toch covid aan je longen??quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:59 schreef Coco het volgende:
Ik ben tegen de naam longcovid.
We spreken hier Nederlands.
Hij had wel lef.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:59 schreef VacaLoca het volgende:
Goede beveiliging, kan ze alle drie aanvallen
Long is dan ook long en niet langquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:59 schreef Coco het volgende:
Ik ben tegen de naam longcovid.
We spreken hier Nederlands.
Ik ben tegen orgaandiscriminatie.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Long is dan ook long en niet lang
zoals een echte demagoog betaamdquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Frans noemt haar bij naam; Sanne, Sanne en nog een keer Sanne.
Zonder te sterven van schaamte?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Iedereen kan zo’n jasje aantrekken.
Dat zeg ik; LAF, MAF, DUF whatever. Het denkt beter de lading.quote:
De gemiddelde Nederlander is dan ook vrij domquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Nee Dilan. De VVD is waarom de gemiddelde Nederlander geen vertrouwen meer heeft in de politiek.
Probleem is dat als je in zo'n sociaal vangnet zit een halve crimineel bent volgens de VVD doctrine.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:00 schreef Aratanax het volgende:
Dat eindeloze gelul met iedereen voor van alles en nog wat compenseren. Er bestaat zoiets als pech. Accepteer dat. We hebben sociale vangnetten en die volstaan.
Minuten langquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
Hoe kan zo malloot minuten lang blijven staan
Heb ik bij Ouwehandquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:01 schreef Guanabana het volgende:
Erger met aan die stem en manier van praten van Dilan.
Zou iedereen gebeuren als ze met die twee anderen moeten dealen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het energieniveau daalt met de minuut bij Pieter.
Hopelijk meen je dit niet serieus.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij straalt echt uit dat hij kapotmoe isquote:
Jij kijkt op 0.25 weergave?quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:01 schreef Abrikozentaart het volgende:
Hoe kan zo malloot minuten lang blijven staan
Dat is dan ook zoquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Probleem is dat als je in zo'n sociaal vangnet zit een halve crimineel bent volgens de VVD doctrine.
ehmm...quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij komt ook allemaal ondernemers tegen die wel meer willen inleveren hoorde ik laatstquote:
Bullshit.quote:
Binnen nu en 2 weken een burn-out.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik maak me oprecht een beetje zorgen om Pieter. Hij ziet er echt uit alsof hij om kan vallen
Niemand is echt onder de indruk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die actie van die LEF-idioot levert VVD echt niks op hoor
Ben benieuwd naar je mening.quote:
Gillis for president!quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, wat Timmermans belooft is niet realistisch.quote:
Van het verleden kan je lerenquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:05 schreef Confetti het volgende:
Omtzigt is toch wel erg met het verleden bezig. Weinig vooruitkijkend.
Die gaat capituleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |