Ik snap niet waarom bekende en goed met Diddy bevriende celebvriendjes niet gehoord lijken te worden?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
Kid Cudi getuigenis. Er worden verder vollop mensen gehoord. O.a. beste vriendin van Cassie die ook mishandeld is. De moeder van Cassie is onder druk gezet om geld te betalen.
Goede vraag.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom bekende en goed met Diddy bevriende celebvriendjes niet gehoord lijken te worden?
Dat geloof ik zo, maar dan moet hij ook de FBI oid goed hebben afgekocht want kunnen ze niet gewoon eisen dat je op komt dagen om je zegje te doen (ook al plead je de fifth)? Ze roepen je dan gewoon op en dan moet je komen opdagen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Goede vraag.
Als je de The Fall Of Diddy kijkt (komt op TLC op tv) dan zie je dat hij een man was die altijd zijn zin wou krijgen en zorgde dat het gebeurde zoals die wou. Chanteren bedreigen intimidatie dat was normaal voor hem.
Denk dat ze allemaal bang zijn.
Ja het is wel opmerkelijk. Zou mij niet verbazen als hij dirt over echt iedereen had waarmee die zaken deed of in contact mee was. De vraag voor ons leken is, wie deden daar aan mee en komt er gerechtigheid?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat geloof ik zo, maar dan moet hij ook de FBI oid goed hebben afgekocht want kunnen ze niet gewoon eisen dat je op komt dagen om je zegje te doen (ook al plead je de fifth)? Ze roepen je dan gewoon op en dan moet je komen opdagen.
Dacht ik altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |