Ik mod ook zo.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit debat = goed georganiseerd
Niet bar Le duc laten bezorgenquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil vooral geen koeienpoep in mijn drinkwater.
https://regenwaterexpert.(...)edreigen-drinkwater/
Beestgespreksleider 🔥quote:
Viel mij ook al op 🤣🤔quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn ze het ineens allemaal eens, wat een kutdebat
Ik ga dan meestal wat stoken in een topic als het saai wordt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn ze het ineens allemaal eens, wat een kutdebat
quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Milieu in Nederland kan me echt niets schelen. Nederland heeft geen echte natuur.
Ze moeten het inderdaad over het hertenkamp-verbod hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat je bambi in de steek?
Gelukkig niet zeg, dat irritantje mag dr kriegelige gekijf wel even voor zich houden vandaag en naar wat ik hoop na morgen nog meer.quote:
Die staan ook vaak in de stal vanwege dezelfde reden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoezo? Is gewoon natuur hoor! Koetje staat ook in de wei.
Vind haar wel sterk maar ben zelf ook van de linkerflank, scheelt misschien ook wel.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef PzKpfw het volgende:
Die Ouwehand kijkt wel raar uit d'r ogen.
RIP Bambi.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:49 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd fijn om te weten wat voor figuren we hier hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Milieu in Nederland kan me echt niets schelen. Nederland heeft geen echte natuur.
nou nou nouquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, dat irritantje maar dr kriegelige gekijf wel even voor zich houden vandaag en naar wat ik hoop na morgen nog meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |