Bontenbal wel eens maar Jetten vind ik niet zo. Al is hij wel beter dan pre-Kaag periode al kon het ook niet slechterquote:Op maandag 20 november 2023 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bontenbal en Jetten zijn wel de twee die ik inhoudelijk veruit het beste vind debatteren. Niks te 'gewoon' of wat dan ook, maar ook geen dom gelul.
Misschien dat het daarom opvalt ja, hij lijkt wat relaxter.quote:Op maandag 20 november 2023 11:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Bontenbal wel eens maar Jetten vind ik niet zo. Al is hij wel beter dan pre-Kaag periode al kon het ook niet slechter
Eens.quote:Op maandag 20 november 2023 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Welnee. Mooi frame en ook allemaal verkiezingsretoriek.
En mocht PVV mee gaan doen dan zullen ze flink moeten inleveren. Maar de andere optie is GL/PvdA en dat vind ik echt een verschrikkelijke partij. Jammer dat die twee samen zijn gegaan want vond PvdA altijd nog wel een redelijke optie die ik ook graag in de coalitie had gezien.
Ik vind het echt een gigantische verbetering. Alleen moet D66 nog even op het strafbankje bij mij, maar wellicht een volgende verkiezing. Waarbij hopelijk D66 wat meer het gat op rechtsprogressief gaat proberen te vullen. Uiteindelijk moeten ze zich wat meer gaan richten op twijfelende VVD'ers denk ik.quote:Op maandag 20 november 2023 11:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Bontenbal wel eens maar Jetten vind ik niet zo. Al is hij wel beter dan pre-Kaag periode al kon het ook niet slechter
Ik stem nog liever gekke Tjerrie dan D66. Maar gelukkig zijn er meer te kiezen.quote:Op maandag 20 november 2023 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het echt een gigantische verbetering. Alleen moet D66 nog even op het strafbankje bij mij, maar wellicht een volgende verkiezing. Waarbij hopelijk D66 wat meer het gat op rechtsprogressief gaat proberen te vullen. Uiteindelijk moeten ze zich wat meer gaan richten op twijfelende VVD'ers denk ik.
D66 rechtsprogressief noemen, oke manquote:Op maandag 20 november 2023 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het echt een gigantische verbetering. Alleen moet D66 nog even op het strafbankje bij mij, maar wellicht een volgende verkiezing. Waarbij hopelijk D66 wat meer het gat op rechtsprogressief gaat proberen te vullen. Uiteindelijk moeten ze zich wat meer gaan richten op twijfelende VVD'ers denk ik.
Ja, dat doe ik dus niet.quote:Op maandag 20 november 2023 11:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
D66 rechtsprogressief noemen, oke man
quote:Op maandag 20 november 2023 12:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gewoon lekker Timmerfrans stemmen. Alles beter dan premier Wilders of die vrouw met die walgelijke stem en die scheve bek.
Normaal zou ik Volt stemmen, maar dit keer maar strategisch in de hoop dat Gl/PvdA de grootste wordt.
Premier Wilders gaat er niet komen.quote:Op maandag 20 november 2023 12:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De kans is klein. Maar ik leg me niet vooraf neer bij premier Wilders.
Ik denk dat de kans bijna nul is dat Wilders premier wordt. Dan moeten ze via VVD gaan en zodra zij een kabinet vormen waarin ze ondergeschikt zijn aan de PVV is het afbreukrisico voor hen gigantisch.quote:Op maandag 20 november 2023 12:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De kans is klein. Maar ik leg me niet vooraf neer bij premier Wilders.
Met een beetje geluk hoef je na een paar kabinetten Wilders helemaal nooit meer te stemmen.quote:Op maandag 20 november 2023 12:11 schreef Caland het volgende:
Voor de memes wil ik Wilders I.
Elke andere optie met de vermoedelijke zetelverdeling is net zo goed lood om oud ijzer.
Broodje ei.quote:Op maandag 20 november 2023 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Bij afwezigheid van @:GGMM en @:Scrummie ;
Eet smakelijk vrienden
Wat een heerlijk weer.quote:Op maandag 20 november 2023 12:10 schreef 3rr0r het volgende:
De zon schijnt en het is droog. Wat een klimaatverandering opeens.
Dankjewel.quote:Op maandag 20 november 2023 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Bij afwezigheid van @:GGMM en @:Scrummie ;
Eet smakelijk vrienden
GodGodquote:Op maandag 20 november 2023 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk weer.![]()
Ik reed net achter Stichting Hoop aan. LUCAS 4:4 @:kingroland Heb je een bijbaan?
Ik kreeg een keer mijn drugs bezorgd in een envelop van zo’n Christelijke kinderstichting als afzender.quote:Op maandag 20 november 2023 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk weer.![]()
Ik reed net achter Stichting Hoop aan. LUCAS 4:4 @:kingroland Heb je een bijbaan?
quote:Op maandag 20 november 2023 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer mijn drugs bezorgd in een envelop van zo’n Christelijke kinderstichting als afzender.
Een week later werd mijn Linkedin profiel bekeken door een medewerker van diezelfde stichting.
Ik vind dit nog steeds een beetje eng.
Sterkte, ouwe reus. Wedstrijd per wedstrijd. Helft per helft. Minuut na minuut.quote:Op maandag 20 november 2023 13:29 schreef tong80 het volgende:
Net telefoontje. Donderdag eindelijk eerste bestraling. Emotioneert me meer dan dat ik verwachtte. FF niet relativeren. 🙂
Herman.
Hoe laat is je afspraak donderdag? Sterkte.quote:Op maandag 20 november 2023 13:29 schreef tong80 het volgende:
Net telefoontje. Donderdag eindelijk eerste bestraling. Emotioneert me meer dan dat ik verwachtte. FF niet relativeren. 🙂
Herman.
TottiGod.quote:Op maandag 20 november 2023 13:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sterkte, ouwe reus. Wedstrijd per wedstrijd. Helft per helft. Minuut na minuut.
[ afbeelding ]
Dirk.
succes tonggodquote:Op maandag 20 november 2023 13:29 schreef tong80 het volgende:
Herman.
Sterkte tong.quote:Op maandag 20 november 2023 13:29 schreef tong80 het volgende:
Herman.
11:30 uur.quote:Op maandag 20 november 2023 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe laat is je afspraak donderdag? Sterkte.
Een oudje van me....quote:
Kun je woensdag tenminste nog lekker gaan stemmen.quote:Op maandag 20 november 2023 13:29 schreef tong80 het volgende:
Herman.
Ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 20 november 2023 13:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
user @:Dombohetolifantje1 zal je een reminder sturen.
Lief van je, maat.quote:Op maandag 20 november 2023 14:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen.
quote:Op maandag 20 november 2023 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer mijn drugs bezorgd in een envelop van zo’n Christelijke kinderstichting als afzender.
Een week later werd mijn Linkedin profiel bekeken door een medewerker van diezelfde stichting.
quote:Op maandag 20 november 2023 12:10 schreef 3rr0r het volgende:
De zon schijnt en het is droog. Wat een klimaatverandering opeens.
Doorweekt3rror?quote:
Oh dan sta je op de lijst Gurney.quote:Op maandag 20 november 2023 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stem jij woensdag op Mirjam Bikker? God wacht op je.quote:Op maandag 20 november 2023 15:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh dan sta je op de lijst Gurney.
Kijk je wel uit
Die is voor een warm welkom voor alle azielzoekers tochquote:Op maandag 20 november 2023 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stem jij woensdag op Mirjam Bikker? God wacht op je.
Splinterquote:Op maandag 20 november 2023 15:36 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx help
Op wie ga jij stemmen
Ze willen inmiddels wel een beetje anders. Maar ze hebben wel een groot hart, ja.quote:Op maandag 20 november 2023 15:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die is voor een warm welkom voor alle azielzoekers toch
quote:Voor alle vormen van migratie (asiel, arbeid, studie en gezinshereniging) zijn nieuwe oplossingen nodig, zowel op de korte als op de lange termijn. Dat mensen sterven aan de grenzen van Europa zet de geloofwaardigheid van het hele Europese project op het spel. En dat we nauwelijks grip weten te krijgen op arbeidsmigratie van binnen en buiten de Unie (veruit de belangrijkste bron van migratie) zet het draagvlak voor migratie onder druk. We willen betere oplossingen voor de problemen met migratie in Europa. In het volle besef dat we leven in een gebroken wereld en dat een ideaal migratiesysteem niet bestaat. Maar dat ontslaat ons niet van de plicht de huidige afspraken te proberen te verbeteren. Het Europese migratiepact dat steeds verder wordt uitgewerkt is een eerste stap, maar er is meer nodig.
quote:
quote:Doneer nu
- Nee, een permanente.quote:Nederland zou een tijdelijke een asielstop moeten invoeren
quote:
Ik lees alleen een hele lange open deurquote:Op maandag 20 november 2023 15:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze willen inmiddels wel een beetje anders. Maar ze hebben wel een groot hart, ja.
[..]
6 stellingen over coronaquote:Op maandag 20 november 2023 15:54 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het maar een kut echte kieswijzer.
@Coco houdt van een stukje zorg.quote:
D66 en Pvda(dus ook GL/pvda) zijn de 2 beste voorbeelden van partijen die judas ook zomaar kon oprichten (zie: leenstelsel)quote:Op maandag 20 november 2023 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb gelijk duidelijkheid
Ik denk dat ik toch maar voor Alistair Overeem ga of anders uiers net als 4 jaar terug.
Ik dacht daardoor dat het een kieswijzer was van 2021 totdat ik toch NSC en PVDA/GL bij de partijen spotte.quote:
Toen je begon met studeren kreeg je gewoon nog de basisbeurs hoor, je had wellicht niet twintig jaar over je scriptie moeten doen.quote:Op maandag 20 november 2023 15:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
D66 en Pvda(dus ook GL/pvda) zijn de 2 beste voorbeelden van partijen die judas ook zomaar kon oprichten (zie: leenstelsel)
Ik denk ook om anderenquote:Op maandag 20 november 2023 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toen je begon met studeren kreeg je gewoon nog de basisbeurs hoor, je had wellicht niet twintig jaar over je scriptie moeten doen.
quote:Op maandag 20 november 2023 15:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
D66 en Pvda(dus ook GL/pvda) zijn de 2 beste voorbeelden van partijen die judas ook zomaar kon oprichten (zie: leenstelsel)
Op welke partij zou Jezus stemmen?quote:Op maandag 20 november 2023 16:00 schreef KingRoland het volgende:
daarom gaat het mis in dit land, dat je denkt ieder voor zich Gurney
Oh, ja precies.quote:
Ik ken iemand die op Jezus lijkt die SP stemtquote:
Wat vreemd, iemand bij de SP die niet werkt.quote:Op maandag 20 november 2023 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken iemand die op Jezus lijkt die SP stemt
Maar dat is gewoon een uitkeringstrekkende stoner.
Sterkte makker brother.quote:Op maandag 20 november 2023 13:29 schreef tong80 het volgende:
Herman.
Klinkt als vogeltjesdansquote:Op maandag 20 november 2023 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vreemd, iemand bij de SP die niet werkt.
Kratje bier voortuin, Limburg, huilen over een ander die meer bereikt.
Ik had er ook een mooie haiku van kunnen maken.quote:
Oh dit was een mention, ik las het verkeerd.quote:
Hier hetzelfde. Kut stellingen en geen resultaat. Wat een walgelijke tijdsverspilling.quote:Op maandag 20 november 2023 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
De EcHte Kieswijzer wil geen eindresultaat geven. Die is boos omdat ik over de doneer knop begon. Ah well.
Pleonasme, ook al gaan ze tegenwoordig ook veel naar de PVV.quote:Op maandag 20 november 2023 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vreemd, iemand bij de SP die niet werkt.
De Eemquote:Op maandag 20 november 2023 15:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb gelijk duidelijkheid
Ik denk dat ik toch maar voor Alistair Overeem ga of anders uiers net als 4 jaar terug.
Ik ben na een stelling of zes gestopt omdat ik het een idiote vragenlijst vond.quote:Op maandag 20 november 2023 16:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Kut stellingen en geen resultaat. Wat een walgelijke tijdsverspilling.
Het maakt me niet uit of iemand wel of niet werkt.quote:Op maandag 20 november 2023 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pleonasme, ook al gaan ze tegenwoordig ook veel naar de PVV.
Lilian wel een betere kont dan Geert.quote:Op maandag 20 november 2023 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit of iemand wel of niet werkt.
Wat me wel irriteert (links): jaloezie en die zure kop van Marijnissen.
Bij Geert merk ik dat dan weer niet.
Hallo maat.quote:Op maandag 20 november 2023 16:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lilian wel een betere kont dan Geert.
quote:Op maandag 20 november 2023 16:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.partijvdsport.nl/onze-mensen/maaskant/
Ik heb mijn keuze al gemaakt, uitstekend profiel ook.
Kies je dan nog je extra favorite topics of is dit de neutrale stand?quote:
Gewoon neutraal. Ik vind alles even belangrijk.quote:Op maandag 20 november 2023 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kies je dan nog je extra favorite topics of is dit de neutrale stand?
Stem jij voor de kont en maak je @tong80 z’n dag goed.quote:Op maandag 20 november 2023 16:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lilian wel een betere kont dan Geert.
Hier kan ik nooit zo goed tegen.quote:Op maandag 20 november 2023 16:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Bij 80% van die stellinkjes interesseert de uitkomst me echt geen donder.
Tegen nietszeggende stellinkjes?quote:Op maandag 20 november 2023 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier kan ik nooit zo goed tegen.
quote:
quote:Lordosis behavior (/lɔːrˈdoʊsɪs/), also known as mammalian lordosis (Greek lordōsis, from lordos "bent backward") or presenting, is the naturally occurring body posture for sexual receptivity to copulation present in females of most mammals including rodents, elephants, and cats. The primary characteristics of the behavior are a lowering of the forelimbs but with the rear limbs extended and hips raised, ventral arching of the spine and a raising, or sideward displacement, of the tail. During lordosis, the spine curves dorsoventrally so that its apex points towards the abdomen
Als ik lees dat mensen iets niet boeit. Stellingen. Politiek. Uitkomsten. Nederland. Stemmen. Alles.quote:Op maandag 20 november 2023 16:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tegen nietszeggende stellinkjes?
Ik twijfel er niet aan dat Dilan ook een goede kont heeftquote:Op maandag 20 november 2023 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stem jij voor de kont en maak je @:tong80 z’n dag goed.
Oh, in dat geval zou ik een prima VVD-stemmer zijn. @onlogischquote:Op maandag 20 november 2023 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik lees dat mensen iets niet boeit. Stellingen. Politiek. Uitkomsten. Nederland. Stemmen. Alles.
Nee, dat is alleen @onlogischquote:Op maandag 20 november 2023 16:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oh, in dat geval zou ik een prima VVD-stemmer zijn. @:onlogisch
ook avg maatquote:Op maandag 20 november 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ga voor het eerst sinds afgelopen winter boerenkool maken. Zoveel trek in.quote:Op maandag 20 november 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk maatje.quote:Op maandag 20 november 2023 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst sinds afgelopen winter boerenkool maken. Zoveel trek in.
Ik heb een plate halve kip besteld met een lekker ijsje erbij.quote:Op maandag 20 november 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze zit vanavond bij Beau, met de onvermijdelijke Floor Bremer en broekpoeper Gijs Rademakers.quote:Op maandag 20 november 2023 16:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat Dilan ook een goede kont heeft
Mooi. Dat kijken we morgen mooi even terugquote:Op maandag 20 november 2023 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zit vanavond bij Beau, met de onvermijdelijke Floor Bremer en broekpoeper Gijs Rademakers.
Kan dat al, moet toch vorst overheen?quote:Op maandag 20 november 2023 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst sinds afgelopen winter boerenkool maken. Zoveel trek in.
Stamppot spinazie met ei en kipgehaktballetjesquote:Op maandag 20 november 2023 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
tafeltje dekje goden?quote:Op maandag 20 november 2023 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stamppot spinazie met ei en kipgehaktballetjes
Ja, dat kan.quote:Op maandag 20 november 2023 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan dat al, moet toch vorst overheen?
Jij gaat SP stemmenquote:Op maandag 20 november 2023 18:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben nog steeds een zwevende kiezer.
Hopelijk laat Pieter Jan Hagens mij zo landen bij het EenVandaag debat.
Jullie favoriete Culinaire recensent is na zijn operatie, soms, nog steeds een beetje slecht ter been. Lange afstanden lopen of fietsen zit er dan even niet in. Daarom leek Tafeltje-Dek-Je me een prima alternatief.quote:
quote:Op maandag 20 november 2023 18:05 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden jullie van Chris Stoffer?
Cc: @:caland
Niet gelezen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jullie favoriete Culinaire recensent is na zijn operatie, soms, nog steeds een beetje slecht ter been. Lange afstanden lopen of fietsen zit er dan even niet in. Daarom leek Tafeltje-Dek-Je me een prima alternatief.
De maaltijd wordt thuis bezorgd, op een zelf uit te kiezen tijdstip. Het is gezond, voor zieken en/of bejaarden en nog lekker ook had ik vernomen.
Voordat ik ging bestellen wilde ik toch iets aan lichaamsbeweging doen. 'Nederland in beweging' op Nederland-1 leek me een prima optie. Maar zoals het deze herfst betaamt kwam ik van een koude kermis thuis. Ik hou van sterke vrouwen, maar er zijn grenzen. De naam Olga deed me al aan een kampbewaarster denken. Mijn vrees kwam dan ook uit. Olga bleef maar commanderen en had wel erg veel noten op haar zang. Dat ik laatst 60 ben geworden wil niet zeggen dat ik als een dementerende bejaarde toegesproken wil worden. Ik ben Johan Derksen niet.
Het einde van de middag naderde, dus de telefoon ter hand genomen en een bestelling geplaatst.Jullie zullen je afvragen, waarom niet via internet ? Nou, de laatste bestelling die ik via internet plaatste was niet zo'n succes. Ik bestelde een doos Raketjes. Sindsdien zit Nederland voor 30 jaar vast aan een contract betreffende de Starstriker-Straaljagers. Gemoedelijke stem aan de andere kant van de lijn. Geduldig maakte ze de bestelling op.
Kippensoep, stamppot (Moet ik altijd aan SM met een lesbienne denken) boerenkool met worst en spekjes. Als toetje perzik-yoghurt. Gevarieerd, gezond en lekker.
Precies op de afgesproken tijd ging de bel. Irene, zo bleek ze te heten, met de maaltijd. Zoals altijd probeerde ik met een grapje het ijs te breken. 'Zo, dat is niet slow schat, sneller dan de Irene-Brigade.' Ze keek me aan alsof ze ijswater zag branden. Ik nam het haar niet kwalijk. Niet iedere bejaarde is zo jong van geest als jullie favoriete culinaire recensent. Ik had wel de neiging om mijn tong uit te steken. Maar dat zou verkeerd opgevat kunnen worden. 'Doe de groetjes aan Carlo, Irene.' riep ik nog toen ze wegging. Geen respons.
Ik had mijn tafel van te voren al gedekt, dus kon gelijk aan het avondeten beginnen. Eerst de kippensoep. Het aroma kwam me tegemoet. Mijn neusvleugels konden gelukkig, zoals een kip, niet echt vliegen. Reken maar dat ze figuurlijk in de zevende hemel waren. De smaak was ook perfect. De stukjes kip waren niet te groot, de selderij lekker vers en de maïs maakte het af. Als de rest van de maaltijd van dezelfde kwaliteit zou zijn had ik niets te klagen.
Nu het hoofdgerecht. Stamppot boerenkool, een vertrouwde keuze. Uit de traditionele Hollandsche keuken toch wel mijn favoriet. Door moeders er met de paplepel ingegoten. Eén van de zeven schoonheden is het kuiltje in de kin. Daarom genoot ik zo van het kuiltje met jus in de stamppot. Likkerbarend lekker. Het droop van de kin af. De rookworst werd bijna stijf van vreugde bij het vooruitzicht in de jus gedoopt te worden. De blokjes spek en de uitjes konden het goed met elkaar vinden. Dit was een vreugdevolle maaltijd. Het was in één woord heerlijk.
Hier kon geen duur, erkend restaurant tegenop. Dan neem je de vuile vaat op de koop toe. Het toetje, perzik-yoghurt, was ook goed te pruimen. Je kunt geen appels met peren vergelijken, maar voor hetzelfde geld waren de druiven zuur geweest.
Het was een blijde verrassing dat alles zo goed gesmaakt had. Bij Tafeltje-Dek-Je had ik toch visioenen aan een strenge winter waar Majoor Boschardt (geen Carlo) namens Het Leger des Heils, met een pollepel, erwtensoep op het bord van een dakloze pleurt.
Dit was voor herhaling vatbaar. Gezond op naar mijn 65ste verjaardag, dan mag ik een gratis maaltijd uitkiezen. Dan neem ik als toetje een sorbet met een aapje op een stokje, plus een rietje en een vlaggetje. Net zoals bij Carlo en Irene vroeger. Jong van geest, je weet.
Een dikke 8.
Eens. Wel prima muziek op de achtergrond.quote:Op maandag 20 november 2023 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ietwat overdreven. Maar wel triest uiteraard en je 'helpt' hem alleen maar qua stemmen.
@JanCees kan dit ook waarderen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Wel prima muziek op de achtergrond.
gelukkig is er niemand zo achterlijk om een tijd te willen zitten en hem daadwerkelijk om te leggenquote:
gekkie gespotquote:Op maandag 20 november 2023 18:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Het ziet er gestaged uit..
Maar 2 mensen die 'maak hem dood' scanderen,
En de fanboys in de hoek naast de vermeende aanvaller die er naar kijken alsof het een theaterstuk is
Hoezo ben ik een gekkie als ik zeg dat het er gestaged uitziet?quote:
complotdenkerquote:Op maandag 20 november 2023 18:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een gekkie als ik zeg dat het er gestaged uitziet?
Als hij lijkt op een hamster met een hoog piepstemmetje begin ik te twijfelen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Er is een verdachte aangehouden.
Matig gestaged dan.
Dat zal de politie ons dan vertellen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als hij lijkt op een hamster met een hoog piepstemmetje begin ik te twijfelen.
Je vergeet even mijn analyse.quote:
Wellicht kan Baudet beter nadenken over zijn achterlijke gewauwelquote:Op maandag 20 november 2023 18:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je vergeet even mijn analyse.
Ik zeg niet dat het gestaged is, maar ik vind de fanboys in de hoek echt matig reageren.
Als mijn idool aangevallen zou worden zou ik uithalen....
Overigens mag Baudet wel eens gaan nadenken over zijn beveiliger...
Die heeft nu twee maal niet weten te voorkomen dat er iets gebeurde....
Je blijft gewoon met je poten van iemand af.quote:Op maandag 20 november 2023 18:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wellicht kan Baudet beter nadenken over zijn achterlijke gewauwel
Ja.quote:Op maandag 20 november 2023 18:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wellicht kan Baudet beter nadenken over zijn achterlijke gewauwel
Ditquote:Op maandag 20 november 2023 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je blijft gewoon met je poten van iemand af.
Niet iedereen denkt zo.quote:Op maandag 20 november 2023 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je blijft gewoon met je poten van iemand af.
Oh ja dan mag je iemand met een glazen fles op zijn hoofd slaan.quote:Op maandag 20 november 2023 18:34 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Niet iedereen denkt zo.
Die kerel loopt al jaren de grootste onzin uit te kramen op zijn elitaire wolkje.
NSC, PVV of SGPquote:Op maandag 20 november 2023 15:36 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx help
Op wie ga jij stemmen
Dan kan dat het gevolg zijnquote:Op maandag 20 november 2023 18:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja dan mag je iemand met een glazen fles op zijn hoofd slaan.
Jij dus klaarblijkelijk ook niet.quote:Op maandag 20 november 2023 18:34 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Niet iedereen denkt zo.
Die kerel loopt al jaren de grootste onzin uit te kramen op zijn elitaire wolkje.
Een adolf hitler had ik zonder pardon proberen om te leggenquote:Op maandag 20 november 2023 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij dus klaarblijkelijk ook niet.
Ze ziet er wel kwetsbaar uit, onlo zal wel met een kloppende roede hebben gekekenquote:Op maandag 20 november 2023 18:59 schreef tong80 het volgende:
Eyelmutz blijft maar iedereen onderbreken en ratelen. Gelukkig scoort Frans.
Jodenkoek voeren met verrijkt uranium.quote:Op maandag 20 november 2023 18:39 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Een adolf hitler had ik zonder pardon proberen om te leggen
Wat een afgang.quote:Op maandag 20 november 2023 19:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ze ziet er wel kwetsbaar uit, onlo zal wel met een kloppende roede hebben gekeken
quote:Op maandag 20 november 2023 19:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jodenkoek voeren met verrijkt uranium.
3/10quote:Op maandag 20 november 2023 19:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tom Cruise. Graag cijfer @:pisces29
Door dit verhaal ga ik nu strategisch stemmen op Fransquote:Op maandag 20 november 2023 19:50 schreef tong80 het volgende:
Raoul Heertje moest huilen bij Kahlid en Sophie over de onbeschaamde rechts extremistische vreemdelingenhaat door Yelmutz en Wilders net bij EenVandaag. Nog meer dat het normaal wordt gevonden tegenwoordig. Ik had het ook toen ik het zag. GGMM zei gisteren dat ik radeloos overkwam. Ik zei dat dat klopte. Zeg echter net de laatste peilingen en Groen/Links is aan een inhaalrace bezig en staat op kop met de VVD. Nu nog een eindsprint. Pootje haken kan niet meer. Heksenjacht wel.
Mooi.quote:Op maandag 20 november 2023 20:03 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Door dit verhaal ga ik nu strategisch stemmen op Frans
Raoul Heertjequote:Op maandag 20 november 2023 19:50 schreef tong80 het volgende:
Raoul Heertje moest huilen bij Kahlid en Sophie over de onbeschaamde rechts extremistische vreemdelingenhaat door Yelmutz en Wilders net bij EenVandaag. Nog meer dat het normaal wordt gevonden tegenwoordig. Ik had het ook toen ik het zag. GGMM zei gisteren dat ik radeloos overkwam. Ik zei dat dat klopte. Zeg echter net de laatste peilingen en Groen/Links is aan een inhaalrace bezig en staat op kop met de VVD. Nu nog een eindsprint. Pootje haken kan niet meer. Heksenjacht wel.
Je komt radeloos over.quote:Op maandag 20 november 2023 20:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Maakte gewoon een goed punt hoor
hoezo? je krijgt tegenwoordig makkelijk het label vreemdelingenhaat op je, en ga niet ontkennen dat het niet zo is. Ben het zelf op bepaalde punten niet eens met Wilders, maar het is tegenwoordig zo. Als je zegt dat de instroom van vluchtelingen op dit moment gewoon niet kan, dan krijg je dat meteen. En dan kunnen mensen als Raoul Heertje, die tegenwoordig is verdwenen van TV (en terecht) gaan huilen, maar de realiteit ligt veel complexer(capaciteit van AZC's, woningen beschikbaar, persooneelstekort etc..)quote:Op maandag 20 november 2023 20:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Maakte gewoon een goed punt hoor
Wilders wil gewoon een boek verbieden dat heel veel mensen hoop geeft hoor, dat was meer het punt.quote:Op maandag 20 november 2023 20:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoezo? je krijgt tegenwoordig makkelijk het label vreemdelingenhaat op je, en ga niet ontkennen dat het niet zo is. Ben het zelf op bepaalde punten niet eens met Wilders, maar het is tegenwoordig zo. Als je zegt dat de instroom van vluchtelingen op dit moment gewoon niet kan, dan krijg je dat meteen. En dan kunnen mensen als Raoul Heertje, die tegenwoordig is verdwenen van TV (en terecht) gaan huilen, maar de realiteit ligt veel complexer(capaciteit van AZC's, woningen beschikbaar etc..)
Och, de deugneusjes die pro Israel zijn kotsen ook op de Islam. Maar foei dat het alleen ome Geert is.quote:Op maandag 20 november 2023 20:24 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wilders wil gewoon een boek verbieden dat heel veel mensen hoop geeft hoor, dat was meer het punt.
Raoul wenst gewoon een land die daar een beetje met fatsoen op ageert.
Ik zie ome Geert weinig statements maken over het conflict, die is veel te druk met zieltjes winnenquote:Op maandag 20 november 2023 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och, de deugneusjes die pro Israel zijn kotsen ook op de Islam. Maar foei dat het alleen ome Geert is.
quote:Op maandag 20 november 2023 19:50 schreef tong80 het volgende:
wat zwartgalligquote:Op maandag 20 november 2023 20:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Makkelijk praten, lekker de barmhartige deugboomer uithangen uit je witte Zaltbommel. In je gesubsidieerde ivoren toren met je gesubsidieerde leventje. Graag gedaan, het komt je toe. Maar toekomstige Nederlandse verslaafden hoeven niet de behandeling te verwachten die jij hebt gehad. Tegen die tijd is de ruif leeg, het land leeg gezogen, de verzorgingstaat moe en leeggeroofd. Bedankt.
C'est ca Herm, dit land is het zat
Ik lange tijd ook nog wel maar nu plots niet meer zo.quote:Op maandag 20 november 2023 20:38 schreef Caland het volgende:
Het normaliseren van gekke Greetje begint wel ernstige vormen aan te nemen ja
Al vind ik hem wel enorm grappig
Dit doet hij al een jaar of 15quote:Op maandag 20 november 2023 20:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik lange tijd ook nog wel maar nu plots niet meer zo.
Je verwacht van een politieke partij met zoveel stemmen toch wel iets meer onderbouwing dan een vodje met onderbuikstatements zonder concrete oplossingen.
Mwah, Geert aan de zijlijn die roept dat alles een schande is is één ding maar Geert die actief steun zoekt (en wellicht ook krijgt) om te kunnen regeren is weer iets anders.quote:
We moeten niet zo piepen, andere landen hebben veel meer last van de migratie.quote:Op maandag 20 november 2023 20:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Valt mee, een klein beetje realisme
24/7 politiebewaking voor burgemeester Zaltbommelquote:Op maandag 20 november 2023 20:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Makkelijk praten, lekker de barmhartige deugboomer uithangen uit je witte Zaltbommel. In je gesubsidieerde ivoren toren met je gesubsidieerde leventje. Graag gedaan, het komt je toe. Maar toekomstige Nederlandse verslaafden hoeven niet de behandeling te verwachten die jij hebt gehad. Tegen die tijd is de ruif leeg, het land leeg gezogen, de verzorgingstaat moe en leeggeroofd. Bedankt.
Iets van 0,000000003 %quote:Op maandag 20 november 2023 20:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ook dat is waar, maar dan zie je dus perfect wat er misgaat als je er geen stop op zet.quote:Op maandag 20 november 2023 20:52 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
We moeten niet zo piepen, andere landen hebben veel meer last van de migratie.
Moet je nagaan dat zo'n mini groepje de Bommelerwaard al onveilig maakt, hoe het voor de Randstad isquote:Op maandag 20 november 2023 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zal wel posten dat je het te lang vindt om te lezen. Is je goed recht. Net zoals het je goed recht is mij belachelijk te maken en te schofferen. Zo zijn wij barmhartige linksen. Trusten.
Noem me in het vervolg geen ouwe reus meer. Hoewel het bukken om je luier te verschonen niet meevalt.quote:Op maandag 20 november 2023 20:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik wilde nog een P.S. laten volgen dat het er inmiddels meer dan 100 zijn. Daar gaat het echter niet om dwarslezer. Wil je nog een bericht over Bommelse kampers uit de Telegraaf? Of is dat ook te lang geleden?quote:Op maandag 20 november 2023 21:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat zo'n mini groepje de Bommelerwaard al onveilig maakt, hoe het voor de Randstad is
[ afbeelding ]
Slaap lekker ouwe reus.
Ik ben er ook zeker niet tegen om bootjes met vluchtelingen linea recta terug te duwen en natuurlijk is migratie een enorme rompslomp wat veel accurater kan. Aangezien het voor mij geen hot topic is heb ik mijzelf weinig in het waarom verdiept, waarom het allemaal zo traag is als dikke stront, zal wel iets met internationale regeltjes te maken hebben.quote:Op maandag 20 november 2023 21:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ook dat is waar, maar dan zie je dus perfect wat er misgaat als je er geen stop op zet.
Nederland is en blijft een mooi land![]()
Persoonlijk mag ik al helemaal niet klagen. Punten als bestaanszekerheid, klimaat, wonen etc. het raakt me allemaal niet.
Het enige waar ik me af en toe / met meer regelmaat aan irriteer is al dat exotische fruit dat hier maar te pas en te onpas heenkomt. Andere normen en waarden meenemen, hun conflicten bij ons in de straat uitvechten, oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers, er 0 wil en geen noodzaak is om te integreren (want de groep is groot), groot en deels onrendabel blijven voor de maatschappij etc. etc. etc. Het kost 28 miljard per jaar en dat is alleen maar in de 1e ketenlijn![]()
Het is gewoon genant, dat irriteert mij
Het is voor de allochtonen Nederlanders ook beter als er een stop komt. Want het straalt onbewust en onterecht door op hun reputatie.
Zak in de stront.quote:
Ik ben nog beleefd.quote:
Volgens mij geef ik aan dat het je allemaal gegund is, ouwe reus. Niet zo zuur doen. Je maakt je veels te druk.quote:Op maandag 20 november 2023 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben nog beleefd.
'Makkelijk praten, lekker de barmhartige deugboomer uithangen uit je witte Zaltbommel. In je gesubsidieerde ivoren toren met je gesubsidieerde leventje.'
Dealquote:Op maandag 20 november 2023 21:18 schreef tong80 het volgende:
Dat ik überhaupt op de rechts-extremist reageer.
Trusten. Let op jezelf en Nederland. Let ik op FOK!
Ik maak me niet druk. Dat ben je niet waard.quote:Op maandag 20 november 2023 21:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens mij geef ik aan dat het je allemaal gegund is, ouwe reus. Niet zo zuur doen. Je maakt je veels te druk.
Gelukkig.quote:Op maandag 20 november 2023 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Dat ben je niet waard.
Je bent erg leuk Dirkquote:Op maandag 20 november 2023 21:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gelukkig.
Kom eens hier ouwe reus, krijg je een lekker rechts knuffeltje van me.
[ afbeelding ]
Je mag er zelf ook wezen. Kom eens hier, krijg je ook een knuffel. Liefde overwint alles. @DombohetOlifantje1quote:Op maandag 20 november 2023 21:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Je bent erg leuk Dirk
nohomo
Die moeten ze weer bij die ballenbak aannemen.quote:Op maandag 20 november 2023 21:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gelukkig.
Kom eens hier ouwe reus, krijg je een lekker rechts knuffeltje van me.
[ afbeelding ]
Koekoekquote:Op maandag 20 november 2023 20:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je HBO Max?quote:
neem ik ook als ik een senior role heb bij de big 4quote:Op maandag 20 november 2023 21:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Videoland, Netflix, Disney, Secret Circle.
Gewoon met mensen delen dan is dit ook in bereik met je junior role.quote:Op maandag 20 november 2023 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
neem ik ook als ik een senior role heb bij de big 4
Wat is Secret Circle?quote:Op maandag 20 november 2023 21:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Videoland, Netflix, Disney, Secret Circle.
bedankt voor de tipquote:Op maandag 20 november 2023 22:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon met mensen delen dan is dit ook in bereik met je junior role.
Mijnes is k².quote:Op maandag 20 november 2023 10:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grappig feitje, mijn vriendin heet ook Rebecca.
Ben weer blij als het woensdag geweest is.quote:Op maandag 20 november 2023 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien moeten we idd maar even politiek skippen.
Leuk lied voor mongolen jaquote:Op maandag 20 november 2023 21:55 schreef KingRoland het volgende:
黃明志æ±äº¬å¥§é‹æ´—è…¦æŒã€æ±äº¬ç›†è¸Šã‚ŠTokyo Bon 2020】Ft. 二宮芽生 & Cool Japan TV @äºžæ´²é€šåƒ 2018 All Eat Asia
Leuk lied![]()
@:oriente @:rambodirk @:coco @:wereldgozer @:mortaxx @:3rr0r @:fetx @:afcniels
We zullen de aftermath wel in POL droppen.quote:Op maandag 20 november 2023 22:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ben weer blij als het woensdag geweest is.
Nee geen brief, ze komen onaangekondigd.quote:Op maandag 20 november 2023 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bedankt voor de tip
als ik dit doe, dan krijg ik geen brief van Netflix of Amazon dat ze me komen ophalen toch?
Stukje tederheid. Stukje second love.quote:
Ben jij teder?quote:Op maandag 20 november 2023 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stukje tederheid. Stukje second love.
Zeker.quote:
Morge, ik zweef nog lekker.quote:Op dinsdag 21 november 2023 08:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mogguh chef. Ben jij er al uit of zweef je nog altijd?
Wat toevallig zeg, ik ook.quote:Op dinsdag 21 november 2023 09:33 schreef onlogisch het volgende:
Ik verorber momenteel 500 gram magere kwark
1 week en 20 minuten na unban 2 wekenquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Welkom terug maat, onterecht bannetje?
Welkom terug maatquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
1 week en 20 minuten na unban 2 weken
Erg kinderachtig al met al
Nou, er begint zich een clubje te vormen met een aantal oud raid number two members en wat nieuwe aanwas.quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Welke server beginnen we volgende week op?
Doet je broer meequote:Op dinsdag 21 november 2023 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, er begint zich een clubje te vormen met een aantal oud raid number two members en wat nieuwe aanwas.
We zijn momenteel met zijn 7e geloof ik
Server wordt nog bepaald.
DM je 06 en ik add je in de groepquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit is voldoende om mij mee te laten doen!!!
Wb maatquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit is voldoende om mij mee te laten doen!!!
Ik wacht!!!!quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DM je 06 en ik add je in de groep
Hiërarchisch sta je dus even hoog als op de dps lijstquote:Op dinsdag 21 november 2023 10:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, zie dat ik geen beheerder ben.
Even wachten totdat er een beheerder reageert!
quote:Op dinsdag 21 november 2023 10:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hiërarchisch sta je dus even hoog als op de dps lijst
Daar heb ik het ook niet over.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedankt maat maar ik had geen ban
Ik kan bijzonder slecht tegen die gast, maar deze vond ik wel grappig.quote:
quote:
Blond wijf genot.quote:
Beat this one......quote:
Zijn er wel eens andere partijen dan Wybren van Haga, PVV en FvD bij Ongehoord Nederland aangeschoven?quote:Op dinsdag 21 november 2023 15:59 schreef tong80 het volgende:
Na vanochtend twee uur Yesilgöz bij WNL in het ochtendprogramma op NPO1. Nu twee uur onafhankelijke journalistiek bij de openbare omroep door Ongehoord Nederland. Tussen de reclameblokken van de VVD door. Ze kondigen een onderzoek aan over de milieu-vriendelijkheid van Frans Timmermans. 'Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de vooroordelen in de toekomst.' Oh, eerst nog het schaamteloze spotje van de VVD, waar ze de legendarische staatsmannen Drees, Den Uil en Kok misbruiken.
Hilversum links ? Ha ha ha. Trouwens gisteren eerst nog Gijp en Derksen in de reet van de VVD.
Herman.
12.15-13.00 uur, ONGEHOORD NIEUWS 13.23-14.00 uur
Live opinieprogramma met duiding van het nieuws.
* Morgen gaat Nederland naar de stembus.Welke kant gaat het op? In de studio zijn drie rechtse partijen: PVV,FVD en BVNL.
* Wybren van Haga,Fleur Agema en Gideon van Meijeren praten over hun plannen voor Nederland na 13 jaar Rutte.
Presentatie: Raisa Blommestijn
Zo werkt democratie.
Ongetwijfeld. Ik kijk niet altijd. Maar dan zal het met een vooropgezet plan zijn om ze neer te halen. Normaal is er geen weerwoord. Ik kijk soms om me te verbazen, en om niet uit m'n nek te lullen. Net zoals bij VI. Maar daar worden post van me verwijderd door een mod omdat ik zeur. terwijl er momenteel een tendens is op de VI-fan site op FaceBook dat het wel erg achteruit gaat met de rechtse propaganda van Derksen en de onderbroeken lol van Gijp.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn er wel eens andere partijen dan Wybren van Haga, PVV en FvD bij Ongehoord Nederland aangeschoven?
quote:Zeer giftige slang ontsnapt in Tilburg, gemeente en politie slaan alarm
In Tilburg is gisteravond uit een woning een slang ontsnapt. Volgens de politie is het een groene mamba, een zeer giftige slangensoort. De politie en de gemeente Tilburg vragen mensen in de omgeving alert te zijn en zelf niet in de buurt van het dier te komen.
De politie kreeg gisteravond rond 21.00 uur een melding van een bewoner van een huis in de Goudenregenstraat. Hij zei dat hij een slang kwijt was.
Volgens de gemeente zijn deskundigen ingeschakeld om te bekijken hoe de slang zo snel mogelijk kan worden gevonden. Daarbij wordt ook een speurhond ingezet. De vermiste slang is tussen de 1.80 meter en 2 meter lang. Mensen die de slang zien moeten direct 112 te bellen en niet proberen de slang te vangen.
Ik weet het nog niet. Dus ik hoop dat @Drizzt er pas over een minuut of 40/45 mee komtquote:Op dinsdag 21 november 2023 16:20 schreef Coco het volgende:
@:Drizzt_DoUrden we zitten er klaar voor.
Maak een keer een lekkere lasagne.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Dus ik hoop dat @:Drizzt er pas over een minuut of 40/45 mee komt
Genoteerd.quote:
Normaalgesproken een vieze?quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maak een keer een lekkere lasagne.
Je moet het een beetje aantrekkelijk verkopen. Een lasagne is heerlijk.quote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 21 november 2023 16:37 schreef tong80 het volgende:
Broodje rosbief in m'n mik. Nu legge. Tot morgen brothers en maatje.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:37 schreef tong80 het volgende:
Broodje rosbief in m'n mik. Nu legge. Tot morgen brothers en maatje.
Pasta tonijnquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR.
Lasagne.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga voor een pastaatje en houd de lasanga-tip van @Pisces29 in het achterhoofdquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
lasangaquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga voor een pastaatje en houd de lasanga-tip van @:Pisces29 in het achterhoofd
Je sluit maar gewoon om 20:45 aan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik probeer niks makker. Als je dit na al die jaren nog niet weet dan geef ik het op met je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |