En dat terwijl het debat is afgelopen!quote:
Glitterstickersquote:
Hij kreeg inderdaad nergens een moment om echt te shinen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer dat ie verder zeer zwak is.
Ik begrijp nog steeds niet zo goed wat er allemaal mis is met dit landquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
Beetje moe wel van dat geschop tegen vvd en dat alles hun schuld is. Focus lekker op je eigen plannen voor de toekomst
quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
VVD moet gewoon even aan de zijlijn staan.
Volt?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet het nog steeds niet. Weet alleen maar dat ik GLPvdA, PvdD, D66, SP en VVD heb uitgesloten.
Wel volkomen terecht.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
Beetje moe wel van dat geschop tegen vvd en dat alles hun schuld is. Focus lekker op je eigen plannen voor de toekomst
Schuld is niet zo belangrijk misschien, wel dat ze vrolijk zo door willen en denken te kunnen gaan en deze verkiezingen hebben uitgelokt om dat te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef VacaLoca het volgende:
Heb je je tv altijd zo donker staan?quote:
Met dezelfde populistische oneliners die hij in 2006 had.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Greet heeft het debat wel gewonnen
Het enige waar ie mij mee had kunnen scoren is klimaat, en dan legt het af tegen robot Jetten. Tja, dan houdt het op hè.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hij kreeg inderdaad nergens een moment om echt te shinen.
Maar mijn stem heeft ie sowieso al een tijdje.
Stem dan gewoon Geert en kijk wat er gebeurd.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik weet het nog steeds niet. Weet alleen maar dat ik GLPvdA, PvdD, D66, SP en VVD heb uitgesloten.
Best knapquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zit in het grote gapende gat bij rechts progressief
Maar er is geen goed alternatief. Links niet, NSC niet, PVV niet. Vvd is de enige beetje normale partij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:10 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
VVD moet gewoon even aan de zijlijn staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |