Ze weet niet hoe dat klinkt.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ben wel benieuwd naar je Zeeuws-Vlaamse accent danToch maar een first dates meet regelen?
Haha ja, maar dan kwam ze vast van Walcheren of Beveland. Ik moest echt wennen aan het Zeeuws-Vlaamse dialect.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kwam een meisje tegen in Caïro, ze kwam uit Zeeland. Ze klonk volledig Rotterdams.
Ik denk dat het ook erg moeilijk isquote:Op woensdag 22 november 2023 20:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, maar dan kwam ze vast van Walcheren of Beveland. Ik moest echt wennen aan het Zeeuws-Vlaamse dialect.
Ja er is iets heel ergs gebeurd, je moet nu komenquote:Op donderdag 23 november 2023 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Zat nog aan de telefoon. Snel opgehangen.
Een overstuurde BNNVARA-medewerker?quote:Op donderdag 23 november 2023 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
Zat nog aan de telefoon. Snel opgehangen.
quote:Op donderdag 23 november 2023 19:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja er is iets heel ergs gebeurd, je moet nu komen
Pisces29: ''Komt nu niet uit, moet first dates kijken
Halloquote:
Spoel eens 10 seconden terug jijquote:Op donderdag 23 november 2023 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
K3
kletskous
kan ook af en toe niet stoppen
Dit klinkt heel erg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |