quote:FvD-leider Baudet op hoofd geslagen in Gronings café, verdachte aangehouden
Forum voor Democratie-lijsttrekker Thierry Baudet is in een Gronings café op zijn hoofd geslagen met een bierfles. Het is de tweede keer in korte tijd dat Baudet is aangevallen.
De politicus was in het café voor een verkiezingsbijeenkomst, samen met andere (kandidaat-)Kamerleden van zijn partij. Er is een verdachte aangehouden.
FvD laat op het sociale medium X weten dat Baudet naar het ziekenhuis in Groningen is gebracht. "Zojuist heeft een traumachirurg Thierry Baudet behandeld in het UMCG. Hij is met een bierfles op zijn achterhoofd geslagen en tevens net naast zijn oog op de rand van zijn slaap geraakt."
Volgens FvD raakte ook een beveiliger gewond aan zijn gezicht. De partij heeft besloten om een ander campagne-evenement in Zwolle vanavond af te gelasten.
Op X laten andere politici van zich horen. Premier Rutte noemt in een post op X de aanval "totaal onacceptabel". Rutte: "Ik zei het eerder en herhaal het nu stevig: van politici blijf je af. Altijd."
BBB-leider Caroline van der Plas spreekt van een "walgelijke en laffe aanval opnieuw tegen Thierry Baudet. Geweld is onacceptabel! Sterkte voor Thierry gewenst!." "Geweld is altijd onacceptabel. In een democratie bestrijden we elkaar met woorden en deze aanval valt op geen enkele manier te rechtvaardigen. Veel sterkte gewenst", schrijft GroenLinks-PvdA-voorman Frans Timmermans.
"Absoluut en volledig onacceptabel om Baudet (alweer) fysiek aan te vallen en te verwonden. Dit raakt de democratie hard. We lijken niets geleerd te hebben van 2002 en Pim Fortuyn", meldt Pieter Omtzigt van NSC. "Beveilig die man eindelijk voldoende verdorie!", reageert PVV-leider Geert Wilders.
Ook de lijsttrekkers van CDA, ChristenUnie, SP, Volt, Denk en de Partij voor de Dieren veroordelen op X het geweld tegen Baudet.
"Wie denkt hiermee iets te bereiken is niet goed snik. Wie journalisten, rechters of volksvertegenwoordigers aanvalt, schaadt de democratie. Laat deze belaging ook vervolgd worden", schrijft ook fractieleider Jan Paternotte van D66.
Bijna een maand geleden werd Baudet bij een bezoek aan de Universiteit Gent op zijn hoofd geslagen met een paraplu. Hij hield daar toen een lichte hersenschudding aan over en legde zijn campagne een paar dagen stil.
https://nos.nl/artikel/24(...)erdachte-aangehouden
*3quote:
?quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:12 schreef Ali_boo het volgende:
Oh Wilders is de volgende als ik het goed begrepen heb
[ twitter ]
Onderaan staat:quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:17 schreef Mickytjuh het volgende:
Is deze al gedeeld?
https://www.sikkom.nl/act(...)-hoofd-28762161.html
Er was dus overduidelijk geen flesje bij betrokken maar met de vuist.
quote:Disclaimer
Naar aanleiding van deze video dachten wij: er is geen fles in het spel. Dat blijkt wel het geval te zijn en is daarom aangepast in het artikel. Excuses voor het misverstand.
Dit posten binnen een week nadat rechtse mafketels met veel goedkeuring hebben staan rellen op een kinderfeestje. Echt jongen die gepantserde plaat voor je kop.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:00 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Lekker victim shaming. Die antifa idioten hebben bewust een 15 jarige naar voren geschoven.
Links staat steeds meer voor geweld verheerlijking. Die idioten zouden het liefst weer terug gaan naar 40-45.
Café The Cabin was jaren geleden al berucht. Pension erboven verhuurt kamers per uur en beneden zat altijd wat tokkievolk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:31 schreef qajariaq het volgende:
Die kroeg eigenaar mag dus ook een boete verwachten voor het binnenlaten en een biertje verstrekken van/aan een minderjarige. Of was de selectie door de huurder?
Verzonnen vergelijking, bron dat het dezelfde mensen zijn?quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit posten binnen een week nadat rechtse mafketels met veel goedkeuring hebben staan rellen op een kinderfeestje. Echt jongen die gepantserde plaat voor je kop.
De extremen in dit land zijn al een paar jaar maffer aan het worden en je bent imho nogal een kansloze kleuter als je doet alsof de PvdA en VVD daarvoor zouden staan.
De meest bekende politieke randdebiel die deze verharding heeft aangemoedigd kreeg deze week trouwens een flesje tegen zijn hoofd geslagen. Hopelijk zien we van hem ook een koerswijziging.
Doe normaal man. Links is een grote groep, die bevat academici, arbeiders, huismoeders, boomknuffelaars, studenten etc. En, idd, ook een groepje extremisten, scheer aub niet de hele club over één kam. 99% van wat je als links kan beschouwen keurt dit geweld volledig af.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:00 schreef DjDaano het volgende:
Links staat steeds meer voor geweld verheerlijking. Die idioten zouden het liefst weer terug gaan naar 40-45.
Bron?quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:00 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Lekker victim shaming. Die antifa idioten hebben bewust een 15 jarige naar voren geschoven.
Opzich heb je gelijk, maar aan de andere kant is alles rechts van de SP alijd meteen EXTREEM RECHTS!!!!!quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Doe normaal man. Links is een grote groep, die bevat academici, arbeiders, huismoeders, boomknuffelaars, studenten etc. En, idd, ook een groepje extremisten, scheer aub niet de hele club over één kam. 99% van wat je als links kan beschouwen keurt dit geweld volledig af.
KOZP mag dus gewoon kapotgeslagen worden; jouw manier van redeneren hoorquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:44 schreef Document1 het volgende:
Als dit nou was gebeurd bij iemand die niet bij een partij zat die constant andere mensen staat op te jutten om vooral andere lastig te vallen dan had ik misschien nog wat medelijden kunnen veinzen.
Boontje komt om zijn loontje.
Lul niet zo domquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
maar aan de andere kant is alles rechts van de SP alijd meteen EXTREEM RECHTS!!!!!
Waar begin ik mee?quote:
Ik twijfel zelfs of dit geen vooropgezet plan is. Waar zijn de foto’s van een bebloed en kapot gezicht. Baudet in zijn beste dagen had dit compleet uitgemolken, ik vind het verdacht stil.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
KOZP mag dus gewoon kapotgeslagen worden; jouw manier van redeneren hoor.
Ik heb geen idee wat je bedoeld met die eerste zin.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verzonnen vergelijking, bron dat het dezelfde mensen zijn?
Dat deel klopt, de extremen nemen toe, maar de linksextremen krijgen gewoon goedkeuring, zie ook dit topic.
En jij draagt net zo bij aan de demonisering met je "politieke randdebiel" lekker progressief verbindend en tolerant weer.
En daarmee praat je dit gedrag goed. In een beschaving probeer je rekening te houden met een ander.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..].
Tolerantie vereist naar mijn inzien intolerantie tegen intolerante mensen.
Dat lijkt me ook niet, maar net als gisteren blijf ik het herhalen: de heisa eromheen is schromelijk overdreven. Dat er trouwens nog wat sensatiegeiten op X zelfs op zoek zijn naar het adres van de ouders van de verdachte, vind ik minstens zo ziek.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:52 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik twijfel zelfs of dit geen vooropgezet plan is. Waar zijn de foto’s van een bebloed en kapot gezicht. Baudet in zijn beste dagen had dit compleet uitgemolken, ik vind het verdacht stil.
Dat hebben ze dan ninja edit aangepast. Want toen ik er op klikte stond er nog dat er geen flesje in het spel bleek.quote:
Dat jij dit blijft herhalen is ziek.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:05 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet, maar net als gisteren blijf ik het herhalen: de heisa eromheen is schromelijk overdreven. Dat er trouwens nog wat sensatiegeiten op X zelfs op zoek zijn naar het adres van de ouders van de verdachte, vind ik minstens zo ziek.
En nu een steekhoudend argument?quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:07 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Dat jij dit blijft herhalen is ziek.
In Wapland is dat hetzelfde ja. Totaal los van de realiteit staan ze, die lui.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
77 mensen vermoorden is hetzelfde als iemand met een bierflesje slaan? Koekoek.
Maar hoe zit het met je aantijgingen dat "Die antifa idioten bewust een 15 jarige naar voren geschoven hebben", is daar ergens een bron van te vinden?quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:07 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Dat jij dit blijft herhalen is ziek.
TS heeft de OP aangepast waar deze video in stond die jij kennelijk hebt gemist.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan ninja edit aangepast. Want toen ik er op klikte stond er nog dat er geen flesje in het spel bleek.
Denk het ook, ze zeggen zelf ook dat ze er eerst naast zaten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:05 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan ninja edit aangepast. Want toen ik er op klikte stond er nog dat er geen flesje in het spel bleek.
Gast lul niet zo dom.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met je aantijgingen dat "Die antifa idioten bewust een 15 jarige naar voren geschoven hebben", is daar ergens een bron van te vinden?
Ad.nl. Woordvoerder van antifa eist de aanslag op.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar hoe zit het met je aantijgingen dat "Die antifa idioten bewust een 15 jarige naar voren geschoven hebben", is daar ergens een bron van te vinden?
Jullie zijn toch die welbekende groep van liefde, licht en verbinding? Wonderlijk genoeg heb ik daar nog nooit wat van gemerkt in de praktijk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij draagt net zo bij aan de demonisering met je "politieke randdebiel" lekker progressief verbindend en tolerant weer.
is in feite kinderarbeidquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:11 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ad.nl. Woordvoerder van antifa eist de aanslag op.
Dat is niet hetzelfde filmpjequote:Op dinsdag 21 november 2023 18:09 schreef Nober het volgende:
[..]
TS heeft de OP aangepast waar deze video in stond die jij kennelijk hebt gemist.
[ twitter ]
Ja super stom dat het nu net is of ik lieg en zo.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het ook, ze zeggen zelf ook dat ze er eerst naast zaten.
Dat.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Doe normaal man. Links is een grote groep, die bevat academici, arbeiders, huismoeders, boomknuffelaars, studenten etc. En, idd, ook een groepje extremisten, scheer aub niet de hele club over één kam. 99% van wat je als links kan beschouwen keurt dit geweld volledig af.
Dit stond er in het AD:quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:11 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Zeggen dat ie lid was van dat clubje mafklappers is niet hetzelfde als iets opeisen. Helemaal als er expliciet bij staat dat ie niet wilde zeggen of er sprake van een vooropgezet plan was. Al ruikt het er wel naar, het is niet hetzelfdequote:De 15-jarige behoort bij de antifascistische groep AFA Noord, claimt de extreem-linkse groepering zelf. ‘Deze jongen heeft gehandeld vanuit overtuiging'.
Een woordvoerder van Antifascistische Actie (AFA) Noord claimt dat de 15-jarige inderdaad tot de Antifa-beweging behoort. ,,Wij verstoren en blokkeren bijeenkomsten in onze strijd tegen fascisme en rechts-extremisme. Deze jongen heeft gehandeld vanuit zijn overtuiging en gebruik gemaakt van de mogelijkheid.”
Of het een vooropgezet plan was om Baudet aan te vallen, wil de woordvoerder niet zeggen, maar Antifa staat ‘niet altijd’ afwijzend tegenover gebruik van geweld. ,,Juist Baudets woorden leiden tot geweld. Genoeg is genoeg.”
Hoe serieus de claim van AFA Noord is, is nog de vraag. De 15-jarige is iemand met waarschijnlijk de nodige mentale problemen en wellicht zeer makkelijk beïnvloedbaar. De politie is nog volop bezig met het verhoor.
Beter als haar zelf, vreselijke heksquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:12 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Als een woordvoerder van die mafklappers dit al zegt dan kan ik de rest zelf wel invullen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit stond er in het AD:
[..]
Zeggen dat ie lid was van dat clubje mafklappers is niet hetzelfde als iets opeisen. Helemaal als er expliciet bij staat dat ie niet wilde zeggen of er sprake van een vooropgezet plan was. Al ruikt het er wel naar, het is niet hetzelfde
Het AD is daar wel iets genuanceerder over dan jij.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:11 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Dat is het probleem hè, dat je van alles invult en daar vervolgens verontwaardigd gaat zitten doen als zou het zo gegaan zijn als jij verzonnen voor jezelf ingevuld hebt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:30 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Als een woordvoerder van die mafklappers dit al zegt dan kan ik de rest zelf wel invullen.
Dat kan, maar door die eigen invulling deel je hier wel informatie die niet helemaal juist is, op basis waarvan anderen ook weer kunnen gaan invullen. Voor we het weten heeft die dader tentakels als tenen waar pasfoto's van Kaag als nagels opzitten.. Lijkt me niet zo handig.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:30 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Als een woordvoerder van die mafklappers dit al zegt dan kan ik de rest zelf wel invullen.
Dilan zegt dat Wilders geen geld voor kerncentrales wil uitgeven.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:12 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat kan, maar door die eigen invulling deel je hier wel informatie die niet helemaal juist is, op basis waarvan anderen ook weer kunnen gaan invullen. Voor we het weten heeft die dader tentakels als tenen waar pasfoto's van Kaag als nagels opzitten.. Lijkt me niet zo handig.
Nee mij lijkt het juist verstandig dat je zelf blijft nadenken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat je dat zelf wel kunt invullen
En daarmee sta jij met je handen in je zakken wanneer fascisme of sharia aan de macht komt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:03 schreef DjDaano het volgende:
[..]
En daarmee praat je dit gedrag goed. In een beschaving probeer je rekening te houden met een ander.
Nou trekt me dat niet maar het lijkt me ook niet erger dan dat extreem rechts een beetje willekeurig om zich heen kan slaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En daarmee sta jij met je handen in je zakken wanneer fascisme of sharia aan de macht komt.
De persoon waar ik op reageerde is sowieso een debieltje dat hij een onaardige mening over iemand meteen ziet als een goede reden om erop los te slaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:43 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nou trekt me dat niet maar het lijkt me ook niet erger dan dat extreem rechts een beetje willekeurig om zich heen kan slaan.
Jij probeert de helft van de bevolking in een hokje te duwen vanwege de actie van een minderjarig jong dat bij een extreme organisatie zit, waar 99% van links niks mee heeft.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:00 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Nee hoor dat is juist de reden waarom ik tegen antifa ben. Het is veel treuriger dat jij dit gedrag verdedigt. En dan achteraf weer zielig gaan doen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
En daarmee sta jij met je handen in je zakken wanneer fascisme of sharia aan de macht komt.
En hoe weten wij zeker dat ze niet iets anders heerlijk vond? Het is een schermafdruk van heerlijk, niet een link.quote:
Ik heb deze tweet ook op GS gezien geloof ik. Mevrouw is toch iemand van BIJ1?quote:
Het wemelt van de idioten bij politieke partijen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:59 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik heb deze tweet ook op GS gezien geloof ik. Mevrouw is toch iemand van BIJ1?
Nou, dat is natuurlijk al genoeg om je voor te schamen. Die mensen zaten vroeger gewoon in een inrichting.
Helemaal waar, als vliegen op de stroop.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het wemelt van de idioten bij politieke partijen.
Ja, laten we maar weer naar de Zwarte Piet draad gaan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:02 schreef Harvest89 het volgende:
Hebben we het hier nog steeds over?
Man man, wat een drama veroorzaken die linkse bierflesjes toch.
Is inderdaad een flink stuk erger dan een 14jarige die met bierflesjes loopt te zwaaien.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:04 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ja, laten we maar weer naar de Zwarte Piet draad gaan.
We zullen het nooit weten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:59 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En hoe weten wij zeker dat ze niet iets anders heerlijk vond? Het is een schermafdruk van heerlijk, niet een link.
Blijf een aanslag op een nederlandse politicus maar bagataliseren. Straks weer lekker verbaasd doen als er iemand vermoord word.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is inderdaad een flink stuk erger dan een 14jarige die met bierflesjes loopt te zwaaien.
Je refereert aan het slotdebat nu op tv? Ja, dat was tenenkrommend. En overduidelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:05 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Blijf een aanslag op een nederlandse politicus maar bagataliseren. Straks weer lekker verbaasd doen als er iemand vermoord word.
Ja, en de Groningse raamprostitutie zit op ongeveer 50 meter afstand in de Nieuwstad. Leuke plek om je even onder het volk te begeven.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:35 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Café The Cabin was jaren geleden al berucht. Pension erboven verhuurt kamers per uur en beneden zat altijd wat tokkievolk.
Waar precies verdedigde ik het geweld?quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:45 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Nee hoor dat is juist de reden waarom ik tegen antifa ben. Het is veel treuriger dat jij dit gedrag verdedigt. En dan achteraf weer zielig gaan doen.
Ook van Leanne Plouffe:quote:
Zal me ook niet verbazen dat Brammetje hier gewoon stiekem achter zat met zijn linkse connecties. Hen had immers nog een appeltje te schillen met Baudetquote:Op dinsdag 21 november 2023 20:24 schreef Za het volgende:
[..]
Ook van Leanne Plouffe:
[ afbeelding ]
Baudet is dus aangevallen op de internationale transgender en nonbinair gedenkdag.
Vast toeval.
Rechts conservatieven in het MO hangen al jaren iedereen die seksueel afwijkt aan kranen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:26 schreef deedeetee het volgende:
Sinds wanneer vermoorden we transgenders of non-binaire mensen ?
Mij ook niet.quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:29 schreef cabe0002 het volgende:
Zal me ook niet verbazen dat Brammetje hier gewoon stiekem achter zat met zijn linkse connecties. Hen had immers nog een appeltje te schillen met Baudet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds de jaren 1930?quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:26 schreef deedeetee het volgende:
Sinds wanneer vermoorden we transgenders of non-binaire mensen ?
quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:59 schreef qajariaq het volgende:
En hoe weten wij zeker dat ze niet iets anders heerlijk vond? Het is een schermafdruk van heerlijk, niet een link.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 20:34 schreef Za het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Die Lianne Plouffen is ook een transgender, en de "antifa" voor de deur daar gisteren ook imo,
Waarom denk je dat?quote:De antifa voor de deur is transgender volgens jou? Waarom denk je dat? Omdat iemand lang haar heeft?![]()
Zelfs de dader komt op mij over als een meisje dat zich als jongen identificeert.
Waarom denk je dat?quote:Ik denk een wraakactie voor Bram op internationale transgender gedenkdag 20 november.
Er is helemaal niets duidelijk. Het zijn allemaal aannames die nergens op gebaseerd zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:16 schreef Za het volgende:
[..]
Het is een duidelijke zaak, maar kijk gerust weg.
Maar waarom laat FvD een 14 en 11 jarige toe tot zo'n besloten event in een kroeg?quote:
Ik weet niet wie het deurbeleid voerde.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:24 schreef capricia het volgende:
Maar waarom laat FvD een 14 en 11 jarige toe tot zo'n besloten event in een kroeg?
Een clubje die door FvD ingehuurd is. Want je kwam alleen binnen met een ticket. En je werd gefouilleerd. Via een FvD event.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:26 schreef Za het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het deurbeleid voerde.
Weet je zeker dat je je niet wat op de mouw hebt laten spelden ?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:30 schreef capricia het volgende:
Een clubje dat door FvD ingehuurd is. Want je kwam alleen binnen met een ticket. En je werd gefouilleerd. Via een FvD event.
Een 14 en een 11 jarige waren daar binnen.
Ik ben zeer benieuwd naar het alcoholpromilage van die kinderen.
Waarom zou een kind daar niet binnen mogen? Lekker die kids buitensluiten van politiek is een goed idee zeg.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Een clubje die door FvD ingehuurd is. Want je kwam alleen binnen met een ticket. En je werd gefouilleerd. Via een FvD event.
Een 14 en een 11 jarige waren daar binnen.
Ik ben zeer benieuwd naar het alcoholpromilage van die kinderen.
Ho ho, dat rechts daar staat te vechten is vast ook de schuld van links.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:27 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit posten binnen een week nadat rechtse mafketels met veel goedkeuring hebben staan rellen op een kinderfeestje. Echt jongen die gepantserde plaat voor je kop.
De extremen in dit land zijn al een paar jaar maffer aan het worden en je bent imho nogal een kansloze kleuter als je doet alsof de PvdA en VVD daarvoor zouden staan.
De meest bekende politieke randdebiel die deze verharding heeft aangemoedigd kreeg deze week trouwens een flesje tegen zijn hoofd geslagen. Hopelijk zien we van hem ook een koerswijziging.
Mag ie al in eerste instantie aanwezig zijn in dat café en bier drinken?quote:
Bulbasaur 4lifequote:Op dinsdag 21 november 2023 21:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ho ho, dat rechts daar staat te vechten is vast ook de schuld van links.
Of we doen allemaal ook minder links/rechts, doodmoe word je ervan. Hier in dit topic ook zoveel gezeur over wat van rechts of links komt, maar het is allemaal ongewenst. Van mij part is iemand alleen maar Pokémon-fan, je blijft van een ander af en als je de hele dag denkt in links en rechts, ben je zelf het probleem. (niet zozeer gericht aan jou, hoor).
Aanwezig zijn is geen probleem, bier drinken mag niet. Drugs gebruiken mag hij ook niet en zijn geslachtsdeel laten zien is ook verboden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mag ie al in eerste instantie aanwezig zijn in dat café en bier drinken?
Er waren ieg minderjarigen. Met bierflesjes in hun hand.quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je je niet wat op de mouw hebt laten spelden ?
Ben dus benieuwd naar het promillage. (nogmaals)quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:44 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Aanwezig zijn is geen probleem, bier drinken mag niet. Drugs gebruiken mag hij ook niet en zijn geslachtsdeel laten zien is ook verboden.
Nergens blijkt uit dat die kids 1 van die dingen hebben gedaan. Raar dat zoveel mensen denken dat iemand onder de 18 niet meer in een cafe mag komen.
Gast, effe serieus, gaan we echt zo kinderachtig doen?quote:
Sloeg hij met een flesje ranja?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:44 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Aanwezig zijn is geen probleem, bier drinken mag niet. Drugs gebruiken mag hij ook niet en zijn geslachtsdeel laten zien is ook verboden.
Nergens blijkt uit dat die kids 1 van die dingen hebben gedaan. Raar dat zoveel mensen denken dat iemand onder de 18 niet meer in een cafe mag komen.
Waarom ben je daar benieuwd naar bij een 14 jarige?quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben dus benieuwd naar het promillage. (nogmaals)
Een flesje bier. Ze waren in een cafe. Lege flessen bier vind je vaak in een cafe op een tafel of op de bar…. Lijkt me niet heel lastig te bedenken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |