Dan zal je de steden moeten slopen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Luchtkwaliteit boeit je ook niet?
Splinterquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:52 schreef Tjacka het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik moet stemmen
Niet stemmen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:53 schreef Tjacka het volgende:
Stemwijzer komt VVD of D66 uit
Wat moet ik ??
Niet in de hoeveelheden die men nu doet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Vlees eten is het meest natuurlijke dat er is.
Je stempas verbranden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:53 schreef Tjacka het volgende:
Wat moet ik ??
Maar dieren in massaslachterijen houden niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
wil je een rechtse of een midden-linkse kabinet?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:53 schreef Tjacka het volgende:
Wat moet ik ??
Lekker hertje hoor!quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat je bambi in de steek?
Blijf dan maar thuis.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:53 schreef Tjacka het volgende:
Wat moet ik ??
Maar veel vlees eten en kiloknallers niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Gewoon je gevoel volgen makkerquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:53 schreef Tjacka het volgende:
Wat moet ik ??
Even wachten op een nieuwe afsplitsingquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:54 schreef Fretwork het volgende:
Weten jullie al op wie jullie volgend jaar gaan stemmen na een mislukte formatie?
Hey, daar kom ik op uit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hey, daar kom ik op uit!UiersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@WereldgozerWhat can change the nature of a man?
Ik twijfel nog, maar geen van die twee.quote:
Dat moet je dan wel hebben.quote:
Kieskompas voor second opinion.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:53 schreef Tjacka het volgende:
Wat moet ik ??
En de water- en bodemkwaliteit natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Luchtkwaliteit boeit je ook niet?
Nou, nee.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:55 schreef Caland het volgende:
Die bril verbloemt een beetje dat ze eigenlijk mokervet is
Strategisch op GL-PvdA zodat áls de "strategie" faalt, het nog steeds geen verloren stem is.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:53 schreef Tjacka het volgende:
Wat moet ik ??
Mijn gevoel is YesilGODquote:
Lijkt wel een film van Tarantino.quote:
Strategisch is het altijd een verloren stem.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Strategisch op GL-PvdA als je overweegt dat áls de "strategie" faalt, het nog steeds geen verloren stem is.
Een andere bril?quote:
Dat blijktquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn gevoel is YesilGOD
maar ik ben natuurlijk niet de intelligentste jongen ter wereld
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:55 schreef rutger05 het volgende:
[..]
En de water- en bodemkwaliteit natuurlijk.
Als jij dat had gehad zou je ook willen dat ze hiernaar kijken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
Oja de mensen met longcovid en ineens gratis geld willen 🤮
Je zou het maar hebben nadat je in de zorg hebt gewerkt tijdens Corona… en nu willen ze van je af. Voelt aardig afgedankt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
Oja de mensen met longcovid en ineens gratis geld willen 🤮
Zijn hun pro Palestina ?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Strategisch op GL-PvdA zodat áls de "strategie" faalt, het nog steeds geen verloren stem is.
Ziet eruit als een probleem waar wij niets aan kunnen doen. Het komt slecht het land binnen.quote:
Jij weet ook wel dat dat niet het probleem isquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ziet eruit als een probleem waar wij niets aan kunnen doen. Het komt slecht het land binnen.
Rivieren dempen en asfalt, opgelost.quote:
Ze zijn tegen Hamas maar ook tegen het geweld van Israel tegen de Palestijnse bevolking, genuanceerd dus.quote:
MANtelpak.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:57 schreef butz0rs het volgende:
Waarom hebben vrouwen nooit een mantelpak aan?
Ja hè. Past niet bij haar. Veel te hoog. Een beetje gemaakt ook.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die stem van Dilan vind ik onprettig, al kan ze daar weinig aan doen.
Dat wil ik niet. Maar blijkbaar wordt niet vastgesteld dat zij ziek is.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je zou het maar hebben nadat je in de zorg hebt gewerkt tijdens Corona… en nu willen ze van je af. Voelt aardig afgedankt.
Ohquote:
Ik weet wel dat het een probleem is. Het moet niet zo zijn dat wij niets meer kunnen omdat Duitsland zo'n vies land is.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat dat niet het probleem is
toch covid aan je longen??quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:59 schreef Coco het volgende:
Ik ben tegen de naam longcovid.
We spreken hier Nederlands.
Hij had wel lef.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:59 schreef VacaLoca het volgende:
Goede beveiliging, kan ze alle drie aanvallen
Long is dan ook long en niet langquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:59 schreef Coco het volgende:
Ik ben tegen de naam longcovid.
We spreken hier Nederlands.
Ik ben tegen orgaandiscriminatie.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Long is dan ook long en niet lang
zoals een echte demagoog betaamdquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Frans noemt haar bij naam; Sanne, Sanne en nog een keer Sanne.
Zonder te sterven van schaamte?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Iedereen kan zo’n jasje aantrekken.
Dat zeg ik; LAF, MAF, DUF whatever. Het denkt beter de lading.quote:
De gemiddelde Nederlander is dan ook vrij domquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Nee Dilan. De VVD is waarom de gemiddelde Nederlander geen vertrouwen meer heeft in de politiek.
Probleem is dat als je in zo'n sociaal vangnet zit een halve crimineel bent volgens de VVD doctrine.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:00 schreef Aratanax het volgende:
Dat eindeloze gelul met iedereen voor van alles en nog wat compenseren. Er bestaat zoiets als pech. Accepteer dat. We hebben sociale vangnetten en die volstaan.
Minuten langquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
Hoe kan zo malloot minuten lang blijven staan
Heb ik bij Ouwehandquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Erger met aan die stem en manier van praten van Dilan.
Zou iedereen gebeuren als ze met die twee anderen moeten dealen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het energieniveau daalt met de minuut bij Pieter.
Hopelijk meen je dit niet serieus.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij straalt echt uit dat hij kapotmoe isquote:
Jij kijkt op 0.25 weergave?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
Hoe kan zo malloot minuten lang blijven staan
Dat is dan ook zoquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Probleem is dat als je in zo'n sociaal vangnet zit een halve crimineel bent volgens de VVD doctrine.
ehmm...quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij komt ook allemaal ondernemers tegen die wel meer willen inleveren hoorde ik laatstquote:
Bullshit.quote:
Binnen nu en 2 weken een burn-out.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik maak me oprecht een beetje zorgen om Pieter. Hij ziet er echt uit alsof hij om kan vallen
Niemand is echt onder de indruk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die actie van die LEF-idioot levert VVD echt niks op hoor
Ben benieuwd naar je mening.quote:
Gillis for president!quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, wat Timmermans belooft is niet realistisch.quote:
Van het verleden kan je lerenquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:05 schreef Confetti het volgende:
Omtzigt is toch wel erg met het verleden bezig. Weinig vooruitkijkend.
Die gaat capituleren.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Zijn eerste sterke woorden van de campagne. Doet ie gewoon even vlak voor de eindstreep.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:06 schreef Harvest89 het volgende:
Omtzigt heeft geblowd en Dilan heeft ook een teugje genomen.
Dat heeft ze zelf gedaan.quote:
Je moet geen stemwijzers doen. Troep.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
In de tussentijd maar even een Kieskompasje gedaan.
Weer in de driehoek des doods tussen CDA/BBB/SGP
Hier schrik ik van
Jammer dat ie verder zeer zwak is.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:08 schreef Zwansen het volgende:
In de NBA zouden ze Frans clutch noemen.
Zeuven.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Hier weet iemand dit vast, hoe laat gaat morgen de stembus open?
Kan ook maar dan had de VVD eerlijk moeten zijn wat er is gebeurd en schud moeten erkennenquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
Beetje moe wel van dat geschop tegen vvd en dat alles hun schuld is. Focus lekker op je eigen plannen voor de toekomst
Jaquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef timmmmm het volgende:
8.30quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef timmmmm het volgende:
PVV de grootstequote:Op dinsdag 21 november 2023 22:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het toontje van Dilan bij 'meneer Timmermans '
Hangt er van af waar je woont.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef timmmmm het volgende:
7.30 uurquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef timmmmm het volgende:
De waarheid is hard he?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
Beetje moe wel van dat geschop tegen vvd en dat alles hun schuld is. Focus lekker op je eigen plannen voor de toekomst
Ik vertrouw erop dat je een verstandige keuze gaat maken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Hier schrik ik van
Ik zit in het grote gapende gat bij rechts progressiefquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Hier schrik ik van
VVD moet gewoon even aan de zijlijn staan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
7.30.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef timmmmm het volgende:
O leuk. Wat krijg ik?quote:
Te weinig eiwitten gehad.quote:
Mijn nichtje wordt 6quote:
En dat terwijl het debat is afgelopen!quote:
Glitterstickersquote:
Hij kreeg inderdaad nergens een moment om echt te shinen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer dat ie verder zeer zwak is.
Ik begrijp nog steeds niet zo goed wat er allemaal mis is met dit landquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
VVD moet gewoon even aan de zijlijn staan.
Volt?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet het nog steeds niet. Weet alleen maar dat ik GLPvdA, PvdD, D66, SP en VVD heb uitgesloten.
Wel volkomen terecht.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
Schuld is niet zo belangrijk misschien, wel dat ze vrolijk zo door willen en denken te kunnen gaan en deze verkiezingen hebben uitgelokt om dat te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
Heb je je tv altijd zo donker staan?quote:
Met dezelfde populistische oneliners die hij in 2006 had.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Greet heeft het debat wel gewonnen
Het enige waar ie mij mee had kunnen scoren is klimaat, en dan legt het af tegen robot Jetten. Tja, dan houdt het op hè.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij kreeg inderdaad nergens een moment om echt te shinen.
Maar mijn stem heeft ie sowieso al een tijdje.
Stem dan gewoon Geert en kijk wat er gebeurd.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet het nog steeds niet. Weet alleen maar dat ik GLPvdA, PvdD, D66, SP en VVD heb uitgesloten.
Best knapquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zit in het grote gapende gat bij rechts progressief
Maar er is geen goed alternatief. Links niet, NSC niet, PVV niet. Vvd is de enige beetje normale partij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
VVD moet gewoon even aan de zijlijn staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |