quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Echt? Ik hoor het amperquote:
Deze twee. Niet te doen. Voor mij meteen nee.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt? Ik hoor het amper
Hoop altijd dat ik niet zo klink
Klopt nietquote:Op woensdag 22 november 2023 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Antilianen hebben zelden dieren
Behalve Staffords
me oom had ze vroeger ook.quote:
Ze zijn zo mooi.quote:
Daar houd je geen hond in huis. Dat soort dingen.quote:
Sowwwww. Die rode is best prima toch? Michelle?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind dit wel een feel good date.
Bijna iedereen heeft een hond daarquote:Op woensdag 22 november 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar houd je geen hond in huis. Dat soort dingen.
In huis? Ik ben jaren aangesproken door anti’s die zeggen niet te begrijpen hoe wij met dieren omgaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft een hond daar
Mwoahquote:Op woensdag 22 november 2023 19:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Monique is best lekker voor 41 jaar.
We vergeven het plakkerige gezicht.quote:
Niet mijn smaak. Vooral qua karakter niet, mensen zonder schaamtequote:Op woensdag 22 november 2023 19:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sowwwww. Die rode is best prima toch? Michelle?
21 per jaar waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 november 2023 19:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
21 en nu al minimaal 21 piemels gehad. Indrukwekkend.
Klink jij ook zo?quote:
Niet altijd in huis nee, laat staan op de bank of in de slaapkamer zoals mensen hier wel doen, maar jij zei dat ze geen dieren hebben en dat klopt dus niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In huis? Ik ben jaren aangesproken door anti’s die zeggen niet te begrijpen hoe wij met dieren omgaan.
Jij houdt toch van vrome Bernice maar gaat nu voor de slet van de stad?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sowwwww. Die rode is best prima toch? Michelle?
Ik had nog niet gezien dat ze een liter vaseline op haar gezicht had gesmeerd.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij houdt toch van vrome Bernice maar gaat nu voor de slet van de stad?
Ligt er ook weer hoe hoeveel druk die pessimisme op je aandrukt zeg maarquote:Op woensdag 22 november 2023 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een pessimist is altijd gelukkiger.
Of je hebt gelijk, of het viel allemaal wel mee.
Nee geen chinchilla’s en kleine dieren zoals wij hebben.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet altijd in huis nee, laat staan op de bank of in de slaapkamer zoals mensen hier wel doen, maar jij zei dat ze geen dieren hebben en dat klopt dus niet.
Nog meer oefenen dusquote:Op woensdag 22 november 2023 20:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je hoort het wel, maar het is wel minder geworden de laatste jaren.
Vogels toch wel?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee geen chinchilla’s en kleine dieren zoals wij hebben.En dus idd niet in huis.
Het was ook niet rot bedoeld.
Je had gelijk, was te snel in mijn oordeel.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet mijn smaak. Vooral qua karakter niet, mensen zonder schaamte
Ja maar kom op, ik vind dit ook bijna niet om aan te horen en het is mn eigen dialect.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
De ene met dialect verwijt de ander dat er een dialect is
"sociaal"quote:Op woensdag 22 november 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Die jongen uit Bergen trekt dit sletje toch ook niet
Hoe hebben ze dit bij elkaar gezet
Nee maar hoe verwijt je een ander dan? Die man klinkt zelf walgelijk en lacht de ander uit.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar kom op, ik vind dit ook bijna niet om aan te horen en het is mn eigen dialect.
Ze straalt een al pauper uit, daar moet je dat gewoon naast zetten.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Die jongen uit Bergen trekt dit sletje toch ook niet
Hoe hebben ze dit bij elkaar gezet
Hij is wat jonger en dunnerquote:Op woensdag 22 november 2023 20:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Frans Timmermans op de achtergrond.
Naja, ik vind sowieso dat je bepaalde negatieve dingen niet expliciet hoeft te benoemen.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar hoe verwijt je een ander dan? Die man klinkt zelf walgelijk en lacht de ander uit.
Alsof een dikke tegen een andere dikke zegt dat het lelijk is. Nee ik snap dat niet.
Ik hoor ook dat je spelletjes leuk vond, kan je daar meer over vertellen?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:07 schreef Poefbank het volgende:
"Maar weet je al dat ik van kinden hou?"
Een sterk Twents accent is geen negatief ding.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, ik vind sowieso dat je bepaalde negatieve dingen niet expliciet hoeft te benoemen.
Ik zou er in het echt ook nooit iets over zeggen en zou hopen dat iemand niet een mening vraagt over een outfit of hobby uit angst dat ik moet zeggen dat ik het niet leuk vind.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, ik vind sowieso dat je bepaalde negatieve dingen niet expliciet hoeft te benoemen.
Eens. Geen reclame en razendsnelquote:Op woensdag 22 november 2023 20:08 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Teletekst![]()
Ook de beste nieuws app.
Ik heb dat echt nooit gebruikt. Is het wat?quote:
Welkom thuisquote:Op woensdag 22 november 2023 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gestemd, eindelijk tijd voor hier
quote:Op woensdag 22 november 2023 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een sterk Twents accent is geen negatief ding.
Van wat ik gehoord heb wordt je er soort van high van, of licht in je hoofd of zo iets.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb dat echt nooit gebruikt. Is het wat?
Twee Limburgers.quote:
Maar dat is niet pijnlijk om te zeggen, vind ik dan.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
weet niet of ik dat tegen haar zou zeggen, zij zit nog helemaal in de 24/7 party mode.
Praat jij met dat machtige dialect?quote:
Wat een huiselijkheidquote:
Eem noar de piepers kieknquote:Op woensdag 22 november 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Praat jij met dat machtige dialect?
Nee, ABN, maarrrrr, kan het wel. Doe het soms ook als ik met wat lokale dorpelingen rondhangquote:Op woensdag 22 november 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Praat jij met dat machtige dialect?
Wat zou zeggen?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
weet niet of ik dat tegen haar zou zeggen, zij zit nog helemaal in de 24/7 party mode.
Uit de Stad, opgegroeid in Ter Apelquote:Op woensdag 22 november 2023 20:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gezellig in het rijke Oude Pekela?
zijn vader was een jaar geleden overleden.quote:
Viel nog wel mee. Maar dat Kistje-ding vond ik cringe !quote:Op woensdag 22 november 2023 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Homo’s gaan elkaar afslachten op het eind denk ik
Oh ja, duidelijkquote:Op woensdag 22 november 2023 20:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zijn vader was een jaar geleden overleden.
Ja dat is het ookquote:Op woensdag 22 november 2023 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoorde eerder op de datum Drents uit een stemloket op het nieuws. Dat is wel vreselijk
Ik kan alle dialecten nadoen maar Drents heeft echt aparte woorden, die moet ik nog leren.quote:
Oh ben wel benieuwd naar je Zeeuws-Vlaamse accent danquote:Op woensdag 22 november 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan alle dialecten nadoen maar Drents heeft echt aparte woorden, die moet ik nog leren.
vond het ook een leuke aflev.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
Maar hey vond het wel oke vanavond. Wellicht tot morgen, maar wellicht dat ik een pilsje een he pakken ben
"Een he pakken", is dat grunnings?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:19 schreef Gibson88 het volgende:
Maar hey vond het wel oke vanavond. Wellicht tot morgen, maar wellicht dat ik een pilsje een he pakken ben
Jaaa ik ben daar wel voor wil Pisces29 ook wel dialecten horen proatenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ben wel benieuwd naar je Zeeuws-Vlaamse accent danToch maar een first dates meet regelen?
Ik kwam een meisje tegen in Caïro, ze kwam uit Zeeland. Ze klonk volledig Rotterdams.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ben wel benieuwd naar je Zeeuws-Vlaamse accent danToch maar een first dates meet regelen?
Dat wil ik een keer horen !quote:Op woensdag 22 november 2023 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan alle dialecten nadoen maar Drents heeft echt aparte woorden, die moet ik nog leren.
Ze weet niet hoe dat klinkt.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, maar dan kwam ze vast van Walcheren of Beveland. Ik moest echt wennen aan het Zeeuws-Vlaamse dialect.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kwam een meisje tegen in Caïro, ze kwam uit Zeeland. Ze klonk volledig Rotterdams.
Ik denk dat het ook erg moeilijk isquote:Op woensdag 22 november 2023 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, maar dan kwam ze vast van Walcheren of Beveland. Ik moest echt wennen aan het Zeeuws-Vlaamse dialect.
Ja er is iets heel ergs gebeurd, je moet nu komenquote:Op donderdag 23 november 2023 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Zat nog aan de telefoon. Snel opgehangen.
Een overstuurde BNNVARA-medewerker?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Zat nog aan de telefoon. Snel opgehangen.
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja er is iets heel ergs gebeurd, je moet nu komen
Pisces29: ''Komt nu niet uit, moet first dates kijken
Halloquote:
Spoel eens 10 seconden terug jijquote:Op donderdag 23 november 2023 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
K3
kletskous
kan ook af en toe niet stoppen
Dit klinkt heel erg.quote:
Haha ik was ook al verbaasd.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Welke jongen houdt van deze oorbellen, in het paars ook nog
Hou op Nick
@Sapstengel?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Hou op Nick
Lijkt wel een vogelquote:Op donderdag 23 november 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Hou op Nick
Kaaahrooohnaaaahquote:Op donderdag 23 november 2023 19:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Waarom zit er zo veel ruimte tussen ze in
Okay dan mag je meedoen aan first dates iig van bnnvara. Kijken wij wel toequote:
Mag je lang wachtenquote:Op donderdag 23 november 2023 19:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Okay dan mag je meedoen aan first dates iig van bnnvara. Kijken wij wel toe
Wat vind je van de outfit en sieraden van Nick, die vorige.quote:
Type TEKSELquote:Op donderdag 23 november 2023 19:36 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat je die uitspraak je strot überhaupt uitkrijgt inderdaad
For surequote:
Hier is het pas warmquote:Op donderdag 23 november 2023 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Het is er duidelijk best warm.
@:cherrycoke was het bij jou ook zo warm?
Ze zweten de laatste weken allemaal al de hele tijd, vooral de dikkerdsquote:Op donderdag 23 november 2023 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Het is er duidelijk best warm.
@:cherrycoke was het bij jou ook zo warm?
Nick geilt een klein stukje op de camera en nieuwe volgersquote:
Gebrek aan etiquettequote:Op donderdag 23 november 2023 19:40 schreef Joop_W het volgende:
Hij denkt “gelukkig, het eten!”
Blijkt ze gewoon met de mond vol door te praten zo.
Brrr dat doen er wel meer.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:40 schreef Joop_W het volgende:
Hij denkt “gelukkig, het eten!”
Blijkt ze gewoon met de mond vol door te praten zo.
Die paarsequote:Op donderdag 23 november 2023 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Welke die rare soort van kraai? Nee niet echt mijn type.
Beetje opletten graag. Blijf jij na de uitzending maar even na.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die heb ik gemist, schakel pas net in.
Schattige jongenquote:
Hij valt op persoonlijkheden jaquote:Op donderdag 23 november 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Kenny kijkt naar het karakter. Ik ben benieuwd.
Nah, daarvoor kijk je nog teveel naar First Datesquote:Op donderdag 23 november 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Altijd weg altijd in beweging anti saai
Ik ben de zus van Kenny
Opstaan om 05:45. Dit is m’n rustmoment, verplicht zittenquote:Op donderdag 23 november 2023 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nah, daarvoor kijk je nog teveel naar First Dates
Ik heb een vermoeden dat de 20 uur date inclusief gaat zijnquote:Op donderdag 23 november 2023 19:44 schreef Mortaxx het volgende:
Had gedacht dat hij op mannen zou vallen
Heel apart idd.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:46 schreef Mickytjuh het volgende:
"wat is je afkomst"
Ook altijd mijn eerste vraag op een date
Tja allebei buitenlandse kopquote:Op donderdag 23 november 2023 19:46 schreef Mickytjuh het volgende:
"wat is je afkomst"
Ik turf maar door hierquote:Op donderdag 23 november 2023 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die oorbellen kunnen af, zij ziet er prima uit iig. Lekker thicc, lijkt Indo?
Begin een sollicitatiegesprek zo als werkgever en je hebt en klacht aan je broek.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:46 schreef Mickytjuh het volgende:
"wat is je afkomst"
20 uur date?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat de 20 uur date inclusief gaat zijn
rond 20 00 uur komt de laatste datequote:Op donderdag 23 november 2023 19:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
20 uur date?
Ik volg dit te weinig
Ze wilde daarmee de aandacht afleiden van de oorbellen, laten we het zo zeggen.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
Wil haar wel even van de voorkant zien, want zie al wat sideboob
Wat is de relevantie met dat en datenquote:Op donderdag 23 november 2023 19:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Begin een sollicitatiegesprek zo als werkgever en je hebt en klacht aan je broek.
Non-binaire en woke types mogen pas na 20:00 op tv van de omroepwet dus op dat tijdstip komt er elke dag een binnenwandelen.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
20 uur date?
Ik volg dit te weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |