Niet altijd in huis nee, laat staan op de bank of in de slaapkamer zoals mensen hier wel doen, maar jij zei dat ze geen dieren hebben en dat klopt dus niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In huis? Ik ben jaren aangesproken door anti’s die zeggen niet te begrijpen hoe wij met dieren omgaan.
Jij houdt toch van vrome Bernice maar gaat nu voor de slet van de stad?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sowwwww. Die rode is best prima toch? Michelle?
Ik had nog niet gezien dat ze een liter vaseline op haar gezicht had gesmeerd.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij houdt toch van vrome Bernice maar gaat nu voor de slet van de stad?
Ligt er ook weer hoe hoeveel druk die pessimisme op je aandrukt zeg maarquote:Op woensdag 22 november 2023 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Een pessimist is altijd gelukkiger.
Of je hebt gelijk, of het viel allemaal wel mee.
Nee geen chinchilla’s en kleine dieren zoals wij hebben.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Niet altijd in huis nee, laat staan op de bank of in de slaapkamer zoals mensen hier wel doen, maar jij zei dat ze geen dieren hebben en dat klopt dus niet.
Nog meer oefenen dusquote:Op woensdag 22 november 2023 20:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je hoort het wel, maar het is wel minder geworden de laatste jaren.
Vogels toch wel?quote:Op woensdag 22 november 2023 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee geen chinchilla’s en kleine dieren zoals wij hebben.En dus idd niet in huis.
Het was ook niet rot bedoeld.
Je had gelijk, was te snel in mijn oordeel.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet mijn smaak. Vooral qua karakter niet, mensen zonder schaamte
Ja maar kom op, ik vind dit ook bijna niet om aan te horen en het is mn eigen dialect.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
De ene met dialect verwijt de ander dat er een dialect is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |