoerder bij greanpeace, maar later ook fractievoorzitter.
Dingen veranderen soms.
Volgens mij trek je dit nu compleet uit de context.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Arme Geert maar komt het ook bij je op dat Geert gewoon doodleuk stelde dat de minister van justitie hem dood wilde zien puur omdat ze van Turkse afkomst is? En dat vind jij dan weer doodnormaal?
Jij denkt dat ze dingen uit gaan voeren die tegen de grondwet ingaat?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er is dus massaal gestemd op iemand met gestoorde randdebiele ideeën en dan hopen we maar op beleidsmatige mitigatie door coalitiepartners, ja ja.
Ik denk dat Wilders zijn ideeën wil uitvoeren.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze dingen uit gaan voeren die tegen de grondwet ingaat?
Feit wat klopt is dat mensen kunnen veranderen.quote:
Daar is ie wel op gekozen.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders zijn ideeën wi l uitvoeren.
Khalid en Sophie is een hoop gelul maar niet veel entertainmentquote:Op donderdag 23 november 2023 19:37 schreef PzKpfw het volgende:
Straks nu het sporten Khalid en Sophie terugkijken of toch Op1?
Dan gaan we het daar niet over eens worden. Hij is pas gaan matigen in zijn toon (iets) toen het torentje in zicht kwam de laatste anderhalve week.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:38 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Feit wat klopt is dat mensen kunnen veranderen.
Als Geert 20 jaar bikkelhard is en nu zegt dat hij matigt dan vind ik dat je hem die kans moet geven.
Nou nou.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Godverdomme, greenpeace gelijkstellen aan 20 jaar extreemrechtse goorlapperij.
Ik hoor hem ook zeggen dat hij de koran, moskee niet wilt verbieden en niet in gaat tegen de grondwet.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het hele programma van de PVV staat vol met mensen uitsluiten. Ofwel hij loog toen ofwel hij loog gisteren. Jouw keuze.
Wilders is tuig. Briljant tuig (alle respect voor zijn politieke kwaliteiten), maar toch.quote:
Boze Groenlinks/PvdA stemmer gespotquote:Op donderdag 23 november 2023 19:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wilders is tuig. Briljant tuig, maar toch.
Precies.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaan we het daar niet over eens worden. Hij is pas gaan matigen in zijn toon (iets) toen het torentje in zicht kwam de laatste anderhalve week.
Oeps jongens, ik meende het eigenlijk niet wat ik allemaal zei de laatste 20 jaar.
Dit ontken ik niet. Beide predikaten zijn juist.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Boze Groenlinks/PvdA stemmer gespot
Ik vind dat vooroordelen.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wilders is tuig. Briljant tuig (alle respect voor zijn politieke kwaliteiten), maar toch.
Dan krijgen we dus nieuwe verkiezingen en wordt Geert nog groter.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:47 schreef Ponsai het volgende:
Deze discussie roept bij mij wel een vraag op:
Stel Geert komt niet aan de macht, ondanks zijn mega winst.
Vinden jullie dan niet dat je 2,5 a 3 miljoen mensen tegen de borst stoot? Die op hem gekozen hebben
Dat doe je altijd, in welke coalitie dan ook. Welkom in Nederland.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:47 schreef Ponsai het volgende:
Vinden jullie dan niet dat je 2,5 a 3 miljoen mensen tegen de borst stoot? Die op hem gekozen hebben
Ik ben wel benieuwd wat die kiezers verwachten.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar is ie wel op gekozen.
Denk dat zijn kiezers dat terecht verwachten.
Ik moet zeggen dat ik het ook allemaal weinig overtuigend vind. De OP van de inmiddels morsdode POL SC reeks noemt zich al twintig jaar de plek voor populistisch geblaat zonder financiële justificatie, maar dat stokje is al lang en breed overgenomen door het PVV partijprogramma.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaan we het daar niet over eens worden. Hij is pas gaan matigen in zijn toon (iets) toen het torentje in zicht kwam de laatste anderhalve week.
Oeps jongens, ik meende het eigenlijk niet wat ik allemaal zei de laatste 20 jaar.
Een beetje zoals elk samengesteld kabinet.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:49 schreef Buendia het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat die kiezers verwachten.
Een accute asielstop?
Dat we beginnen met de AZC's leeg te vegen?
Een Nexit?
Binnen 4 jaar de woningnood opgelost?
De terugkeer van Zwarte Piet?
140 rijden op de snelweg?
Ik ben bang dat er veel mensen teleurgesteld gaan worden....
Nou, ik denk dat bv een D66 weinig te vertellen heeft met dit enorme verlies.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doe je altijd, in welke coalitie dan ook. Welkom in Nederland.
Allemaal linkse activisten op de payroll van de overheid. Lekker man.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:33 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Ze doen net of alles zo goed gaat in Nederland
Als rechts niet met hem wil regeren? Ja dan wel inderdaad.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:47 schreef Ponsai het volgende:
Nederland is een rijk land. Er gaat heel veel mensen naar wat de burger nutteloos vindt.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:49 schreef Buendia het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat die kiezers verwachten.
Een accute asielstop?
Dat we beginnen met de AZC's leeg te vegen?
Een Nexit?
Binnen 4 jaar de woningnood opgelost?
De terugkeer van Zwarte Piet?
140 rijden op de snelweg?
Ik ben bang dat er veel mensen teleurgesteld gaan worden....
Mwah, op D66 en PvdA/GL hebben ongeveer net zoveel mensen gestemd als Geert.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:50 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat bv een D66 weinig te vertellen heeft met dit enorme verlies.
Dus daar doe je dan maar een veel kleiner aantal "pijn mee".
Naar mijn weten moeten D66, CDA en SP moeten fors verlies slikken.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, op D66 en PvdA/GL hebben ongeveer net zoveel mensen gestemd als Geert.
Ik voel een fusie aankomen.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, op D66 en PvdA/GL hebben ongeveer net zoveel mensen gestemd als Geert.
Wanneer krijg je dan nieuwe verkiezingen?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan krijgen we dus nieuwe verkiezingen en wordt Geert nog groter.
Jouw punt was dat je 2,5 miljoen mensen negeert. Dat is quatsch want dat gebeurt altijd.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:54 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Naar mijn weten moeten D66, CDA en SP moeten fors verlies slikken.
Een flinke daling tov 2021. Dan ben je niet bevallen afgelopen jaren.
Dan is men niet tevreden over jou als partij of over de weg die bevaren wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |