https://www.funx.nl/news/(...)ijn-verhaal-te-delenquote:CASSIE KLAAGT DIDDY AAN WEGENS VERKRACHTING EN SEKSHANDEL: "KLAAR OM MIJN VERHAAL TE DELEN"
Cassie heeft haar ex Sean 'Diddy' Combs aangeklaagd wegens verkrachting, mishandeling en sekshandel. De gebeurtenissen zouden in een tijdsbestek van tien jaar hebben plaatsgevonden. "Ik ben klaar om mijn verhaal te vertellen", aldus de zangeres. Het team van Diddy ontkent de beschuldigingen.
CASSIE KLAAGT DIDDY AAN
Volgens The New York Times heeft Cassie de beschuldigingen donderdag ingediend bij de rechtbank. Het tweetal ontmoette elkaar voor het eerst in 2005 en trad vanaf 2012 officieel naar buiten met hun relatie. Volgens Cassie liet Diddy, die vijftien jaar ouder is dan de Me & U-zangeres, zich in de periode daartussen al van zijn slechte kant zien.
Zo onthult Cassie onder meer dat Diddy haar regelmatig sloeg en haar zelfs dwong om seks te hebben met anderen, terwijl hij het op film vastlegde. Ook zou ze geforceerd zijn om drugs te nemen en tegen haar zin in handelingen te verrichten. Verder zegt Cassie dat Diddy in 2018 haar huis binnendrong en haar toen verkrachtte. Dit zou vlak voor het einde van hun relatie zijn gebeurd.
VOORBEELD VOOR ANDERE VROUWEN
Cassie, die jarenlang getekend was bij het platenlabel Bad Boy Records van Diddy, wil met het delen van haar verhaal een inspiratie zijn voor vrouwen in soortgelijke situaties. "Na jaren van zwijgen en duisternis ben ik eindelijk klaar om mijn verhaal te vertellen. Ik wil naar voren treden, vooral als voorbeeld voor andere vrouwen die geweld en mishandeling in hun relatie ervaren."
GELD OF RECHTVAARDIGHEID
The New York Times heeft navraag gedaan bij het team van Diddy over de aanklachten. Zij noemen de beschuldigingen "beledigend en bizar". In een verklaring laten ze verder weten dat Cassie tientallen miljoenen dollars zou hebben geëist om Diddy niet openlijk te schaden. "Als we haar het geld niet zouden betalen, zou ze in een boek over de relatie met Combs schrijven om hem kapot te maken."
Het team van Cassie zegt daarentegen dat de advocaten van haar ex-man contact met haar opgenomen hebben om haar beschuldigingen te verbergen voor de buitenwereld. "Ze boden 'een bedrag met zeven nullen', maar dat heeft ze niet geaccepteerd. Ze is niet uit op geld, maar op rechtvaardigheid."
Zou ze nu een bedrag met 9 nullen gekregen hebben?quote:Cassie en haar ex-vriend Sean 'Diddy' Combs hebben een schikking getroffen. Het nieuws komt een dag nadat de zangeres hem had beschuldigd van verkrachting en mishandeling.
De partijen maakten vrijdagavond bekend dat ze een overeenstemming hebben bereikt. Details over de voorwaarden van de schikking zijn niet bekendgemaakt.
"Ik heb besloten deze zaak in onderling overleg op te lossen, onder voorwaarden die ik tot op zekere hoogte zelf in de hand heb", zei Cassie in een verklaring. "Ik wil mijn familie, fans en advocaten bedanken voor hun steun."
Combs reageerde ook in een verklaring: "We hebben besloten deze kwestie in onderling overleg op te lossen. Ik wens Cassie en haar familie het allerbeste. Veel liefs."
De 37-jarige Cassie diende de aanklacht tegen haar 54-jarige ex donderdag in bij een federale rechtbank. Het tweetal had ruim tien jaar een knipperlichtrelatie. De zangeres, bekend van de hit Me & U, stond ook lange tijd onder contract bij het platenlabel van Combs.
Booooh wat een geil dingquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ken haar nog wel. Ze had hier een bescheiden hitje met dit liedje.
quote:https://www.nu.nl/muziek/(...)heeft-verkracht.html
Diddy ontkent officieel dat hij meisje (17) heeft verkracht
Sean Combs, beter bekend als Diddy, ontkent dat hij in 2003 een destijds zeventienjarig meisje heeft verkracht. Dat schrijft Rolling Stone op basis van rechtbankdocumenten die door de 54-jarige rapper zijn ingediend.
Combs zou in 2003 samen met de toenmalige directeur van Bad Boy Records en een onbekende man een meisje hebben verkracht. Volgens het vermeende slachtoffer werd ze overgevlogen van Detroit naar de studio van Combs in New York. Daar zou ze eerst gedwongen zijn tot het nemen van drugs en alcohol en daarna zijn verkracht door de drie mannen. Combs ontkent dat hij ooit aan zoiets heeft deelgenomen, of er getuige van is geweest.
De reactie van Combs komt overeen met een bericht dat hij eind vorig jaar op Instagram plaatste. "Genoeg is genoeg", begon hij toen. "Ziekelijke beschuldigingen zijn geuit door mensen die snel geld willen verdienen. Laat mij duidelijk zijn: ik heb niks gedaan van de afschuwelijke dingen waarvan ik word beschuldigd."
De zaak is de vierde aanklacht tegen Diddy wegens verkrachting. In november vorig jaar trof hij een schikking met zijn ex Casandra 'Cassie' Ventura, de eerste die met beschuldigingen over de rapper naar buiten kwam. De zangeres had tien jaar lang een knipperlichtrelatie met Combs.
Die maakt er een wokkel van.quote:
Hij was niet alleen niet aanwezig maar hij en zijn plane zijn blijkbaar verdwenen:quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:38 schreef Hexagon het volgende:
Het net begint zich te sluiten
https://nos.nl/artikel/25(...)-seksuele-uitbuiting
Er is een cover van geweest, zoek ik al jaaaaaren. Weet je toevallig welke dat is?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ken haar nog wel. Ze had hier een bescheiden hitje met dit liedje.
Pff nare beeldenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:32 schreef TornadoDK het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-vriendin-mishandelt
Opsluiten deze gek
En dan ook dit:quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het vooral bizar dat deze beelden er dus al jarenlang zijn.
Hoe dan zo enorm lang een relatie of was dat een echte knipperlichtrelatie?quote:2007 en 2018 een relatie had met Combs
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er is een cover van geweest, zoek ik al jaaaaaren. Weet je toevallig welke dat is?
Het was deze!quote:
On and off was die relatie volgens mij inderdaad. En ja, dat leeftijdsverschil daar vind ik ook wat van…quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan ook dit:
[..]
Hoe dan zo enorm lang een relatie of was dat een echte knipperlichtrelatie?
Bij de leeftijden 19 en 37 moet ik overigens ook beetje kokhalzen, maar dat terzijde.
Je weet nooit hoe celebrities echt zijn, ze kunnen zich leuk voordoen in talkshows of op de rode loper, maar achter de schermen zijn het veelal narcistenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:49 schreef potjecreme het volgende:
Ik vond altijd al dat hij niet zo'n leuke uitstraling heeft. Naomi Campbell heeft dezelfde nare uitstraling. Geen leuke mensen.
Dit is weer zo'n Hollywood verhaal waarbij het jaren bekend wat wat er gebeurdequote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ik niet. 36 bladzijden met wat Diddy met haar deed. En hij maakt alleen excuses voor dit ene geval.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:24 schreef theunderdog het volgende:
Ik vind Diddy zijn excuus wel oprecht overkomen, overigens.
Dan kan zijn excuus voor datgene wat je ziet in dat filmpje, toch nog steeds oprecht zijn?quote:Op zondag 19 mei 2024 20:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik niet. 36 bladzijden met wat Diddy met haar deed. En hij maakt alleen excuses voor dit ene geval.
https://www.courthousenew(...)/11/diddy-cassie.pdf
Nee, hij leugenachtige varken.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan kan zijn excuus voor datgene wat je ziet in dat filmpje, toch nog steeds oprecht zijn?
Ja, wie had nou nog excuses verwacht na eerst tijdenlang ontkennen.. fijn dat hij verantwoordelijkheid neemt voor zijn gedrag.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:24 schreef theunderdog het volgende:
Ik vind Diddy zijn excuus wel oprecht overkomen, overigens.
Wat laat je denken dat die excuses oprecht zijn?quote:Op zondag 19 mei 2024 20:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan kan zijn excuus voor datgene wat je ziet in dat filmpje, toch nog steeds oprecht zijn?
Dit dus.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, wie had nou nog excuses verwacht na eerst tijdenlang ontkennen.. fijn dat hij verantwoordelijkheid neemt voor zijn gedrag.
Je volgt het op de voet !quote:Op zondag 19 mei 2024 22:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat laat je denken dat die excuses oprecht zijn?
We hebben het hier over iemand die een bewezen waslijst aan misdaden heeft (het bijna dood slaan van de manager van Nas, met een kettlebell zwaaien naar het gezicht van de trainer van zijn zoon met de intentie hem te raken, schieten in een club etc.), mogelijk een hit op Tupac en Suge Knight heeft gezet, mogelijk Biggie heeft opgeofferd omdat hem dat financieel beter uitkwam, Mase in een hotel achterliet met 70 crips op zoek naar hem nadat Biggie was doodgeschoten en zelf op een vliegtuig stapte, Mase heeft bedrogen en geld dat hem toekwam achtergehouden en hem toegewenst dat zijn handen eraf worden gehakt (ja dat is op video...).
Oh ja en hij heeft de video van het hotel gekocht na deze mishandeling.
Om nog maar te zwijgen over het (waarschijnlijk) groomen van Bieber en Usher en nog velen, de vele feesten waarop hij kompromat verzamelde van iedereen met zijn 500+ camera's. Het gedwongen sex laten hebben van mensen etc.
Even los van wat er wel en niet bewezen kan worden maar Sean Combs is dusdanig geen frisse jongen dat die excuses moeilijk te geloven zijn. Katt Williams riep het al jaren, Dave Chapelle wist het, Kanye West en 50 Cent idem.
Zou toch erg zijn als zo'n oprecht persoon langdurig de bak in zou draaien..quote:
Wtf. Dit ga ik opzoeken.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:25 schreef Richestorags het volgende:
mogelijk Biggie heeft opgeofferd omdat hem dat financieel beter uitkwam
Hip-hop is een fascinerende wereld... volg het al sinds de jaren '90. Rumor has it dat Jay-Z en Beyonce de volgenden zijn die gaan vallen. Hier weet ik echter minder van af.quote:
Biggie wilde Bad Boy verlaten en zijn eigen label oprichten. Het vreemde is dat P Diddy hem had verteld niet naar Londen te gaan (wat hij eigenlijk wilde in de week van zijn dood voor een promotie).quote:
Dat dan weer niet per definitie. Iemand kan oprecht ergens excuus voor aanbieden, en alsnog in de bak moeten.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zou toch erg zijn als zo'n oprecht persoon langdurig de bak in zou draaien..
Leek me altijd ‘gewoon’ kamp Suge Knight.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Biggie wilde Bad Boy verlaten en zijn eigen label oprichten. Het vreemde is dat P Diddy hem had verteld niet naar Londen te gaan (wat hij eigenlijk wilde in de week van zijn dood voor een promotie).
Maar goed, dat is speculatie dat Diddy erachter zat. Een andere optie is Suge Knight of iemand uit het kamp van Death Row. Nog een andere theorie die wordt genoemd is dat het wraak was omdat Diddy niet had betaald voor de hit op Tupac en Suge (mits dat waar is natuurlijk). Dan zouden de killers een Crip gang zijn of de LAPD.
De rumors zijn nogal jaloers.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hip-hop is een fascinerende wereld... volg het al sinds de jaren '90. Rumor has it dat Jay-Z en Beyonce de volgenden zijn die gaan vallen. Hier weet ik echter minder van af.
Zover ik ‘weet’ heeft hij toentertijd het hotel(personeel) omgekocht voor 50k en de beelden zelf meegenomen (en ze daarmee laten verdwijnen bij het hotel).quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:37 schreef Smart_ass het volgende:
Dat laatste zou me helemaal niets verbazen.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:43 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hip-hop is een fascinerende wereld... volg het al sinds de jaren '90. Rumor has it dat Jay-Z en Beyonce de volgenden zijn die gaan vallen. Hier weet ik echter minder van af.
Hulde voor het gebruik van “de bom” als uitdrukking. Heerlijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:45 schreef Seven. het volgende:
Hopelijk gaat P Diddy lange tijd de bak in. Kan hij gezellig bij R Kelly zitten.
Wat best wel erg vind: ik vond ze in mijn tienerjaren echt helemaal de bom.
Ja laten we hem dan maar gewoon vergeven.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, wie had nou nog excuses verwacht na eerst tijdenlang ontkennen.. fijn dat hij verantwoordelijkheid neemt voor zijn gedrag.
@RamboDirk vindt jou ook de bom.quote:Op maandag 20 mei 2024 07:47 schreef manny het volgende:
[..]
Hulde voor het gebruik van “de bom” als uitdrukking. Heerlijk.
Dat lijkt me inderdaad de enige “logische” verklaring ja. In en in triest, dit.quote:Op maandag 20 mei 2024 07:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zover ik ‘weet’ heeft hij toentertijd het hotel(personeel) omgekocht voor 50k en de beelden zelf meegenomen (en ze daarmee laten verdwijnen bij het hotel).
Het gerucht gaat dat hij die beelden dus steeds zelf in bezit heeft gehad en deze nu gevonden zijn bij die raid van zijn twee huizen. Wie ze dan nu gelekt heeft, is wel weer de vraag.
Waren veren geruchten. Er was zelfs een video van hem met een 15 jarige. In de rechtbank verklaarde familie dat zij niet het meisje was op de band. Goed om te weten dat familie muzikanten waren voor R. Kelly. Als je het filmpje ziet, zie je gewoon dat zij het is. Iedereen wist het. Maar het als bij Diddy en Weinstein en Epstein, door geld en macht nemen mensen geen actie.quote:Op maandag 20 mei 2024 07:47 schreef manny het volgende:
[..]
Hulde voor het gebruik van “de bom” als uitdrukking. Heerlijk.
Als ik op een fuif was zag ik idd wel het effect van met name meneer Kelly op de aanwezige dames, maar dat dat achteraf zo een enorme droeftoeter is geweest is wel tragisch. Al moet ik zeggen: die geruchten waren er zelfs toen al. Zeker na het beruchte interview met Aliya op MTV. Dat zag er ook met de kennis van toen niet best uit.
Hoe weet je dat? Waren de rumors richting Diddy ook "jaloers"? Je reacties zijn vaak nogal rechtlijnig zonder nuance.quote:
Het schijnt dat er nog altijd een kopie van de beelden was bij één van de hotelstaff. Dat lijkt me ook wel vrij aannemelijk.quote:Op maandag 20 mei 2024 09:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad de enige “logische” verklaring ja. In en in triest, dit.
Dan moet je meer richting de Oldskool gaan. KRS One, Big Daddy Kane etc.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Beter een lijstje opstellen van hiphopartiesten (gezien de huidige situatie) die niet van extreme hoogtes kunnen vallen. Mogelijk wel een kleine struikel maar niet zo’n intense val dat je al je botten breekt of dood gaat,. Dat wordt wellicht een kort lijstje, maar er zijn vast artiesten die geen seksueel uitbuiters, mishandelaars en/of pedo’s* zijn. R. Kelly en Diddy vallen af,
.
*Oke, meestal geen echte pedo’s maar meer gericht op oudere minderjarigen: efebofilie
Nou ja, ik bedoel. Dre is aardig old skool, als we NWA even meetellen, maar die heeft ook mishandelinggeruchten aan zich hangen. Fair enough, ze komen wel enkel van zijn ex en zover ik weet is er nooit wat meegedaan. Ook niet onwijs veel media-aandacht voor geweest. Maaaarrr als er shit aan de fan zou zijn (geweest) is dat wel een van de grotere die kan vallen,quote:Op maandag 20 mei 2024 10:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dan moet je meer richting de Oldskool gaan. KRS One, Big Daddy Kane etc.
Maar Jay-Z en Diddy zijn dikke vrienden altijd al geweest en het kan toch niet anders zin dat Jay-Z hier vanaf moet hebben geweten al die tijd en Bey dus ook.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel. Dre is aardig old skool, als we NWA even meetellen, maar die heeft ook mishandelinggeruchten aan zich hangen. Fair enough, ze komen wel enkel van zijn ex en zover ik weet is er nooit wat meegedaan. Ook niet onwijs veel media-aandacht voor geweest. Maaaarrr als er shit aan de fan zou zijn (geweest) is dat wel een van de grotere die kan vallen,.
Ik geloof ook niet dat 50 of Eminem een shitload aan skeletons hebben liggen die ze nog in de gevangenis kunnen doen terechtkomen. Van die laatste is al veel bekend en díe heeft echt oprecht spijt betuigd. Ook complete verandering en hier jaren ingestoken.
Jay-Z, of eigenlijk specifiek Beyoncé, zie ik nog wel vallen. Gevoelsmatig ‘klopt’ er iets niet voor mij. Alleen Beyoncé valt imo niet onder hiphop dusss.
Anyway, dit is eigenlijk het Diddy-topic,. Dus weer on-topic?
Uiteraard waren de rumors richting Diddy dat. Behalve de aanklacht van Cassie. Want die is het allemaal aangedaan.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Waren de rumors richting Diddy ook "jaloers"? Je reacties zijn vaak nogal rechtlijnig zonder nuance.
Vertel ons meer.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Jay-Z, of eigenlijk specifiek Beyoncé, zie ik nog wel vallen. Gevoelsmatig ‘klopt’ er iets niet voor mij. Alleen Beyoncé valt imo niet onder hiphop dusss.
We komen dichtbij Jay en z’n geheimen.quote:
Er zijn mensen die op bepaalde manieren hun mond open hebben getrokken, via rap beefs of kleine jabs/shots. Laten weten dat je weet en een kleine, kleine teaser aan de luisteraars. Maar echt duidelijk maken dat het allemaal serieus is (behalve dat Diddy weet dat je weet) en naar de popo stappen? Not so much inderdaad. Al zal omkoping me daar ook niet verbazen (popo). Het is, ook voor andere grote artiesten, nogal wat om je mond hierover open te trekken. Met welk bewijs? En roep je niet in de leegte want staan er wel andere artiesten op? Ben je zelf nog wel te vertrouwen voor andere artiesten? Etc etc.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
Maar Jay-Z en Diddy zijn dikke vrienden altijd al geweest en het kan toch niet anders zin dat Jay-Z hier vanaf moet hebben geweten al die tijd en Bey dus ook.
Begrijp sowieso niet dat iemand zoals Diddy diep altijd omringt was onder de mensen dat nooit iemand zijn bek heeft open gedaan.
Oh, ik heb geen idee. Ik heb altijd iets 'raars' aan haar gevonden. Hoewel ze beiden erg privé zijn, heb ik dat dus eigenlijk nooit bij Jay-Z gehad, enkel bij haar. Een erg nep persoon waarbij me een hele kast vol skeletten niets zou verbazen. Gewoon gevoelsmatig vind ik iets 'off' bij haar. Niet de relatie zelf overigens.quote:Op maandag 20 mei 2024 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vertel ons meer.Aan wat moeten we dan denken?
Die relatie zelf?
Ik volg Beyoncé niet, niet mijn muziek, maar toen ik laatst doodgegooid werd met die country meuk verbaasde ik me over de hoeveelheid plastic, alles lijkt wel verbouwd (of ze is echt veel dikker geworden). Zoveel naakt. Dat vertaal ik dan altijd naar de categorie “mijn huwelijk is kapot, we vertellen het nog niet, maar ik ben weer needy for attention op de markt”.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen idee. Ik heb altijd iets 'raars' aan haar gevonden. Hoewel ze beiden erg privé zijn, heb ik dat dus eigenlijk nooit bij Jay-Z gehad, enkel bij haar. Een erg nep persoon waarbij me een hele kast vol skeletten niets zou verbazen. Gewoon gevoelsmatig vind ik iets 'off' bij haar. Niet de relatie zelf overigens.
Oh, ik vind haar vreselijk en haar muziek ook. Ik weet wel dat ze inderdaad een country inspired album heeft nu (en er ook kritiek op kreeg) maar geen nummer van gehoord. Dat Jay-Z's huwelijk met haar niet altijd lekker ging (gaat?) is wel bekend, toch? Hij is vreemdgegaan en daarop is haar hele album Lemonade gebaseerd. Werd ineens zo'n black power thing,quote:Op maandag 20 mei 2024 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik volg Beyoncé niet, niet mijn muziek, maar toen ik laatst doodgegooid werd met die country meuk verbaasde ik me over de hoeveelheid plastic, alles lijkt wel verbouwd (of ze is echt veel dikker geworden). Zoveel naakt. Dat vertaal ik dan altijd naar de categorie “mijn huwelijk is kapot, we vertellen het nog niet, maar ik ben weer needy for attention op de markt”.
Heel benieuwd hoe dat huwelijk in elkaar steekt.
Precies en dan met dat vermogen wat hij heeft kan hij ervoor zorgen dat je geen carrière meer hebt.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er zijn mensen die op bepaalde manieren hun mond open hebben getrokken, via rap beefs of kleine jabs/shots. Laten weten dat je weet en een kleine, kleine teaser aan de luisteraars. Maar echt duidelijk maken dat het allemaal serieus is (behalve dat Diddy weet dat je weet) en naar de popo stappen? Not so much inderdaad. Al zal omkoping me daar ook niet verbazen (popo). Het is, ook voor andere grote artiesten, nogal wat om je mond hierover open te trekken. Met welk bewijs? En roep je niet in de leegte want staan er wel andere artiesten op? Ben je zelf nog wel te vertrouwen voor andere artiesten? Etc etc.
Hij probeert zn hachje te redden, alsof dat excuus gemeend isquote:Op zondag 19 mei 2024 20:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik niet. 36 bladzijden met wat Diddy met haar deed. En hij maakt alleen excuses voor dit ene geval.
https://www.courthousenew(...)/11/diddy-cassie.pdf
Beide, ze is altijd al flink geweest met dat model in die vreselijke te kleine spandex turnpakjes en ernaast ook een hoop laten beitelen en stucwerk aan die kop.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik volg Beyoncé niet, niet mijn muziek, maar toen ik laatst doodgegooid werd met die country meuk verbaasde ik me over de hoeveelheid plastic, alles lijkt wel verbouwd (of ze is echt veel dikker geworden). Zoveel naakt. Dat vertaal ik dan altijd naar de categorie “mijn huwelijk is kapot, we vertellen het nog niet, maar ik ben weer needy for attention op de markt”.
Heel benieuwd hoe dat huwelijk in elkaar steekt.
Vertel, wat is er jaloers aan?quote:Op maandag 20 mei 2024 17:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard waren de rumors richting Diddy dat. Behalve de aanklacht van Cassie. Want die is het allemaal aangedaan.
Ja. Is eerder in het topic ook benoemd. Toen is zij gepakt met een pistool. Zoiets. Ik weet de precieze details niet meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Heeft hij niet ooit nog een relatie gehad met Jennifer Lopez?
Waarbij vlak na haar dood haar laptop is verdwenen, waarop ze een tell all book aan het schrijven was. Allegedly.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:31 schreef MissButterflyy het volgende:
En ik lees dat zijn (ex) vrouw een aantal jaren geleden vrij plotseling aan een longontsteking is overleden en dat er ook vermoedens zijn dat er een link is met mishandelingen door hem.
Tja, wie niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Heeft hij niet ooit nog een relatie gehad met Jennifer Lopez?
quote:
Dat had-ie al,quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:25 schreef Momo het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Meneer heeft een probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat had-ie al,.
Deze arrestatie zat eraan te komen en. Weg met die mafkees. Zijn naam wordt ook al jaren genoemd als opdrachtgever voor de moord op Tupac (en Biggie, maar voornamelijk Tupac).
Kan de TT nu eindelijk worden aangepast met een spatie tussen (P) en Diddy,?
Huh, hij had toch juist I'll Be Missing You gemaakt ter ere van BiggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De persco laat inderdaad zien dat ze hem voor veel willen vervolgen. Toch klinkt het niet alsof ze echt erg veel hebben (behalve de video met Cassie) maar zal wel dan. Dat komt op mij zo over omdat er steeds gerefereerd wordt aan die video en deze bij veel onderwerpen wordt aangehaald. Ze komen met een hele waslijst aan zaken waarvoor ze hem aan willen klagen en weten verder enkel iets te noemen over babyolie, glijmiddel, wapens en met name de video van Cassie.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:16 schreef Hexagon het volgende:
Spannende ontwikkelingen. R Kelly krijgt een maatje in het gevang.
Dat verhaal over dat hij een informant zou zijn (geweest) heb ik ook gehoord. You know what? Het zou me allemaal niet meer verbazen,quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Eindelijk. Mocht ook wel tijd worden. Die man heeft ontzettend veel lijken in de kast. Had geruchten gelezen dat hij een informant zou zijn (denk niet dat het zo is).
Ben benieuwd wat er naar buiten gaat komen mbt celebrities die ermee verbonden zijn. Er zouden nogal wat op film staan. Ook voormalig Danity Kane lid Dawn Richard heeft een zaak tegen hem aangespannen waar ze bijv. Diddy tegen Cassie geweld heeft zien gebruiken waar meerdere beroemde mensen bij waren tijdens een diner. Jimmy Lovine, Neyo etc.
Topje van de beerput.
Zou best kunnen. Ik ben opgegroeid in de jaren 90 met het idee dat vrouwen aan mannen gelijkwaardig waren, maar als je er op terugkijkt valt dat vies tegen.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat verhaal over dat hij een informant zou zijn (geweest) heb ik ook gehoord. You know what? Het zou me allemaal niet meer verbazen,. Dat verhaal is overigens de wereld in geholpen door Suge Knight.
Wat ik wel wil zeggen is dat ik er eigenlijk niets van geloof dat reguliere politie en zeker ook hoger in de keten hier niets vanaf wisten. Geloof ik echt niets van. Helemaal verklaren kan ik dat gevoel niet, maar als je bedenkt hóeveel mensen hierbij betrokken zijn, MACHTIGE mensen, (wereld)beroemde mensen, bewakers, politie, de hardnekkige geruchten over zijn inmenging (opdrachtgever) bij de moord op Tupac, de hardnekkige en al snel naar bovendrijvende vermoedens over zijn betrokkenheid bij de bomexplosie op Kid Cudi’s auto.
‘Diddy’ was een empire.
Pyromanen staan ook vaak naar hun eigen brand te kijken. T zegt allemaal niks.quote:Op dinsdag 17 september 2024 08:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Huh, hij had toch juist I'll Be Missing You gemaakt ter ere van Biggie
Zou mij ook niks verbazen. Vooral apart al die jaren heeft weg kunnen komen met dit gedrag en nog meer. In de jaren 90 deed de politie al onderzoek naar hem over zijn contact met jonge mannen.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat verhaal over dat hij een informant zou zijn (geweest) heb ik ook gehoord. You know what? Het zou me allemaal niet meer verbazen,. Dat verhaal is overigens de wereld in geholpen door Suge Knight.
Wat ik wel wil zeggen is dat ik er eigenlijk niets van geloof dat reguliere politie en zeker ook hoger in de keten hier niets vanaf wisten. Geloof ik echt niets van. Helemaal verklaren kan ik dat gevoel niet, maar als je bedenkt hóeveel mensen hierbij betrokken zijn, MACHTIGE mensen, (wereld)beroemde mensen, bewakers, politie, de hardnekkige geruchten over zijn inmenging (opdrachtgever) bij de moord op Tupac, de hardnekkige en al snel naar bovendrijvende vermoedens over zijn betrokkenheid bij de bomexplosie op Kid Cudi’s auto.
‘Diddy’ was een empire.
Die van 50 cent?quote:Op woensdag 18 september 2024 10:16 schreef mascara-klodder het volgende:
De docu wil ik wel zien op Netflix.
Ook raar ja. Misschien erkent hij zijn homoseksuelse gevoelens niet. Maar dat het een open geheim is dat hij graag mannen doet ja.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens interessant dat hij de hele tijd ‘women and victims‘ zegt. Iedereen weet ondertussen dat er ook mannelijke slachtoffers zijn. Waarom wordt dat niet expliciet benoemd?
Ik heb liever Brother Love.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dat had-ie al,.
Deze arrestatie zat eraan te komen en. Weg met die mafkees. Zijn naam wordt ook al jaren genoemd als opdrachtgever voor de moord op Tupac (en Biggie, maar voornamelijk Tupac).
2Pac én Biggie zou wel echt ziek zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Sure, maar de politie heeft daar geen belang bij. Als zij materiaal hebben gezien waarop ook mannen staan dan benoem je dat gewoon in een persco: ‘women and men’.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ook raar ja. Misschien erkent hij zijn homoseksuelse gevoelens niet. Maar dat het een open geheim is dat hij graag mannen doet ja.
De man is ziek dus verbazen kan me bijna niets meer. Maar de hardnekkigste geruchten hebben betrekking op Tupac, hoewel die van Biggie ook wel redelijk aan hem kleven.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2Pac én Biggie zou wel echt ziek zijn.
Ja, die wordt geheid heel interessant. Fifty en zijn ‘camp’ hebben al járen beef met Diddy’s ‘Bad Boy Records’ dus die zitten geheid met popcorn dat ding in elkaar te draaien.quote:
Ben benieuwd. Heb dit allemaal nooit gevolgd maar dit zou best eens interessant kunnen zijnquote:Op woensdag 18 september 2024 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, die wordt geheid heel interessant. Fifty en zijn ‘camp’ hebben al járen beef met Diddy’s ‘Bad Boy Records’ dus die zitten geheid met popcorn dat ding in elkaar te draaien.
Ik heb dit niet echt gevolgd, maar waarom zou dat dan zijn? Ben wel benieuwd. Voordat ik in een rabbithole duik ergens.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De man is ziek dus verbazen kan me bijna niets meer. Maar de hardnekkigste geruchten hebben betrekking op Tupac, hoewel die van Biggie ook wel redelijk aan hem kleven.
Hier kom ik morgen oid wel op terug want ik moet zo weg,quote:Op woensdag 18 september 2024 14:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb dit niet echt gevolgd, maar waarom zou dat dan zijn? Ben wel benieuwd. Voordat ik in een rabbithole duik ergens.
Ik heb geduld.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier kom ik morgen oid wel op terug want ik moet zo weg,. Maar het heeft te maken met de toen erg aanwezige east coast/side vs. west coast/side tweedeling.
Maar ik moet nu eerst weg,.
Je bent vast nog erg jong.quote:Op woensdag 18 september 2024 14:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb dit niet echt gevolgd, maar waarom zou dat dan zijn? Ben wel benieuwd. Voordat ik in een rabbithole duik ergens.
quote:
Ja toen Tupac vermoord werd was ik 6. En toen ik ouder werd was het mijn genre ook niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent vast nog erg jong.![]()
Nee hoor, maar de east coast vs. west coast is een bekende ‘beef’ uit die tijd.
Daar zijn Biggie en Tupac in ieder geval beide slachtoffer van geworden.
https://www.nu.nl/muziek/(...)ten-van-rechter.htmlquote:Diddy blijft vastzitten tot zijn proces rond mensenhandel en afpersing. De Amerikaanse rapper ging in beroep tegen het besluit dat hij niet op borgtocht kon vrijkomen, maar een rechter heeft besloten dat hij in de gevangenis moet blijven.
Niet op HBO of zoquote:Op woensdag 18 september 2024 10:16 schreef mascara-klodder het volgende:
De docu wil ik wel zien op Netflix.
50cent brengt em uit op Netflix, die had de biedoorlog gewonnen.quote:
Heeft meestal ook te maken met vluchtgevaar. Dat is natuurlijk zeer hoog hier.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Had gedacht dat hij op borgtocht vrij zou komen, maar daar ging de rechter niet in mee. Dan zal het wel heel erg zijn waar ze bij hem achter zijn gekomen (zoals bij Epstein)
En 1000 flessen baby-olie en glijmiddel. En 3 AR-15's.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennelijk hebben ze 784 dildos gevonden in zijn huis.
Dat lijkt mij best veel.
Wtf.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennelijk hebben ze 784 dildos gevonden in zijn huis.
Dat lijkt mij best veel.
Hij heeft dan ook wel grotere en meerdere huizen hè,quote:
https://people.com/sean-d(...)clear-source-8715686quote:Sean 'Diddy' Combs Placed on Suicide Watch While Awaiting Trial But Mental State Unclear, Sources Say
Jay-Z wordt ook steeds minder geliefd binnen de hiphop/muzikantenwereld. Ik heb hem en Beyoncé nooit vertrouwd. Kan er de vinger niet helemaal opleggen maar het is nou eenmaal hoe het voelt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:48 schreef DrDentz het volgende:
Beyoncé is wel een stuk ouder dan ze officieel zegt te zijn volgens mij. Maar Jay-Z zal wel de volgende in het rijtje zijn die niet langer beschermd gaat worden door de pedo-elite.
quote:He has been a central figure in Hollywood for decades and his inner circle has included the likes of Jay-Z and Beyonce, Rick Ross, Usher, and Justin Bieber.
Comb's lavish 50th birthday, held at a Beverly Hills mansion in 2019, also saw Kim Kardashian and Kanye West, Leonardo DiCaprio, Pharrell, and Snoop Dogg in attendance.
Former prosecutor Neama Rahmani, the President of West Coast Trial Lawyers, spoke to The U.S. Sun about how his famous friends could be impacted by any upcoming trial.
"Jay-Z and other celebrities can be subpoenaed, but they will almost certainly assert their Fifth Amendment privilege against self-incrimination and refuse to testify," he said.
"People who participated in the sex acts should especially be afraid because they can also be charged with sex trafficking or prostitution, depending on whether they used threats or force against the victims.
"If Jay-Z is just a witness who didn't participate in the sex acts, he may be subpoenaed to testify at trial,” he said.
“But I don't think he will be subpoenaed if he was a participant. He'll either be charged or not called to testify.
"If you're a prosecutor, you don't want witnesses who participated in criminal activity but are getting a pass."
The rapper and Jay-Z have been particularly close for many years with their friendship dating back to the early 1990s.
In March, 50 Cent, who is working on a documentary about Combs's case, previously questioned why Jay-Z had remained silent following police raids on the star's home.
In a joke post on Instagram, he shared a photo of a milk carton with a picture of Jay-Z emblazoned on the side and the word 'missing'.
En dat dik gedrukte dus. Ze zijn al járen besties, algemeen bekend. Get the f outta here dat je niets wist.quote:There's a lot of things that *could* mean Jay is terrible. He started dating Bey when she was 17 and apparently before that had a child with another who was 16 at the time (her son came forward a couple months ago asking for a paternity test). 50 Cent is always sending shots at Jay saying he's as bad as Diddy and that Beyonce is really the evil one of the two.
There was an interview with some young up-and-coming rapper who described Diddy harassing him and said that it started when Diddy told "everyone to get out" -- he said the only people left in the room were "Jay-Z and Beyonce, people like that" when Diddy started pushing up on him, puttin his arm around homie etc.
So now the question is if you've been associating with Diddy for soooo long -- and are the 'inner circle' types who don't leave when everyone else leaves before the real stuff starts to go down -- how much can you say you "didn't know" about allegations?? Even if you never witnessed it yourself?? How much signs did you notice and ignore??
That's where people are at with it.
Wat zijn AR-15's??quote:Op donderdag 19 september 2024 20:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
En 1000 flessen baby-olie en glijmiddel. En 3 AR-15's.
Maar niet zó groot dat iedereen weet hoe je zijn naam schrijft.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:42 schreef Nismo1991 het volgende:
Boeie. Hij heeft wel biggy groot gemaakt.
Touchéquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar niet zó groot dat iedereen weet hoe je zijn naam schrijft.
Klopt, intens homofoob. De nadruk in die verhalen ligt ook bijna enkel op het feit dat hij homoseksuele seks (verkrachtingen) heeft gehad. En daar dan heel grappig over doen met uitgespreide anussen, lul in een anus steken etc. Nee, want dát is het grote probleem,quote:Op zondag 22 september 2024 11:38 schreef Marsenal het volgende:
Ik zit even op youtube in die bubbel, allemaal mensen uit de rap/r&b scene die vertellen over P Diddy en z'n feestjes, en wat me vooral opvalt is hoe iedereen openlijk homofoob is
Dat hij aan de lopende band vrouwen moet en chandon inschenkt uit een andere fles dan hijzelf uit drinkt is bijna een grappig fenomeen, maar die intens mannenknuffels, dat is waar ze allemaal vraagtekens bij hebben
Thug love.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:20 schreef ChipsZak. het volgende:
En op Reddit vroeg iemand zich af waarom iedereen ineens Jay-Z in deze saga loopt te plaatsen. Ik vond deze reactie wel interessant, en dan met name dat gedeelte over de up-and-coming rapper. Zou eigenlijk dat verhaal moeten vinden,.
[..]
En dat dik gedrukte dus. Ze zijn al járen besties, algemeen bekend. Get the f outta here dat je niets wist.
Over diddy r.kelly en jayz.quote:@lb207: They sacrificed her to make beyonce big everyone from those days knows that Aaliyah was the biggest female artist at the time
Groot? 4 albums en een verzamelalbum?quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:42 schreef Nismo1991 het volgende:
Boeie. Hij heeft wel biggy groot gemaakt.
Zo kunnen we er nog wel een paar verzinnen. Aaliyah is op de piek van haar carrière gestorven, niemand weet hoeveel ze nog had kunnen bereiken.quote:
Volgens mij kan je beter vragen wie niet als ik die lijst zo zag.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:28 schreef capricia het volgende:
Wie waren er allemaal op die freak off feestjes?
Zijn 50ste verjaardag feest:quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:28 schreef capricia het volgende:
Ik ben het overzicht even kwijt.
Wie waren er allemaal op die freak off feestjes? En dan nog die tapes die voor 5 millioen ofzo verkocht worden op het 'dark web'.
En Bieber die daar jaren gewoon heeft, heeft die al iets gezegd?
Iemand een overzicht...
Lees ook over de Kardashians, Kanye, Pink, Russell Brand, JLo, Paris Hilton etc.quote:The biggest names in entertainment came out to celebrate Sean “Diddy” Combs’ 50th birthday.
Having been in the industry for decades, it’s no surprise that the guest-list was packed with countless celebrities, including JAY-Z and Beyoncé, Naomi Campbell, Cardi B and husband Offset, as well as Pharrell, Usher, Leonardo DiCaprio, Lil Kim, and Mary J. Blige.
En ze zijn allemaal blij daar te zijn. Dat zie je zo.quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn 50ste verjaardag feest:
[ afbeelding ]
[..]
Lees ook over de Kardashians, Kanye, Pink, Russell Brand, JLo, Paris Hilton etc.
https://timesofindia.indi(...)leshow/113609942.cms
quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:29 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En ze zijn allemaal blij daar te zijn. Dat zie je zo.
En het vliegtuig van Left-Eye?quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe is MJ hier nou weer in verzeild geraakt?
uit wikipedia: (https://nl.wikipedia.org/wiki/Aaliyah)quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Aaliyah kwam om in een vliegtuigcrash.
wtf, niet bevoegd om te vliegen, met alcohol en drugs aan de knoppen van een vliegtuig.quote:Na een onderzoek dat ruim een jaar duurde bleek dat de piloot die het vliegtuig bestuurde niet de toestemming en de opleiding had om dit type vliegtuig te besturen. Ook bleek dat de piloot op het moment van het ongeluk alcohol en drugs in zijn lichaam had.
Dit dus. Ook al bijna alle donkere levende mensen overigens. Tegen het einde van de week heeft Diddy MLK vermoord.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:37 schreef vencodark het volgende:
Blijkbaar wordt Didds aan alle donkere, dode mensen gelinkt.
Door dit liedje schijnbaar:quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe is MJ hier nou weer in verzeild geraakt?
En zijn videospel uit 1991 ofzoquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Door dit liedje schijnbaar:
Rest in peace to Aaliyah
Rest in peace to Left Eye
Michael Jackson, I'll see ya
Just as soon as I die
Denk niet dat zijn bodyguards ook echt de woning ingaan en bij de feestjes waren. Ze hebben vast wel shitloads of mensen en bekenden gezien.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb problemen met zijn bodyguards. Die hebben veel gezien en niets gedaan.
Dit soort reactiesquote:
Zelfs de Trump kan worden herkozen. ;{quote:Op woensdag 25 september 2024 08:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit soort reacties![]()
Ik kan me heel goed voorstellen dat je als slachtoffer zijnde het heel moeilijk vind om alleen aangifte te doen tegen iemand als P. Diddy. Vooral toen waren zijn hoogtijdagen. Tel daarbij op, veel geld en daarmee veel macht.
TDS is strong with this one.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs de Trump kan worden herkozen. ;{
Die beste man is dood, wat bereiken we nou weer met zulke berichten.quote:
Ze maakte er zelfs skits van..quote:Op woensdag 25 september 2024 13:09 schreef DrDentz het volgende:
Iedereen in Hollywood wist hier dus eigenlijk van
En net als bij Epstein gaat dit waarschijnlijk een stille dood sterven. Ik geloof er weinig van dat dit echt consequenties gaat hebben voor meer mensen dan Diddy.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:58 schreef vencodark het volgende:
Hij zal vast een berg lijken in zijn kast hebben hoor maar nu wordt alles ineens erbij betrokken.
Kobe Bryant? Die man is gewoon verongelukt. Waar hij daarvoor ook geweest is.
Echt belachelijk hoe nu ‘ineens’ alles extra belicht wordt.
Als men zich werkelijk zo’n zorgen had gemaakt om Didds feestjes en lui als Bieber, had ze weleens eerder hun muil open mogen trekken ipv nu verongelijkt lopen doen.
Of Trump die volgende zei over Bill Clinton en het eiland.quote:Op woensdag 25 september 2024 15:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Bij Weinstein was het precies hetzelfde, bij al die grote smeerlappen was het bij zoveel mensen al bekend...
Ach het is Amerika.. gek landjequote:Op woensdag 25 september 2024 14:58 schreef vencodark het volgende:
Hij zal vast een berg lijken in zijn kast hebben hoor maar nu wordt alles ineens erbij betrokken.
Kobe Bryant? Die man is gewoon verongelukt. Waar hij daarvoor ook geweest is.
Echt belachelijk hoe nu ‘ineens’ alles extra belicht wordt.
Als men zich werkelijk zo’n zorgen had gemaakt om Didds feestjes en lui als Bieber, had ze weleens eerder hun muil open mogen trekken ipv nu verongelijkt lopen doen.
Derek Jeter was toen de bekendste sportman in Amerika. Honkballer die er goed uitzag.quote:
Dit lijkt me fake. Heet dat ook IA ?quote:
Er is weer flinke censuur!quote:Op donderdag 26 september 2024 10:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net een filmpje van P Diddy gezien met een pruik op en duidelijk onder invloed. Was op facebook en nu ben ik het kwijt.
Deze vond ik op Instagramquote:Op donderdag 26 september 2024 10:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net een filmpje van P Diddy gezien met een pruik op en duidelijk onder invloed. Was op facebook en nu ben ik het kwijt.
Dat is 'm ja.quote:Op donderdag 26 september 2024 11:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Deze vond ik op Instagram
https://www.instagram.com(...)MTNvOXIwb2JvZDdudw==
Nog niet gelezen maar Jay-Z zou ik never als onschuldig benoemen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Er gaat nu erg veel nepnieuws rond over deze zaak, men moet oppassen geen onschuldige mensen hierin mee te sleuren.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)aak-sean-diddy-combs
Er worden verder geen namen genoemd.quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nog niet gelezen maar Jay-Z zou ik never als onschuldig benoemen.
Misschien staat hij niet in het artikel hoor, maar zo wel: never dat ik níet geloof dat hij onschuldig is. En eerlijk, Beyoncé ook niet. Maar Jay-Z is al tijden een van de machtigste mensen in de industrie, dus daar zal wel veel bescherming zitten. Net zoals Diddy er lang mee weg is gekomen. Ik wacht op de downfall van Jay (en Beyoncé). Is het nu niet, dan is het over een paar jaar wel.
Ah, jammer de bammer. Ik moet het later even lezen. Stiekem zit ik nu op werk,quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er worden verder geen namen genoemd.
Ik zag ook een lijst met allemaal bekende namen die op zijn 50ste verjaardag waren. Misschien ben ik naïef maar eerste wat ik wel dacht was hoe weten we zo zeker dat echt al deze mensen er iets vanaf wisten?quote:Op vrijdag 27 september 2024 10:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Er gaat nu erg veel nepnieuws rond over deze zaak, men moet oppassen geen onschuldige mensen hierin mee te sleuren.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)aak-sean-diddy-combs
Ik ga er zelf ook niet van uit dat iedereen die ooit op een feestje van hem is geweest per se hier van wist/aan mee heeft gedaan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zag ook een lijst met allemaal bekende namen die op zijn 50ste verjaardag waren. Misschien ben ik naïef maar eerste wat ik wel dacht was hoe weten we zo zeker dat echt al deze mensen er iets vanaf wisten?
Nou ja, hij kan ook wel eens andere feestjes hebben gegeven hè, en dan op andere locaties.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:53 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik ga er zelf ook niet van uit dat iedereen die ooit op een feestje van hem is geweest per se hier van wist/aan mee heeft gedaan.
Ook bij een van je beste, misschien wel je allerbeste, vriend(en)? Van meer dan een decennium?quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:41 schreef vencodark het volgende:
Alsof jullie nooit op feestjes zijn geweest en de helft niet wisten wat daar allemaal gebeurde.
Verkoopt Costco ook dildo's in bulk?quote:Op donderdag 26 september 2024 11:59 schreef bloempje-moi het volgende:
Diddy's lawyer says that Diddy’s large supply of baby oil is simply because he lives near Costco and purchases it in bulk![]()
[ x ]
Neequote:Op vrijdag 27 september 2024 14:41 schreef vencodark het volgende:
Alsof jullie nooit op feestjes zijn geweest
Ooh doel je wellicht weer op Jay-Z?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ook bij een van je beste, misschien wel je allerbeste, vriend(en)? Van meer dan een decennium?
Houd op zeg,.
Oh zo, my bad. Nu denk ik wel dat er meer mensen van de situatie weten, wellicht niet in detail. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je niet via via wat hoort, geruchten, roddels, etc. Maar niet iedereen zal echt alles of bijna alles weten.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh doel je wellicht weer op Jay-Z?
Ik had het over die tientallen anderen die te pas en onpas worden genoemd als zijnde ooit op een feestje of gastenlijst van Diddy zouden hebben gestaan.
quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verkoopt Costco ook dildo's in bulk?
Misschien dat de vrouwen hier een beter beeld hebben, maar het aantal dildo's dat ik heb gebruikt is op de vingers van 2 handen te tellen.quote:
Gatekeepers? In welke context?quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:00 schreef schommelstoel het volgende:
jay-z en beyonce hebben toch al jaren de naam dat het gatekeepers zijn in de muziek industrie?
Dit staat los van Diddy en seks schandalen.
Of je het ging maken of niet, of je een bepaald nummer kreeg om uit te brengen of niet ect ect.quote:Op vrijdag 27 september 2024 18:03 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Gatekeepers? In welke context?
Nee idd.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:41 schreef vencodark het volgende:
Alsof jullie nooit op feestjes zijn geweest en de helft niet wisten wat daar allemaal gebeurde.
Thanx!quote:Op vrijdag 27 september 2024 19:12 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Of je het ging maken of niet, of je een bepaald nummer kreeg om uit te brengen of niet ect ect.
Die is al vaker in opspraak geweestquote:Op zaterdag 28 september 2024 05:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Steve Harvey schijnt het land te zijn ontvlucht, nadat hij door meerdere mensen genoemd werd als mogelijke persoon die nu ook risico liep.
Harvey is sowieso een rare snuiter.quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die is al vaker in opspraak geweest
Zijn dochter heeft iig gedate met Diddy.quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die is al vaker in opspraak geweest
Zou me niets verbazen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 10:59 schreef proud_mami het volgende:
Nieuwe aanklacht tegen Diddy …
https://www.rtl.nl/boulev(...)or-seksueel-misbruik
Ja, en daarvóór heeft ze met Diddy’s zoon gedate … how freaking weird is that?!?quote:Op zaterdag 28 september 2024 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn dochter heeft iig gedate met Diddy.
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 28 september 2024 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennelijk Jay Z ook het land ontvlucht.
"Medewerkers van Diddy dwongen haar het kind weg te laten halen"quote:
Ze kunnen zich gewoon beroepen op hun zwijgrecht: klaar. Ik denk dat we in deze zaak vaak een ‘I plead the fifth’ gaan horen.quote:Op zondag 29 september 2024 16:14 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
"Medewerkers van Diddy dwongen haar het kind weg te laten halen"
Dat zou dan toch bewezen kunnen worden door die medewerkers te late getuigen lijkt mij?
Dat is natuurlijk ook weer zoquote:Op zondag 29 september 2024 22:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze kunnen zich gewoon beroepen op hun zwijgrecht: klaar. Ik denk dat we in deze zaak vaak een ‘I plead the fifth’ gaan horen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Weer nieuwe aanklachten tegen Diddy (120 aanklachten).
https://www.today.com/pop(...)legations-rcna173502
3000 mensen met beschuldigen naar Diddy staat er ook in het artikel.quote:
Diddy didn't kill himself?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:35 schreef Hexagon het volgende:
Die gaat ook voor minimaal 30 jaar denk ik.
15quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:34 schreef DrDentz het volgende:
Was Aaliyah ook niet iets van 12 toen ze genomen werd in een gangbang met R. Kelly en Diddy?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:16 schreef Andromache het volgende:
Jongste slachtoffer 9 jaar!!!! Gatverdamme, HOE heeft dit monster zo lang kunnen doorgaan? Deze hufter is nog veel erger dan Epstein!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Volgens Buzbee is de ene helft van de slachtoffers vrouw en de andere helft man. 25 van hen waren minderjarig op het moment van misbruik, aldus de advocaat.
Hij heeft geen plea deal afgewezen, zijn advocaat geeft aan dat hij geen plea deals gaat accepteren. Kan me ook niet voorstellen dat ze hem een plea deal gaan aanbieden trouwens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Diddy heeft een plea deal afgewezen in de federale zaak en zegt onschuldig te zijn.
https://www.foxnews.com/e(...)elieves-hes-innocent
Nogal veelzeggend dat hij naar eigen zeggen onschuldig is wat duidelijk niet zo is.
Eerst maar eens zien heh.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:16 schreef Andromache het volgende:
Jongste slachtoffer 9 jaar!!!! Gatverdamme, HOE heeft dit monster zo lang kunnen doorgaan? Deze hufter is nog veel erger dan Epstein!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien is niet alles waar maar je kan er wel vanuit gaan dat het meeste wel klopt. En over een kind van 9 ga ik geen uitspraken doen of het wel of niet waar is.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien heh.
Dr is geld te halen lijkt het.
Dat is bijna een fles babyolie per slachtoffer.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:40 schreef Ama het volgende:
- 3285 mensen hebben zich gemeld als slachtoffer
...
Die zien we terecht nooit meer buiten de gevangenis.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:53 schreef Ama het volgende:
[..]
En over een kind van 9 ga ik geen uitspraken doen of het wel of niet waar is.
Nee moet dat dan om daar niks over te willen zeggen?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:54 schreef matthijst het volgende:
[..]![]()
Want je denkt dat hij hier meeleest?
Van mij niet, beetje vaag dat je niks over een kind van 9 wilt zeggen, maar wel aanneemt dat deze rapper een pedo/verkrachter is.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee moet dat dan om daar niks over te willen zeggen?
Toen trouwde ze toch?quote:
Zou ook naar die ouders kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien heh.
Dr is geld te halen lijkt het.
"This individual was sexually abused by Sean Combs and other people at the studio, in the promise to both him and his parents, to getting a record deal."
Zoals Stalin eigenlijk erger was dan Berry van Aerle ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:16 schreef Andromache het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier zou een Nederlandse pedofiel en vrouwen slaande volkszanger wel een Italiinas deuntje van kunnen jatten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:40 schreef Ama het volgende:
- 3285 mensen hebben zich gemeld als slachtoffer
- Er liggen 120 (nieuwe?) aanklachten klaar tegen hem
Die zien we terecht nooit meer buiten de gevangenis.
Waar slaat dit opquote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:54 schreef matthijst het volgende:
[..]![]()
Want je denkt dat hij hier meeleest?
Wat zou dan een reden zijn om "niks over een 9-jarig kind te zeggen".quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar slaat dit opDan kan 99 % van het nieuws en reacties hier niet thuishoren.
Wat bedoel jequote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:13 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat zou dan een reden zijn om "niks over een 9-jarig kind te zeggen".
Simpel hij zit vast en er melden zich nog steeds meer slachtoffers.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er ergens een geschreven samenvatting van de stand van zaken tot nu toe?
Zij zegt: ik zeg niks over een 9-jarig kind.quote:
Ja. Dat.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Zij zegt: ik zeg niks over een 9-jarig kind.
Ik zei: ben je bang dat hij hier meeleest.
Jij zegt: waar slaat dit op, dan zou 99% niet meer kunnen.
Schijnbaar vind je dan dat het al dan niet meelezen geen reden is, want dan zou 99% niet meer gepost kunnen worden. Of wat bedoel je.
Nog steeds strafbaar als je wel op de hoogte was van sex met kinderen/verkachting etc.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:40 schreef matthijst het volgende:
En iedereen die op het feest was had sex met kinderen
Jammer dat je maar op 1 mag stemmen want wil Beyonce ook aanklikken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:34 schreef Aberkullie het volgende:
Wie wordt er nog meer meegesleurd in Diddygate?
[poll=7873]
Dit gaat echt nog een veel grotere shitshow worden. Ik zet mijn geld sowieso in op Jay-Z en Beyonce.quote:
Nee maar meestal bieden ze het wel aan. Ik had verkeerd gelezen (dacht dat het bij hem wel was aangeboden).quote:Op woensdag 2 oktober 2024 09:20 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Hij heeft geen plea deal afgewezen, zijn advocaat geeft aan dat hij geen plea deals gaat accepteren. Kan me ook niet voorstellen dat ze hem een plea deal gaan aanbieden trouwens.
Post eens wat foto's dan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit gaat echt nog een veel grotere shitshow worden. Ik zet mijn geld sowieso in op Jay-Z en Beyonce.
Dit gaat om zwarte mensen. Dan kan het wel. Dat is ook de reden dat Sean (nog) niet hangt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:30 schreef DrDentz het volgende:
Dachten we ook niet dat het bij Jeffrey Epstein een grote shitshow zou worden? Wie van die lijsten heeft er echt last van gehad? Bill Clinton is nog steeds een held voor de Democraten
Als je googled zie je wel superveel foto's van Jay Z en Diddy samen, maar hoeft nog niks te zeggen over wat Jay Z allemaal wist van de viespeukerij van Diddyquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
Post eens wat foto's dan.
Op Twitter schuimbekken ze ook zo over Jay-Z.
Wtf heeft die met Diddy te maken.
Edit, dit dus:
https://www.reddit.com/r/(...)olved_with_all_this/
I hear people say Jay Z is involved with all this Diddy stuff but I cannot find anything legitimate about it outside of random TikTok ravings and theory’s trying to drag him & Bey into it. Can anyone actually link anything alleged about Jay Z for real?
Het was mij niet eens opgevallen dat diddy zwart isquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit gaat om zwarte mensen. Dan kan het wel. Dat is ook de reden dat Sean (nog) niet hangt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het was mij niet eens opgevallen dat diddy zwart is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |