Bontenbal wel eens maar Jetten vind ik niet zo. Al is hij wel beter dan pre-Kaag periode al kon het ook niet slechterquote:Op maandag 20 november 2023 11:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bontenbal en Jetten zijn wel de twee die ik inhoudelijk veruit het beste vind debatteren. Niks te 'gewoon' of wat dan ook, maar ook geen dom gelul.
Misschien dat het daarom opvalt ja, hij lijkt wat relaxter.quote:Op maandag 20 november 2023 11:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Bontenbal wel eens maar Jetten vind ik niet zo. Al is hij wel beter dan pre-Kaag periode al kon het ook niet slechter
Eens.quote:Op maandag 20 november 2023 10:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Welnee. Mooi frame en ook allemaal verkiezingsretoriek.
En mocht PVV mee gaan doen dan zullen ze flink moeten inleveren. Maar de andere optie is GL/PvdA en dat vind ik echt een verschrikkelijke partij. Jammer dat die twee samen zijn gegaan want vond PvdA altijd nog wel een redelijke optie die ik ook graag in de coalitie had gezien.
Ik vind het echt een gigantische verbetering. Alleen moet D66 nog even op het strafbankje bij mij, maar wellicht een volgende verkiezing. Waarbij hopelijk D66 wat meer het gat op rechtsprogressief gaat proberen te vullen. Uiteindelijk moeten ze zich wat meer gaan richten op twijfelende VVD'ers denk ik.quote:Op maandag 20 november 2023 11:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Bontenbal wel eens maar Jetten vind ik niet zo. Al is hij wel beter dan pre-Kaag periode al kon het ook niet slechter
Ik stem nog liever gekke Tjerrie dan D66. Maar gelukkig zijn er meer te kiezen.quote:Op maandag 20 november 2023 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het echt een gigantische verbetering. Alleen moet D66 nog even op het strafbankje bij mij, maar wellicht een volgende verkiezing. Waarbij hopelijk D66 wat meer het gat op rechtsprogressief gaat proberen te vullen. Uiteindelijk moeten ze zich wat meer gaan richten op twijfelende VVD'ers denk ik.
D66 rechtsprogressief noemen, oke manquote:Op maandag 20 november 2023 11:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het echt een gigantische verbetering. Alleen moet D66 nog even op het strafbankje bij mij, maar wellicht een volgende verkiezing. Waarbij hopelijk D66 wat meer het gat op rechtsprogressief gaat proberen te vullen. Uiteindelijk moeten ze zich wat meer gaan richten op twijfelende VVD'ers denk ik.
Ja, dat doe ik dus niet.quote:Op maandag 20 november 2023 11:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
D66 rechtsprogressief noemen, oke man
quote:Op maandag 20 november 2023 12:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gewoon lekker Timmerfrans stemmen. Alles beter dan premier Wilders of die vrouw met die walgelijke stem en die scheve bek.
Normaal zou ik Volt stemmen, maar dit keer maar strategisch in de hoop dat Gl/PvdA de grootste wordt.
Premier Wilders gaat er niet komen.quote:Op maandag 20 november 2023 12:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De kans is klein. Maar ik leg me niet vooraf neer bij premier Wilders.
Ik denk dat de kans bijna nul is dat Wilders premier wordt. Dan moeten ze via VVD gaan en zodra zij een kabinet vormen waarin ze ondergeschikt zijn aan de PVV is het afbreukrisico voor hen gigantisch.quote:Op maandag 20 november 2023 12:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De kans is klein. Maar ik leg me niet vooraf neer bij premier Wilders.
Met een beetje geluk hoef je na een paar kabinetten Wilders helemaal nooit meer te stemmen.quote:Op maandag 20 november 2023 12:11 schreef Caland het volgende:
Voor de memes wil ik Wilders I.
Elke andere optie met de vermoedelijke zetelverdeling is net zo goed lood om oud ijzer.
Broodje ei.quote:Op maandag 20 november 2023 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Bij afwezigheid van @:GGMM en @:Scrummie ;
Eet smakelijk vrienden
Wat een heerlijk weer.quote:Op maandag 20 november 2023 12:10 schreef 3rr0r het volgende:
De zon schijnt en het is droog. Wat een klimaatverandering opeens.
Dankjewel.quote:Op maandag 20 november 2023 12:06 schreef onlogisch het volgende:
Bij afwezigheid van @:GGMM en @:Scrummie ;
Eet smakelijk vrienden
GodGodquote:Op maandag 20 november 2023 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk weer.![]()
Ik reed net achter Stichting Hoop aan. LUCAS 4:4 @:kingroland Heb je een bijbaan?
Ik kreeg een keer mijn drugs bezorgd in een envelop van zo’n Christelijke kinderstichting als afzender.quote:Op maandag 20 november 2023 12:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk weer.![]()
Ik reed net achter Stichting Hoop aan. LUCAS 4:4 @:kingroland Heb je een bijbaan?
quote:Op maandag 20 november 2023 13:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer mijn drugs bezorgd in een envelop van zo’n Christelijke kinderstichting als afzender.
Een week later werd mijn Linkedin profiel bekeken door een medewerker van diezelfde stichting.
Ik vind dit nog steeds een beetje eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |