Ook raar ja. Misschien erkent hij zijn homoseksuelse gevoelens niet. Maar dat het een open geheim is dat hij graag mannen doet ja.quote:Op woensdag 18 september 2024 08:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Overigens interessant dat hij de hele tijd ‘women and victims‘ zegt. Iedereen weet ondertussen dat er ook mannelijke slachtoffers zijn. Waarom wordt dat niet expliciet benoemd?
quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Kan de TT nu eindelijk worden aangepast met een spatie tussen (P) en Diddy,?
Ik heb liever Brother Love.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 september 2024 07:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat had-ie al,.
Deze arrestatie zat eraan te komen en. Weg met die mafkees. Zijn naam wordt ook al jaren genoemd als opdrachtgever voor de moord op Tupac (en Biggie, maar voornamelijk Tupac).
Kan de TT nu eindelijk worden aangepast met een spatie tussen (P) en Diddy,?
2Pac én Biggie zou wel echt ziek zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Sure, maar de politie heeft daar geen belang bij. Als zij materiaal hebben gezien waarop ook mannen staan dan benoem je dat gewoon in een persco: ‘women and men’.quote:Op woensdag 18 september 2024 10:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ook raar ja. Misschien erkent hij zijn homoseksuelse gevoelens niet. Maar dat het een open geheim is dat hij graag mannen doet ja.
De man is ziek dus verbazen kan me bijna niets meer. Maar de hardnekkigste geruchten hebben betrekking op Tupac, hoewel die van Biggie ook wel redelijk aan hem kleven.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
2Pac én Biggie zou wel echt ziek zijn.
Ja, die wordt geheid heel interessant. Fifty en zijn ‘camp’ hebben al járen beef met Diddy’s ‘Bad Boy Records’ dus die zitten geheid met popcorn dat ding in elkaar te draaien.quote:
Ben benieuwd. Heb dit allemaal nooit gevolgd maar dit zou best eens interessant kunnen zijnquote:Op woensdag 18 september 2024 14:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, die wordt geheid heel interessant. Fifty en zijn ‘camp’ hebben al járen beef met Diddy’s ‘Bad Boy Records’ dus die zitten geheid met popcorn dat ding in elkaar te draaien.
Ik heb dit niet echt gevolgd, maar waarom zou dat dan zijn? Ben wel benieuwd. Voordat ik in een rabbithole duik ergens.quote:Op woensdag 18 september 2024 13:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De man is ziek dus verbazen kan me bijna niets meer. Maar de hardnekkigste geruchten hebben betrekking op Tupac, hoewel die van Biggie ook wel redelijk aan hem kleven.
Hier kom ik morgen oid wel op terug want ik moet zo weg,quote:Op woensdag 18 september 2024 14:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb dit niet echt gevolgd, maar waarom zou dat dan zijn? Ben wel benieuwd. Voordat ik in een rabbithole duik ergens.
Ik heb geduld.quote:Op woensdag 18 september 2024 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier kom ik morgen oid wel op terug want ik moet zo weg,. Maar het heeft te maken met de toen erg aanwezige east coast/side vs. west coast/side tweedeling.
Maar ik moet nu eerst weg,.
Je bent vast nog erg jong.quote:Op woensdag 18 september 2024 14:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb dit niet echt gevolgd, maar waarom zou dat dan zijn? Ben wel benieuwd. Voordat ik in een rabbithole duik ergens.
quote:
Ja toen Tupac vermoord werd was ik 6. En toen ik ouder werd was het mijn genre ook niet.quote:Op woensdag 18 september 2024 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent vast nog erg jong.![]()
Nee hoor, maar de east coast vs. west coast is een bekende ‘beef’ uit die tijd.
Daar zijn Biggie en Tupac in ieder geval beide slachtoffer van geworden.
https://www.nu.nl/muziek/(...)ten-van-rechter.htmlquote:Diddy blijft vastzitten tot zijn proces rond mensenhandel en afpersing. De Amerikaanse rapper ging in beroep tegen het besluit dat hij niet op borgtocht kon vrijkomen, maar een rechter heeft besloten dat hij in de gevangenis moet blijven.
Niet op HBO of zoquote:Op woensdag 18 september 2024 10:16 schreef mascara-klodder het volgende:
De docu wil ik wel zien op Netflix.
50cent brengt em uit op Netflix, die had de biedoorlog gewonnen.quote:
Heeft meestal ook te maken met vluchtgevaar. Dat is natuurlijk zeer hoog hier.quote:Op donderdag 19 september 2024 17:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Had gedacht dat hij op borgtocht vrij zou komen, maar daar ging de rechter niet in mee. Dan zal het wel heel erg zijn waar ze bij hem achter zijn gekomen (zoals bij Epstein)
En 1000 flessen baby-olie en glijmiddel. En 3 AR-15's.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennelijk hebben ze 784 dildos gevonden in zijn huis.
Dat lijkt mij best veel.
Wtf.quote:Op donderdag 19 september 2024 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennelijk hebben ze 784 dildos gevonden in zijn huis.
Dat lijkt mij best veel.
Hij heeft dan ook wel grotere en meerdere huizen hè,quote:
https://people.com/sean-d(...)clear-source-8715686quote:Sean 'Diddy' Combs Placed on Suicide Watch While Awaiting Trial But Mental State Unclear, Sources Say
Jay-Z wordt ook steeds minder geliefd binnen de hiphop/muzikantenwereld. Ik heb hem en Beyoncé nooit vertrouwd. Kan er de vinger niet helemaal opleggen maar het is nou eenmaal hoe het voelt.quote:Op vrijdag 20 september 2024 09:48 schreef DrDentz het volgende:
Beyoncé is wel een stuk ouder dan ze officieel zegt te zijn volgens mij. Maar Jay-Z zal wel de volgende in het rijtje zijn die niet langer beschermd gaat worden door de pedo-elite.
quote:He has been a central figure in Hollywood for decades and his inner circle has included the likes of Jay-Z and Beyonce, Rick Ross, Usher, and Justin Bieber.
Comb's lavish 50th birthday, held at a Beverly Hills mansion in 2019, also saw Kim Kardashian and Kanye West, Leonardo DiCaprio, Pharrell, and Snoop Dogg in attendance.
Former prosecutor Neama Rahmani, the President of West Coast Trial Lawyers, spoke to The U.S. Sun about how his famous friends could be impacted by any upcoming trial.
"Jay-Z and other celebrities can be subpoenaed, but they will almost certainly assert their Fifth Amendment privilege against self-incrimination and refuse to testify," he said.
"People who participated in the sex acts should especially be afraid because they can also be charged with sex trafficking or prostitution, depending on whether they used threats or force against the victims.
"If Jay-Z is just a witness who didn't participate in the sex acts, he may be subpoenaed to testify at trial,” he said.
“But I don't think he will be subpoenaed if he was a participant. He'll either be charged or not called to testify.
"If you're a prosecutor, you don't want witnesses who participated in criminal activity but are getting a pass."
The rapper and Jay-Z have been particularly close for many years with their friendship dating back to the early 1990s.
In March, 50 Cent, who is working on a documentary about Combs's case, previously questioned why Jay-Z had remained silent following police raids on the star's home.
In a joke post on Instagram, he shared a photo of a milk carton with a picture of Jay-Z emblazoned on the side and the word 'missing'.
En dat dik gedrukte dus. Ze zijn al járen besties, algemeen bekend. Get the f outta here dat je niets wist.quote:There's a lot of things that *could* mean Jay is terrible. He started dating Bey when she was 17 and apparently before that had a child with another who was 16 at the time (her son came forward a couple months ago asking for a paternity test). 50 Cent is always sending shots at Jay saying he's as bad as Diddy and that Beyonce is really the evil one of the two.
There was an interview with some young up-and-coming rapper who described Diddy harassing him and said that it started when Diddy told "everyone to get out" -- he said the only people left in the room were "Jay-Z and Beyonce, people like that" when Diddy started pushing up on him, puttin his arm around homie etc.
So now the question is if you've been associating with Diddy for soooo long -- and are the 'inner circle' types who don't leave when everyone else leaves before the real stuff starts to go down -- how much can you say you "didn't know" about allegations?? Even if you never witnessed it yourself?? How much signs did you notice and ignore??
That's where people are at with it.
Wat zijn AR-15's??quote:Op donderdag 19 september 2024 20:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
En 1000 flessen baby-olie en glijmiddel. En 3 AR-15's.
Maar niet zó groot dat iedereen weet hoe je zijn naam schrijft.quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:42 schreef Nismo1991 het volgende:
Boeie. Hij heeft wel biggy groot gemaakt.
Touchéquote:Op zaterdag 21 september 2024 17:49 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar niet zó groot dat iedereen weet hoe je zijn naam schrijft.
Klopt, intens homofoob. De nadruk in die verhalen ligt ook bijna enkel op het feit dat hij homoseksuele seks (verkrachtingen) heeft gehad. En daar dan heel grappig over doen met uitgespreide anussen, lul in een anus steken etc. Nee, want dát is het grote probleem,quote:Op zondag 22 september 2024 11:38 schreef Marsenal het volgende:
Ik zit even op youtube in die bubbel, allemaal mensen uit de rap/r&b scene die vertellen over P Diddy en z'n feestjes, en wat me vooral opvalt is hoe iedereen openlijk homofoob is
Dat hij aan de lopende band vrouwen moet en chandon inschenkt uit een andere fles dan hijzelf uit drinkt is bijna een grappig fenomeen, maar die intens mannenknuffels, dat is waar ze allemaal vraagtekens bij hebben
Thug love.quote:Op vrijdag 20 september 2024 15:20 schreef ChipsZak. het volgende:
En op Reddit vroeg iemand zich af waarom iedereen ineens Jay-Z in deze saga loopt te plaatsen. Ik vond deze reactie wel interessant, en dan met name dat gedeelte over de up-and-coming rapper. Zou eigenlijk dat verhaal moeten vinden,.
[..]
En dat dik gedrukte dus. Ze zijn al járen besties, algemeen bekend. Get the f outta here dat je niets wist.
Over diddy r.kelly en jayz.quote:@lb207: They sacrificed her to make beyonce big everyone from those days knows that Aaliyah was the biggest female artist at the time
Groot? 4 albums en een verzamelalbum?quote:Op zaterdag 21 september 2024 13:42 schreef Nismo1991 het volgende:
Boeie. Hij heeft wel biggy groot gemaakt.
Zo kunnen we er nog wel een paar verzinnen. Aaliyah is op de piek van haar carrière gestorven, niemand weet hoeveel ze nog had kunnen bereiken.quote:
Volgens mij kan je beter vragen wie niet als ik die lijst zo zag.quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:28 schreef capricia het volgende:
Wie waren er allemaal op die freak off feestjes?
Zijn 50ste verjaardag feest:quote:Op dinsdag 24 september 2024 13:28 schreef capricia het volgende:
Ik ben het overzicht even kwijt.
Wie waren er allemaal op die freak off feestjes? En dan nog die tapes die voor 5 millioen ofzo verkocht worden op het 'dark web'.
En Bieber die daar jaren gewoon heeft, heeft die al iets gezegd?
Iemand een overzicht...
Lees ook over de Kardashians, Kanye, Pink, Russell Brand, JLo, Paris Hilton etc.quote:The biggest names in entertainment came out to celebrate Sean “Diddy” Combs’ 50th birthday.
Having been in the industry for decades, it’s no surprise that the guest-list was packed with countless celebrities, including JAY-Z and Beyoncé, Naomi Campbell, Cardi B and husband Offset, as well as Pharrell, Usher, Leonardo DiCaprio, Lil Kim, and Mary J. Blige.
En ze zijn allemaal blij daar te zijn. Dat zie je zo.quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn 50ste verjaardag feest:
[ afbeelding ]
[..]
Lees ook over de Kardashians, Kanye, Pink, Russell Brand, JLo, Paris Hilton etc.
https://timesofindia.indi(...)leshow/113609942.cms
quote:Op dinsdag 24 september 2024 15:29 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En ze zijn allemaal blij daar te zijn. Dat zie je zo.
En het vliegtuig van Left-Eye?quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe is MJ hier nou weer in verzeild geraakt?
uit wikipedia: (https://nl.wikipedia.org/wiki/Aaliyah)quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Aaliyah kwam om in een vliegtuigcrash.
wtf, niet bevoegd om te vliegen, met alcohol en drugs aan de knoppen van een vliegtuig.quote:Na een onderzoek dat ruim een jaar duurde bleek dat de piloot die het vliegtuig bestuurde niet de toestemming en de opleiding had om dit type vliegtuig te besturen. Ook bleek dat de piloot op het moment van het ongeluk alcohol en drugs in zijn lichaam had.
Dit dus. Ook al bijna alle donkere levende mensen overigens. Tegen het einde van de week heeft Diddy MLK vermoord.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:37 schreef vencodark het volgende:
Blijkbaar wordt Didds aan alle donkere, dode mensen gelinkt.
Door dit liedje schijnbaar:quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe is MJ hier nou weer in verzeild geraakt?
En zijn videospel uit 1991 ofzoquote:Op dinsdag 24 september 2024 19:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Door dit liedje schijnbaar:
Rest in peace to Aaliyah
Rest in peace to Left Eye
Michael Jackson, I'll see ya
Just as soon as I die
Denk niet dat zijn bodyguards ook echt de woning ingaan en bij de feestjes waren. Ze hebben vast wel shitloads of mensen en bekenden gezien.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb problemen met zijn bodyguards. Die hebben veel gezien en niets gedaan.
Dit soort reactiesquote:
Zelfs de Trump kan worden herkozen. ;{quote:Op woensdag 25 september 2024 08:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit soort reacties![]()
Ik kan me heel goed voorstellen dat je als slachtoffer zijnde het heel moeilijk vind om alleen aangifte te doen tegen iemand als P. Diddy. Vooral toen waren zijn hoogtijdagen. Tel daarbij op, veel geld en daarmee veel macht.
TDS is strong with this one.quote:Op woensdag 25 september 2024 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs de Trump kan worden herkozen. ;{
Die beste man is dood, wat bereiken we nou weer met zulke berichten.quote:
Ze maakte er zelfs skits van..quote:Op woensdag 25 september 2024 13:09 schreef DrDentz het volgende:
Iedereen in Hollywood wist hier dus eigenlijk van
En net als bij Epstein gaat dit waarschijnlijk een stille dood sterven. Ik geloof er weinig van dat dit echt consequenties gaat hebben voor meer mensen dan Diddy.quote:Op woensdag 25 september 2024 14:58 schreef vencodark het volgende:
Hij zal vast een berg lijken in zijn kast hebben hoor maar nu wordt alles ineens erbij betrokken.
Kobe Bryant? Die man is gewoon verongelukt. Waar hij daarvoor ook geweest is.
Echt belachelijk hoe nu ‘ineens’ alles extra belicht wordt.
Als men zich werkelijk zo’n zorgen had gemaakt om Didds feestjes en lui als Bieber, had ze weleens eerder hun muil open mogen trekken ipv nu verongelijkt lopen doen.
Of Trump die volgende zei over Bill Clinton en het eiland.quote:Op woensdag 25 september 2024 15:27 schreef FlippingCoin het volgende:
Bij Weinstein was het precies hetzelfde, bij al die grote smeerlappen was het bij zoveel mensen al bekend...
Ach het is Amerika.. gek landjequote:Op woensdag 25 september 2024 14:58 schreef vencodark het volgende:
Hij zal vast een berg lijken in zijn kast hebben hoor maar nu wordt alles ineens erbij betrokken.
Kobe Bryant? Die man is gewoon verongelukt. Waar hij daarvoor ook geweest is.
Echt belachelijk hoe nu ‘ineens’ alles extra belicht wordt.
Als men zich werkelijk zo’n zorgen had gemaakt om Didds feestjes en lui als Bieber, had ze weleens eerder hun muil open mogen trekken ipv nu verongelijkt lopen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |